25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Emanuel Vejnar ml. 8.3.2008 0:22

Je mi z vás smutno

Je mi smutno, když tu čtu příspěvky plné nenávisti a zloby na mého otce. Přijde mi, že někteří snad ani nepochopili smysl článku. Nechápu proč by táta měl být "velkým komunistou", když se vyjádří negativně o této kauze. On, který byl v minulém režimu komunisty akorát obtěžován a mnohokráte vyslýchán za to, že šířil Chartu 77 a další dokumenty (opisoval je na psacím stroji a posílal lidem) - bývalý kamarád ho totiž udal. Na vojně mu pak sebrali kulomet a musel střílet palcem u ruky. Odmítl jako jediný ve třídě dát dceru do pionýra a byl nařčen, že maří pionýrskou organizaci.. Dobrou noc.

krab 6.3.2008 23:32

kdyz zabiju vraha, nejsem vrah

Kdyz se me nekdo pokousi zabit a mne se povede ho zabit driv, nejsem vrah.

Kdyz nekdo argumentuje, ze pokladnik sam vrah nebyl, ze to byl obycejnej clovek co to vodsral, pak ja rikam ze tu byly miliony obycejnejch lidi, co to vodsraly a zadnej Filip ani Grebenicek se jich nezastava. Skore tedy je 1: miliony.

Rozdil ale je, ze Masinovci by do niceho nesli, kdyby komunisti nezotrocili spolecnost, naopak komancove do toho sli, aniz by jim nekdo neco udelal.

Masin reagoval na svinstvo. komandyr byl sam svine.

Ja mam naprosto jasno.

Hobo 7.3.2008 12:05

Re: kdyz zabiju vraha, nejsem vrah

R^

krab 6.3.2008 23:26

ano, vyvrazdovani komunistu se lisi od vyvrazdovani Zidu

za prvy komunisty narozdil od Zidu nikdo nevyvrazdoval, je rozdil mezi zavrazdit par desitek kusu a vyvrazdit cely spolecnosti o mohutnosti milionu.

za druhy: Zidi nezotrocili cely narody pod hrozbou nasili, nesebrali jim veskerej majetek, nesebrali jim dustojnost, nezrelativizovali jejich zakladni moralni hodnoty, nevhodili je do ekonomickyho i moralniho balastu na dlouha desetileti.

Komandyri si zacali. Pricemz komandyr je kazdej kdo se k tomu hlasil / hlasi. Proto si zaslouzej minimalne to samy. Pritom nedostali ani z miliardtiny to samy.

A autor ma tu drzost povazovat otrokare a masovy vrahy za stejny lidi jako Zidy? Neni autor nahodou sam komandyr?

Ferda Mravenec 6.3.2008 22:45

Pane faráři,

vy se chlubíte, že ten esebák z 50. let byl členem vaší církve? A jaké krycí jméno jste měl v StB?

J. Fáma 6.3.2008 20:29

Už to znovu začalo

NOVA ve zprávách: U Kroměříže hoří stoh. Mašíni jsou tady.:-D

VladaPing 6.3.2008 19:53

Vzít to pěkně po mašínovsku, by znamenalo postřílet a podřezat desetinu našeho národa.

No, s odstupem více než padesáti let se já osobně nedomnívám, že by došlo k nějaké veliké škodě.

čtenář 6.3.2008 19:37

Ten fára by měl taky dostat.

Medailí

Harazim Kejhák,evangelický filos 6.3.2008 19:01

Ten milion chtěl mít klid, na úkor národa

stejně, jako ti, kteří protestovali na Václaváku proti atentátu na Heydricha. Kdo do té strany vstoupil, musel vědět, že se stává spoluúčastníkem zločinu omezování lidských práv a spolupachatelem stranické justice. Proto nelze mít slitování i s tím nejmenším přicmrdovačem bývalého režimu. Kdyby ho nepodřízli, hned by je udal StB. Situace nedovolovala kompromisy- buď anebo. S režimem nelze bojovat demokraticky, použité prostředky musí být přizpůsobeny režimu. Kdo se nechal chytit, také nepřežil, i když nikdy nikomu neublížil.

Nedivící se 6.3.2008 21:19

Re: Ten milion chtěl mít klid, na úkor národa

... na to jsi ani nemohl přijít sám - jsi médii zfanatizovaný ubožák.

Hobo 7.3.2008 12:11

Re: Re: Ten milion chtěl mít klid, na úkor národa

Kdybyste se občas něčemu podivil(a), možná byste se podivil sám nad sebou.

krokodyl 6.3.2008 18:55

Boze, Boze, do cehos to dusi dal!

Velebny pane, Vy jste ale trouba! A nebo neco horsiho...

Bič na blby 6.3.2008 18:41

Diskuse nevzdělanců

Když jsem pročítal odezvu na článek,musím jenom souhlasit. Většina reakce je od mladých neinformovaných lidí,kteří  mají vymytý mozek a pořád melou o komunistech.Nemusím bývalé funkcionáře KSČ,ale spousta lidí vstoupila do KSČ,aby měli klid. Možná že kdyby Mašini potkali vašeho tátu ,tak ho zabili taky. Byli to neřízené střely.

Ivan Nový 6.3.2008 19:11

Biči,

ale chtít mít klid byl v té době zločin.

Y 6.3.2008 19:24

Re: Biči,

A kdy chtít mít klid nebyl a není zločin?

Hubert Mašín 6.3.2008 19:54

Re: Diskuse nevzdělanců

Ano, pár nevzdělanců sem opravdu píše, Vy budete asi jeden z nich, máte v tom dost chyb, nejen pravopisných. Jakou metodou zjišťujete stáří autorů příspěvků ? Můžete tyto svoje odhady zveřejnit, aby se dotyční mohli zasmát ?

Nedivící se 6.3.2008 21:21

Re: Re: Diskuse nevzdělanců

Ale to se dá skutečně snadno poznat - fanatici píší o době, kterou sami nezažili a mají vymyté mozky propagandou.

Pešek 6.3.2008 21:29

Re: Re: Re: Diskuse nevzdělanců

Máte pravdu a proto melou o vrazích a neznají souvislosti. 40let propagandy dělá své....

jirka.s. 6.3.2008 18:16

Soudruhu faráři!!!

Probuďte se ! Pacem in Terris už bylo dávno zrušeno !!!!!!

čtenář 6.3.2008 19:18

Re: Soudruhu faráři!!!

:-D  R^

MK 6.3.2008 18:03

Farářu, farářu...

Farářu, farářu, gatě sa ti pářů, zavaž si jich niťů, nechoď s holů tvářů.(valašská lidová)

 

Karel Růžička 6.3.2008 17:34

Pane faráři,

máte v tom pěkný galimatiáš a Bůh chraň Vaše ovečky. Fašisté a bolševici jedna svoloč jest a je jen na Vás, kdy na to přijdete.

kopretina 6.3.2008 17:14

Vyvražďování Židů se liší od zabíjení komunistů

Nebo se snad liší vyvražďování komunistů od vyvražďování Židů? Autor snad musel spadnout na hlavu. Židem se člověk rodí, svou národnost (rasu) si nikdo nevybere, ale komunistou se člověk stává bez ohledu na rasu,(ať Žid, Čech, Slovák, Cikán, Němec, Rus....).

Navíc komunisté vyhlásili třídní boj, popravovali ve vykonstruovaných procesech, stříleli na hranicích, byli to vrazi, tak jak nacisti. Nad zabití Heydricha se také nikdo nepohoršuje.

xxx Kubeš 6.3.2008 17:09

Autor

jako většina vychcánků- farářů a jiných funkcionářů církví je jeden z parazitů, kteří se živí z hlouposti jejich oveček. Jeho názory jen rozšiřují řady omezenců, kteří tady žijí. Plojhar by z něho měl radost.

Petr 6.3.2008 16:33

Míra nesnášenlivosti k jinému názoru je úděsná,

až na několik výjimek (Roman, ...) by všichni zabíjeli na potkání. Trochu mně to připomíná Krylovu píseň Veličenstvo kat, konkrétně obrat "stádo tupých hlav". Dobrý příklad této davové hysterie je také slavný Schlesingerův film Day of the Locust (Den kobylek). Předpokládám, že nejvíce "krvelační" jsou bývalí svazáci a voliči KSČ, kteří si zde léčí komplexy ze své někdejší pasivity a dnes "odvážně" bojují bitvy skončené před téměř 20 lety. 

PRASI DENT 6.3.2008 16:38

Re: Míra nesnášenlivosti k jinému názoru je úděsná,

Bitva se ZLEM nikdy nekončí, JELIKOŽ MÁ TUŽŠÍ KOŘÍNEK NEŽ DOBRO....Nakonec taky už velký kormidelník se vší parádou a za zvuků fanfár vyhlásil studenou občanskou válku již minulý rok.....

Jakub Roth 6.3.2008 16:38

Re: Míra nesnášenlivosti k jinému názoru je úděsná,

Pokud máte skutečně dojem, že jde o bitvy skončené před téměř 20 lety, doporučuji přečíst si například na netu bolševický deník Haló Noviny. Možná vám to oči otevře. Nu a pokud vám jde o bývalí voliče KSČ, jde podle komunistických statistik o cca 98 % všech tehdejších volitelů. Ale možná jste mladičký a netušíte, jak za bolševika volby probíhaly.

xxx Kubeš 6.3.2008 17:11

Re: Re: Míra nesnášenlivosti k jinému názoru je úděsná,

Jakube R^

Kačka 6.3.2008 17:54

Re: Naprostý souhlas, Petře.

čtenář 6.3.2008 16:27

A pořád dokolečka dokola.

Nejspíš všichni, kdo pořád omílají písničku o obětech ozbrojeného vystoupení Mašínů proti komunistům vycházejí z toho, že si ti Mašíni pečlivě vybírali kdo to bude, tou obětí. Že si zjistili jméno, sociální postavení, politické smýšlení atd. toho, kdo nakonec dopadl špatně. Nikoliv, takhle to nikdy v národně osvobozeneckém boji není. Všichni moc dobře víme, že jiná národně osvobozenecká hnutí postupují zcela stejně, jako Mašínové. Také útočí na představitele režimu, proti kterému pojují. A jak moc dobře vím, tak to každý domorodec ze zdejší kotlinky bere, jako zcela jasnou věc. A najednou takovej povyk.

" Nebo se snad liší vyvražďování komunistů od vyvražďování Židů?"  -  ten farář si snad dělá srandu ?!!! Židem se člověk rodí (nemůže si na základě svých morálněvolních vlastností vybrat). Zrovna tak se Čech narodí, jako Čech, Portugalec jako Portugalec. Tady je pak na místě hovořit o nepřijatelnosti kolektivní viny. Jiná věc je, že se případně takový Čech, Portugalec, Žid stane komunistou. Tady není vůbec možné mluvit o kolektivní vině ve stejném významu, jako v případě narození se jako příslušník nějakého celku. Jako komunista se člověk nenarodí, komunistou se musí teprve na základě svého mravního rozhodnutí stát. Pokud je takovému člověku známo, jaká je komunistická praxe, tak se stává tím komunistou s veškerou morální zátěží, kterou členství v takovém kolektivu nese. Nemůže se tudíž divit, že proti němu někdo vystoupí i silou.