20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Typologie neočkovanců

Přiznám se, že jsem zcela racionální člověk, který věří na přirozený běh života a který se snaží pochopit logické souvislosti dění okolo sebe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kalina 5.1.2022 21:18

Aby se pan Perlín zalíbil některým diskutujícím asi měl ke konci článku přejít do opačné polohy, aby to bylo vyvážené. Zase by se našel někdo, kdo by mu to vytkl a aby podpořil svoji pozici neopomněl by zmínit jeho členství v ODS. které s názorem na kovid vůbec nesouvisí. Řekl bych, že tato problematika jde vzorově napříč spektrem nejen politickým, ale u věkovým, vzdělanostním atd. Jak to vypadá podle keců z TV, tak Omicron chytne každý v ČR do půlky února. Fakt nevím, proč se nyní masově bude testovat.. V takové masovce je to na nic. Kdyby vir fungoval takto: vnikne, rok se usidluje a nakažený nic nepozoruje a teprve po roce nemoc propukne, pak bych viděl testování jako užitečné pokud by se dalo nemoci zabránit než propukne. Když má být 5 ti denní karanténa je to jako s rýmou, než stačím zajít k doktorovi je po ní. Podobně jako když vás pokouše pes, liška, dělají se testy na vzteklinu a když se to podchytí včas, můžete to přežít.

J. Vintr 5.1.2022 21:09

Na chřipku žádná vakcína není a také není vůbec potřebná. Pokud je člověk, který dostane chřipku, normálně léčený, tak jsou vážné následky zcela výjimečné.

J. Vintr 5.1.2022 21:02

https://cz24.news/podle-us-databaze-nezadoucich-ucinku-vakcin-vaers-se-objevuji-zvlaste-nebezpecne-sarze-u-nichz-je-pocet-nezadoucich-ucinku-a-umrti-az-3000krat-vyssi/

R. Kováč 5.1.2022 21:01

A jakou nálepku by si dal autor článku. Když tak krásně onálepkoval lidi, kteří se svobodně rozhodli se neočkovat.

M. Mucha 5.1.2022 20:45

R^

P. Král 5.1.2022 20:35

Nepostřehl jste, že píšu o inteligenci druhové, nikoli individuální. Má-li lidstvo nebo jakýkoli druh přežít, je naprosto nezbytné, aby se v každé situaci část populace chovala jinak než ostatní. I při vědomí možných ztrát. Když všichni lumíci poběží jedním směrem a skočí z útesu, skončí. Tečka.

To je prostě a jednoduše fakt, na který nepotřebujete arbitra ani guru.

Ostatní jsou takové řeči pro povídání, které neřeším, neboť na ně, promiňte mi, nemám čas ni trpělivost :)

J. Vintr 5.1.2022 20:28

Někdo si dal tu práci a shromáždil řadu údajů o negativních účincích takzvaných "vakcín" a dal to do spojitosti s jednotlivými šaržemi těchto přípravků, které se evidují u jednotlivých lidí. A vyšlo mu, že některé ty šarže nevykazují prakticky žádné negativní následky a některé jich mají naopak obrovské množství. To by odpovídalo teorii, že to pravé svinstvo obsahuje jen malá část těch injekcí, zřejmě proto, aby se lidé předčasně nevyplašili. Proto zřejmě potřebují do lidí píchat ty takzvané "posilující dávky", aby se postupně dostalo na všechny.

V. Sember 5.1.2022 20:20

Pokud byste se toho chtěl ujmout, tak se nejdříve podívejte na video, na které tady o trochu níž odkázal pan Kulheim.

J. Vintr 5.1.2022 20:16

Tohle mělo patřit pod článek pana Koudelky. S tím blbem Perlínem to vůbec nesouvisí.

D. Zítko 5.1.2022 20:13

Nejlepší je mít vlastní rozum.

R. Langer 5.1.2022 20:06

Očkovanci se tady snad nevyjadřují? 8-o

R. Langer 5.1.2022 20:05

Nechápu. 8-o

J. Jurax 5.1.2022 20:04

Ehm ... politik nemůže zastupovat populaci vcelku, nýbrž hlavně svůj elektorát a jeho zájmy. Kdo chce zastupovat všechny, je zpravidla všemi zavržen.

R. Langer 5.1.2022 20:04

A jak? 8-o

J. Jurax 5.1.2022 19:59

Nebo to hoax není ;-D

J. Jurax 5.1.2022 19:57

Klid.

Všichni jsme magoři.

Ke každému člověku se nalezne nejmíň jeden druhý člověk, jenž má toho prvního za magora. Občas jsou ti dva dokonce totožní.

To je přírodní zákon, patřící mezi tzv. Murphyho zákony.

J. Jurax 5.1.2022 19:49

Jsem trojnásobně napuštěn a neřvu ... ;-)

J. Jurax 5.1.2022 19:47

Víc ... ;-D

J. Jurax 5.1.2022 19:46

R^;-D;-D

J. Jurax 5.1.2022 19:43

Docela vtipné a výstižné ;-D

Nicméně by to chtělo v rámci dnes tak ceněné vyváženosti zveřejnit i podobně pojatou typologii očkovanců. Jak tak čtu diskuzi, nalézám dostatek p.t. diskutujících, kteří by byli očividně právi se toho ujmout. Aston by to zde určitě rád zveřejnil; diskuze by byla jistě šťavnatá a návštěvnost hojná.

J. Jurax 5.1.2022 19:35

Ale jděte ... ;-D;-DRv

J. Jurax 5.1.2022 19:33

Nesouhlas. Dovoluji si to vidět jinak.

J. Jurax 5.1.2022 19:32

Naprostý nesouhlas.

J. Jurax 5.1.2022 19:27

Neočkovat se je evolučně inteligentní volba, pravíte. Nebo taky není, jsouc evolučně blbou.

Vedlejší účinky se projevit jistě mohou, neboť vskutku nelze po pár měsících tvrdit, že vakcína je definitivně bezpečná; nicméně stejně tak z téhož důvodu nelze tvrdit, že je definitivně nebezpečná. Takže vedlejší účinky se taky projevit nemusí, nepočítáme-li banality typu mírného trnutí v místě vpichu. Kladné účinky se už mírně projevily ve snížení počtu vážných případů.

Lze argumentovat i principem předběžné opatrnosti v souvislosti s velmi krátce testovanou vakcínou, což Vás kupodivu nenapadlo. Ovšem týmž principem lze argumentovat i v souvislosti s nekontrolovaným rozjetím infekce a následným zahlcením až případným kolapsem zdravotnických služeb.

A ano, neočkovanci nesou dobrovolně riziko, ale to očkovanci taky. Jeho velikost je v obou případech neznámá; lze pouze zatím říct, že neočkovanci větší.

Bolševiky bych do toho nepletl a mentální trpaslíky taky ne. Ono podle mínění mnohých budete mentální trpaslík a sice nikoliv bolševik, nýbrž nezodpovědný a sebestředný anarchista, jenž nevidí a nedomyslí, zase Vy. A není arbitra, jenž by nerozporně rozhodl, kdo má pravdu.

Za sebe pravím, že jsem očkovanec již trojitý. Zvážil jsem si, že Vámi zmíněné nebezpečí vedlejších účinků je menší, než nebezpečí vážného průběhu choroby pro mne a obecně nekontrolovaného rozjetí infekce pro celou populaci.

Jednoduše řečeno - na rozdíl od Vás se nebojím očkování, ale obávám se nakažení a vážného průběhu covidu. Vy to máte holt obráceně.

Takže já bych opatrně byl i pro povinnost očkování ve specifických případech, pokud dotyční už covid neprodělali. Senioři, třeba složky nezbytné pro fungování státu (silové, záchranáři a hasiči, zdravotnický personál) a možná učitelé.

Ale jedno máme zřejmě společné - oba přes tohle nejsme odborníci ani guruové ... :-)

J. Kulheim 5.1.2022 19:24

Projekt Svědectví | Svědectví po očkování proti COVID-19 (vaxtestimonies.org)

https://www.vaxtestimonies.org/cs/

Š. Hašek 5.1.2022 19:17

??? Stejně?

Š. Hašek 5.1.2022 19:16

Řvou trojnásobní napuštění.

Že jim to naslibované nějak nefunguje.

Š. Hašek 5.1.2022 19:15

R^

A. Nová 5.1.2022 19:15

Když tak jde o naše zdraví proč si nelze vybrat vakcínu a jediná možná je RNA vakcína, jejíž účinnost rychle klesá? A žádnou vakcínu, jejímž základem je umrtvený virus Ema jen tak neschválí, i když by ji akceptovalo mnoho z těch, kteří se RNA vakcíny bojí. Takže na výběr je buď RNA nebo nic, o naše zdraví tedy nejde.

Š. Hašek 5.1.2022 19:09

R^