25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Michal Slánička 15.6.2008 23:16

Re: Re: Myslel jsem, že studenti politologie jsou bedny....

Mluvíte nesmysly. Představte, že mezi učiteli ve zdejší základní škole mluvím zcela normálně, řekl jsem jim svůj nároz již po první stávce a mé názory se setkávaly s pochopením. Sice se opět připojili ke stávce, ale již nejsou tak jednotní, jako u té první. Narozdíl od Vás se zdejší učitelé neuchylují k urážkám a hloupým řečím jako Vy. Prosím, nemluvte o něčem, o čem nic nevíte. Ukazujete tím jen svou povrchnost a hloupost. Nejde-li Vám o seriózní diskusi a debatu, raději ani do diskusí nechďte, nemáte jediný pádný argument.

Michal Slánička 15.6.2008 23:08

Re: Myslel jsem, že studenti politologie jsou bedny....

Vážený pane, u nás kantoři umírají hlady? Nebo si nemohou dovolit návštěvy restaurací, mobily, atd.? Já snad nepoznávám pedagogy ze zdejší základní školy, ti si to dovolit mohou i jejich děti. Je podle Vás oprávněná stávka, když dostanete přidáno, bať minimum, a od začátku roku byste dostal 10% přidáno? Já říkám ne. Má matka jako osoba pečující o osobu blízkou pobírala za socialistů 3200 Kč, s novým soc. zákonem pobírá 8000 Kč, pracuje celý den, 7 dní v týdnu - svátek nesvátek, a kdo se jí ptá na inflaci? Učitelé nezpochybňují růst mezd, oni říkají, že pokles je způsoben vysokou inflací. Ale to u osob pečujících o osobu blízkou také, navíc tyto osoby šetří daňovým poplatníkům, tedy i učitelů, peníze ze státní pokladny. Opravdu jste přesvědčen, že stávka učitelů byla nutná?

Michal Slánička 15.6.2008 22:55

Re: Autor evidentně v rodině pečuje.Žádá nápravu pro jednu skupinu.

Já jim právo na stávku neupírám, jen říkám, aby volili jiné formy. Špatně jste četl můj text.

Michal Slánička 15.6.2008 22:51

Re: Konflikt ústavních práv

No vidíte, ale dva právníci mi tvrdí, že Ústavní soud opravdu bude muset časem stanovit tuto nadřazenost, poněvadž jednodenní stávky nejsou takový problém, vícedenní stávky však už problémem jsou, tam totiž právo na vzdělání již je silně narušeno. Jestliže stát má povinnost zajistit vzdělání národa, k čemuž se prac. smlouvou zavazují i učitelé, může Ústavní soud říci jasně, zda je osobní zájem na vyšším platu nadřazen právu na vzdělání. Já se domnívám, že ne.

Michal Slánička 15.6.2008 22:41

Re: Další ředitel zeměkoule, jako je Doležal na obzoru.

Říkáte nesmysli, je patrné, že třeba neznáte význam a obsah sociologie. Za tento svůj příspěvek byste se měl nejspíše hodně stydět, vypovídá o Vaší hluboké nevzdělanosti.

Michal Slánička 15.6.2008 22:34

Re: Stávka

Ale tobyste potom musel zmínit všechni lidi v republice, s výjimkou několika málo tisíc osob.

Michal Slánička 15.6.2008 22:32

Re: stávka učitelů

Představte si, vážená paní, že pracuji a dokonce za nižší plat, než je nástupní plat učitele.

Michal Slánička 15.6.2008 22:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach Sláničko

Zaprvé - lepšímu ohodnocení učitelů, o kterém můj článek nebyl, říkám ano, stávkám učitelů říkám NE, v tom není rozpor; jinak nevýkon pracovní činnosti lze považovat za porušení prac. smlouvy, to byste měl vědět; argumentace je v pořádku; prosím, nesnažte se interpretovat zcestně výsledky diskuse, nevšiml jsem si, že by Váš závěr, který zde interpretujete, bylo možno z příspevků taj jednoznačně vyčíst, nesouhlasím s Vaší interpretací

H.K. 15.6.2008 22:00

Re: Re: Re: Re: Re: Konflikt ústavních práv

Já si moc cením práce učitelů. Zejména v dnešní době to není lehké povolání. Nevím jaký je čistý příjem učitele na jednotlivých stupních. Pokud uznají za vhodné ať stávkují. Mají každý měsíc jistý příjem, tak si to můžou dovolit. 

Pracujte jako OSVČ na plný úvazek a budete mít peněz podstně víc než máte při souběhu závislé a nezávislé činnosti. Nikdo Vám v tom asi bránit nebude. Možná Vy sama proto, aby jste měla každý měsíc jistý příjem.

Vážený OSVČ 15.6.2008 21:35

Re: Re: Re: Re: Konflikt ústavních práv

Učím na vysoké škole a živím se tím, že přednáším de facto totéž  jako na té škole - jen na mnohem méně náročné úrovni - coby lektorka pro podnikové vzdělávání, resp. pro vyšší manegement.  Jako OSVČ. Tomu druhému věnují, včetně shánění zakázek, tak čtyři dny v  měsíci, ovšem  vydělám si tím víc než dělá ten plat na VŠ.

Oni prostě  učitelé prodávají dost drahé a dost žádané zboží, jen se stát už za Marie Terezie rozhodl, že  bude to zboží pro  každého a tak ti hloupější nechápou, jak je vlastně cenné a jak je jeho produkce náročná. Zřejmě tedy nezbývají než ty stávky.

Martin 15.6.2008 21:12

Re: Sociální cítění učitelů a odborářů obecně

Ano, blahoslavení "Chudí" duchem. Slovy pana Wericha: " Kde blb, tam nebezpečno."

Martin 15.6.2008 21:09

Re: Re: Sociální cítění...

Vážená "pravdo vítězí", pište o tom, čemu rozumíte, tady pravdu nemáte. Váš pophled na věc totiž vyplývá z neznalosti.

Beta 15.6.2008 20:48

Re: A kdopak to asi psal?

A je ticho, Sláničko, co?

Hrdlička 15.6.2008 20:28

Pan Slánička na invalidním vozíku je inteligent.

Dvoudenní diskuze, která se měla týkat stávky učitelů, byla zajímavá, ale hlavně zásluhou Slávy a  jeho vulgárních společníků odhalila negrámotnost některých zůčastněných, za kterou by se měli především učitelé stydět, neboť škola je vychovala. Nejsem stoupenec ODS, také jsem nesouhlasil se vším, co pan Slánička tvrdil, ale ti, kteří ho napadali, mu nesahají ani po paty. A přitom se nedal vyprovokovat. Jen jednu radu bych mu dal, aby se napříště nepouštěl do diskuzí s lidmi, kteří diskutovat nejsou schopni. Takové diskuze jsou zbytečné. 

věra 15.6.2008 18:56

stávka učitelů

Vážený studente!

Nyní jste student, budete však zaměstnanec a budete placen státem. Bude Vám stačit přijem, který dostanete při Vašem vysokoškolské vzdělání , co má stačit učeitelům? Pak se ozvěte znovu!

Eva D. 15.6.2008 18:55

Re: Stávkovali

Tak nějak to dopadlo. R^

Eva D. 15.6.2008 18:47

Re: Re: Re: Re: Ach Sláničko

Michale, jste nesmírně trpělivý a vytrvalý a já Vám přeji hodně sil. Mne osobně už diskuse s typy lidí, kteří tu druhé jen napadají, přestala bavit  a zdá se mi ztrátou času. Máte mé sympatie a obdiv, mám ale dojem, že jen "krmíte trolla". :-)VV 

Eva D. 15.6.2008 18:41

Re: Re: Re: Re: O článku

R^R^R^

Eva D. 15.6.2008 18:40

Re: Re: Nevím, proč byli vybráni právě učitelé

Asi nejsem normálně uvažující člověk, když s Lojzovým příspěvkem souhlasím, že? No, nevadí, nějak se s tím vyrovnám.;-D

Eva D. 15.6.2008 18:35

Re: Moje zkušenost je taková

R^ Ono je  učitelek o tolik víc, než učitelů, že je to asi pochopitelné. navíc, psychické deptání bývá IMHO taková spíše ženská forma agrese.

Spousta učitelů/lek nestávkovala, na naší škole pokud vím nikdo. Oni když naši soudruzi odboráři viděli, že podpora je tentokrát mizivá, vykašlali se na to.  Ale nadává se učitelstvu obecně, takže to slíznou i nestávkující.

Eva D. 15.6.2008 18:31

Re: Re: Kam jdou učitelské děti ?

Učitelských nebo "učitelských"? ;-)

Eva D. 15.6.2008 18:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

Pětadvacet let ji neznám ani já, a to jsem "zakládající členka strany" ! Tedy, Vy jste s prominutím Kecla z Národního, jak říkala má babička. ;-D

Eva D. 15.6.2008 18:27

Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

R^R^R^ Tak tohle je ze života. Na naší SŠ jsem ještě učitele s maturitou nepotkala, ale v okolí na ZŠ učí někdy anglinu i lidé, kteří z ní ani nematurovali!  Peďák mají, ale na něco úplně jiného, třeba hudebku, výtvarku.... A kdysi maturovali z NJ. A jak vypadají jejich žáci, když nám přijdou do prváku... Ach jo, tak dlouho už se o tom mluví. Taková hodina anglické konverzace s maturanty v počut 25 a o třech vstupních úrovních v rozsahu po 4 - 10 letech výuky angličtiny, to je taky lahůdka, pro kantorku i pro studenty.

Eva D. 15.6.2008 18:15

Re: Re: Re: Re: Spravedlnost

;-)

Zen 15.6.2008 18:07

Re: Re: Sociální cítění...

Nenachazim odpoved na jednu otazku: Proc Vy sam nejdete ucit? Vzdyt je to tak skvele - malo prace, spousta volneho casu, ...

Prima 15.6.2008 16:27

Re: Re: Pane Sláničko.

Vážený pane Sláničko,

vážím si Vás, že i přes Váše zdravotní postižení máte dost energie a elánu studovat na vysoké škole a připravovat se na nelehké povolání,dále  za Vaši odvahu vyjádřit se k tak citlívému tématu a nesvést se na populistické vlně. Přeji Vám i Vaší manice do budoucna dostatek sil,  je škoda je plývat odpovědni na příspěvky některých zdejších diskutujícíh, kteří se zde rádi vyjádřují ke všemu - prostě si jen potřebují zanadávat. R^V

Bohata 15.6.2008 15:59

Re: Co brání kamionistům stát se železničářem či učitelem???

To je otázka idiota.Není náhodou učitelem?

Hrdlička 15.6.2008 15:52

Pane Frank, neměl byste také stávkovat za negramotné ?

Ještě že máme tu listinu základních práv a svobod, jinak  by negramotní také  stávkovali.

zetB 15.6.2008 14:57

Re: Co brání kamionistům stát se železničářem či učitelem???

Peníze. Máme o hodně víc než učitelé :-D. A to máme předpisy omezenou dobu práce, jinak bychom si vydělali ještě víc. A to jen svou vlastní prací.Navzdory všem stávkám a blokádám,které (nevím proč) postihnou většinou nás, i když s tím nemáme nic společného.:-P

Dodo 15.6.2008 14:39

Re: Re: Re: Četl jsem jenom sběžně,

nevím, o čem mluvíte. Samozřejmě stát určuje daně a z toho si platíme třeba policii nebo pomáháme těm s horším osudem.

Záleží však na politice státu, na určení priorit. Tento stát nemá priority ve vzdělání nebo zdraví národa, proto platy učitelů a lékařů kopírují průměr. Tento stát vysoce hodnotí lidi s nulovou odpovědností, tzn. politiky, papaláše ČEZu a třeba i bankéře, v tehdy státních bankách, kdy bankéř ani neodpovídal za mizerný úvěr v miliardách, přesto, že se pod něj podepsal! Stejně tak stát prohrává jednu arbitráž za druhou a platíme to my, aniž by se politici začervenali!