24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Edmont Dante 8.11.2007 6:20

Velmi nerad připojuji komentář, ale někdy nelze mlčet

Hlavně, když se na scéně objeví nový spravedlivý. Vážený pane autore nelze s Vámi naprosto souhlasit. Tohle téma je pro mě dost citlivé, přestože nejsem Žid, část moji rodiny Němci vyvraždili a šlo o 24 nebo 28 lidí, sám to přesně nevím. Důvod? Dostali pouze zálusk na náš majetek.

Takže tito mrtví už nikdy nezaloži český landsmanschat a v tom je ten zásadní rozdíl.  Němci byli odsunuti do jiného města a naší lidé byli odsunuti kam? Jaká je zde možnost vedení diskuse? Nevím, ani kde jsou pohřbení, abych je vykopal a zavezl třeba do televizního studia, aby mohli s pany Doležalem, Posseltem a spoustou dalších lumpů, kteří se nyní dovolávají lidských práv o těchto diskutovat. Kde byly lidská práva před rokem 45, proč najednou platí až po roce 45?

Temelín a další tak zvane sporné věci jsou pouze zástupnými problémy ve vyvolávání  nenávisti založené na národnostním základě. Mám rodinu v Rakousku a synovec se oženil v Německu, takže jsem s nimi v kontaktu a vím o čem zde píší!

Harry 8.11.2007 8:26

Re: Velmi nerad připojuji komentář, ale někdy nelze mlčet

Souhlas, je preci jenom jisty drobny rozdil mezi tim, kdyz Zid sel s kufrem 20 kg do Osvetimi a kdyz Sudetak Nowak sel s 20 kg kufrem do Bavorska. Vase otazka "kde byla lidska prava pred r. 1945?" vystihuje jadro problemu. Sudetaci se chovaji jako selskej vychcanec, ktery se prava odvolava jen tehdy, kdyz toto hovori jen v jeho prospech.

ok 8.11.2007 9:10

Re: Velmi nerad připojuji komentář, ale někdy nelze mlčet

Naše rodina má z války zkušenost s několika Němci, kteří nacisté nikdy nebyli. Přesto je čeští "vlastenci" (konkrétní lidé, budoucí komunisté) při shromažďování Němců  bili železnými tyčemi, někteří ti Němci to nepřežili.

Všechno to byly - na obou stranách - konkrétní činy konkrétních lidí, za které měli být souzeni. Jména těch Čechů, kteří v naší vesnici ty Němce zabili, zná dodnes celá vesnice, nikdo si o nich nemyslí nic dobrého, dokonce se tu říká "pánbůh je za to nakonec stejně potrestal". Soudně potrestáni ale, pokud vím, nebyli.

Huaskaran 8.11.2007 9:21

Re: Re: Velmi nerad připojuji komentář, ale někdy nelze mlčet

Moje zkušenost je podobná. Pocházím z vesnice, odkud po válce vystěhovali všechno rakouské - pamětníci potvrzují, že to nacisté nikdy nebyli. A vědělo se o člověku, který když ženy a děti před českými idioty prchaly v hrůze směrem k hranici, tyto střílel sniperovkou... Ženy a děti. Bohužel, spravedlnost ho rovněž nedostihla.

JH 8.11.2007 9:52

Pane ok a Huaskarane, zapomínáte, že

že němečtí vojáci, co vražili po celé Evropě a v okolí, nebyli kromě několika špiček a mrtvých nikdy souzeni a potrestáni! A jestli to chcete omlouvat legalizací války, tak připomínám, že data zahájení a ukončení války jsou formalitou pro politiky a historiky, ale ne pro pocity lidí.

NevericiTomas 8.11.2007 10:48

Re: Re: Re: Velmi nerad připojuji komentář, ale někdy nelze mlčet

jo to mate pravdu. Ale znovu se patri zeptat. Dely se podobne veci i pred r 1938? Kdo tu zemi privedl do stavu tako¨veho moralniho bahna?

Vlad 8.11.2007 21:19

Re: Re: Re: Re: Velmi nerad připojuji komentář, ale někdy nelze mlčet

Někde existuje tato informace (Zákopová válka?): Když začátkem PRVNÍ války Němci obsadili Lovaň (Leuven v Belgii), nařídili nechat všechny domy osvětlené a otevřené. Ožralí vojáci pak do nich házeli zápalné láhve, nesprávně dnes zvané Molotovovy koktejly, a vybíhající civilisty stříleli.

Jak vidíte, německou zemi nezavlekl do bahna Áda. Mají pro to genové dispozice, naši (velko)němečtí bratři.

Problém Němců z českých pohraničí by nevnikl, kdyby s kolonisty bylo v Českém království zacházeno tak, jako zacházeli Němci se Slovany, ovšem na území zabraném: Obyvatelstvo bylo v nejmírnějším případě násilně poněmčeno. Pro dobrotu na žebrotu, se říká. Podej vzteklému psu žvanec, ukousne ti ruku.

I-Worm 8.11.2007 9:27

Re: Re: Velmi nerad připojuji komentář, ale někdy nelze mlčet

když budete šest let mučit psa, a pak ho pustíte na svobodu, jistě se budete upřímně divit, až vás pokouše!

Huaskaran 8.11.2007 9:35

Re: Re: Re: Velmi nerad připojuji komentář, ale někdy nelze mlčet

Vy jste to špatně pochopil. Ty ženy a děti nikoho šest let nemučily. Ony se provinily jenom tím, že měly rakouskou státní příslušnost. Ty kulky ostatně byly jen zálohou - poté si Rudé gardy přitáhnuvší odněkud ze severní Moravy rozebraly rakouské statky.

S/kepticus Maxi/mus 8.11.2007 12:47

Co Vy jste za vola? A čím se předtím provinili ty české ženy a děti, třeba ty Lidické?

8-o

Šumavák 8.11.2007 1:44

a ti "vychovaní Němci" jak píšete, co nic nechtějí, to vidí trochu jinak!

na oficiálních stránkách landsmanschaftu se dne 8.11.2007 !!dočtete:cíle sdružení :

d)das Recht auf Rückgabe bzw. gleichwertigen Ersatz

oder Entschädigung des konfiszierten Eigentums der Sudetendeutschen

zu wahren;

abych se vyjádřil diplomaticky... obávám se pane, že o Vašem tvrzení by se dalo s úspěchem pochybovat!

jepice 8.11.2007 2:05

Re: a ti "vychovaní Němci" jak píšete, co nic nechtějí, to vidí trochu jinak!

V jedné vydařené kovbojce praví pistolník (kladný) pistolníkovi zápornému: "Co chcete, Wilsone, a co dostanete, je rozdíl."

Takže klid, Šumaváku. Nebo jim snad Topolánek něco slibuje?

strejda 8.11.2007 2:33

Re: Re: a ti "vychovaní Němci" jak píšete, co nic nechtějí, to vidí trochu jinak!

Topolánek ne, ale diskutujeme o článku nějakého Hruštince, který tvrdí , že Sudetoněmecký Landsmanšaft nechce žádné kompenzace, jen vlídnou omluvu. Naštěstí je naše oficiální politická scéna ve vztahu k SdL jednotná. O erozi se pokouší Doležal a jak vidno i Hruštinec. Podle hesla kapka ke kapce ........

jepice 8.11.2007 7:12

Re: Re: Re: a ti "vychovaní Němci" jak píšete, co nic nechtějí, to vidí trochu jinak!

Máte na Šumavě louku a bojíte se, že ji jednou přijde posekat vnučka sedláka Waldmaiera?

S/kepticus Maximus 8.11.2007 8:08

Ani ne tak tu loučku jako spíše jeho rodinu :-(

Tedy když nebude vhodný k poněmčení, otrocké práci apod.

jepice 8.11.2007 8:15

Re: Ani ne tak tu loučku jako spíše jeho rodinu :-(

Pak ho lituju a doufám, že na to něco bere.

S/kepticus Maximus 8.11.2007 8:26

Zřejmě bere lekce nesudetoněmecké historie, takže pak Vaše sudetoněmecká propaganda nezabírá :-)

Šumavák 8.11.2007 11:17

Mám osobní, vícenásobnou zkušenost s hodnými sudeťáky,

co přijedou na návštěvu a říkají : "udržujte nám to tady v pořádku! Havel nám slíbil, že nám to vrátí !"

strejda 8.11.2007 11:54

Re: Re: Re: Re: a ti "vychovaní Němci" jak píšete, co nic nechtějí, to vidí trochu jinak!

Jepice, snad ještě žijete. Nemám žádnou louku a vnučka ať přijede, bude patrně mladá a tak se lehce domluvíme. Určitě bude dělat něco zajímavějšího, než sekat louku. Ti Němci, kteří nejsou nasáknutí revanší, jako SdL, k nám v pohodě jezdí, kupují chalupy a pomáhají. A nepíší o tom články a nechodí manifestovat. Ví, že se historie nedá přepisovat.

Harry 8.11.2007 8:28

Re: Re: Re: a ti "vychovaní Němci" jak píšete, co nic nechtějí, to vidí trochu jinak!

Ja jsem pro omluvu tohoto zneni:

"Omlouvame se vam, ze jsme se k vam v r. 1945 chovali tak, jak vy jste se k nam chovali po celou valku, kterou jste velice pomahali zacit. Mrzi nas, ze jsme klesli na vasi uroven a povazujeme to za velikou hanbu."

S/kepticus Maxi/mus 8.11.2007 12:54

Navrhuji jiné znění

"Omlouváme se svým potomkům, že se máme komu "omlouvat", příště se to rozhodně nebude opakovat."

motyka 8.11.2007 23:33

Re: Re: Re: Re: a ti "vychovaní Němci" jak píšete, co nic nechtějí, to vidí trochu jinak!

Ještě by stálo za to doplnit, že ač jsme klesli, tak přeci jen ne natolik, abychom odsunovaným sudetským dětem předškolního věku vypalovali na předloktí čísla nebo je používali na bestiální  lékařské pokusy či  je podusili v plynových komorách.

Šumavák 8.11.2007 1:33

Pane autore, kolik už jste jich přesvědčil?

Doporučuji Vám začít něčím lehčím, třeba Doležalem.

JH 8.11.2007 1:17

Pane autore

Zřejmě jste před pár lety neviděl v TV debatu Posselta s Knížákem, kde tento zástupce sudeťáku požadoval finanční náhradu pro soukmenovce. Vaše tvrzení  - Němci už jsou tak vycepovaní, že o nějakých nárocích ani neceknou. -  je liché.

strejda 8.11.2007 0:55

Chudáci Němci

Včera jsem mluvil s jedním německým kamarádem. Vidím ale, že je to chudáček. K mým 80 000 Kč on vydělá pouhých 8 000 Euro. Považte to, 80 : 8 (10 : 1). Pravda není to tak směšné jako 1:28 jak uvádí pan Hruštinec, ale měl by se stydět. Přeci Samozřejmě, že každé jednání rovného s rovným v poměru 1:28 (což je průměrný kurz eura ke koruně) je dozajista poněkud deprimující. Asi Dittmara založím, než se zmůže na 1:1.

Vlado 8.11.2007 0:45

ještě jednou "pane bože!"

Zase jeden Emanuel Moravec! O ctihodném panu rytíři ze Škodů nechť si přečte článeček p. Stejskala před ním. A ta jeho  "země, kde zanikla centra kdysi prosperujících a bohatých měst" má být země, kde leží města jako Liberec, Kadaň, Chomutov, Karlovy Vary? Má ale vůbec cenu se bavit s lidmi, kterým se viditelně stýská po Protektorátu Böhmen und Mähren?

J.G. Pašek 8.11.2007 0:39

Výstižně a dobře napsané . . .

jak tomu bylo, je a bude . . .

Vlasta.on 8.11.2007 0:31

Pane bože

Kde jste zase vyhrabali tuhle prodejnou blbou svini?