16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Prodavači strachu

Letošní svatováclavské kázání Petra Piťhy bylo skutečně skandální a fakt, že bylo proneseno v katedrále a navíc v den velké církevní i státní slavnosti, znamená, že tento skandál (opravdu „veřejné pohoršení“) nelze jen tiše přejít a „zamést pod koberec“ tak, jak se v církvi bohužel dlouho se skandály zacházelo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Hraj 16.10.2018 15:13

Re: Občas se monsegnore poodhalí

Jak říkám: máma, táta a děti. Žádné propletence nevidím.

Rozvedení (i sezdaní) se vylučují ze slušné společnosti na základě svého chování. Na to netřeba zákonů, úmluv ani neziskovek.

J. Václavíková 16.10.2018 15:16

Re: Občas se monsegnore poodhalí

Tak běžte bojovat svůj boj s větrnými mlýny za tuto mizející rodinu prvosezdaných. Už teď je minoritou. Bez ohledu na to, jaká práva mají homosexuálové.

J. Tachovsky 16.10.2018 15:14

Re: Občas se monsegnore poodhalí

U nas je tradicni mama, tata a deti. jestli to maji nekde jinde jinak je pro tuto diskuzi bezpredmetne. Tady je nadrazene nase pojeti, islam nadrazuje mnohozenstvi, jinde zase mnohomuzstvi.

J. Václavíková 16.10.2018 15:18

Re: Občas se monsegnore poodhalí

Kde je to u vás? V ČR už dávno tohle mnohoženství či mnohomužství v praxi existuje. Rozvádí se polovina uzavřených manželství a děti pak žijí v následně uzavíraných svazcích.

J. Tachovsky 16.10.2018 15:38

Re: Občas se monsegnore poodhalí

Ne neexistuje. To mate nejak popletene. To ze mate spousty milencu a zahyba vam manzel neznamena, ze je u nas mnohozenstvi a mnohomuzstvi

R. Langer 16.10.2018 18:37

Re: Občas se monsegnore poodhalí

No, to fakt neexistuje.

D. Stirský 16.10.2018 14:32

Aby bylo jasné, o čem je také řeč:

Málo bylo napsáno o desítkách tisíc homosexuálů, kteří byli ti nejzpropadenější, vyvrženci vyvrženců v koncentračních táborech, bylo o nich rozhodnuto jako o speciální nežádoucí kategorii lidí, byli to lidé ověšení častým výsměchem a nadávkami. Během dvanáctiletého období nacismu bylo pozatýkáno asi 50 000 těchto lidí za trestný čin homosexuality! Většina z nich skončila v KT, kde skoro všichni posléze zahynuli. Později po skončení války nemohli (na rozdíl od Židů a jiných) ani žádat o jakékoli restituce, neboť se na tuto skupinu obyvatel nevztahoval žádný zákon. Podle Němců se ovšem jednalo o zločin homosexuality, tzn., že bezprostředně po zatčení většinou následoval transport do koncentračního tábora. V r. 1935 nový zákon legalizoval povinnou sterilizaci/kastraci homosexuálů. Speciální oddíl gestapa měl toto na starosti společně s eliminováním epileptiků, schizofreniků a dalších "zdegenerovaných" skupin lidí. Homosexualita byla volně rozšířena, než byl za ni v r. 1942 v armádě a SS vyhlášen trest smrti. V KT někteří "růžoví" (označení pro homosexuály podle jejich růžových trojúhelníků, které nosili pro identifikaci) sloužili jako konkubíny pro tamní dozorce a velitele, čímž si ovšem uchovali jistou ochranu, resp. nebyli ihned zlikvidováni. Pink triangles byli neustále terčem ze strany důstojníku SS, ale též ostatních zajatců. Nejen že byli častováni těmi nejhoršími slovními výrazy, ale nesměli například vést konverzaci s "normálními", jen mezi sebou, museli spát s rozsvícenými světly a dlaněmi položenými na pokrývce. SS považovali za báječnou kratochvíli svazovat a mučit homosexuály. Velitel tábora ve Flossenburgu je často nařídil zbičovat a křikem obětí se sám uspokojoval. Brzy došlo na další, ještě horší krutosti, jako například mlácení šedesátiletého hms kněze pres jeho pohlavní organy příslušníky SS, kteří ho nazývali krysí špínou s tím, že v budoucnu mu bude stačit pouze konečník na vykonání jakýchkoli tělesných potřeb. Nešťastník zemřel hned druhý den.

J. Václavíková 16.10.2018 14:52

Re: Aby bylo jasné, o čem je také řeč:

Je bohužel smutnou skutečností, že většina místních diskutérů by tyto doby, kdy menšiny byly terčem zvůle a násilí, ráda vrátila. Ochrana práv menšin na rovnoprávnost je pro ně jak rudý hadr na býka.

T. Hraj 16.10.2018 15:01

Re: Aby bylo jasné, o čem je také řeč:

Teď jste na to kápla! Přejeme si tu hromadně smrt všem homosexuálům a vůbec členům menšin a za tím cílem chceme obnovit SS (zejména se nám líbí ten odznáček, co měli na čepicích).

Víteje ve vstřícné a vzájemně se obohacující diskusi.

J. Václavíková 16.10.2018 15:11

Re: Aby bylo jasné, o čem je také řeč:

Pokud nějakou skupinu pomůžete dehumanizovat a označit za méně cennou součást společnosti, je už k praktikám SS jen malý krok.

T. Hraj 16.10.2018 15:15

Re: Aby bylo jasné, o čem je také řeč:

S tím souhlasím. Proto to nedělám.

J. Tachovsky 16.10.2018 15:16

Re: Aby bylo jasné, o čem je také řeč:

Hloupost. Homosexualove jsou rovnopravni od doby, kdy homosexualita prestala byt trestna. Ukazte mi jediny zakon, kde by se psalo neco ve smyslu, ze plati neco jineho pro homosexualy a neco jineho pro heterosexualy.

M. Prokop 16.10.2018 15:29

Re: Aby bylo jasné, o čem je také řeč:

je bohužel smutnou skutečností, že zákony budiž univerzální pro jedince, bez upřesňování pohlaví, "genderu", sexuální orientace, barvy chlupů ...

I věk je jako potvrzení svéprávnosti.

Nadpráva a zákony pro jakékoliv menšiny i většiny nebrat!

P. Macejko 16.10.2018 14:25

Pán Halík, píšete,že

"V určitých kruzích ultrakonzerativních katolíků - nejen u nás, ale i v Polsku, Maďarsku a Slovensku - ožívá to, čeho jsme byli svědky za druhé republiky, kdy odpor části katolíků vůči liberální demokracii a sympatie k autoritativním režimům je přivedly do blízkosti fašismu; někteří lidé jsou nepoučitelní."..............

a podobní Vám pán Halík ich ťahajú do blízkosti komunizmu.....

V. Církva 16.10.2018 14:24

Církev jako Halíkova “marxistická” buňka

Církev by samozřejmě měla odhazovat některé zkostnatělé zlozvyky. Ale ona to už dělá a není důvod přehnaně spěchat. Odpad od církve dnes není převážně způsobený tím že by se v tomto století málo přizpůsobovala modernímu světu (historii tu neřeším), Je to způsobeno spíš současným směrování západní civilizace, které se někde říká kultura smrti. Strom se pozná po ovoci: vymírání Evropských domorodců, nestabilní rodina, stagnující ekonomika to je důsledek sobectví neodpovědnosti lidských práv bez povinností a nevíra v Boha. Je to marxismus a je to ďábelské.

Pokud by se církev takovému světu příliš přiblížila už to nebude společenství věřících v Boha ale spíš jakási Havlíkova satanistickomarxistická buňka. Nevstoupil jsem před lety do církve protože mi scházel pionýr, ale abych mohl rozvíjet víru. Církev v Halíkově pojetí věřícím v Boha nic dobrého nepřinese. Ať si Halík založí marxistickou buňku a nás nechá na pokoji!

D. Stirský 16.10.2018 14:07

A jak mně vysvětlíte,

že řada G/L lidí nemá s marxismem vůbec nic společného? Z jakého důvodu by ti, co s dementními a zlými plky senilního preláta nesouhlasí, měli uvažovat v kategoriích třídní boj, zespolečenštění výrobních prostředků, plánovaná ekonomika, vedoucí úloha strany profesionálně orientovaných revolucionářů...? Většina z těch, co neustále házejí výrazem "neomarxista", ví o skutečném marxismu houbelec. Zrovna jako nečetla Istanbulskou úmluvu. Kdysi jsem ji jen v rychlosti prolétl, nic dramatického tam nebylo. Inteligentní člověk by zde diskutoval o tom, co je konkrétně v této úmluvě chybné, co je na ní špatné, proč - je-li to taková hrůza a děs - ji podepsalo i autoritářské a hodně islámské Turecko.

J. Václavíková 16.10.2018 14:19

Re: A jak mně vysvětlíte,

Je to mnohem jednodušší. Neomarxismus je pouze páchnoucí cejch, kterým se snaží znevážit oponenty, protože skutečné argumenty do diskuze přinést neumějí.

O. Uživatel 16.10.2018 14:25

Uživatel požádal o vymazání
J. Václavíková 16.10.2018 14:45

Re: A jak mně vysvětlíte,

Výborně. Tak mi tu nevyprázdněnou definici napište. Bez odkazu, vlastními slovy.

V. Církva 16.10.2018 15:19

Re: A jak mně vysvětlíte,

Definujte tu termín Slunce, pak Zemi, modrou barvu a termín fóbie. Ale bez odkazů. pak jasně napište kdo je to nácak a fašista. I pak budete dál relatizovat, ale věřte, že termín neomarxista je jednoznačnější než zermín xenofobie, protože neomarxismus vychází z idejí marxistů = následovníků marxe. Zatímco xenofobie není fobie, jak najdete i na wikipedii.

A pak nám vysvětlete kdo a proč takové zavádějící termíny jako xenofobie vytvořil, kdo rád nálepkuje do nácků a fašounů a proč je AntiFa příliš podobná fašistům.

J. Václavíková 16.10.2018 15:22

Re: A jak mně vysvětlíte,

Mýlíte se. Neomarxismus není pokračováním idejí marxismu. Proto ho takhle hloupě používáte, přestože znamená něco úplně jiného.

O. Uživatel 16.10.2018 18:24

Uživatel požádal o vymazání
V. Církva 16.10.2018 14:55

Re: A jak mně vysvětlíte,

Od fanatiků kteří posouvají význam slov fóbie, fašismus, náckovství to opravdu sedí. Naštěstí Vaše marxistické praktiky už lidé prohlédli a vy dobře víte že neomarxismus je jenjemné označení rovnostářských nesmyslů o rovnosti Islámu a Křesťanství o boji mezi muži a ženami a nutnosti ustupovat středověkým kulturám.

Správnější by bylo nazvat to satanismus nebo svinstvo. Ale to první zní neomarxistům středověce a to drué je široký pojem.

J. Václavíková 16.10.2018 15:13

Re: A jak mně vysvětlíte,

Tohle, co prezentujete, je jen chaos ve vaší hlavě, nikoliv něco, co by zastávali ti, co je nálepkujete jako neomarxisty.

J. Kopis 16.10.2018 14:28

Re: A jak mně vysvětlíte,

K tomu abyste mohl opravdu fundovaně diskutovat o významu Istanbulské úmluvy pro právní systém ČR byste potřeboval znát minimálně trestní právo a NOZ včetně základních právních principů. Pokud těmito znalostmi nedisponujete, je vaše diskuze na úrovní, "jedná paní povídala".

V. Církva 16.10.2018 14:45

Re: A jak mně vysvětlíte,

Jak tedy nazvat nereálné ideologie feminismus, gendrismus, který vytváří nenávist mezi pohlavími, multikulturalismus, který je stejně mimo realitu a nutí pracovité lidi vyspělé civilizace živit nepřizpůsobivé, naprosto podle ideologie bolševiků o rovnosti. Jak to že odpůrci feminismu jsou vyhazováni z práce podobně jako za opozice za komunismu. A jak je možné že kněz už zase nemůže kázat pravdu, ale je honěn po soudech? Kdo tohle podporuje jse chová stejně jako komunistický udavač!

Jak to že tyto kdeologie šíří aktivistky, bývalé? komunistky jako Mogherini, Davisová. Nazvěte si to třeba svinstvo, ale nejvíc to připomíná marxismus.

Možná neomarxismus není nejpřesnější termín. Asi správnější termín je satanismus. Ale to nevěřící nepochopí a zní to jak ze středověku. Pokud se Vám termín neomarxismus nelíbí, dosaďte si tam satanismus.

D. Stirský 16.10.2018 13:58

Odpověď na otázku:

"Kde jste četl, že antinacisté, Židé, političtí odpůrci a jehovisté řekli homosexuálům, že byli právem ve vyhlazovacím táboře?" Nečetl jsem! Leč byl jsem na přednášce historičky zabývající se holokaustem. A tom o tom mluvila. I v souvislosti s tím, že Židé stále nemohou skousnout, že Fredy Hirsch (pomáhal dětem v koncentráku, skončil v plynu) byl gay. Raději o jeho orientaci často mlčí.

O. Uživatel 16.10.2018 14:03

Uživatel požádal o vymazání
D. Stirský 16.10.2018 14:10

Re: Odpověď na otázku:

Oni ji nevytrubují proto, že se to - podle Židů - nesluší. Jinak řečeno: Ti pravověrní tvrdí, že něco jako židovský homosexuál neexistuje. Chcete-li napsat poctivý životopis Fredyho Hirsche, tak se o jeho menšinové orientaci zmínit musíte! Stejně jako u životopisů jiných se píše o jejich láskách, vztazích, kladných a záporných vlastnostech...

O. Uživatel 16.10.2018 14:21

Uživatel požádal o vymazání