19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Carlos 12.1.2010 23:36

Zbytečnosti

Těch příliš drahých zbytečností je daleko víc. Problém je ten , že každý se na ně dívá ze svého úhlu pohledu. Např. mě vadí že z daní jsou financovány církve (všechny), některé druhy kultury , řada politických institucí , studenti VŠ (zejména ti zahraniční) atp. Jaký má společnost profit třebas z těch církví? Takže kritizovat se dá ledacos...

Otakar 12.1.2010 18:03

Ale autore to z ČT a ČRo myslíte vážně.

Přece by jste "pravděalásce" nevzal její největší koryto, přece nedělali tu televizní stávku zbůhdarma, nebo je libo stávku repete. Tak dobře "zprivatizovanou" instituci jako ČT jen tak nenajdete. A vždyť ani nejde o státní peníze to jsou jen naše veřejnoprávní poplatky zajišťující dobré bydlo v rámci jánabráchizmu všem hochům a dívkám co spolu mluví a jsou jaksi ehm řízeni z kavárny Slávie. Tak opatrně - neklopit.

Jiřík 12.1.2010 18:01

Milý packale,

ČD dostávají nejmenší dotaci na osobu a kilometr v Evropě(krom Albánie),přitom máme nejhustší železniční síť.Modrými protěžovaný mazánek Jančura ,chce jen lukrativní linky-tak jako v autobusové dopravě.To by majoritního přepravce položilo úplně, a 60% tratí by se zavřelo-neměl by o ně za těchto podmínek zájem NIKDO.Autobusová doprava dostává dotace větší než železniční.Když nic nevíš,nic nepiš.

huhu 12.1.2010 18:16

Re: Milý packale,

co je to lukrativní linka ? a jak to vůbec může vzniknout ? 

Jinak plácáte blbosti po hejtmanu Haškovi, kterého už Jančura žaluje..

Jiřík 12.1.2010 18:36

Re: Milý packale,

Vysvětlím,pochopíte to i Vy.Lukrativní linka je ta,kde je  vysoká frekvence cestujících-třeba Praha-Ostrava.Linka prodělečná je ta,pomocí níž zajištˇujete dopravní obslužnost,ale cestujících je málo.Dopolední ,večerní a víkendové spoje pro pár cestujícících,kteří nemají auto,nebo jsou to školáci,důchodci jedoucí k lékaři atd.A Hašek se z žaloby toho protekčního mazánka nep......Napsal jsem to dost srozumitelně snad i pro Vás-huhu?

huhu 12.1.2010 18:47

Re: Milý packale,

ty prodělečné linky kraje dotují, takže co ? Slovo "lukrativní" je takové šibalské. Socani vědí, jak něco "zlukrativnit" - prostě mocensky si přihrát zisk. Na trhu kde je konkurence "lukrativní" neexistuje, protože to  konkurence srovná.

A jinak - Jančura nabídl vše, co kraje chtěly a že je Student Agency zisková a veřejností oblíbená pro kvalitu a láci, snad víte.

Vodička-sapér 12.1.2010 19:01

Re: Milý packale,

Pane huhu, Co Vás znám, pořád samé parádní huhu a pak tady uděláte tohle  trapné huhu, sakra , co to huhu ,do Vás vjelo? Co je to lukrativní linka? , jak to vůbec může vzniknout?,tak tohle extempóre  bych od Vás opravdu nečekal!

honzak 12.1.2010 17:21

autor patří

do množiny vševědů, kteří BY všechno vyřešili mávnutí ruky a DOKONALE. Proč to tedy neuděl

5P 12.1.2010 17:29

Re: autor patří

Ach jo. Opět jeden takový. Nic takového přece z článku nevyplývá. Aspoň si to přečtěte!!!

Vodička-sapér 12.1.2010 17:58

Re: autor patří

No jo, ale ten fórek,stepujíci vánoční kapr, tedy tady všechna čest , Martin Tůma , třetiligový bloger,  mladý kluk, když si vezmeme třeba ,tady denně vystupujícího starého clauna B. D. tak ten se dodneška na něco tak špičkově humorného, zatím,  nezmohl ani náhodou.   

neuman 12.1.2010 16:33

Zejmě ještě nejste informován o zvedání mostů na Labi, jinak byste je zmínil.

Stát zvedá mosty na Labi do výše 7 metrů za 1,5 miliardy pro lodě, a to i přesto, že pod těmi mosty v Labi pro ty lodě není a ani za sto let nebude voda! Stát staví dokonce s podporou 1 miliarda z EU mosty pro lodě, které tudy neplují a nepoplují! To už nelze nazývat zbytečností, to je čistokrevná a monstrózní mystifikace za peníze nás všech! A kdo to rozhodl a proč? Zadavatel ŘVC podřízen MD ČR, Zhotovitel Viamont a spol. Podívejte se sami, mějte trpělivost vyslechnout ten záznam pár minut! Mluví tam slušní lidé, kteří nekradou, a proto nemají strach říkat to nahlas a veřejně, ostatně některé jistě znáte!!!¨

www.vodnidoprava.cz

huhu 12.1.2010 16:36

Re: Zejmě ještě nejste informován o zvedání mostů na Labi, jinak byste je zmínil.

vy jste nějaký věštec z TV, že víte, že za 100 let nebude voda ?

neuman 12.1.2010 17:11

Re: Zejmě ještě nejste informován o zvedání mostů na Labi, jinak byste je zmínil.

Sám objednatel a plánovč této mystifikace století to již do tisku potvrdil: i kdyby bylo Labe splavněno, stát nepočítá s hloubkou větší než 2,2 metrů, což stále není minimální hloubka pro ekonomickou plavbu a už vůbec ne pro plavbu kontejnerových lodí se třemi patry kontejnerů na sobě. Ty mosty jsou zdůvodňovány právě tím, že po Labi poplují třípatrové kontejnerové lodě. Tento stát již potvrdil, že nemá žádnou povinnost k ponoru či hloubce labské vodní cesty. Stát svými činy dokázal, že cítí povinnost k výšece labské cesty. Zjevně tedy existuje i jiný plán: lodě se třemi patry kontejnerů potáhnou z Brandýsa přes Kostelec do Přelouče po břehu burlaci na lanech. Taky možnost. Prostě tento stát si z občanů vystřelil, za 1,5 miliardů našich peněz. Zkuste si ten záznam z té tiskovky poslechnout. To není žádná aktivistická agitka, pane nebo paní huhu. Dopraci jasně říkají, že podjezdná výška pro ně nebyla a nen problém, zatímco hloubka problém je a bude. Stále ještě nevěříe?

www.vodnidoprava.cz

liberal shark 12.1.2010 17:24

Re: Zejmě ještě nejste informován o zvedání mostů na Labi, jinak byste je zmínil.

To nic není. Stát staví za mnoho miliard vodní cestu z Českých Budějovic do Prahy, kterou už od 200 let nikdo nepotřebuje. Stejně tak město Budějovice a jihočeský kraj staví v Budějovicích mezinárodní letiště, které je taky úplně na ...

neuman 12.1.2010 18:13

Re: Zejmě ještě nejste informován o zvedání mostů na Labi, jinak byste je zmínil.

Ano, máte pravdu. A ty miliardy za tu cestu z Budějovic, kterou nikdo nepotřebuje a je opět k ničemu, protože je to pouze pro lodě do 300 tun, takže pro výletní parníky (jedna nákladní loď pojme 40 kamionů, to je jiná ráce). A zdalipak víte, odkud jsou ty miliardy na tu cestu, co nikdo už 200 let nepotřebuje? Vzali to z evropského fondu určeného  na modernizaci plavidel těch dopravců na Labi. Protože ti grázli moc dobře vědí, že po Labi žádné lodě plout nemohou. Ale mosty za 1,5 miliardy Viamont a spol zvedají. To jo. Takže komu a čemu to slouží?

www.vodnidoprava.cz

huhu 12.1.2010 18:19

Re: Zejmě ještě nejste informován o zvedání mostů na Labi, jinak byste je zmínil.

letiště v Plané u ČB zůstalo po armádě, takovýc dnes opuštěných letišt je po ČR celá řada, je dobře, že se postaví barák a letiště využije, v té oblasti jiné není, může dobře sloužit pro chartery k moři

Václav 12.1.2010 16:05

Rozdíly a volba

České dráhy, rozhlas a a televize jsou obrovské černé díry na peníze, to je bez diskuzí. Do všech se sypou nepředstavitelné částky ze státní kasy, potažmo nás všech. Ovšem je tu jeden obrovský a podstatný rozdíl.  Pokud nechci využívat služeb českých drah, jednoduše nejdu na nádraží, nezaplatím jízdenku a nikam nejedu.Pokud nechci využívat služeb českého rozhlasu a televize, tak už bohužel takovouhle možnost nemám. Jsem nucen paltit nesmyslné "koncesionářské" poplatky. Z jejich vymáhání se stal docela slušný byznys a není v našem státě nikoho, kdo by byl schopen tento absurdní relikt minulosti zrušit.

liberal shark 12.1.2010 17:25

omyl

Miliardové dotace ČD platíte i bez chození na nádraží, ať chcete nebo nechcete.

Minutus 12.1.2010 16:00

No, já najezdím s ČD 35 000 km ročně

a celkově jaksi lepší volbu nemám. Dotace v rangu pár mld, nejsou nic moc, když jen Praha vyhodila za OpenCard 1 mld, že? Navíc - stát už neplatí stavbu a udržbu železnic, nebo ano? A dálnice stojí velké prachy (nic proti, ale mnohem víc, než jinde) a stačí bouračka a trčíte na ní pár hodin v zácpě.

Takže - budu se držet ČD a rád se občas svezu i autem. A proti konkurenci nic nemám.

liberal shark 12.1.2010 17:26

Re: No, já najezdím s ČD 35 000 km ročně

To, že se krade jinde, není omluva pro defraudaci veřejných peněz na železnici.

Minutus 12.1.2010 19:54

Re: No, já najezdím s ČD 35 000 km ročně

To taky netvrdím. Pokud někdo ví o defraudaci, ať podá trestní oznámení, defraudant nechť je souzen a odsouzen.

Vodička-sapér 12.1.2010 17:29

Re: No, já najezdím s ČD 35 000 km ročně

Pokud jde autorem uváděná rychlost na průměrné trati!?, ale i stížnosti na zpoždění, tak ,protože o tom vím stejně málo jako autor,jsem po všem pátral na inter. Tratě ČD jsou zařazeny do skupin, kategorií, nejde přeci "zprůměrovat" Praha-Kralupy a Praha -Ostrava. Jsou tam  rychlosti spojů mezi jednotlivými českými městy. množství, procenta, časy zpoždění  spojů, atd., je toho moc, radím ,seznamte se s tím taky. Autor nemá v tomto pravdu, ale to je jeho věc, dneska si každý můžeme  říkat, co nám  slina na jazyk přinese.Fakta?Jede, jede  mašinka,  někde 35, jinde  až 160km/h.

Minutus 12.1.2010 19:57

Re: No, já najezdím s ČD 35 000 km ročně

IC, EC, SC i rychlíky Praha - Ostrava kolem 100 km/h, včetně zastávek. Ale i rychleji.

Pamětník I. 12.1.2010 15:52

Zatracení Britové

vymyslejí si veřejnoprávnost BBC a nějací lumpové u nás jim na to skočili, jen aby nás mohli okrádat. A ti Briti jsou tak blbí, že si to dodnes nezrušili.

kurbet 12.1.2010 18:00

Re: Zatracení Britové

Pamětníku nepřirovnávej koně k volovi.Až bude ČT fungovat jako BBC tak si rád koncesí zaplatím.Zatím je to jen partička kámošů a videoarchiv.

karel 12.1.2010 15:35

Privatizace.

Vzniklo spousta zdravotnich pojišťoven, z měnilo se jenom to, že je vic papirovani a vic peněz jde na agendu pojišťoven. Zavedla se soutěž v povinnem ručeni, nastalo okamžite zdraženi. Je spousta bank přitom uroky jsou skoro stejne, nestači ani pokryt inflaci. Byla zavedena konkurence do mobilnich telefonu, vysledek je ten že jednou platite 3kč podruhe 8kč. přitom za stejnou službu. Zajimalo by mne pokud by byla na drahach konkurence, co by se udělalo z dnešnim majetkem ČD, to by se vagony a lokomotivy sešrotovaly a cestujici a stat by vlastně musel zaplatit nove vagony. Co by stat udělal pokud by dopravce zkrachoval nebo si začal diktovat nepřijatelne podminky. Je vic otazek jak odpovědi.

huhu 12.1.2010 16:42

Re: Privatizace.

pokud jde o ty zdravotní pojišťovny tak opravdu kvůli zákonům a nařízením vlastně ani pojišťovnami nejsou natož nějakými navzájem si konkurujícími organizacemi, prostě nadále musejí "po socialisticku".

pokud jde o povinné ručení ano zdražilo. Protože taky jezdí lepší a dražší auta a servis a opravy jsou tedy dražší. 

pokud jde o majetek ČD tak je aktuální se zajímat, co se děje s těmi tam mizejícími penězi dnes, proč hejtmani čssd vyhodili těch 20 mld, když Sudent Agency je již zavedená kvalitní a zisková firma a narozdíl od ČD veřejností dobře přijímaná.

A pokud jde o ten krach dopravce - ČD krachují každý rok, pokud by nedostávali ty miliardy dotací, tak už dávno nejsou. To vše platí daňoví poplatníci, kolik platíte na daních vy ?

huhu 12.1.2010 13:43

napsal jste mi to z duše

naprosto s Vámi souhlasím, jen tu ČT a ČRo bych i privatizoval a odstříhl od poplatků i rozpočtu vůbec..

Janula 12.1.2010 14:31

Re: napsal jste mi to z duše

Ale mi se naopak zdá,že provokace typu nedělní absence vynikajících sportovních výkonů v TV a dnešní plky pana Černého v MF jsou zástěrkou tužeb po privatizaci ,o níž se tu a tam rozhoří diskuse.Přes všechnu nedostatečnost veřejnoprávního vysílání si přece jen myslím,že žádná soukromá TV by neuváděla dokumentárně laděné pořady typu Historie.cz a jiné  na TV2 se vyskytující.

huhu 12.1.2010 14:45

Re: napsal jste mi to z duše

dnes vysílá přes 70 čs. TV programů. několik z nich je dokumentárních, jiné přírodovědné, sportovní, filmové, opera atd. a uvádějí vesměs dokonce i lepší pořady nežli ČT.  nevím zda znáte

Proto si je mnoho lidí i dobrovolně platí a jsou vlastně levné - tak kolem 200-300 Kč/měs. za vše. To ČT je se svými 4 programy a 135 Kč/měs. vlastně nejdražší placenou TV a ještě povinně.