Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Přehlídka malých motocyklů, v ČR jediná
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Jojin 3.7.2006 10:41Měl jsem taky takovýho... ...,tenhle je JAWA 555(možná že ještě někde mám od něj techničák)a jeho následovník byl trochu podobný pozdějším typům jelikož měl už kapotáž nad zadním kolem a dlouhé sedlo(stupačky pro spolujezdce nikoliv)a byl to JAWA 550.Bohužel se do něj podívali moji synovci a bylo dokonáno |
ALFONS 3.7.2006 5:48Pařez Pincek-Pařez, tuším JAWA 50, je bezkonkurenčí stroj. Oproti dnešním čínským bakeliťákům jezdil pomaleji, nemá takový pěkný dizajn, ale byl to maximálně spolehlivý a snadno opravitelný a udržovatelný stroj vlastními silami. Pokud se nezalepila mezera mezi blatníkem a pláštěm, jelo to pořád. A byl celý z plechu !!! Žádný bakelit tam nepraskal a neupadával. Myslím že to ve své době stálo asi 2.500Kč. Ty dnešní bakelitové skutry na jedno použití nestojí za nic. Je to rozviklaný bakelitový šmejd, který má v papírech napsáno, že startuje od teploty +10 stupňů. Jinak to nerozjedete. A to za ten šrot chtějí 30 tisíc. |
Mysch 3.7.2006 10:09prvni pinonyr stal 1600 korun ceskoslovenskejch. a nerek bych, ze ty cinsky superstroje jsou bakelitovy. jen sem tam nejakej kryt je z plastiku.a zeby byly rychlejsi se uz vubec neda rict. uz proste ze zakona. i kdyby chtely, nesmej. eu nedovoli. |
Hacker Rudolf 3.7.2006 10:19Re: prvni pinonyr Myschi,aqle dá se to poštelovat |
Mysch 3.7.2006 10:51jistezejo on i ten pincek se da postelovat. a jeste pro zajimavost, v germanii postelovat znamena ztratit tim technicke osvedceni a pojistku. takze se majitel dopousti trestneho cinu jizdy s vozidlem, ktere nema techicke osvedceni, a tim padem nesmi na silnici, a kdyz se nedej boze neco stane, plati asi do konce zivota. |
Hacker Rudolf 3.7.2006 11:02Re: jistezejo To,joale uznej.,že české ručičky,který udělaj ze Stadiona S11 dělo, které jede 130 |
Mysch 3.7.2006 11:06nojo rudo ja kdysi ze skutra maneta taky hrde vydoloval skoro 120, a nalezite jsem to daval cezetam videt. ale on mrcha pritom zral vic nez spartaci a koktavie. a nadrz mel jen na asi 7 litru. |
Hacker Rudolf 3.7.2006 11:23Re: nojo rudo No tak skútry Manet a Tatran vymizely již téměř úplně |
ptakopysk 3.7.2006 12:48Re: Re: nojo rudo na skůtra jsem tuhle v kůlně našel náhradní kola. Chybí mi detail - ty věci mezi těma dvěma kolama. :o))) |
Hacker Rudolf 3.7.2006 13:06Re: Re: Re: nojo rudo Ptakopysku, to už je jen muška |
Psí vrah Čumil 3.7.2006 13:38Re: nojo rudo Hehehe, na skútru manet jezdíval můj příbuzný do školy. Moc si to vozidlo pochvaloval, na mokru bylo podstatně stabilnější než populární "prase" od ČZ; nadával jenom na jedno: Než dorazil od Lužánek k alumnátu na Barvičově, rozpadly se mu ve futrále všechny verzatilky a propisky vibracemi na prvočinitele. Takže přednášky zahajoval tím, že vysypal na lavici směs péreček, náplní a dalších drobných součástek a skládal použitelná pisátka... |
Hacker Rudolf 3.7.2006 14:00Re: Re: nojo rudo |
Mysch 3.7.2006 14:35no, ja nevim ja zadny verzatilky ssebou nikdy nevozil, ale on mel vepredu kyvnou vidlici, a vzadu tak zvane progresivni pero ruznym stoupanim vinuti. a ja bych spis rek, ze se houpal jak sedmimetrova amerika, coz nektere spolujezdkine zrovna dvakrat dobre nesnasely. |
Psí vrah Čumil 3.7.2006 17:16Re: no, ja nevim Teda Myschi, vy jste měl nějaké opravdu moc fajnové spolujezdkyně. Ty jeho si rozhodně nestěžovaly... Tedy, je fakt, že to mohlo být taky tím, co se dělo mezi jízdou... |
os 3.7.2006 21:39Re: Pařez ...stal 2600 si pamatuju, proto se mu taky rikalo Skoda 2600.....myslim taky ze se to vyrabelo na Slovensku... |
Mysch 3.7.2006 21:55jo, vyrabel se v povazske bystrici. ovsem, kdyz prisel na trh, stal tech 1600 korun ceskoslovenskejch. ostatne oktavie byla taky za 28 000 kcs. |