29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
StandaT 22.3.2006 23:49

Vstoupit do politiky

Vstoupit do politiky znamená veřejně přiznat, že jsem stejná svi.ě jako ostatní kolem mě. Teď si nevzpomenu, kdo to řek, ale je to výstižné. Sedí to jak Jandák na hrnci.
Cesilko 22.3.2006 18:50

Pro rodile Cechy, Havlem "zrehabilitovane" drivejsi uprchliky

v zahranici, kterym dodnes tak zvana "neexistence ceskeho statniho obcanstvi
((jako CESI! SE NARODILI!!))
je vlezani do kleci Janu Rumlu v "boji za LIDSKA PRAVA NA KUBE"
roztomilym kabaretem....*brani byt jen ve vykonu ceskeho volebniho prava!!!!!P.S.
 Re: Pi. Fischerov:
1) ma pravo volit tak, jak chce
2) svou ucasti n na adventnich koncertech pomohla tisicum desti, postizenych etc,
takze tu ulevu v placeni najemneho SPOLECNOSTI nastokrat! vynahradila,
 na rozdil od zapskleho pana Krecka.....
 
k 22.3.2006 18:48

autor?

Žantovský nikdy přes srdce nepřenese situaci, že ty které před listopadem podrážel, jej přerostli
Skinner 22.3.2006 17:50

Je to hloupá bába tvářící se oduševněle

C 22.3.2006 17:02

Trochu respektu by neskodilo...

Pani Fiserova je mozna naivni, mozna hloupa, ale myslim si, ze to neni zadna opurtinisticka bestie jako Paroubek nebo Kraus. Ma jiste presvedceni o stavu veci a o tom, jak by mel svet  fungovat. Neridi se naladami ve spolecnosti ci pruzkumy preferenci a proto by jeji kritici meli alespon trochu citliveji vazit sva slova a jeji (at uz jakykoliv) nazor respektovat (to plati i pro anonymni diskutery na NP).
 
PS: Ja s ni nesouhlasim v nicem.
Ladislav N. :-D 22.3.2006 17:11

Re: Trochu respektu by neskodilo...

Možná máte pravdu, ale takovíto lidé přece nemohou tvořit a schvalovat zákony! Paní poslankyně Fischerová je trochu popletená... S jejími lety a životními zkušenostmi poněkud zvláštní postoj, ne?
C 22.3.2006 17:40

Re: Re: Trochu respektu by neskodilo...

Ale prosim vas... kdyz je mohou schvalovat takovi jako Kott nebo Kraus, muze je klidne schvalovat i pani Fischerova, coz je aspon nekdo s vlastnim nemennym postojem (opet zduraznuji - at uz jakymkoliv) - a to ja ocenuji, i kdyz jeji nazory nesdilim.
Andy 22.3.2006 18:06

Re: Re: Re: Trochu respektu by neskodilo...

její vlastní neměnné postoje jsou evidentně totožné s postoji Špidly, Grosse a Paroubka.
 
Celkem zajímavé postoje, zejména  v oblasti vyvlastňování cizího majetku, srdceryvné historky o ubohých zaměstnancích s dětmi, kteří nepožívají až do dospělosti dětí zvláštní ochrany, a zejména její hlasování o vyslovení důvěry vládě v roce 2002, nemluvě o dalších, ji zcela řadí tam, kam patří- mezi politiky se vším, co k tomu přináleží.
Kdo chce, nechť ji obdivuje, oceńuje nebo třeba skládá poklony, a kdo chce, nechť ji pošle do pekel. Je to její job.
gogo 22.3.2006 19:12

Re: Re: Re: Trochu respektu by neskodilo...

svatá pravda..to už je klidně mohou schvalovat Pes Filipes, Kačer Donald, Simpsonovi nebo Václav Havel
AeroKarel 22.3.2006 16:11

"Přitom na Ukrajině již vystřízlivěli (tak jako my)"

Plurál majesticus?
A příspěvky "gerontální" na vystřízlivění nevypadají. Spíš na kocovinu.
AeroKarel 22.3.2006 16:05

Jo Fišerová a její

zdůvodňování jejích počinů, to je kabaret.
Od melounů přes pravdalásku do parlamentu. Ukázkový kousek!
Arthur 22.3.2006 15:43

kreatury

Po přečtení celé diskuse nelze než dospět k názoru,že poslanci jako paní Fišerová,pan Karásek a.t.d. jsou nejenom intelektuální nuly,ale i ravní a morální trosky.Pak se ale vnucuje otázka,co že to bylo za lidi,kteří je do PS zvolili?
Arthur 22.3.2006 15:44

Re: kreatury

,mravni a morální .... omlouvám se.
XXL 22.3.2006 15:51

Co pozitivního jako poslankyně pí. Fischerová udělala?

Kromě podpory homosex. párů o ničem nevím, jenže já to jako pozitivní nevidím. A bydlí-li v regulovaném nájmu s plochou bytu v neregulovaných metrech, tj. 100 m2, při jejím příjmu, tak nevím. Malé děti už asi nemá, že by byli početnou rodinou. Pokud by bydlela za své, at má byt třeba 200 m2. Jen myslím, že i při jejím vysokém příjmu by se jí to nechtělo platit. Mezi politiky je zkrátka dosti vyžírků, napříč stranami.
Aiman Fasil 22.3.2006 16:49

Re: kreatury

Mediální tváře...
gerontusinza 22.3.2006 15:07

Už jsem si zvykl, je to jako za komunistů.

Připadá mně to, že mě pár idiotů se snaží oblbnout, že za hranicemi je to všechno ještě horší. Že v Bělorusku jsou jen diktátoři a naivní blbci, kteří nevědí koho volit, a vznikají představy že samotný Lukašenko napřed sám všechny zmydlí aby ho volili. Totéž samozřejmě dělá ten zlý Castro, a že jen my zde máme tu pravou svobodu.  Přitom na Ukrajině již vystřízlivěli (tak jako my) a zjišťují ,že jim vlastně před tím nebylo tak špatně, že těch zlodějů přibývá geometrickou řadou a bude ještě hůř. Přitom asi máme tak málo vlastních věcí k řešení na vlastním prahu? Je mě špatně z pánů Rumlů, Bendů, Grosů, Špidlů a další oblbujících nás politiků. O novinářích ani nemluvě.
XXL 22.3.2006 15:46

Re: Už jsem si zvykl, je to jako za komunistů.

Bělorusko bych sem netahal, diskuse je o regulacích nájmů a zneužívání té regulace. Já vám neberu, třeba se odstěhujte na ostrov svobody nebo do Lukašenkovy demokracie. Dokonce i s Vámi souhlasím, taky se mi nelíbí mnozí naši politici. Na Kubě se možná moc nekrade, protože není co. Ani za socialismu jsem nezažil potravinové listy, VY možná ano. Takže spíš bych radil Kubu, ale Lukašenko zas umí zjednat lepší pořádek. Takže se loučím pozdravem: Čest práci.
whocares 22.3.2006 14:18

Regulovaní nájemníci

ovšem přišli na mnohem efektivnější způsob využívání regulovaného nájmu. Bydlí v regulovaném bytě sami, koupí byt v osobním vlastnictví, mnohdy na státem podporovanou hypotéku, a pronajímají za těžké peníze tento nový byt.
XXL 22.3.2006 14:27

Poopravím, sám pronajímám menší byt

A bydlím v druhém bytě, taky vlastním. Peníze z pronájmu daním, daní se celk částka tj. plat v práci plus peníze za pronájem. Po pěti letech je třeba provést rekonstrukci bytu, cizí lidé dost poničí. Takže polovina "zisku" z pronájmu padne na toto. Takže jsem na tom podobně, jako bych měl peníze v bance na 1% úrok. Banka může zkrachovat, ale dům zas např. vyhořet nebo jiná katastrofa. Ale asi jistější, než banka v naší zemi. Navíc časově nároční - schůze s ostatními majiteli domu, rozhodování o opravách atd. Zařizování drobných oprav v bytě apod. Jsem rád, že byt mám, je to určitý malý příjem navíc. Ale nový bych z úspor nekupoval. Pokud bych platil hypotéku, zisk by nebyl. Snad až po dvaceti letech, po jejím splacení. Jenže ceny bytů můžou zase klesnout - právě deregulací. Takže opravdu, další byt nepořizuji.
whocares 22.3.2006 14:37

Re: Poopravím, sám pronajímám menší byt

Proti tomu nic, jde o rozumnou investici, pokud ovšem byt, ve kterém bydlíte nemá regulovaný nájem. Pak jde o evidentní zneužívání na úkor lidí, kteří bydlí za své.
XXL 22.3.2006 15:39

Re: Re: Poopravím, sám pronajímám menší byt

Jak jsem psal, bydlím ve svém a pronajímám taky svoje, jsem zapsán u obojího na katastru. Pronájem ve skutečnosti tolik nenese, platíte-li daně. Ale asi jistější peníze, než to mít v bance.
vašek 22.3.2006 13:49

Demagogie

Nedomnívám se, že by "důvodem k legislativnímu názoru" byl " fakt, zda mám, či nemám rád své sousedy", jak píše pan Žantovský. Paní poslankyně Fischerová by zřejmě svůj názor zastávala i kdyby své sousedy ráda neměla a i kdyby v bytě s regulovaným nájemným nebydlela. Tady se pouze pan demagog Žantovský, jak je jeho zvykem, snaží na někoho opět házet špínu. Tentokrát za to, že ona poslankyně nemá názor, jaký by se od ní očekával a dovolí si vyjádřit názor svůj. Nemusím s ní ve všem souhlasit, ale to neznamená, že si nebudu jejích názorů a její osoby vážit. Skutečně se stydím za všechny ty reakce, plné sprostých nadávek a nenávisti. Kam se to ta naše nešťastná demokracie dostala? Je vidět, že pravicovým čtenářům NP (alespoň většině z těch, kteří sem dnes napsali své příspěvky) takové pojmy jako respekt, úcta, tolerance rozhodně nic moc neříkají. Z NP se stává čím dál tím větší žumpa. (Bravo, pane Neffe!) Paní poslankyně vyjádřila svůj názor, i když si mohla snadno spočítat, jaká bude reakce. Což u politiků nebývá zvykem. Dost velký důvod k tomu, aby si zasloužila úctu.
Ignacy Mościcki 22.3.2006 14:08

Re: Demagogie

Máte pravdu, pane Vašku. Možná ale to bude náladami, které panují mezi těmi, kteří bydlí za své, případně mají ve svém bydlení regulované nájemíky. O nedostatku respektu, úcty a tolerance lidské žumpy se mimochodem svého času přesvědčila i jedna francouzská královna, žena jistě jemná a vychovaná, když poradila svým poddaným, aby jedli koláče, když z jakéhokoliv důvodu nemůžou jíst chleba. A vy bydlíte jak, že jsem tak smělý?
Vašek 22.3.2006 16:04

Re: Re: Demagogie

Stejně jako vy, v rodinném domku. Svém vlastním. Ale mně ani tak nejde o spor mezi příznivci a odpůrci deregulace - nejsem v této záležitosti natolik angažován, abych se přiklonil na jednu nebo na druhou stranu. Dokonce nedávám za pravdu ani paní poslankyni Fischerové.  (Ani do klece na Václaváku bych nevlezl, i když uznávám, že politických vězňů na Kubě je opravdu nějak moc - a to i pod jinou vlajkou, než je ta kubánská). Obdivuji nicméně její odvahu když řekla to, co řekla, přesto, že mohla tušit, co ji čeká. Já jsem pouze protestoval proti té neuvěřitelné snůšce hulvátství ze strany jak čtenářů, tak i autora článku, který, podle mého názoru, podsouvá paní poslankyni něco, co podle mě neodpovídá skutečnosti (tj. vlastní prospěch na úkor druhých). A tím, že tento článek uveřejní na NP, dobře ví, jakou odezvu vyvolá.
XXL 22.3.2006 14:10

Re: Demagogie

Paní Fischerovou urážet nehodlám, není-li ovšem urážkou zmínění pár faktů. Její podpora homosexuálů je jistě z přesvědčení, že to tak je nejlepší. Nesdílím je ale a nemám potřebu, aby tito byli podporovaní. Chápu dotované bydlení pro potřebné, ale ne luxus za velmi nízkou cenu pro někoho, kdo má příjem více než nadstandardní. Je hezké, že má ráda své sousedy. V jejím bytě byl ale mohla bydlet např. početná romská rodina, která by jí ráda uvolnila svůj malý byt. Paní poslankyně by se v novém bytě jistě rychle spřátelila s novými sousedy. Navíc při její vytíženosti myslím, že nemá moc času se vybavovat se sousedy. Chodím normálně do práce, přesčas jsem spíš výjimečně, a nějak to nestíhám. Paní poslankyně má jistě častu ještě mnohem méně. A jde tady o zásadní otázku. Jistě, opravdu potřební by měli mít určitou podporu, aby měli kde bydlet a za co. Nemělo by to být ale na úrok majitelů domů, podmínky by neměly být na doživotí a s děděním do x-té generace. Tady dotujeme někoho, kdo to nemá zapotřebí, a dotujem jen luxus, ne skutečnou potřebu. Na obranu paní poslankyně nutné dodat, že z poslanců nebo vůbec vysokých politiků, včetně komunálních, není jediná, kdo využívá dané situace.
Ignacy Mościcki 22.3.2006 13:48

Vesnice zdraví město

Protože bydlím v domku, platím jako mourovatý všechno od topení po opravy a nikdo mi nic nedá, naopak mi pružně všechno zdraží, aby se podniky, z nichž stát udělal monopoly, nažraly. Kromě toho krmím ze svých daní x parazitů, kteří mají na rozdíl ode mě nárok na sociální bydlení a proč by měnili byt po rodičích, když je v něm tak dobře, že. No, a teď visí ve vzduchu (kromě Ne mury, ovšem) ještě to, že dožraní (právem) majitelé domů vysoudí na republice kompenzace za to nízké nájemné a tím pádem opět bude moje daně za co utrácet.
Slyšel jsem, že někteří poslanci, kteří hlasovali proti deregulaci nájemného, jsou poslední dobou dost nervosní a když jdou po Praze a potkají venkovana v gumových zablácených holínkách, tak se se strachem otáčejí, jestli náhodou nenese přes rameno vidle.
 
Víme, 22.3.2006 17:57

Re: Vesnice zdraví město

jak si většina majitelů domků svá obydlí stavěla - za přebohaté příspěvky v době socialismu -např. nenávratné půjčky atp. A navíc mají v domečku uložen majetek - za kolik ho prodají či neprodají, jejich věc, to je trh. Když prý neregulované nájemné nájem sníží, jak tvrdí majitelé nemovitostí, tak nevím, kam tak spěchají. A to už nehovořím o těch tzv. majitelích domů, kteří nemovitosti nakoupili a vůbec nezískali v restitucích.  Že nakoupili něco, co jim teď nevynáší, jejich problém. To je jako když si koupím pekárnu a teprve pak zjistím, že je jich v ulici ještě šest a moje představa o skvělém výdělku padne.
huhu 23.3.2006 10:34

Re: Re: Vesnice zdraví město

jak é přebohaté příspěvky za socáče máte na myslí ? Strejná podpora výstavbě (půjčky, hypotéky či odpuštění daně/malá dotace) se poskytuje i nyní. A hlavně stavět měl a má možnost každý, ale získat regulovaný byt ne. majitelé regulčíci si za uspořené peníze na nájemném mohli/měli postavit také.
vládík 23.3.2006 21:57

Re: Re: Vesnice zdraví město

Proč jsi taky nestavěl  ????? (já taky ne, ale neplivu závistivou slinu)
XXL 22.3.2006 13:17

Černé pronájmy nájemníků s dekretem dalším lidem

Jsou typickým dítětem socialismu. Někdo něco nevlastní, ale má "právo" na užívání (!). Majitel má zase povinnosti (!), aby vše fungovalo, topení, teplá voda atd. Kde na to vezme, jeho věc. To je svobodný trh... Pak ale někdo, kdo nic nevlastní, načerno pronajímá dál. Za cenu zcela jinou, za podnájem daně neplatí. To panu křečkovi jaksi nevadí. Nevylučuji sociální byty, ale pro určité lidi - matka sama s dítětem, mladá rodina apod. A jasně vymezené podmínky. Kdo tam bydlí dnes - páni poslanci a poslankyně, nemají na tržní nájem. Skutečně potřební pak jsou v bytové nouzi, nejsou pro ně prostředky ani východisko.