25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kusý 20.8.2010 10:06

Nejzajímavější na celé této a podobných diskuzích je

zarytá nechuť pana Vlka vyjádřit se k českým zločincům z řad represivních orgánů po Únoru 48.Ač byl mnou k tomu mnohokrát vyzván, zarytě mlčí a ve svých článcích tento aspekt naší historie ignoruje, ač obecně to období kritizuje.Příčí se mu uznat, že my ve své historii máme také své máslo na hlavě?

V. Kusý 19.8.2010 21:51

Kdo chce psa bít....

Panu Vlkovi uniká jeden podstatný fakt, a to ten, že se v Bergedorfu jednalo nikoli o bojovou jednotku SS, nýbrž o takzvané "Obecné SS".Je to , aniž bych chtěl z SS dělat lidumilnou organizaci, značný, až zásadní rozdíl.Byla to organizace sympatizantů, což je sice stejná špinavost jako SS bojové, ale to nic nemění na tom, že ti lidé patřili před soud.Smrt následkem soudního rozhodnutí je pro mne osobně přijatelnější, nežli sprostá vražda.A zde se o nic jiného nejednalo.A zajímalo by mne, kde má pan Vlk svoji osobní hranici mezi spravedlností z titulu obecného práva a spravedlností "lidovou" vyvřelou z těch nejtemnějších hlubin lidské duše.Podle jeho postojů soudím, že by pro něj osobně účast na vzplanutí revolučních nálad neměla být až takovým problémem, kdyby k němu došlo.A to je právě ten rozdíl v pohledu mezi jím a  námi, kdož preferujeme právo před ideologií.A nakonec, zesměšňovat mrtvé, byť se nám jeví jako nepřátelé, je projev morální pokleslosti hodné opilce, močícího na pomník na návsi.

V. Pavel 20.8.2010 7:31

Má se slušný Čech kvůli p. Vlkovi stydět?

Pane Kusý! Hezky jste se vyjádřil o mravní úrovni V. Vlka - autora hanebného článku, ostudně obhajujícího nechutný zbabělý zločin vraždy na bezbranných zajatcích. Kvůli p. Vlkovi, aby se slušný občan snad styděl, že je také Čech jako on?

S. Netzer 19.8.2010 21:39

Starší gentleman,

 historik a germanista Jakub S., cítí nyní poprvé nutnost se ozvat na tomto dříve tak anonymním fóru. Přečetl pouhou polovinu té neuvěřitelně

dlouhé diskuse, nemůže už víc, srdce v hrdle, je smutný a stržený a stísněný zároveň. - Lidi!! Je to nutné? Nejsme přece, my slušní a s rozhledem a zkušení a otřískaní všemi režimy až po ten dnešní zajímavý raný kapitalismus, s kdovíkolika členy rodiny a přáteli pozavíranýma, vyvlastňovanýma, bitýma těmi i oněmi - nejsme v podstatě na jedné lodi? Je nutno vpravovat "protivníka" do přihrádky adoranta Hitlera či Stalina? Je nutno pořád se snažit úporně zesměšňovat a blbě se šavlovat, když je to spíš trapné pro autora? Atakdále...zatím jen tohle. Tristesse, mes amis... Buď je blb a darebák a démon pan Vlk nebo naopak pan Doležal... a to globálně, žáno. Nic už. Satis. Ite, missa est.

P. Vandas 19.8.2010 22:20

Re: Starší gentleman,

 Značně jedovatý éolo, si paní Netzer nevšiml, že by toto jednoduché černobílé vidění, zde převažovalo. Pohleďte například, na smířlivé postoje moudrého Anděla. Ani já, ač zásadně nesouhlasím s obsahem tohoto textu pana Vlka, nezatracuji jeho texty jiné, které mi často mluví z duše.

S. Netzer 19.8.2010 23:06

Re: Starší gentleman,

Jedovatá paní Netzer pouze překopírovala příspěvek Jakuba S., který se doposud nezaregistroval, vážený éolo. Toto překopírování má menší historii, kterou zde ale nechci rozvádět.

UŽ SE, JAKUBE, KONEČNĚ ZAREGISTRUJ!

H. Lukešová 19.8.2010 23:12

Re: Starší gentleman,

Co se týká pana Vlka, ztotožňuji se s jeho názory na Izrael. Zkutečně se jednalo o provokaci, nešlo o žádné "mírové aktivisty" , ale o teroristy, kteří chtěli izraelské vojáky umlátit. Izrael byl v právu. Rovněž se ztotožňuji s názory pana Vlka na "historika" Zídka, který je apologet Hamásu. Ale co se týká Němců ne. Ne každý Němec byl nacista, ne každý Němec byl esesák a gestapák. Mé názory jsou jasné, zjistílí se, že byl někdo esesák, tak jsem pro okamžité oběšení za zločiny proti lidskosti, ale zabíjet někoho jen proto, že je Němec je špatné myšlení. To platí pro všechny, neposuzujme člověka jen z jedné strany. pan Vlk má pravdu co se týká Izraele, ale hrubě píše o Němcích. Žádný normální člověk není úplně špatný nebo úplně dobrý.

S. Netzer 19.8.2010 23:28

Re: Starší gentleman,

Ono jde, Kopretino, spíš o obecně v civilizovaných společnostech uznávané principy, jako právo na spravedlivý soud, nebo nepřijatelnost kolektvní viny. Což i vylučuje, aby každý esesák byl okamžitě a neprodleně pověšen na nejbližším stromu.

H. Lukešová 19.8.2010 23:45

Re: Starší gentleman,

Možná máte pravdu, ale já to beru citově, pro mě je organizace SS spojena s těmi nejhoršími ukrutnostmi. Sny z vyhlazovacích táborů (ačkoliv nejsem Židovka) mě úplně děsí a musím se jít napít vody a umýt si obličej.Hnusí se mi každý rasismus, i páně Paška, který nenávidí všechny černochy do jednoho. Ten, kdyby mohl, tak by všechny černochy nechal prolítnout komínem. Myslím, že kdysi psal, že je luterán. Luteránství je skutečně velmi rasistické náboženství. Luteránství je náboženství bílých mužů.

P. Vandas 19.8.2010 23:51

Re: Starší gentleman,

 Máte příliš příkré soudy, paní Lukešová. Tatínkovi zachránil v Berlíně život, právě jeden německý Luterán, když tam byl v totálním nasazení. Šetřete, s tím radikalizmem.

H. Lukešová 19.8.2010 23:53

Re: Starší gentleman,

OK, omlouvám se. Nejsou všichni luteráni stejní, to bych se dopouštěla stejné chyby jako pan Pašek, který nenávidí černochy,či pan Vlk, který nenávidí vše německé.

V. Pavel 20.8.2010 7:37

Emoce

Milá Kopretino! Myslím, že společným jmenovatelem Vašich občasných názorových úletů, je to, co sama vpředu o sobě uvádíte! Že podléháte emocím! Pamatujte! Do spravedlivých soudů emoce nepatří! Přátelsky zdravím!

H. Lukešová 20.8.2010 9:48

Re: Emoce

Ano, souhlasím. Díky za radu.

P. Vandas 19.8.2010 21:07

Smutné čtení.

  Právě tento druh vnímání špatných a zavrženíhodných skutků, nemnohých našich předků, z nás činí, v očích civilizovaného světa, tiché spoluvinníky těchto zvrhlostí. K tomuto Vašemu textu, pane Vlku, jenom tolik, "Si tacuisses, philosophus mansisses."

J. Pašek 19.8.2010 21:37

Re: Smutné čtení.

Tak když latinsky, tak latinsky . . . . OS GARRULUM INTRICAT OMNIA = Žvanivý jazyk všechno splete   . . . ale to všechno trumfuje OPINIO MULTIPLEX PATRIA UNA = Názory jsou různé, vlast jedna 

P. Vandas 19.8.2010 21:50

Re: Smutné čtení.

 Však, ti zabití, odsunutí či vyhnaní, mají tu vlast, s námi společnou.

V. Vlk 19.8.2010 22:53

Re: Smutné čtení.

No a probém je v tom, že ji chtěli mít jen sami pro sebe. A nás neplánovali" odsunout" ale vyvraždit. V tom je ten rozdíl ,který někteří diskutující bagatelizují.  . A k ostatním řečem o slušnosti a vcítění a odpuštění? A pro ty silné,ale 50let mlčenlivé "diskutéry, bych použil jako vzkaz  výrok Adama Michnika: "Nebyl jsem s vámi zbabělý, nemusím být dneska s vámi statečný."

H. Lukešová 19.8.2010 23:05

Re: Smutné čtení.

Pane Vlku, ztotožňuji se s Vámi co se týká tématu Izraele, či zrůdném psaní soudruha hamasníka Zídka. Jestli z univerzit vycházejí takoví historici jako Zídek, je to pro naše univerzity ostuda.Ale co se týká Němců, nikdo nezpochzbňuje, že SS nebo Gestapo byly ohavné, svinské, vražedné organizace. Zastávám názor, že každý esesák by měl být na místě zastřelen za zločiny proti lidskosti. Ale ne každý Němec byl h.jzl. Ne každý Němec chtěl vyvraždit Židy a posléze Čechy.

P. Vandas 19.8.2010 23:25

Re: Smutné čtení.

 Nijak nebagatelizuji vinu Němců, nicméně ten stav naší nepojmenované viny je pro mne osobně nepřijatelný. Ať máme na svou omluvu, to oni vraždili, to oni plánovali, je více než zřejmé, že i my jsme vraždili a navíc vyhnali jsme více než dva miliony našich spoluobčanů a zbavili je vlasti. Nikoli, nechci rušit dekrety, ač je považuji za špinavost, ale chci, abychom se mi sami vypořádali s naší vinou, která není malá a neustále nás strhává do propasti. Jinak s výrokem Adama Michnika souhlasím a je i mým postojem.

P. Vandas 19.8.2010 23:27

Re: Smutné čtení.

Omlouvám se za hrubku." My sami"

J. Pašek 19.8.2010 23:00

Hmmmm a halekali kudy chodili "MY CHCEME DOMŮ" . .

až jejich tatíček Hitler jim vyhověl a oni štěstím omdlévali, když konečně Wermacht zabral Sudety a začalo peklo na zemi pro Čechy . . .  a to jim nestačilo, ona Praha vždy byla německá, tak si pro ně zabral i tu Prahu . . . .

S. Netzer 19.8.2010 23:32

Re: Hmmmm a halekali kudy chodili "MY CHCEME DOMŮ" . .

Vy, rasisto, raději mlčte! Vaše glosy o "negrech" si v ničem nezadají s nacionálně socialistickou rétorikou o Židech.

H. Lukešová 19.8.2010 23:52

Re: Hmmmm a halekali kudy chodili "MY CHCEME DOMŮ" . .

Prosím Vás paní Netzer nevíte co znamená výraz pana Paška: half-breed numbnuts

numbnuts jsem v anglickém slovníku nenašla. Na rozdíl od Pana Paška, který žije v USA všechna anglická slova neznám.

S. Netzer 19.8.2010 23:59

Re: Hmmmm a halekali kudy chodili "MY CHCEME DOMŮ" . .

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=numbnut

H. Lukešová 20.8.2010 0:06

Re: Hmmmm a halekali kudy chodili "MY CHCEME DOMŮ" . .

Děkuji. To je tedy ohavná urážka.

V. Pavel 20.8.2010 7:51

Nunbnuts

Vysvětlení:

numbnuts: Noun. numbnuts: podstatné jméno. An idiot. Idiot. Derogatory but often jocular. Hanlivé, ale často veselý. [Orig. [Orig. US] USA]

http://www.peevish.co.uk/slang/n.htm http://www.peevish.co.uk/slang/n.htm

A. Hrbek 19.8.2010 20:59

Cenzura funguje

Nebyl mi zveřejněn příspěvek citující německé prameny (Passauer Nachrichten), uvádějící pravdu o SS Obergruppenführerovi Bergerovi a Bergersdorfu.

http://www.pnp.de/nachrichten/artikel.php?cid=29-29163585&Ressort=pol&Ausgabe=a&RessLang=&BNR=0

P. Jirka 19.8.2010 19:43

Většinou s Vámi pane Vlk souhlasím,

ale tohle se Vám skutečně moc nepovedlo. I kdyby to byli občané vzorné vesnice SS, tak je určitě nikdo neměl co zabíjet. Pokud něco provedli, pak je měli postavit před soud a ne brát spravedlnost do vlastních rukou. Možná chápu, že taková byla doba, ale už těžko pochopím, že to může někdo po 60-ti letech zesměšňovat.

Tohle prostě k smíchu není. A při vší úctě mi při čtení Vašeho článku bylo docela špatně po těle. Mimochodem, kdy už konečně začneme brát Němce jinak než "čechožrouty"....

M. Martinovská 19.8.2010 19:41

Vlk Vlku vlkem

To je naprosto neuvěřitelný výpotek, ten váš článek, pane Vlku.

1. Vy máte ověřeno a prokázáno, že všichni obyvatelé té vesnice byli aktivní v SS a podíleli se na zločinech, jak píšete?

2. A myslíte si, že bylo správné je vyšetřovat a soudit, nebo praštit lopatou a zahrabat?

3. A dnes? Když kladete takové temné narážky, jako že z toho mají nějaký prospěch temné síly či kdo, tak se neostýchejte a napište, co vás hlodá... že toho novináře podporují zahraniční ideodiverzní centrály třeba?

H. Lukešová 19.8.2010 19:58

Re: Vlk Vlku vlkem

Pan Vlk posuzuje tak, jako "svatá" Inkvizice, ta komentovala vyhlazení vesnice ve Francii, nebojte se "Bůh si je přebere". Co chci říci, tak jak píšete, autor nemůže mít jistotu, že všichni Němci byli esesácké svině. To musí posoudit soud, posoudí-li soud, že se jedná o SSáka., tak jsem pro jejich neodkladné oběšení za zločiny proti lidskosti.

I Izraelci dopadli Eichmanna a postavili ho před řádný soud, než Izraelci unesli Eichmanna, tak jej sledovali, nezastřelili ho na místě, přemístili ho do Izraele, kde byl souzen za zločiny proti lidskosti.