19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jarda 19.3.2009 23:52

citát

Televize není nepřítel, televize se dá vypnout

Jan Werich

hamma 19.3.2009 20:59

jedine, co muzu dodat

je -souhlasim

Kolombo 19.3.2009 14:10

Nemůžu si pomoct,

ale za podobné případy může dnešní hysterie kolem lidských práv, nestressové výchovy "osobností"  a dusivý násilnický nátlak "humanistů" na kohokoli  kdo s nimi nesdílí jejich pocity. Je paradoxem doby že lidé, kteří manipulují druhými od kolébky po hrob a znásilňjí tím jejich přirozenost víc než Fritzl svou dceru se cítí být arbitry správného chování. I kdyby mohl každý mít doma kulomet nebyla by tu dusnější atmosféra než jakou dokáží vytvořit "bojovníci" proti násilí. Už mám těch humanstických žvástů po krk. Normální je někoho mít rád, někoho nerad a většinu lidí prostě tolerovat. Jestliže jsem salonními humanisty nucen podporovat kdejakého papuánce jenom proto že se narodil , jestliže sice do souložení angolanů nemám co mluvit ale s každým novým přírůstkem mi naskočí nová "humanitární povinnost" starat se o dalšího bližního, začínám mít na bližní, kteří by mi jinak byli docela fuk, vztek. Násilí ve hrách a televizi, to je jako drak nebo černokněžník v pohádce. Zato skutečné násilí  v podobě bujících předpisů, zákazů, daní a odvodů, povinné "lásky" k bližnímu je všude kolem nás - ale je považováno za péči. Franz Kafka by měl věru o čem psát!

Richard III. 19.3.2009 15:17

Re: Nemůžu si pomoct,

Pokud jde o vztah k našim soudruhům a soudružkám humanistům, je vaše vyjádření naprosto přesné. Ať jdou k čertu!

Angolané jsou jiné kafe, ale je jasné, že když nám je zmínění soudruzi budou cpát ráno k čaji, v poledne k polívce a večer do postele, vykopeme je nakonec se souružkami všechny, ač za to ti Angolané tak moc nemohou.

pig 19.3.2009 15:17

Re: Nemůžu si pomoct,

Ono to sice s článkem souvisí jen částečně, ale máte recht.

C. 19.3.2009 13:34

Souhlas

Nelze než souhlasit. To, že počítače nedělají lidi horšími, se snažím vysvětlovat dnes a denně. Paralela s dřívějším "problémem" škodlivé televize a ještě předtím škodlivé literatury je zcela přesná. Podle logiky některých lidí, se kterými se o tom bavím, by bez násilných filmů v televizi a počítačových stříleček zřejmě zločin vůbec neexistoval. Vidím v tom prostě lidskou touhu nacházet co nejjednodušší a nejočividnější odpovědi, které však s realitou nemají nic společného. Jinak té zprávě o obsahu počítače toho vraha jsem se taky musel zasmát, je to tak neuvěřitelně zjednodušující zkratka, že člověk musí žasnout nad novinářskou prostoduchostí - ostatně to opět souvisí s tou snahou hledat jednoduché odpovědi, aby si každý mohl říct "No to je jasný, já to říkám už dlouho, že by se to násilí v televizi a na počítačích mělo omezit!"

LiD 19.3.2009 13:19

Velmi se chlapče mýlíš

Hraní ďábelských her na PC přivede člověka k ďábelskému chování.

Jde jen o jednoduchou souvislost příčiny a následku.

Jen hlupáci to nechápou (dokud nebudou sami zastřeleni).

Jarda 19.3.2009 12:19

Nešťastná láska

A co kdyby se nade vší pochybnost prokázalo, že za masakry na školách může jen a pouze nešťastná láska? Budou Sheily Broflovské bojovat za její zákaz?

Honza 19.3.2009 11:15

Myslím, že jistá spojitost s rozvojem

všelikých nédií a nárůstem podobných šíleností tady je. Lidi od nepaměti fascinovalo násilí a hltali zprávy o všelijakých mordech, ale teprve obrovský rozvoj sdělovacích médií umožnil, aby se takový psychopat, vraždící pro nic za nic, stal na pár dnů celosvětovým hrdinou, zaplňujícím titulní stránky novin, hlavní televizní zpravodajství a internet. A taková globální sláva je zřejmě dostatečnou motivací pro jisté zamindrákované magory, kteří neví, co si počít se svým bezvýznamným životem ...

pH 77 19.3.2009 11:56

Re: Myslím, že jistá spojitost s rozvojem

A odkud si své slávy užívají?

Předseda 19.3.2009 12:06

Re: Myslím, že jistá spojitost s rozvojem

No ale ono nejde jen o vrahy apod., ale i třeba o děti, natáčející mobilem své učitele a pak to publikující na youtube. Myslím že souvislost mezi tím je velká. A pak jsou tu MMORPG hry, které už prokazatelně stály několik životů. Pravda, zatím většinou jen z vyčerpání toho kterého hráče, ale už jsem četl i článek o vraždě, jejímž důvodem byla virtuální krádež virtuálního meče ve World of Warcraft. Nevím jestli to ovšem nebyla kachna.

VLK 19.3.2009 12:15

Re: Myslím, že jistá spojitost s rozvojem

To je blbec! Teď, když ho zabil, kdo za něj bude hrát? Teď ten meč nedostane zpět už nikdy!

Předseda 19.3.2009 13:10

Re: Myslím, že jistá spojitost s rozvojem

No abyste se nemýlil. Shodou okolností právě před chvílí byl publikován např. tento článek. !

Honza 19.3.2009 12:07

Re: Myslím, že jistá spojitost s rozvojem

A myslíte, že takový magor o takových věcech přemýšlí? Co to ve skutečnosti znamená být mrtvý neví žádný z žijících lidí a člověk si vůbec nedovede představit stav, kdy neexistuje (a zvlášť ne takový imbecil).

BOMBON 19.3.2009 9:57

pekne, ja rku, pekne

R^

JKKK 19.3.2009 8:41

Máte sice pravdu, ale ...

Počítačové hry se budou prodávat a hrát, dokud nebudou překonané něčím ve 3D. Kecy o  vlivu takové zábavy budou pokračovat stejně tak dlouho a budou prd platné. A peklo si budou dělat lidi mezi sebou tak dlouho, dokud nevyhynou. Nemocná a přemnožená společnost má víc defektních jedinců. Jsem pro jejich redukci.

fyzik 19.3.2009 10:28

Re: Máte sice pravdu, ale ...

na 3D se těším už desítky let.Holografické věci jsou náznak a fikce pomocí laserů a mlhy už pilně trénujeme.Vše je jen otázka rychlosti,techniky a ceny....

Anubis 19.3.2009 5:44

Všechno je naopak

Záleží z které strany se na to člověk dívá. Já si myslím, že spousta potenciálních střelců, se vyřádí na hrách a nemá pak potřebu střílet v okolí, spoustě pedofilů stačí fotky na obrazovce a nemusí pak "do terénu". A ještě je lze díky počítači objevit, případně usvědčit. A už vůbec si nemyslím, že PC mladé lidi kazí. Co sleduji své okolí, daleko lépe kombinují, nejsou zhroucení, když se něco nepodaří (je to pro ně "new game") a podobně. Pouze starší generace tomu nerozumí a tak brblá, místo toho aby se sami snažili. Psychologové vysvětlují tento jev, že nejvíce nám na druhých vadí to, za co se sami stydíme.

otec 19.3.2009 8:08

Re: Všechno je naopak

konečně rozumný a tolerantní názor,který děti a mládež potřebují.Mne nikdy nenapadlo ani na vteřinu,že by naše tři compy mé děti nějak kazily(např syn o porno vůbec nestojí ze své přirozenosti,střílí o stošest a přitom je v pohodě víc než jeho rodiče,dcera naopak kupodivu čte noviny a stahuje si detektivky).Brblání učitelů a sousedů jsem slyšel už dost.

VLK 19.3.2009 12:03

Re: Všechno je naopak

Vše, co děláme a co kolem sebe vidíme, nás ovlivňuje. Jde o to, aby dítě mělo dostatek jiných vjemů, aby mohlo korigovat nekorespodnenci virtuální reality a skutečné reality. Prostě pro to, aby nedošlo k závěru, že když někoho zastřelí v realitě, bude moct taky pro něj odstartovat new game. Ano, dříve to mohly být akční filmy či komixy, dnes to jsou počítače v kombinaci s tím předchozím. Je možné jim to nabídnout, ale je důležité ohlídat si to a zabránit jim v tom, aby se to stalo jediným a nekorigovaným. Pokud toto uhlídáte, pak máte pravdu.

Ten kluk byl vyjímka, byl magor. Ale magorem se člověk stává víc než rodí. Velká část potenciálních magorů se správnou výchovou stává ne magory ale jakš takš normálními lidmi. A malá část normálních lidí se stává vlivem okolních podmínek magory, i když k tomu neměli žádné mimořádné dispozice.

Podstatně horší vidím ten barák plný střelných zbraní. Z toho jedna volně přístupná. To svědčí o tom, že otec nebyl normální. Ne ve smyslu psychologickém ale spíš sociálním. Normální člověk nemá potřebu mít ve sklepě zbrojnici a v šuplíku ještě pistoli pro případ okamžité nutnosti. Normální člověk nemusí mít takový strach. A pokud to byla pouze lovecká či sběratelská vášeň, tak to svědčí o obrovském zanedbání starostí o rodinu ve prospěch svých hobby či své honby za postavením. Toho chlapa bych si proklepl, být německou policií. A vůbec, nebyla za snahou zatajit jeho duševní stav obava, že by mu zakázali mít doma ty zbraně?

Kolombo 19.3.2009 14:21

Re: Všechno je naopak

Příteli, pistoli člověk mívá převážně na obranu. Pistole  v trezoru je vám platná jako kanárkovi golfky. Kolik lidí je ročně v Evropě asi zabito magory, kolik je vražd dohromady , jaké % z nich je spácháno střelnou zbraní a jaký je celkový počet násilných úmrtí? Řekl bych, že počet úmrtí způsobenjých zbraní je relativně malý, úmrtí v důsledku řádění ozbrojených šílenců nepatrný. Všechno je jen mediální humbuk, jehož účelem je odzbrojit normálního občana a vyzbrojit jen určité "složky". Pokud ale sledujete stejná média brzy získáte dojem, že přes nejrůznější "psychologické testy" je mezi policisty více úplatkářů, zlodějů, mafiánů a násilníků  než ve zbytku populace. Lidi naletí na každou pitomost.

MILA 19.3.2009 5:27

diky bohu za pocitacove hry!!!

tech nebyt tak by si rodice museli klast vinu sami sobe. Jak je mozne ze na nem nic nepozorovali? To rodice taky byli prilepeni na internetove hry? Zrejme se ten uchyl narodil prasteny, ale rodice to MUSELI videt! Ze se na to VYKASLALI to je jina.

A kdyby se inernetove hry zakazali tak by za to mohly filmy. Ty by se zakazali a mohlo by za to treba globalni oteplovani - jen proboha ne rodice? Proc oni by si meli potomka vsimat - to mi reknete,, at se  parchanta postara nekdo jinej, stat, internet, televize, my si parchanta upleteme a tim to hasne

Jarda 19.3.2009 0:32

jenze ono je to slozitejsi

Samozrejme ze media, ktera napriklad oznacuji Grygara za astrologa, je, jak pravi klasik, zumpa. Nemam valne mineni o vetsine reporteru. Na druhou stranu socialni vliv pocitace maji. Misto sezeni na tyci a povidani, se sedi u pocitace. Clovek nevidi tvare, nevidi reakce, prirozene evolucni faktory, jako neverbalni komunikace, selhavaji. A tak samozrejme rostou lide, kteri jsou postizeni. Do jake miry je to co se stalo v Nemecku dusledkem, je predmetem psychologie a sociologie. Nicmene VLIV zde nejaky urcite je.

Předseda 19.3.2009 8:29

Re: jenze ono je to slozitejsi

Je to skutečně složitější, než to vidí pan Čermák. Dokonce když jedu s dětmi ze základky autobusem a poslouchám o čem se baví, tak mám např. pocit, že se nedokáží vůbec seznámit a bavit s protějšky opačného pohlaví jinak než po síti (a nebo přes SMS). Já si myslím, že studie staré 20 let o vlivu počítačových her na psychiku dětí by určitě skončily jiným výsledkem než studie nové. Nové počítačové hry jsou audiovizuálně tak dokonalé, že určitě ovlivňují myšlení a chápání daleko více, než Manic Miner.

pamětník 19.3.2009 10:26

Re: jenze ono je to slozitejsi

mně před 25 lety ovlivnil Manic Miner hodně.Po několika probdělých nocích jsem byl úplně down...:-D A co Fred Loader,Chuckie Eggs,Commando atd.(vše ZX Spectrum)

Předseda 19.3.2009 12:02

Re: jenze ono je to slozitejsi

No já měl (a stále mám) C64, ale v současné době jsem zcela závislý na Amize. Její hry - i když třeba násilné - proti dnešním vypadají stále tak nějak roztomile.

VLK 19.3.2009 12:12

Re: jenze ono je to slozitejsi

Souhlas s Vámi i s Jardou.

Já hraju právě jen Manic Miner, neodvažuju se jít do větších věcí neboť mám zkušenost, že bych tomu propadl a zahrabal se do toho na příliš dlouho než si mohu dovolit. Manic Miner můžu zavčas přerušit. Kdysi jsem se pustil třeba do Civilizace a pak jsem to hrál celé dny a noci. A střílečky už vůbec, na ty jsu pomalý. Teď se raději vyblbnu psaním na fóru, to odreaguje taky.