Neděle 10. listopadu 2024, svátek má Evžen
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

SPOLEČNOST: Po homosexuálech zcela logicky i zoofilové

Univerzitní knihovník Michael Kiok z Münsteru se obává, že by mohl přijít o svou dlouholetou družku. Bundestag totiž 13. prosince 2012 přijal nový zákon, který zakazuje pohlavní styk se zvířaty a stanoví pokuty až 25 000 eur za první přestupek. Zákon dosud neschválil Bundesrat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IP

I. Patta 677

5. 1. 2013 11:39
Řešení není nijak složité.:

Zahodila jste nabízenou možnost dialogu mimo veřejnou diskusi. Současně jste se zachovala jako Kostnický tribunál. Odmítnout bez pročtení argumenty protistrany a trvat na svém dogma, které Vám bylo předloženo k věření je přesně v intencích tribunálu, který poslal na hranici mistra Jana Husa.

Sociologie se zmítá ve slepé uličce sociálního kapitálu a sociologové jen přihlíží reformním zmatkům při reformách sociálního státu, na kterých se podílí právě svou nečinností. Proto jsem napsal o sociolozích následující článek: http://www.demografie.cz/archiv/sociologove-v-ceske-republice_

Pokud nepřijmete správnou definici sociálního kapitálu, tak nemůžete přispět svým dílem k sociálním reformám. Pak platí to, co jsem napsal v následujícím článku: http://blisty.cz/art/60221.html

Neznat správnou definici základního sociologického pojmu vede v praxi k takovýmto excesům: http://blisty.cz/art/66785.html

0 0
možnosti
ZK

Z. Kulhánková

5. 1. 2013 20:03
Re: Řešení není nijak složité.:

Vaše starosti na moji hlavu.

0 0
možnosti
IP

I. Patta 677

21. 12. 2012 12:03
Řešení není nijak složité.

Takže jste vystudovala sociologii v Brně. Zajímala by mne Vaše odpověď na otázku: co je to sociální kapitál?

S těmi pokrevně příbuznými souhlasím.

Nesouhlasím s argumentační záměnou makro za mikro. Výjimky potvrzují pravidlo. V tomto případě výjimky obnáší asi 15%. Zbývajících 85% jedinců, v podstatě násilím (bez možné alternativy) propasírovaných přes citovou poušť pasťáků je sociálně deprivováno. Jejich přínos pro společnost v dospělosti je v záporných hodnotách. Zkuste si představit co by se s další generací stalo, pokud by celá byla vychována v dětských domovech (náklady nechávám vzhledem k hypotetické otázce stranou).

Ještě k těm dětem, protože o těch to je především. Dnes týrají a dokonce zabíjejí své děti i pokrevní rodiče. Položila jste si někdy otázku proč je tomu tak?

Můžeme spolu komunikovat i přímo, zde je moje adresa: ivopatta@seznam.cz

0 0
možnosti
ZK

Z. Kulhánková

22. 12. 2012 6:17
Re: Řešení není nijak složité.

Ah, teď jste mi živě připomněl jednoho našeho profesora, s kterým jsem hrávala v šach. S vlající hřívou a jiskrou v očích nám vyprávěl o pánovi jménem Alexis de Tocqueville. Bohužel už není mezi námi, ale sociální kapitál mám v dobré paměti.

Česky se sociálnímu kapitálu říká známosti, tlačenka, případně strejček. Anglicky je to networking. Chápu ho jako souhrn užitečných mezilidských kontaktů, vyčíslitelný jako poměrný počet možných společenských a profesních výhod, které pro jedince představuje.

0 0
možnosti
IP

I. Patta 677

20. 12. 2012 0:05
Řešení není nijak složité.

Pokud provedete správně důchodovou reformu, tak všechny ty, kteří nevychovali děti, snadno srovnáte do takové velikosti, jaká jim náleží. Jak to myslím? A proč zrovna by to měla srovnat důchodová reforma? Odpovězte si sami na následující otázky:

- Z jakých peněz je financován I. důchodový pilíř?

- Kdo může za to, že bude nedostatek dětí a tím následně nedostatek plátců sociálního pojištění vzhledem k počtu přímo vyplácených starobních důchodců? Ti co děti vychovali, nebo ti co si mohli sami sobě vše dopřát a navíc život napůl proflákali, protože se neobtěžovali děti vychovat?

K tomu tři poznámky na předpokládané námitky: 1. Mluvím o výchově, nikoliv o rození dětí. Těch co potřebují stabilní rodinné zázemí je v dětských domovech dostatek. 2. Tzv. sociálně nepřizpůsobiví sem nepatří, protože nesplňují základní požadavek k přiznání starobního důchodu, počet odpracovaných let. Navíc náklady na výchovu dětí v uvedených rodinách nenesou rodiče ale stát. 3. Správně provedenou důchodovou reformu (když si materiál pořádně přečtete, tak zjistíte že se chovám, na rozdíl od TOP důchodové reformy, k bezdětným jako bych je choval v bavlnce), máte ke stažení např. na adrese: http://www.spov.org/data/files/pata-1-.ppt

0 0
možnosti
ZK

Z. Kulhánková

20. 12. 2012 0:35
Re: Řešení není nijak složité.

Ano, to je velice rozumné. Teď ještě aby se to podařilo prosadit.

0 0
možnosti
JF

J. Farda

19. 12. 2012 21:38
Po homosexuálech ... kdože, zoofilové

Dobrý den, vážení přispěvatelé NP, musím přiznat, že svým článkem paní autorka trefila tzv. do černého. Já jí osobně za animální humanismus prezentovaný v její článku upřímně plácám. Musím však přiznat, že jsem u ní v naší předvčerejší diskusi v tomto listu o osudu tří ukrajinských harantů rodiny Hagenových postrádal především humánní humanismus. Její dehonestující, neopodstatněný a urážlivý výrok na adresu oněch lidí připojuji níže, další její výroky o možnosti jejich šoupnutí jejich tří kluků do děcáku nechť si laskavý čtenář vyhledá sám v komentářích ke kauze paní Hagenové. Leč nedá mi, paní Kulhánková, vyslovit své uspokojení nad dnešním rozhodnutí krajského soudu, který rozhodl o odložení extradice této rodiny především z důvodů humanitárních a zájmů jejich dětí. Nyní avizované předvčerejší pí. Kulhánková o rodině Hagenových: Z. Kulhánková Datum: 17.12.2012 19:26 To zas musím uznat, že samozsatně fungovat

schopni jsou. Paninka se sama zmínila, že zase plánuje točit, a manža se

jako zkušený dealer drog určitě taky uchytí. Chucpe, paní Kulhánková, chucpe! Jsem, ač, gój, židomil! Nevadí Vám to, že? Na závěr mi všichni dovolte upřímně pí. Kulhánkovou pozdravit do B.C., Canada, a s upřímnou omluvou na mé předvčerejší ošklivé přirovnání její osoby ke krávě nebeské, protože ten nebohý přežvýkavý sudokopytník za ní a nic nemůže. A bo se ona se mnou z diskuse milez jihozápadu rozloučila, též málo na revanš: Have a nice Day, Dear Lady, nice Day!

0 0
možnosti
ZK

Z. Kulhánková

19. 12. 2012 22:42
Re: Po homosexuálech ... kdože, zoofilové

"Nastě takhle nakonec nezbude než se vrátit k řemeslu, které jí slušně vynášelo. K pornoherectví." http://www.lidovky.cz/pornomama-musi-i-s-detmi-do-4-prosince-opustit-nasi-zemi-piz-/ln_nazory.asp?c=A121121_083710_ln_nazory_ase" target="_blank">http://www.lidovky.cz/pornomama-musi-i-s-detmi-do-4-prosince-opustit-nasi-zemi-piz-/ln_nazory.asp?c=A121121_083710_ln_nazory_ase

Saša byl zoufalý. Zda skutečně zaplatil za to, aby Serkovovo drahé BMW525 shořelo, nemá smysl rozebírat Zdroj: http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs" target="_blank">http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs

Saša byl zoufalý. Zda skutečně zaplatil za to, aby Serkovovo drahé BMW525 shořelo, nemá smysl rozebírat Zdroj: http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs" target="_blank">http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs

Saša byl zoufalý. Zda skutečně zaplatil za to, aby Serkovovo drahé BMW525 shořelo, nemá smysl rozebírat Zdroj: http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs" target="_blank">http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs

Saša byl zoufalý. Zda skutečně zaplatil za to, aby Serkovovo drahé BMW525 shořelo, nemá smysl rozebírat. Tím se už zabýval soud a poslal Sašu na osm let do vězení. Zdroj: http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs" target="_blank">http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs

0 0
možnosti
BR

B. Rybák

19. 12. 2012 18:49
Za hédonismus se platí snad víc než za blbost

Jako každá revoluce se i současná protikřesťanská morálně relativistická (hédonistická)"kulturní revoluce" dostává do stále radikálnějších rukou, které ji dovedou do sebezničujícího extrému a nakonec k úplné negaci. Dočkáme se samozřejmě nejen toho, děti budou dávány do "výchovy" homosexuálním párům, ale i toho, že budou odebírány zpátečnické křesťanské hodnoty vyznávajícím rodičům (už teď se to v V.B. děje u pěstounů), zoofilii budou kontrolovat a za příslušný poplatek schvalovat či provozovat "zelení odborníci" (ti přece rozumí řeči zvířat) a pedofilie se stane v důsledku snižování věku "sexuzralosti" dítek prakticky bezpředmětná.

Opravdu ale nezávidím homosexuálům, zoofilům, feministkám, ateistům za cca 50 let (a možná i dřív), až přijde ta demografickou katastrofou, hospodářskými, politickými a vojenskými porážkami vyvolaná "zpětná vlna". Bude-li muslimská, bude to konec naší civilizace a v každém případě konec demokracie.

Hroznou daň ale lidstvo platí už teď. Ochrana zvířat (často k vůli turistice) připravuje lidi o tradiční potravu (tu nechráněnou jim navíc chráněná zvířata sežerou). Chráněná zvířata unikají z chráněných zón a přenášejí nebezpečné choroby na hospodářská zvířata. Beztrestně pronikají do blízkosti obydlí (dokonce i měst) napadají lidi a především přinášejí riziko návratu středověkých morů. Není pochyby o tom, že především homosexualitě vděčíme za rozšíření HIV a pravděpodobně i za nebezpečnou transformaci původně daleko méně nebezpečného viru na HIV (kdo ví, jakou "dábelskou" proměnu ještě chystá). Člověk totiž nemusí být badatel, aby pochopil, že lidská řiť je vytvořena pro to, aby z ní něco vycházelo a ne aby se do ní něco strkalo. Moudrá příroda zařídila, aby nebezpečné věci (jichž se nemáme dotýkat) smrděly. Cenou za porušování příkazů živé přírody je obvykle smrt jedince (stáda, druhu).

0 0
možnosti
ZK

Z. Kulhánková

19. 12. 2012 21:16
Re: Za hédonismus se platí snad víc než za blbost

Děkuju, to je velice moudré. Normalizace úchylek, ba dokonce jejich povyšování nad normu se šeredně vymstí. Například dnes už se nikdo netroufne vysmát tvrzení, že děti vychovávané homosexuálními páry jsou na tom lépe než děti normálních rodičů, ani poukázat na to, že výzkumy, které toto "potvrzují", jsou zfalšované.

Jenom doufám, že už tu nebudu, až ta "zpětná vlna" dorazí. A ona dorazí, jako dorazili Vizigóti do dekadencí oslabeného Říma.

0 0
možnosti
CM

C. Manana

18. 12. 2012 18:29
Kdo další?

Myslím si, že pak už jsou na řadě pedofilové, a nebude to dlouho trvat a budou se hlásit o svá svatá práva na nezletilé děti. Ještě že mi bude 80, že se toho už nedočkám. Ačkoliv, na druhou stranu, nepřijdu o něco?

0 0
možnosti
ZK

Z. Kulhánková

18. 12. 2012 18:31
Re: Kdo další?

O gerontofily?

0 0
možnosti
MB

M. Bílý

18. 12. 2012 16:33
Ze všech těch -filií se zdá nejpřijatelnější gerontofilie, při níž nerovnocennost partnerů je (zdánlivě) minimální.......

........Je to asi měsíc, bavil jsem se docela příjemně s tak asi pětadvacítkou.  Její lichotky a obdivné proslovy jsem se pokusil přibrzdit sdělením, že je mi 87. To je nádherný věk, pravila. Nádherný děděčkovský věk. Já dědečka nemám, mohl byste mi ho dělat a chodili bychom spolu po hradech a zámcích.... I když jsem ocenil originalitu tohoto sbližovacího manévru (lhostejno jestli opravdu čistě gerontofilního, nebo penězofilního) všechno jsem zřejmě pokazil svým údivněodmítavým výrazem. Já mám totiž hranici pro pedofilní konání v současnosti někde kolem  padesáti let a kdoví jestli to není o kousek výš. Celý život (přesněji od čtyřicítky) mi vyhovoval maximálně dvacetiletý věkový skluz směrem k dámě. A na případy zneužívání mladistvých reaguji vždy stejně: useknout mu ho!!! Takže tohle mé sdělení berte i jako vyjádření k pedofolii.

0 0
možnosti
ZK

Z. Kulhánková

18. 12. 2012 17:32
Re: Ze všech těch -filií se zdá nejpřijatelnější gerontofilie, při níž nerovnocennost partnerů je (zdánlivě) minimální.......

Tak to jste mě potěšil, že bychom spolu mohli jít na pivo.

0 0
možnosti
VV

V. Vovák

18. 12. 2012 15:14
Když

v hypermarketu před koupí ohmatávám chlazená mrtvá kuřata, budu nejspíš zoofilní pedofilní nekrofil...

0 0
možnosti
LK

L. Křivan

18. 12. 2012 17:29
Re: Když

No jó, ale těhle zvrhlíků je hodně !  Plný Tesco ! Plnej Kaufland !

0 0
možnosti
OM

O. Mayer

18. 12. 2012 14:47
Podle některých údajů....

mám určité pochybnosti o validitě těch uvedených čísel , zejména těch 500 000 mrtvých zvířat ročně (což by znamenalo ve světle čísel uvedených dále, že 1 zoofil v průměru odkrágluje 5 zvířat za rok- např. zabít  takovou lamu či ovci asi není úplně jednoduché). A úplně mimo mísu mi přijde těch 5-8 procent zoofilů v (byť venkovské) populaci.  Osobně si ale myslím, že všechna tahle čísla se většinou spíše tahají z paty.

0 0
možnosti
ZK

Z. Kulhánková

18. 12. 2012 17:32
Re: Podle některých údajů....

Jak píšu, Kinseyho zpráva se bere s rezervou, takže tam to bude spíš u té spodní hranice. to číslo 500 000 zvířat za rok také není ověřené, ale pokud do toho počítáte i slepice, křečky a další zvířata, která jsou "na jedno použití", není to zas až tak nemožné.

0 0
možnosti
VO

V. Ondys

18. 12. 2012 13:08
:)))))) Asi budu jednou odcházet s pocitem nejhlubšího studu

že jsem byl heterosexuál s vírou i přesvědčením o nezastupitelné roli rodiny i státu a nikdy jsem nic neukradl, :)))))))) i když jsem se občas pral a často chlastal s nějakou výtržností k tomu.

0 0
možnosti
ZK

Z. Kulhánková

18. 12. 2012 18:28
Re: :)))))) Asi budu jednou odcházet s pocitem nejhlubšího studu

Vypadá to, že se časy mění a nás co nejdřív zavřou do nějakého skanzenu.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz