25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Adolf 7.12.2007 12:38

Re: kapitalismus zvítězil

Ne tak horlive,ten dotycny by ti to mohl vratit a treba kopancem do te casti tela, kterou jsi si pojmenoval svoji prezdivku....

Pytel 7.12.2007 13:07

Re: Re: kapitalismus zvítězil

Ne když je nás čtyři na jednoho ;-)

jarmich 7.12.2007 12:56

Re: kapitalismus zvítězil

Vám chybí základní vzdělání. Ve vlastním zájmu si ho zopakujte, a neplkejte hlouposti. Pokud žijete stále v tom bludu, že kapitalizmus vykořisťuje dělníky a Vás, tak to změňte. Já jsem to udělal. Jsem živnostník dělník, a vykořisťují mě zákony schválené soc. dem. vládou. Ale jsem pánem svého času i svých peněz. Je třeba se naučit žít do výše svých přijmu, pak není žádný problém.

Nadáváním na všechno a na všechny, nic nezměníte. A nikdy neni pozdě. I kdyby se Vám to nepovedlo, můžou se z toho poučit jiní, když ne Vy sám. Ale je třeba to zkusit.

Pytel 7.12.2007 13:13

Re: Re: kapitalismus zvítězil

Jste živnostník, protože můžete být živnostník.

Všichni pracující však živnostníky být nemohou. To bychom se vrátili do cechovního systému starověku a středověku a kapitálu, který, jak zde píšou, zvítězil, by se to věru nelíbilo, neboť ten si vyrábí svou vlastní lůzu.

Pokud si o sobě myslíte, že jste génius, protože jste využil specifické možnosti, které se vám jako jednotlivci naskytly, tak si to klidně myslete dál a zůstaňte hlupákem. Radil bych vám však, abyste si aspoň sám pro sebe přiznal, že jste měl štěstí. Jedině to vás může zachránit. 

Malý Aston 7.12.2007 13:24

Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Dnes má každý možnost,pokud není debil nebo nefachčenko nebo opálený občan. Nebo máte zájem aby každý měl zase kulové ale všechno patřilo lidu?

Pytel 7.12.2007 14:30

Re: Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Kde jste přišel k tomu, že všechno patřilo lidu a že měl každý kulové?

To je totiž lež. Asi jste zase sežral nějakou propagandu! Běžte zpátky do osmdesátých let a podívejte se, jak se tehdy žilo u nás, jak v Německu a jak v Anglii.

jirka.s. 7.12.2007 17:47

Re: Re: Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Nojo, obale na brambory! Chtěl jsem se podívat do té Anglie a Německa už v těch osmdesátých letech, (abych mohl porovnat), ale čoveče, nějak mi to nevyšlo! Prostě jsem asi  neměl čas, protože jsem jeho velkou část prostál ve frontách na hajz/lpapír, jelikož jsem ho měl po konzumaci plodů činorodé práce místních soudruhů enormní spotřebu! ;-D

JanaH 7.12.2007 15:02

Re: Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Možnost mají i opálení občané, jen kdyby se jim chtělo pracovat. Jednodušší je brát různé podpory a co nejvíc vykřikovat.

Celer 7.12.2007 13:44

Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

nedostal jste nedávno nakopáno do Pytle? V socialismu neexistuje kapitál? Samozřejmě existuje! A kdopak rozhoduje? Stranická věrchuška. A i kdyby ne, ti, co budou rozhodovat o použití miliard na sebe nikdy nezapomenou! Se divím, že jste se z pohádek o nejlepších z nejlepších a o nevětších synech Lidu ještě neprobudil. Socialismus není nic jiného než monopolní kapitalismus, kde všechno vlastní jediný vlastník! A ten ovládá nejen fabriky, ale i policii a soudy" Takže, i kdybyste se chtěl na všechno vykašlat a živit se jen bramborami z vlastního pole, céž by bylo kapitalistovi zcela u pr/dele, socialista se bude cítit uražen že nejste dost šťastný a bude vás všemožně otravovat jenom proto, aby vám dokázal, jak ho vlastně potřebujete. Konečně, Pytli, sežeňte si podobných Pytlů ještě tak 1000, budete mít KAPITÁL, založte si firmu a jste za vodou. Mně jde jen o jedno - ať mi spojení Pytlové celého světa dají svatý pokoj!

Jura Jurax 7.12.2007 13:51

Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Máte rech. Všichni vskutku živnostníky býti nemohou - kupříkladu já jsem zaměstnanec. A jsem spokojen, necítím se vykořisťován, placen jsem podstatně lépe než za bolševika, žiju si do výše svých příjmů a ještě mi přebývá ...

A přiznávám, měl jsem samozřejmě štěstí. Štěstí, že komančové šli do zadele ... a smůlu, že až na sklonku devětaosmdesátého - bylo mi už čtyřicet. Kdyby tak historie spláchla komanče do klozetmísy už v osmašedesátém nebo krátce po ... kdyby nás sověti nepřejeli tanky a na dvacet let nezabrzdili ...

VLK 7.12.2007 14:31

Re: Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Souhlas. Já taky. Dělám pro firmu českých majitelů, která využívá znalostí českých lídí a má zakázky po celém světě. Mám nejlepší práci, co jsem si mohl přát. A vůbec nezávidím svým šéfům starosti, které mají s tím, zajistit firmě odbyt, aby dokázali zaplatit svých šedesát zaměstnanců.

Rozhodně lepší, než vyrábět zmetky z nekvalitní suroviny pro socialistický tábor nebo rovnou jen pro skladiště za fabrikou, zmetky, které jsou jinde už dvacet let překonané, což by mne čekalo za socialismu. A nemoct si otevřít hubu, nemoct si poslechnout dobrou muziku, nemoct si vyjet dál než na Šumavu.

Historik 7.12.2007 15:06

Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Jistý pan Schwartz Vás před cca. 15 lety usvědčil z omylu. Živnostníkem byl i asistent parlamentního klubu ČSSD, či jak se ta jeho funkce jmenuje.

IS 7.12.2007 22:53

Re: Re: Re: Re: hitoriku, byl to Švarc

Historik - taky jeden ze znalců ?¨! Hahaha

jarmich 7.12.2007 15:55

Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Živnostníkem jsem se stal ze zoufalctví.Továrnu kde jsem pracoval začali vést mladí progresivní a socislizmem vycvičení KAPITALISTI, od 10 k 5?, ne, od 10 k 0. Ale já už tam 16 roků nejsem. O své genialitě a hlouposti s Vámi nebudu polemizovat. Ještě jednou si přečtěte co jste napsal Vy, jak reagovali ostatní,a pak se nad sebou vážně zamyslete. Na závěr zdůraznuji že jsem jenom živnostník DĚLN'IK. A to může být úplně každý, kdo není líny LEMPL.

Pytel 7.12.2007 17:11

Re: Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Živnostník dělník říkáte? Nechte mě hádat. Vy jste jeden z těch potulných montérů, svářečů, klempířů, podlahářů atd. kteří se nechají dočasně najímat a dělají na živnostenský list. To je sakra dřina člověče, vždyť se sedřete, a vůbec jaktože nejste v práci a diskutujete na internetu? Je zima, nehodil jste se zase marod? Za nás, příteli, opět bude dobře.

jirka.s. 7.12.2007 18:05

Re: Re: Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Nech mně hádat, pytle! Že ty jsi jeden z těch "užitečných" úředníčků, co hned ráno s nechutí vlezou do své příjemně vytopené kanceláře, se strašnou perspektivou, že ho zase budou otravovat nějaké protivné "strany", který už po své pravidelné ranní kávičce přemýšlí, co si dá k obědu, jenom ještě neví, jak ten čas do oběda přetrpí! Má si koupit noviny či uložit pár svých úžasných myšlenek na NP, případně si zahrát na služebním počítači mariáš? No, a když už si vyšťourá párátkem zbytky řízku od oběda, tak to už je dobré, to už tu nějak doklepe a půjde do své oblíbené hospůdky "U kaštanu", kde se svými mitgenosse rozebere tu úděsnou politickou situaci, vypije svých sedm a odebéře se domů k televizi, aby si zaspolukomentoval u zpráv televize Nova! Mýlím se příliš?

Pytel 7.12.2007 18:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

No, víte každá avantgarda se musí nejdříve zbavit zničující dřiny, aby pak mohla pohnout dějinami. Ale všimněte si, že je už po šesté, pátek a já stále pracuju na světové revoluci.

jirka.s. 7.12.2007 18:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Ano, chápu, obale na brambory! Dneska je  U kaštanu zřejmě narváno! A co takhle v tyhle dny:

Autor: Pytel IP: 89.31.8.xxx Datum: 05.12.2007 10:42, Autor: Pytel IP: 89.31.8.xxx Datum: 06.12.2007 10:28 ..., Autor: Pytel IP: 89.31.8.xxx Datum: 15.11.2007 11:40 ... , Pytel IP: 89.31.8.xxx Datum: 03.08.2007 11:36 ..., Autor: Pytel IP: 89.31.8.xxx Datum: 22.08.2007 10:02 ...,Pytel IP: 89.31.8.xxx Datum: 14.11.2007 14:03 ...,Autor: Pytel IP: 89.31.8.xxx Datum: 12.06.2007 09:50 ..., Autor: Pytel IP: 89.31.8.xxx Datum: 30.04.2007 13:20 ..., Autor: Pytel IP: 89.31.8.xxx Datum: 01.11.2007 12:33 ...

 Další se mi nechce hledat!

jarmich 7.12.2007 18:55

Re: Re: Re: Re: Re: kapitalismus zvítězil

Doufám že žádný ZA VA'S už nikdy nebude. Demagogu.

Malý Aston 7.12.2007 13:21

Re: Re: kapitalismus zvítězil

Mám dojem,že Vám ten stávající systém již začal vyhovovat.Ale většině nevyhovuje a proto volí socky a komouše.Přeci úředníci a státní zaměstnanci nebudou podporovat  nějakou politickou stranu,která se řídí heslem " Napřed je potřeba pracovat,pak zaplatit daně a potom můžeme přerozdělovat". Nejlepší heslo do voleb je " Všechno bude zadarmo,stát se o Vás všechny postará a pracovat nemusíte". A tak máme statisíce státních zaměstnanců,pořád je jich málo,platy již mají větší než v soukromém sektoru,pracovní dobu si stanovili jako za komopušů,někde pracují pro veřejnost v úterý,někde ve čtvrtek a jinak zavřeno. A když mají málo,jdou do stávky.Jedni chtějí přihodit 2 miliardy,jiní minimálně 3 miliardy a Vy jako živnostník to pěkně zaplatíte.Většina občanů si zkusila socialismus pod vedením komoušů a chtějí je zase zpět.S tím nic neuděláte.:-D

JH 7.12.2007 11:28

Kariéristé,lháři, podvodníci, vrazi jsou ve vedoucích funkcích ve všech režimech.

Žádný režim, ať si říká nebo říkal jakkoliv, není ideální a ve všech se najde tatáž skupina t.zv."ideologicky schopných", kteří velmi čile pochopí jeho podstatu. Začnou " vyřvávat " ta správná hesla, nenávidět ty "správné skupiny "a hlavně se starat zlodějnou,denunciací a vraždami o své vlastní  kapsy. To bylo za soudruhů, i když se snažili to minimalizovat ,a o to více je to za t.zv."demokracie" ,protože tu si každý představuje jako totální osobní zlodějnu. A pokud to neumí, je to jeho propad a neschopnost. Slušnost, pocivost a snad sociální myšlenka je přežitek. Jsem jen zvědav jak dlouho ta současná lumpárna bude trvat a lidé všechny ty lži, nestydatosti opět pochopí a budou se snažit asi o nemožné!!!!

VLK 7.12.2007 14:49

Re: Kariéristé,lháři, podvodníci, vrazi jsou ve vedoucích funkcích ve všech režimech.

V jednom se pletete. A to, že dnes toho je víc než za socíku. To je jen obvyklé přikrašlování minulosti. Neboť za socíku si již na základní škole v každé třídě vybírali ty ideologicky schopné a soustavně je v té všehoschopnosti podporovali jako činovníky pionýra, pak SSM a nakonec KSČ.

A ve druhém vysloveně lžete. V tom, že se to snažili za socíku minimalizovat. Ještě když jsem byl na střední, a to bylo v polovině osmdesátých, tak se nás snažili dohnat k hromadnému odsouzení spolužáka, který se z blbosti pokusil přejít čáru. Úplně stejně jako v padesátých. A já si na rozdíl od Vás dobře pamatuju vtipy z Dikobrazu, které velmi přesně označovaly ty skupiny, které je třeba nenávidět.

A pokud si myslíte, že demokracie je totální zlodějina, a že když si neumíte nakrást, tak je to Váš propad, tak Vás musím upozornit, že Vaším propadem je spíš toto hloupé přesvědčení.

kc 7.12.2007 10:22

Ano, bohuzel, tech pravych komunistu uz je malo.

A rychle jich ubyva. Myslim ty, co maji opravdu na srdci osud delnicke tridy a chteji neco dokazat. Soudruh Grebenicek je jeden z tech, z jeho pohledu poznam, ze je uvedomely. Ten nas Filip, ten se jenom porad culi a chce abych ho volil. Nebojim se ale, ono se to vsechno zase prezene. Snad to jeste zaziju.

ver 7.12.2007 10:45

Re: Ano, bohuzel, tech pravych komunistu uz je malo.

dobrý ;-D takhle ironicky bych to nenapsal ;-D

Pamětník I. 7.12.2007 11:13

Re: Ano, bohuzel, tech pravych komunistu uz je malo.

Kdysi se u nás v práci jeden "poctivý " komunista chlubil jak u voleb statečně, proti všem pravidlům, vyjmul ze složky jeden kandidátní lístek jemu známé soudružky, protože ji osobně zná a ví o ní, že to nemyslí upřímně. Úpřimně se divil, když jsme se mu ,volovi, všichni začali chechtat. Byl to vůl hodnej, přímočaře neudával, jen nám vyžíral všechny atraktivní rekreace ROH.

jerry 7.12.2007 14:08

Re: Ano, bohuzel, tech pravych komunistu uz je malo.

Bravo! Tohle neumí ani jerry takhle krásně parodovat.;-D

BuBu 7.12.2007 10:18

Žádné přestárlé trosky - ale všeho schopni a ochotni . . .

. . . . praví a nefalšovaní Bolševici - Stalino-Gottwadovského typu, ražení a myšlení !

A chlácholit se, takovými nesmysly . . . že dnes už nemají moc, sílu . . . atd. . . atd. - je strašně nebezpečný nesmysl ! Jako KSČ(M) - sice možná ne . . . ale jako KSČSSD - tak to už ano ! A soudruh bratr z komunistického RAJe - tak ten ani s jiným nepočítá ! Po volbách 2006 to snad řekl jasně !

Jediné, co na bolševiky vždy platilo, platí a bude platit - je radarová stanice v Brdech s pořádnou armádou "amíků" kolem  . . . . .  a nebo něco ještě lepšího : Gilotina !

strejda 7.12.2007 11:02

Re: Žádné přestárlé trosky - ale všeho schopni a ochotni . . .

Zdá se, že to s tou demokracií a humanitou přeháníte! Gilotina! Směšné! Jste myšlenkově v 18.století, patrně jste retardovaný. Více se osvědčily plynové komory! Co je proti tomu pouhá radarová stanice, ještě k tomu zdravotně nezávadná. Jste slaboch!

Jura Jurax 7.12.2007 13:57

Re: Re: Žádné přestárlé trosky - ale všeho schopni a ochotni . . .

Ale kdepak plynové komory - to je nákladné technicistní řešení ... to bolševici na to šli ekonomičtěji - nežádoucí vyvezli na Sibiř a ti tam při mínus padesáti pochcípali sami - a zadarmo!

Historik 7.12.2007 15:13

Re: Re: Re: Žádné přestárlé trosky - ale všeho schopni a ochotni . . .

Ale kdepak. Prvenství má ekokomunista Pol Pot a jeho "úsporná poprava bodákem."