Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Ostrakizace – nebo argumenty?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Kanioková 25.6.2018 18:47Expert varuje: Islamizace země již nemůže být zastavena, pokud muslimské obyvatelstvo dosáhne 16% - https://voiceofeurope.com/2018/06/expert-warns-the-islamisation-of-a-country-can-no-longer-be-stopped-if-muslim-population-reaches-16/#.Wy93fv5ESCA.twitter |
A. Alda 25.6.2018 16:23Pěkně jste to napsal, pane. Souhlasím s Vámi. |
J. Kyselková 25.6.2018 14:36Nelze kolaborovat s islamizací Evropy. Myslím, že úkazů k obavám z přepadení naší civilizace je dost. Proč nám media lžou ? Nejsme slepé ovce. |
O. Kadlec 25.6.2018 15:37Re: Nelze kolaborovat s islamizací Evropy. Spíš zmatené, než slepé. Uvěřila jste hloupostem. Nicméně určitě najdete nějaká média, která vám je potvrdí. Nestěžujte si, že nebudou všechna. |
J. Kanioková 25.6.2018 19:19Proč PŘEPADENÍ naší civilizace ? Vždyť nás obsazují už dlouho. Postupně a ve velkých číslech. No a tady se budou dál rozmnožovat. Expert varuje: Islamizace země již nemůže být zastavena, pokud muslimské obyvatelstvo dosáhne 16% - https://voiceofeurope.com/2018/06/expert-warns-the-islamisation-of-a-country-can-no-longer-be-stopped-if-muslim-population-reaches-16/#.Wy93fv5ESCA.twitter Před půl stoletím Houari Boumedienne, vůdce chudého, ale militantního Alžírska, údajně prohlásil v Organizaci spojených národů: "Jednoho dne miliony mužů opustí jižní polokouli, aby se vydali na severní polokouli a nepůjdou tam jako kamarádi, protože tam jdou, aby si je podmanili, a oni ji podmaní se svými syny. ženy nám dávají vítězství. " To je existenční krize Západu. A jak se tu, na Západě množí, postupně se vlamují do politiky.. a ... časem si prosadí jejich normy pro nás všechny.. |
V. Braun 25.6.2018 13:48Konkrétní argumentace Tak pod článkem, na který tento navazuje, jsem třeba upozornil na to, že "špičkoví byrokraté" rozhodně nepaří mezi nejbohatší superelity, byť dobře placení jsou to stále jen zaměstnanci. Bohaté superelity jsou hlavně majitelé firem, a ti rozhodně nemají zájem o co největší regulace, spíše naopak. Tam argumentace pana Hampla evidentně skřípe a nemá logiku. |
J. Schwarz 25.6.2018 20:25Re: Konkrétní argumentace Šeredně se pletete! Bohaté superelity mají eminentní zájem na regulacích, hlavně těch "ušlechtilých", chránících údajně bezpečí, zdraví, životní prostředí, "osobní údaje"... velké firmy mají na všechno patřičná oddělení i lobbisty na nejrůsnějších státních i nadstátních úrovních, absurdně přehnané bezpečnostní, hygienické či environmentální normy snadno - narozdíl od finančně slabší konkurence - splní. Nebo nesplní, ale patřičné "orgány" jsou na ně krátké. Nadnárodnímu kapitálu skvěle hoví i socialistická politika, pro své jako cvičky sekané výrobky potřebují odbyt a je jim fuk kdo za ně zaplatí, hlavně když zaplatí. Jestli to bude v rámci "dávek", příspěvků "uprchlíkům" nebo zahraniční pomoci. Zaplatí dańový poplatník, šéfové nadnárodního koncernu si ulejí zisky v Panamě. A o tom je celý progresivismus. |
O. Kadlec 25.6.2018 13:26Tohle je k případu, zajímavý! "Extremisty se stejným rámcovým, hodnotovým pohledem na svět mnozí demokraté vnímají jako přirozené spojence proti společnému nepříteli - těm, kdo mají na směřování společnosti jiný názor. A to je problém. 'Správné názory' nesmějí být důvodem, aby demokrat spolupracoval s extremistou. Jinak se jím stává také." ad: https://nazory.aktualne.cz/komentare/skym-chodit-na-pivo-a-komu-se-vyhnout-obloukem-strucny-navod/r~863f7e1c760d11e8b9420cc47ab5f122/?redirected=1529925375 Omlouvám se čtenářům, tohle dělám jen výjimečně, abych vkládal odkazy. Ale tentokrát je to, aniž by pan Moláček tušil, odpověď na Danovy poslední dva články o Hamplovi. |
V. Čermák 25.6.2018 21:18Re: Tohle je k případu, zajímavý! No a kdo je Extrémista, tedy FUJ, rozhodují Vaši kamarádi z Dosud vládnoucí Elity.... |
O. Kadlec 25.6.2018 22:36Re: Tohle je k případu, zajímavý! Proč ty kecy? DVE = Dosud vladnoucí Elita...matko rozsviť! Kdybyste byl schopen aspoň pochopit pojmy! "ostrakizace", "elita" - víte vůbec co je to za slova? kdybyste myslel slovo "elita" vážně, tak byste věděl, že její prvořadou funkcí ve společnosti je vést společenský diskurs, neboli udávat tón. Odtud "elita"! Pak byste se ale nemohl podivovat nad tím, že fakticky od nich se odečítá, kdo je extrémista a kdo není, protože na to elity odjakživa jsou: extrémista je ten, kdo není schopen se s nimi domluvit, koho neberou - doslova přeloženo znamená "daleko od středu." Jenže kdyby vám tohle došlo, zase byste asi neusoudil, že to jsou moji kamarádi...nic nenasvědčuje tomu, že patřím k elitě. Nevíte co mluvíte. |
Z. Rychlý 25.6.2018 11:33Kromě lidí, kteří neumějí vyjádřit a popsat své pocity, existují lidé, kteří NEvnímají obsah slov, či textu, který nějaká osoba říká, nebo píše. Vnímají jen tu osobu, a vyjadřují se jen a jen k té osobě. Argumentum ad hominem místo ad rem. Někteří to dělají záměrně k odvedení diskuse, někteří jsou jako pavlačové klepny. Jako za starého Říma. Předvedl to dnes pan O.Kadlec, který knihu sice nečetl, ale zato má přečteného autora, a tudíž cítí právo se zasvěceně vyjádřit k jeho knize a myšlenkám v nich obsažených. Pro mnohé je to zase VK, který nemůže mít pravdu, i kdyby ji tisíckrát měl. P.Hampla jsem zatím nikam nezařadil, ale po této "kritice" jsem si knihu objednal. Jestli leží v žaludku lidem, kteří ji odsoudí jen podle autora - stojí za to si ji přečíst. Možná bude k ničemu, ale musím to posoudit až po jejím přečtení. Na druhou stranu, chystám se přečíst také text strany opačné, text komunistky, europoslankyně Kateřiny Konečné o Brexitu. Mám sice předsudky - co může rozumného vylézt z komanče - ale text vypadá fundovaně. Než ho odsoudím, chci si ho přečíst a zamyslet se, jestli to není jen ideologický blábol, což v souladu se svým světonázorem očekávám. |
V. Čermák 25.6.2018 12:13Re: Kromě lidí, kteří Inu pan Kadlec je týpek tohoto druhu: S Danem Drápalem se sice dobře znám, ale od Hampla pryč, pryč. Podobně: Medaili si sice zasloužíte, ale od Zemana pryč, pryč.... |
O. Kadlec 25.6.2018 13:19Re: Kromě lidí, kteří Ano, ale vy všichni jste takoví týpci: s někým se stýkáte, a rádi, s někým neradi, a s někým se stýkat prostě odmítnete. Dobře je, pokud je to osobní, a ne proto, že je to třeba cikán. |
V. Čermák 25.6.2018 21:16Re: Kromě lidí, kteří Milý pane, něco jiného je se se s někým stýkat, či né a něco jiného je někoho ostrakizovat... |
O. Kadlec 25.6.2018 21:21Re: Kromě lidí, kteří Víte co je to ostrakizovat? |
V. Čermák 25.6.2018 11:08Petr Hampl na Indexu Elit. Takže předpokládám, že má pravdu, nebo aspoň z větší části. Knihu mě mají dnes doručit, tak se o tom brzy přesvědčím. Budu v ní hledat zejména důvod Plánu na zaMuslimení Evropy, o kterém mám svoje představy. |
K. Janyška 25.6.2018 9:08Sociologie byla založena jako věda o socialismu a tak já osobně sociologům nevěřím vůbec. Netvrdím však, že věřím jiným nevzdělancům kompozitivní teorií... Dzp. |
J. Schwarz 25.6.2018 7:59Mám za to, že mezi odpůrci Zemana je daleko vyšší procento agresivních násilníků než mezi jeho příznivci, jen jejich agresivita je mainstreamem brána jako "pozitivní", jako "obrana liberální demokracie" či "evropských hodnot". A když už bráníte něco tak svatého tak pár rozbitých hlav ani svinských manipulativních článků nic neznamená. Mimochodem, nedávno jsem četl dvě zprávičky - jedna, že jakýsi cukrář v USA, nábožensky založený, odmítl vyrobit svatební dort homopáru který ho pak tahal po soudech, zastal se ho až soud nejvyšší. Na druhé straně jakási baba vykázala ze své restaurace mluvčí presidenta Trumpa, odmítla ji obsloužit pouze proto že pracuje pro Trumpa. A nic, žádné orgie a řev o "diskriminaci" a "lidských právech". Dvojí metr a faleš "liberálních demokratů" jako vyšitý... |
K. Oldřich 25.6.2018 7:35Mám tu knihu teprve několik dnů Úvod od pana Drápala se mi líbí a text pana Hampla rovněž. Knihy čtu proto, abych se něco dozvěděl. Ne proto, abych se s rypákem vzhůru vznešeně vyjadřoval k autorům. |
J. Kanioková 25.6.2018 19:101*
|
D. Polanský 25.6.2018 7:12Osobně o křesťanství píšu trochu jinak, bez pompéznosti a hlavně křesťansky: http://dusanpolansky.cz/stripky/hory-krize.html |
D. Polanský 25.6.2018 7:10Spíš šlo o názor, určitě ne o recenzi autor se sám staví do role jakéhosi malého Napoleona, který bojuje proti moderní aristokracii. Ovšem jeho články o tom, že bychom měli málem vítat migranty vypovídají o jeho myšlení daleko více než jeho slavná "recenze", alespoň pro mne. |
J. Kanioková 25.6.2018 19:12Pro mě taky
|
O. Kadlec 25.6.2018 1:42Recenzi?! Dan nenapsal recenzi, takhle recenze nevypadá. Žádná poctivá argumentace, nevidíte tam kriticky rozebrané autorovy postoje. To, co napsal, je doporučení svému křesťanskému okruhu příznivců přečíst si tu Hamplovu knížku. - a tak to taky, jak jsem viděl v diskusích, Danovi čtenáři pochopili. No a to je samozřejmě na pováženou. Já se o Hampla nezajímám, veřejně se totiž profiloval tak odpudivě, že mě nezajímá. Knihu tedy kritizovat nebudu. Někteří lidé, kteří přijímají aspoň Hamplův twitter, říkají, že to přesahuje všechny meze. Dana Drápala jest tedy oprávněně kritizovati za to, že takovým autorům dělá píár. Je mi to líto - vyhledává čím dál horší společnost. |
M. Jandáková 25.6.2018 2:32Re: Recenzi?! Neznám Hampla, neznám jeho knihu - a od Vás se k článku pana Drápala dozvídám toto: 1. Drápal nenapsal recenzi, ale doporučení. 2. "Já se o Hampla nezajímám, veřejně se totiž profiloval tak odpudivě, že mě nezajímá. Knihu tedy kritizovat nebudu. Někteří lidé, kteří přijímají aspoň Hamplův twitter, říkají, že to přesahuje všechny meze. Dana Drápala jest TEDY OPRÁVNĚNĚ kritizovati za to, že takovým autorům dělá píár. Je mi to líto - vyhledává čím dál horší společnost." . Víc nic. A o tom je dnešní článek pana Drápala. Že k té knize VŮBEC NIC. ) |
M. Jandáková 25.6.2018 2:40Re: Recenzi?! Pan Drápal sem dovedl migranty. Je od Vás rozumné vinit ho - bez argumentů - z vyhledávání špatné společnosti? Odkdy chcete umět vycházet s lidmi jiného názoru, když dnes to nedovedete a rovnou je zatracujete? Nepotřebujete to umět? Stačí Vám požadovat to od jiných? |
O. Kadlec 25.6.2018 2:57Re: Recenzi?! Zcela mylně se domníváte, že někoho zatracuju. S autorem se osobně velmi dobře známe. Kritizuju článek, a spolu s tím i ten minulý (dva dny starý) článek, na který tento navazuje. |
J. Schwarz 25.6.2018 8:02Re: Recenzi?! Zbývá si jen přát více Hamplů a méně Kadleců... |
J. Pospíšil 25.6.2018 3:02Re: Recenzi?! Pan Drápal sem nedovedl migranty. Už jsou v Německu. Pan Drápal se stal, ne vlastní vinou, luxusním převaděčem, zadarmo, na část cesty do Německa. Tam pravděpodobně od počátku směřovali. Ušetřili díky letecké přepravě, kterou jim poskytla neziskovka, spoustu peněz. Přejme jim to, byli to křesťani. A ti to mají tam, odkud přišli, čím dál těžší. Křesťani alespoň nebudou bojovat za to, aby se vlády nad Německem ujal islám. Byli to bohatí křesťani. Ale ty řeči, dehonestující péči těch, co jim cestu umožnili, si mohli odpustit. Mohli alespoň říci, děkujeme, že jste se složili na naši cestu, ale jdeme dál. Nebo nevěděli, že se jim na tu cestu složili také křesťani, co nejspíš nebydlí v tak honosných domech, co měli oni v Iráku? |
D. Drápal 25.6.2018 8:39Re: Recenzi?! Vážený pane Pospíšile, nemáte tak docela pravdu. Třetina iráckých křesťanů se vrátila do Iráku. Ale to jsme chtěli, ne? Třetina odešla do Německa. A třetina tu normálně žije. Dopadlo to tedy přímo "vzorově" jako s většinou migrantů do nejrůznějších zemí: Třetina se vrátí, třetina zůstane, třetina jde jinam. Neplatí to pouze pro ty, kdo jdou do nejbohatších zemí, tedy do Německa a do Švédska. |