16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Občan volá SOS

Žhavým problémem dneška je projekt Muslimové očima českých školáků, kterému byly již věnovány mimo jiné články v Neviditelném psu USA a islamizace světa, a Terorismus a infiltrace, dvě taktiky džihádu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Křivánek 15.7.2014 20:39

Ať nezapomenou poučit děvčátka......

Doufám, že ta banda sviní co adoruje mohamedánce pomíše malým děvčátkům jak budou postaveny na roveň lepšího kusu nábytku, jak jejich bohatej manžílek bude šoustat další 3 buchty, že pokud si dají na veřejnosti pusinku před manželstvím tak budou mít sakra velké problémy třeba s desítkami ran bičem a nedejbože pokud se spustí s jiným mužem, který je nevlastní tak, že budou popraveny a to možná i velmi příjemným ukamenováním, případně že v nemalé řásti mohamedánský zemích jim ufinkou za mlada kus pipinky, sešijí a jejich budoucí majitel (manžel) si je při první noci před použitím otevře nožem. 

Prohlašuji, že jsem zapřísáhlej odpůrce feminizmu, možná jsem i trochu mačo. Nicméně kdyby nebylo nic jiného tak způsob přístupu ošulinovaných mohamedánců k těm krásným měkkým trvorům s bouličkama na hrudníku je mi odporný a jen toto samotné by mělo vést člověka žijícího v Evropě původně křestanské k džihdu proti komukoliv kdo se jen zmíní o mohamedánství.

J. Kanioková 15.7.2014 12:17

K správnému argumentu p. Brzáka -

"kdo je zodpovědný za výchovu v našem státě se dá zodpovědět snadno - rodiče", se kterým velmi souhlasím, bych tu (s dovolením) překopírovala jeden skvělý komentář pod článkem p. Vlka - Padesát milionů pro homouše..

""Autor: I. Dekyský - Mimochodem, když už autor zmínil i ty homouše, jestlipak naše "objektvní" pravdoláskařské sdělovací prostředky vůbec informovaly o tom, že v Radě OSN pro lidská práva proběhlo na konci června hlasování o rezoluci na podporu rodiny. Text rezoluce byl schválen 26 hlasy, proti bylo 14 hlasů a 6 se hlasování zdrželo. „Rodina je přirozenou a základní jednotkou společnosti a má nárok na ochranu ze strany společnosti a státu“ praví se v rezoluci, která tak jen cituje Všeobecnou deklaraci lidských práv (čl.16,3). Proti rezoluci mj. hlasovaly VŠECHNY země EU s vÝjimkou Bosny-Hercegoviny a Makedonie a samozřejmě USA. Snahy o rozbití tradiční, přirozené rodiny vesele pokračují (dva homosexuálové žádnou rodinou nejsou a nikdy nebudou, ačkoliv se právě toto snažily země, které rezoluci odmítly, do ní zařadit za každou cenu), zrovna tak jako diskreditace pojmů národ a stát. A eurohujerští darebáci z pražské kavárny všem těmto ničemnostem tleskají. Je mi z nich na zvracení, jsou naprosto stejný lidský odpad jako bolševici.""

Ano, to je účel podprahové ideologie politické korektnosti

Politická korektnost - fenomén dnešní doby - http://jdem.cz/26my4

P. Brodský 15.7.2014 11:58

Největším nebezpečím pro kulturu bučícího

Xenofobního davu není islám, ale celá ideologie tzv intelktuálů i s jejich ochranou přírody, náboženskou svobodou, zákazem národnostní dikriminace, multikulturalismem, lidskými právy a podobnými hrůzami, o nichž si až do 18. století v naší křesťanské civilisaci nikdo nedovolil kafrat. Je třeba proti páté koloně intelektuálů provést rázná a účinná opatření která byla již ůspěšně vyzkoušena vládou lidu v Kambodži.

P. Brodský 15.7.2014 12:09

Re: Největším nebezpečím pro kulturu bučícího

Je třeba intelektuálům zabavit propisovací tužky a počítače a poslat je na převýchovu do zemědělství. Pokud to přežijí, na multikulturalismus zapomenou.

J. Kanioková 15.7.2014 12:40

Islám JE nebezpečí,

nexenofobe..

S. Netzer 15.7.2014 14:44

Re: Islám JE nebezpečí,

:-)))

P. Brodský 15.7.2014 21:18

Džihádisté jsou Huntingtonisté, ne muslimové.

Huntingzonistko

R. Gramblička 15.7.2014 13:05

Re: Největším nebezpečím pro kulturu bučícího

klídek, xenofile, tužku vám necháme, klávesnici také. Z koho by jsme si pak dělali srandu. Edmundovi a Pokornému byste také chyběl

S. Netzer 15.7.2014 14:44

Re: Největším nebezpečím pro kulturu bučícího

Ty s brejlema rovnou ubít, jak to dělali antiintelektualisté z řad Khmers rouges.

J. Schwarz 17.7.2014 10:08

Re: Největším nebezpečím pro kulturu bučícího

Nosíte brejle? Jestli zatím ne, nechcete alespoň sluneční?

V. Kain 15.7.2014 15:08

Re: Největším nebezpečím pro kulturu bučícího

Západoevropská města jsou zaplavena muslimy.Nejhůře na tom je pravděpodobně Francie.Nikdo se občanů neptal zda s tím souhlasí či nikoliv.Příval muslimů do Evropy pokračuje a co dělají politici? Nic! Nevím na co se čeká.Jak je možné že taková pošahaná bába nějaká Cecile Malströmová je komisařkou a vyloženě podporuje zaplavování Evropy imgranty.Jestliže tento mor zasáhl záp.Evropu,tak ani my se tomu nevyhneme a občanů se nikdo ptát nebude.Referendum je pro socialisty nepřijatelné.Dobře vědí jak by s nimi občané zametli.

L. David 15.7.2014 11:19

Poskytnutím záštity "vzdělávacímu" ,? ? ? projektu

"Muslimové očima českých školáků" se podle mého názoru Ministerstvo kultury, mládeže a tělovýchovy ČR dopustilo v organizované skupině osob hned tří trestných činů:

1) Provinění ve smyslu § 403 Trestního zákona - Podpora a propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka (kterýmžto hnutím islám nepochybně je), 2) Provinění ve smyslu § 4, odst. 2 Zákona o církvích - Stát, kraje a obce nemohou provádět náboženskou nebo protináboženskou činnost, 3) Provinění ve smyslu § 329 Trestního zákona - Zneužití pravomoci úřední osoby (neboť úředníky ministerstva nic neopravňovalo k tomu, aby poskytovali záštitu propagaci zločinného islámu, který KAŽDÉMU  muslimovi PŘIKAZUJE realizovat genocidu pohanů - ateistů a porobení do otroctví Židů a křesťanů).

Dále musím konstatovat, že Ministerstvo kultury neplní svou povinnost uloženou mu Zákonem o církvích, když ponechává v platnosti dosavadní registraci Ústředí muslimských obcí, ačkoliv § 22 uvedeného zákona ukládá tomuto ministerstvu zrušit registraci církve nebo náboženské společnosti vyvíjí-li registrovaná církev a náboženská společnost činnost v rozporu s § 5 uvedeného zákona, který stanoví, že: Vznikat a vyvíjet činnost nemůže církev a náboženská společnost, jejíž učení nebo činnost sleduje porušení práva nebo dosažení nějakého cíle nezákonným způsobem, zejména pokud popírá nebo omezuje osobní, politická nebo jiná práva fyzických osob pro jejich národnost, pohlaví, rasu, původ, politické nebo jiné smýšlení, náboženské vyznání nebo sociální postavení (což muslimové svým bigotním vyznáváním islámského nábožensko-politického programu zakotveného v Koránu víc než bohatě naplňují).

Rovněž musím konstatovat, že velvyslanectví USA se v rozporu s diplomatickými pravidly dopustilo nepřípustného vměšování do vnitřních věcí ČR, když diverzní projekt k indoktrinaco českých školáků islámem finančně podpořilo částkou 65.300,-Kč. Od našeho Ministerstva zahraničí bych vůči tomuto vměšování očekával minimálně protestní nótu.

J. Vlasák 15.7.2014 11:39

Re: Poskytnutím záštity "vzdělávacímu" ,? ? ? projektu

Ještě prosím o doplnění, jak je to s tím islámem. Jedním z Alláhových proroků je i Ježíš Kristus, ten taky přikazoval tu genocidu?

J. Kanioková 15.7.2014 11:49

...

Ježíš říkal - Milujte se, Mohamed - Zabíjejte nevěřící...

J. Vlasák 15.7.2014 12:14

Re: ...

Prosím o o odkaz na konkrétní sůru

E. Sevrát 15.7.2014 12:01

Re: Poskytnutím záštity "vzdělávacímu" ,? ? ? projektu

Podejte tedy trestní oznámení,to je jediný správný přístup, když máte pocit,že se děje na území ČR neco trestuhodného a v rozporu s právním řádem ČR,potažmo teď EU.Unijní právo je od podpisu (zrádného) Topolánkem LS nadřazeno právu ČR.A velvyslanectví USA stejně jako velvyslanectví Izraele se vměšovalo již do vnitřních záležitostí ČR ,když veřejně podpořilo pochod homosexulálů v Praze a to za účasti pedofilní komunity.

J. Vlasák 15.7.2014 10:07

Trubte na poplach

Jsem zásadně proti šíření jakékoliv víry a jakékoliv ideologie v rámci školství. Zažil jsem na vlastní kůži, a nepřeji totéž svým potomkům.

Je proto dobře, že troubíte na poplach, islamizace našich státních škol díky americkému grantu ve výši 3000 USD, ze kterého jsou pořízeny webové stránky a studijní materiály či přednášky, které si v případě zájmu může každý učitel objednat je na spadnutí. Nemůžeme přece jako občané dopustit, aby naše děti měly po letité zkušenosti s národnostními entitami vlastní názor, notabene názor odlišný od našeho či názoru bučícího xenofobního davu.

B. Novacek 15.7.2014 10:46

Re: Trubte na poplach

...dokonce i jako vtip je vas prispevek, Vlasaku, trapnej blabol. Co to tady kecate? Pokladate za xenofobii snahu o udrzeni klasickych kulturnich a spolecenskych hodnot, jak je zname po staleti v Evrope? Mate deti?...doufam ze ne, protoze, kdyby nedejboze, byly po vas...

J. Vlasák 15.7.2014 11:11

Re: Trubte na poplach

Čím konkrétně je předmětný program ohrožením udržení klasických kulturních a společenských hodnot? Jaké kulturní a společenské hodnoty máte na mysli?

B. Novacek 15.7.2014 11:35

Re: Trubte na poplach

Treba tim, ze se snazi udelat z odporne islamisticke ideologie standard a narusit nekolikasetletou kontinuitu krestanskeho kuturniho systemu. Tim ze naprosto lzive zacne mast deti tvrzenim, ze je islam mirumilovny a ze koran je jen takova miloucka pohadka...ze zeny maji byt bity a kamenovany, mrzaceny a zotroceny. Ze poslouchat hudbu, tancit a vubec kulturne zit je satansky nastroj k zostuzeni allaha...a tak dale. Tohle vsechno se postupne bude vtloukat detem bez vyhraneneho nazoru do makovicek, pokud to vetsinova spolecnost dovoli...pokud to nechapete, jste jeste vetsi muslimofil, nez bych cekal.

J. Kanioková 15.7.2014 11:57

Re: Trubte na poplach

Souhlas. Je to nenápadná manipulace multikulti, indoktrinace. Je to snaha ničit v lidech pud sebezáchovy. Sebeobranné instinkty.

Islám se "neuklidní" jako Křesťanství, nikdy nepřipustí odluku církve od státu, a proto se tam NIKDY nemohou prosadit demokratické principy. Ty jsou a neměnně zůstanou v mnoha bodech pro muslimy hříchem.

S. Netzer 15.7.2014 14:46

Re: Trubte na poplach

To by teprve musela v islámu nějaká církev existovat, aby se mohla odloučit od státu, vy znalkyně islámu.

J. Vlasák 15.7.2014 12:12

Re: Trubte na poplach

Oni snad budou po našich školách chodit islamisté opásaní nábojovými pásy a mást makovičky Vašich dětí? Nemáte pocit, že nejpřínosnější pro tvorbu názoru je právě diskuse se ženou mající osobní zkušenost soužití s islámem, ze které alespoň mým dětem došlo že s muslimem nikdy? Muslimové snad nemají hudbu a netančí? Ano, radikálové jsou schopni kamenovat, mrzačit a zotročovat. Ale to jsou schopni všichni radikálové napříč vírami a ideologiemi. Víte, že poslední proces s čarodějnictví se v té západní civilizaci odehrál ještě v padesátých letech minulého století? Víte, že žena získala duši až v polovině tisíciletí? Víte, že žena získala volební právo až v minulém století? Odkdy mají barevní právo na rovnocenné vzdělání, víte? Ten křesťanský kulturní sytém spočívá v hodnotách, které určil Uljanov a jeho následovníci nebo národovci v čele s Hitlerem? Je snad křesťanský bůh vůči jiným vírám snášenlivější než Alláh? Zkuste si promluvit s evangelíkem, jak se dívá na římsko-katolické vyznání. Nebo je snad standardem západní kultury bývalá Jugoslávie, Francie s Alžírem, Británie s Irskem, Ukrajina, Berlínská zeď, Osvětim? Korán už máte stejně jako bibli přečtený, nicht wahr? Takže jistě můžete informovaně srovnávat a víte, jak nadšeně za zvuku bubnů přidupávat, chcete li.

B. Novacek 15.7.2014 15:13

Re: Trubte na poplach

Nesaskujte tady Vlasaku, nikdo opasanej samozrejme chodit po skolach nebude...o to je tahle pliziva islamisticka diverze daleko horsi. A vsadte se, ze zadna zena ani kdokoli jiny, kdo ma s muslimakem zlou zkusenost, do ty skoly nepujde...vy o koze, ja o voze :)

Mozna bude lepsi, kdyz vezmete na voditko unafanou jezevci fenu Net-ser a se Sevratem podpazi vyrazite do mesity...oni vam to tam ti cherubinci v uterkach vysvetli!

J. Vlasák 15.7.2014 15:45

Re: Trubte na poplach

Takže tam půjde jenom ta žena, která má, jak Vy říkáte, s muslimákem dobrou zkušenost? Jak se taková vůbec může najít? Do mešity nemám potřebu, necítím nutnost berličky víry či ideologie.

S vámi je to Nováčku, jako se psy. Někteří jsou honící, někteří hlídací, Vy nejste ani jedno, Vy jste prostě hloupý.

E. Sevrát 15.7.2014 12:11

Re: Trubte na poplach

A neprostitují náhodou ty vaše děti za zaplacení paušálu na mobil po internetu.Většinou jsou to děti z běžných středostavovských rodin a rodiče nic něvědí.O jakých kulturních hodnotách dnes proboha mluvíte? Kde je vidíte,zdevastované hřbitovy,vykradené kostely,rodiče odložené v domově důchodců,děti v pasťácích atd.atd.Víte proč a jak skončila římská kultura a civilizace.Rozklad začíná vždy zevnitř,barbar to pak už má lehké.Jako zlomíte zrezavělý ocelový jackl hodně jednoduše,tak zlomíte i tu či onu zkorodovanou civilizaci.To se v dějinách stále opakuje.

S. Donát 15.7.2014 11:52

Re: Trubte na poplach

[Vlasák]: Spal jsem jako přizabitý

tuhý život mají mýty

Aby byl národ duševně zdráv

musíme mu je vymlátit z hlav

V. Kusý 15.7.2014 9:16

Pozor! I kdyby bylo vše napsané ryzí pravda ( a je!)

může dojít k tomu, že tato diskuze bude z nějakého důvodu vymazána stejně, jako článek a diskuze o romské otázce před pár dny.Rád bych věděl, jak to tedy opravdu je se svobodou slova na NP.Pokud vím, ve zmiňované diskuzi nepadl žádný vulgarismus ani nešlo o napadání kohokoliv a přesto..... Rád bych znal, ač se to zdá mimo  téma, vyjádření kohokoliv, kdo se na tak ostudném kroku podílel.

L. Křivan 15.7.2014 8:49

Kdo vypráví dětem o krásách islámu

je nepřítel. Dovedu si představit, že takový učitel, nebo učitelka, mohou mít vážné problémy s rodiči. Dovedu si představit i rozbité obličeje takových pedagogů. Dovedu si představit i víc.

J. Babička 15.7.2014 6:12

poznamka

No dokud se jen proti islamu mluvi, tak to vetsina lidi schvaluje. Beda vsak, kdyby se tem islamskym fanatikum, nahodou slaplo na kuri oko. To je az s podivem, kolik lidi najde zalibeni v tech cvocich co zakazuji vzdelani zen, chovali se k zenam jako k dobytku a zabijeji lidi kamenovanim a urezavanim hlavy, a navic dokazou bezohledne zabijet male deti. Jen se podivejte, co lidi odsoudilo nase vojaky, ze proti temto fanatikum bojovali a  a konani tech islamistu jim vubec nevadilo. Jeste navic to vyhlasuji, ze je to jejich druh spravedliveho boje za "svobodu"