Neděle 14. června 2026, svátek má Roland
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tlapka

25. 3. 2009 11:49
Justiční mafie ?

V justici je takový chaos, že žádná mafie jako systém tam vzniknout nemůže.

0 0
možnosti

kustod

23. 3. 2009 18:09
nerozumím

Druhé části věty-"ochrana veřejných činitelů před kritikou občanů má být z princípu slabší než ochrana občanů před veřejnosti.."? Před jakou veřejnosti má být občan chráněm,pane Hvížďalo?Jinak souhlas.

0 0
možnosti

brána

23. 3. 2009 20:47
Re: nerozumím

I já se domnívám, že ochrana občana pomocí kritiky  veřejných činitelů - státní administrativy, mnohdy prodloužené ruky kleptokracie - je sympatické gesto.

0 0
možnosti

Děda

23. 3. 2009 15:13
Je dobře, že v článku popisované problémy . . .

 . . . se týkají jen některých špiček justice a k vlastním justičním pracovníkům nejsou připomínky.

0 0
možnosti

Malý Aston

23. 3. 2009 12:52
V justici je potřeba udělat pořádek!

Každý státní zástupce,soudce a navrhuji i policajt by se měl jasně vyjádřit komu fandí. Po jeho vyjádření je nutné zavést jednotné uniformy a to barvy rudé,modré a šedivé pro obojetníky.Jakmile se vymění vláda z modré na rudou,modráci musí okamžitě opustit svá místa a nastupují rudoši a pak se zase vymění.Pokud se to nezavede nebude u nás pořádek. Oni všichni tvrdí,že jsou nezávislí ale jsou to závisláci jinak by tolik nepořádku v justici nebylo.:-D

0 0
možnosti

brána

23. 3. 2009 20:53
Re: V justici je potřeba udělat pořádek!

A nejhorší ze všeho jsou závisláci, justiční zaměstnanci anarchisté. To je teprve korupční svízel.

0 0
možnosti

Lucius

23. 3. 2009 12:28
Karne rizeni

V Olomouci to karne rizeni mela vest zase Brozova ne? :-/

0 0
možnosti

Pavel

23. 3. 2009 12:48
Re: Karne rizeni

Nikoliv, v Olomouci sídlí Vrchní soud, Dr. Brožová je předsedkyní Nejvyššího osudu v Brně. Nicméně nepochybuji, že naleznete brzy jinou "souvislostů. 

0 0
možnosti

pepašachista

23. 3. 2009 10:11
"nezávislá"

Je s podivem, komu Hvíždála fandí. V jeho komentářích se převážně píše o české malosti, o nadřaděnosti t.zv. staré Evropy atd. Je zajímavé, že se víc nerozepsal o soudužce Benešové. Ona jako bývalá státní zástupkyně měla být jako nejvyšší státní zástupkyně NEJVÍCE nezávislou. Po jejím odchodu do "civilu" se okamžitě - snad během několika hodin- přihlásila do služeb Paroubka!!! Ta má právo o různých propojování mafií pouze jedno: MLČET! Je jasné, že její oranžovo-rudé vědomí pracovalo i v dřívějších postech. Pane Hvíždálo rozepište se o tom. Rád si vás přečtu.

0 0
možnosti

Hariet

23. 3. 2009 11:10
Re: "nezávislá"

Jestli se někdo přihlásil k soc. demokracii nebo ne, je jeho demokratické právo - a může být dokonce i soudkyně. Kdo se ovšem přihlásil do služeb Topolánka, to je vážený pane daleko jasnější, o tom cvrlikají vrabci na sřeše, na to jsou důkazy.  Však nejvyšší státní zástupkyně R.V. ví své, ale zatím zatlouká, zatlouká. Nejsou to mafiáni, ale z poza obloka to tak ajvyzerá...;-O

0 0
možnosti

lordpavka

23. 3. 2009 9:47
Karle kvíčalo,

zastávat se v tomto sporu komunistické prokurátorky,komunisty na místě předsedy Ústavního soudu,kašpara levobočka Zápotockého (podoba náramná) Motýla ombudsmana,Burešové atd. celého spolku přestárlých důchodců,kteří se na korýtkách drží zubynehty,ačkoli už měli sypat ptáčkům v důchodu a postavit na jejich místa mladší,tak takových se zastávat je vrchol. No Vy už máte taky přetočený tachometr a rozumu ubývá a ubývá a ubývá... ;-D;-P;-D

0 0
možnosti

Anonym

23. 3. 2009 10:57
Re: Karle kvíčalo,

Nevím, kdo se pod Vaším nickem skrývá, ale paní Burešovou a pan Motejla, prosím, ve Vaší kritice vynechte.

A nebo se podepište, abychom věděli, že Vaše kritika je oprávněná, a Váš předlitopadový boj byl významnější než ten jejich.

Ti dva obhajovali disidenty už v době, kdy z toho měli hlavně oplétačky s jistými státními orgány. Byli stateční, tak plivejte raději na zem než na ně.

Jo, a kdybyste si náhodou "vzpomněl", že to dělali pro peníze, tak bych Vás rád upozornil, že v té době byli advokáti zaměstnanci příslušné advokátní poradny. Nedá se sice vyloučit jakýsi vedlejší příjem, ale obávám se, že ne na disidentských kauzách.

0 0
možnosti

yorik

23. 3. 2009 9:17
Kdo to bude určovat,

kdo je ta mafie? Novináři, " osobnosti" nebo nějaké lidové soudy?  Případ Čunek, jasná politická causa, postavená na svědectví z druhé ruky. Každý soudce by ho musel zprostit obžaloby. In dubio pro reo. Katarský princ. Měl ministr Němec kompetence poslat ho domů? Asi ano, jinak by měl na krku trestní stíhání. A to" nezákonné" odejmutí případu " justiční mafie"? Redaktor vlivného týdeníku má jasno. Na otázku, jestli ví, kolik tomu soudci bylo odebráno věcí, řekl, že neví. Nějaké prý byly, ale neví čeho se to týkalo. Je ale přesvědčen, že" mafie "je to až nyní.  Nyní budou o tom kdo je a není " mafie"  rozhodovat  profesní svazy, možná odbory, možná rezoluce ze závodů. Jistit to budou hlídací psi demokracie, to kdyby se to náhodou vysmeklo. 

0 0
možnosti

Vážný

23. 3. 2009 16:28
Re: Kdo to bude určovat,

S případem Čunek vcelku souhlasím, jsem přesvědčen, že vedle časových rozporů ve svědectvích, které se žalobě od počátku nedařilo překonat, žalobci překročili i mandát, který jim dalo usnesení Senátu, kterým byl Čunek ke stíhání vydán.

Co se týče případu Katarského prince: Mít pravomoc v dnešním demokratickém pojetí neznamená, že ji mohu beztrestně libovolně použít. Jsem-li na straně vlády, pak musím mít dobré zdůvodnění tohoto kroku a musím si dávat pozor na ústavní limity, postupovat v mezích zákona nestačí. Zde bylo porušeno právo na spravedlivý proces, navíc využitý institut předání případu, který slouží k předání věci do státu, který odmítá uprchlého pachatele vydat.

0 0
možnosti

Anonym

23. 3. 2009 9:03
Je jedno, čím to je.

Pro obyčejné lidi je důležité jedno: absolutní nepředvídatelnost práva, civilního i trestního.

A je celkem jedno, zda to je přílišnou nezávislostí justice a státního zastupitelství nebo naopak nátalkem proti této nezávislosti.

Obávám se, že pokud se něco neodehraje v historicky krátké době, povede to k celkovému společenskému i politickému úpadku.

A pokud by si někdo z p. t. přispěvatelů na NP myslel, že hůř už být nemůže, tak podle mého soudu opak je pravdou.

Ale řekl bych, že řešení je v našich rukou: Co nejrychlejší personální obnova justice a státního zastupitelství.

0 0
možnosti

žibřid

23. 3. 2009 15:07
Re: Je jedno, čím to je.

Dobrá zpráva: může být ještě hůř!;-)

0 0
možnosti

F..A.Kekule

23. 3. 2009 8:50
Zajímavé příspěvky

Přesto, že všichni uvažující lidé vědí, jak to v naší justici smrdí (strašně!), jvětšina příspěvků se všech těch podrazníků zastává. Zajímalo by mě, jestli to myslí upřímně, nebo jestli je to v rámci vytýčené sttranické linie. (to zase bude nadávek)

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz