23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Nekamenujte pedofily

Jedním z mediálních symbolů dnešní západní civilizace je problém sexuálního zneužívání dětí. Nejviditelnější jsou tyto projevy v křesťanských církvích (zatímco v prostředí jiných náboženství - například v islámských komunitách západních zemí - se zdaleka tolik nevyskytují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Burianová 10.9.2021 11:38

Jen pro úplnost bych k úvodu článku doporučila autorovi, aby si prostudoval v souvislosti s islámem termín "bačabazi". Až příště bude srovnávat četnost jstých událostí v jednotlivých církvích.....

V. Klepetko 2.9.2021 20:01

"Pedofobie" - tento termín je z lingvistického hlediska úplný nesmysl, to vymyslel nějaký úchyl! Mělo by to být člověk, který má chorobný strach z dětí, a ne ten, kdo má odpor k pedofilům!

Jinak, pro mě je pedofil - pokud se projevuje navenek, zakládá spolky a zviditelňuje se psaním článků na Psu - stejně odpudivý úchyl, jako koprofil, nekrofil nebo kanibal.

Když se ale snaží svůj handicap udržet na uzdě tak, aby nikomu neubližoval, a třeba píše pro děti hezké knížky, jako třeba Lewis Carroll, tak proti takovému pedofilovi nic nemám...

D. Laurencikova 2.9.2021 20:10

R^

Š. Hašek 2.9.2021 21:15

Cílem je, že 95% "normálních" bude šmírováno, označeno za (pod)průměrné. Možná i za nenávistně nechápající.

Jiných 5% procent bude chtít denní příplatek, nadnormu, budou mít přednost ve frontě na všechno. A zákony se překopou.

Směřuje to k tomu, že libovolný trestní čin (vyvolených) bude označen za "hnutí mysli" a vznikne nárok na penzion a celoživotní rentu.

V. Klepetko 2.9.2021 21:46

Chcete trumfnout Mons. prof. PhDr Piťhu, CSc? :-) To se vám stejně nepodaří, a ti úchylové nestojí za diskuzi.. . Raději se s vámi podělím o zajímavý objev - letos jsem na zahradě vypěstoval rajčata nové odrůdy - Vesper F1 - a poprvé po několika letech je to začátkem září zdravé!

Jsou to koktejlové bejbi rajčátka, a mám je moc rád! ;-)

T. Bubeníček 2.9.2021 22:24

Máte to tak stejně i s homosexuály? Podle mne jsou na stejné úrovni. Mají to vrozené, vyléčit se to nedá a liší se jen mírou společenské přijatelnosti.

V. Klepetko 2.9.2021 22:48

Existuje významný rozdíl!

Pedofilové (už z povahy své "jinakosti") nevytvářejí v pracovních, konfesních a jiných kolektivech uzavřené skupiny vzájemně se podporujících "jánabráchistů", a navíc se nesnaží o něco, čemu menšiny dnes říkají "kulturní krádež identity" (jako třeba uzurpování si pro sebe institutu manželství).

Z tohoto důvodu považuji pedofily, kteří neubližují dětem, za mnohem ohleduplnější k většině skupinu, a zaslouží se nejen toleranci, ale i respekt. Viz ten dobrý člověk, Lewis Carroll... Pokud jde o homosexuály, mají pouze mou toleranci.

T. Bubeníček 2.9.2021 23:37

Ok, asi máte pravdu.

J. David 2.9.2021 18:06

Rozdíl mezi pedofilem a učitelem, pedofil má rád děti. A farář? Joj, záleží to na ministrantovi či na biřmovanci.

L. Severa 2.9.2021 12:42

"Nekamenujte pedofily". Jsem pro, pokud svoji jinakost neprojevují přímo na dětech.

J. Jurax 2.9.2021 14:41

Jenže jejich jinakost se, projeví-li se, projevuje právě jedině na dětech.

J. David 2.9.2021 18:09

Pane Severo, klasický oxymoron, jeblo Vám?

L. Severa 2.9.2021 21:52

Asi nechápete ironii.

V. Kuhaj 2.9.2021 12:32

Už při čtení článku jsem si říkal, jaké asi budou reakce. No, očekávatelné, očekávatelné...;-D Pane autore, vybral jste si jedno z nejožehavějších témat doby. Víte, opravdové problémy s homosexualitou začaly v době, kdy sjezd amerických psychiatrů (údajně o jediný hlas!) stanovil, že homosexualita je stejná norma, jako heterosexualita. Oni to asi mysleli dobře, ukončit stigmatizování a pronásledování homosexuálů, ale tím rozhodnutím, které pokrokově přejali i psychiatři ostatní, tedy i naši, zároveň z láhve vypustili takového džina, kterého už nikdo zpět nestrčí. Protože v tuhle chvíli je samozřejmě otázka manželství a adopce dětí u homosexuálů stejně legitimní jako u heterosexuálů. Takže se nedivte, že pedofilové, kteří si za svou sexuální preferenci můžou stejně jako homosexuálové, se snaží tu svojí taky nějak obhájit. Jsem teď v pokušení napsat tak jako vy, že pedofil nejsem, ale asi by to bylo zbytečné.

J. Jurax 2.9.2021 14:43

Ano.

A což zoofilové? Taky za to nemůžou ...

V. Kuhaj 2.9.2021 15:55

Ne. Sexuální preference si člověk nevybírá. Ovšemže řešením není prohlásit je za normu.

D. Laurencikova 2.9.2021 16:55

Velice spravna uvaha. Myslim, ze to bude dalsi stupen, dalsi pokracovani nasi "tolerance" a "otevrenosti". Manzelstvi "pro vsechny" uz mame. Kdyz vsichni, tak vsichni;-).

P. Kubáč 2.9.2021 12:32

Poznámka č. 1. Boy Scouts of America - čelí žalobám za zneužívání dětí (žaloby jsou v Americký národní sport) a též vyhlásila bankrot. Ale tyto dvě věci zdaleka nesouvisí tak jak uvádí mylný článek z autorova odkazu. BSA totiž v rámci "pokroku" začala před několika lety přijímat i děvčata a proto všichni nábožensky orientovaní rodiče své chlapce z této organizace demonstrativně odhlásili - což byly desítky procent jejího členstva a to byl zásadní impuls, který vedl ke ztrátovosti a krachu.

Poznámka č. 2. má právo shromažďovací nějaké hranice ? Snesli bychom třeba sdružení daňových podvodníků nebo sdružení kapesních zlodějů ?

T. Bílek 2.9.2021 13:07

Nu, pokud by šlo například o Anonymní zloděje či Anonymní podvodníky (kteří by měli za cíl povzbuzovat se vzájemně s bojem s kleptománickými choutkami, a selhání by hlásili na PČR, proč ne? 

J. David 2.9.2021 12:23

Jedna vlaštovka prý jaro nedělá. Jo, tu vlaštovku mají v dětském domově v Tachově, prý "der Stellvertreter" direktora pojímal nezletilé hošíky, coby bezprizorní svěřence v ústavu. Nu, nastává nová doba, i prorok Mohammed pojímal devítiletou Ajšu, aniž by uplatnil kamenování dle šaríi. Znamenitý je i klér, s jejich celibátem, krapánek to i preláti s pederastií katechumenů tutlají, byť androgen testosteron lomcuje gonádami pod jejich kutnou (u musulmanů pod džubou).

Š. Hašek 2.9.2021 10:53

Autore, ??? !

Jděte se vycpat, nikdo nikoho nekamenuje!

T. Bubeníček 2.9.2021 23:39

Jen upozornění na překlep, přehodil jste si omylem první písmeno jména a příjmení.

Ś. Svobodová 2.9.2021 10:41

To má být "pokusný balonek"? Naprosto stejnými články kdysi začínali homosexuálové a dnes se vede debata, zda mají právo na slovo manželství a adopci dětí.

Š. Hašek 2.9.2021 10:53

Zřejmě ano.

J. Pokoutný 2.9.2021 10:04

Z toho, co jsem vyčetl v tisku, nejspíš církve nebudou nijak zvlášť procentuálně zatíženější pedofily, než jakékoli povolání, pracující s dětmi, ale v rámci tvrdého boje, který donedávna levičáci vedli zejména s katolictvím, to prostě bylo pro "novináře" podstatně šťavnatější, než zjistit totéž u n učitelů a učitelek (u těch už vůbec, i když jsou jejich tresty s těmi mužskými nesrovnatelně nižší).

M. Valenta 2.9.2021 11:04

Mýlíte se. Církve byly od jakživa "útočištěm" pro jinak orientované, což by bylo pozitivní. Bohužel je tato pomoc bližním v nouzi zakalena úpornou snahou to samé navenk potírat.

V. Kuhaj 2.9.2021 12:38

Církve byly "od jakživa" prvními organizacemi, které se o děti staraly. Pak nebylo dlouho nic, a pak přišly různé skauty a pionýry. Takže církev si logicky nese tu největší zátěž. Já osobně ale vnímám zejména to pozitivní, co přinesla. Organizace se skládají z jednotlivců. Někteří jsou vynikající a pracují pro druhé, někteří se tam tajně pasou. Jako snad všude, ne?

D. Laurencikova 2.9.2021 9:22

Pedofobie ze slavi renezanci? Mne spis neni jasne, proc si delat starost o pedofily v dobe, kdy jsou uz na deti v predskolnim veku pousteni "aktiviste", aby je informovali o nejruznejsich sexualnich praktikach. Rv

V. Kuhaj 2.9.2021 15:59

No to víte, někdo těm klukům musí vysvětlit, že když si zasouloží s chlapem, je to normální, když se budou převlékat do ženských šatů, je to normální, když si nechají předělat pohlaví, je to normální, ale když si zasouloží se čtrnáctiletou holkou, půjdou sedět, a cejchu úchyláka je už nikdo nezbaví.

J. Hoza 2.9.2021 7:27

Je pravda, že takový pedofil, který dokáže rozlišit dobré od zlého a celý život se tím řídí, prožije život v pekle. Respekt.