Pondělí 17. března 2025, svátek má Vlastimil
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

knedlik

16. 6. 2006 19:55
Rosta z Moravy?

Neni ten "nas" Rosta take z te Moravy?

0 0
možnosti

Bambus

15. 6. 2006 17:11
Milý Adame

Nejsi náhodou Rosťa? Sám jsi přece psal, že "potrefená husa vždycky zakejhá." Vzhledem k tomu že po Hedvíčkovsku útočíš na každý ÚTOK (ATAK) na Hedvíčka, a argumentuješ tím, že všechny protiargumenty vyvrací právě Hedvíčkův článek, "kdybyste si ho ráčili přečíst, místo ho šmahem odsoudit." Celá ČR, milý Adame (Rosťo?), je podle Vás jeden velký marast, a někteří z přispěvatelů "zní opravdu omezeně". Místo 'duhá světová válka' píšete poamericku WW II, a nepoužíváte diakritiku, stejně jako Rosťa (Vy). Zato Hedva (Vy), to je vědec co předběhl nejen dobu, ale i evoluci.  

Bylo by navíc opravdu divné, kdyby se takový grafoman jako Vy neobjevil v diskuzi pod svým článkem.

0 0
možnosti

Adam

15. 6. 2006 17:30
Mily Bambuse.

Herdek, vy mi nejak lichotite, to musim hned rict manzelce ze i kdyz jsem v kuchini jak hrom do police, tak aspon dobre pisu.

BTW, nemyslim si ze by Hedvicek predbehl dobu nebo evoluci, ale doufam ze jeho clanek prispeje k evoluci vaseho mysleni. ;-D Na druhe strane , ale o tom pochybuji. Vas Rosta ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Beobachter

15. 6. 2006 12:11
FOTO - ROSTISLAV HEDVICEK.

A tady mame foto:

http://ross.hedvicek.googlepages.com/

0 0
možnosti

Adam

15. 6. 2006 15:13
Re: FOTO - ROSTISLAV HEDVICEK.

(Y), a tohle je tvoje fotka? ;-D

0 0
možnosti

Beobachter

15. 6. 2006 12:10
KDO JE ROSTISLAV HEDVICEK..?

Kdo je autor článku? Jeho "vyplody" naleznete ZDE:

http://www.militaria.cz/index.php?ac=readcomments&...

Jo,jo: nas slovutny Kanadan z Kojetina, co uz pres 20 let usiluje o americke obcanstvi...

0 0
možnosti

Bambus

15. 6. 2006 12:22
To je pravda?

Tak už vím že na Hedvovo članky reagovat nebudu. Ale byl mi hned nějakej podezřelej.

0 0
možnosti

občan z kraje města

15. 6. 2006 10:06
migrace má prokazatelný vliv

Zatímco v Číně je průměrné IQ=100, v Hongkongu je průměr IQ=106 a na Tchajwanu je to IQ=108. Rasa je to stejná, většina obyvytel se v těchto sídlech nenarodila. Ono je to podobné jako poměřovat IQ zaměstnanců OKD a IBM.

0 0
možnosti

Auiam

15. 6. 2006 10:02
Cesi maji divne hrdiny

Zda se, ze to neni ten clanek neni o geneticke nedostatecnosti Cechu, ale o jejich vztahu k tomu nejlepsimu, co ten narod vyprodukoval. Je straslive, ze letci RAF jsou vyznamenavani az ted, je straslive, ze komunisticti zlocinci nebyli odsouzeni - naopak nadale pozivaji znacnych vyhod atd atd. Pokriveny hodnoty. Zide tlaci dopredu sve nejlepsi a proto jsou tak uspesni. Je to o tom, z koho si narod vyrobi hrdiny a komu se lidi chteji podobat. Je to o systemu, ktery protezuje neschopne, ne o tom, ze by vychozi "material" byl o tolik horsi. Nekolik masivnich vln emigrace je pochopitelne poznat. Ze odesli ti, kdo meli vice odvahy, o tom asi neni sporu. Diskuse se zvrhla ve spor o genetiku. Skoda.

0 0
možnosti

občan z kraje města

15. 6. 2006 10:13
pravda, ale doplňuji

ještě migraci do ČR. Vybudování těžkého průmyslu, který zde nikdy nebyl a byl naordinován z Moskvy se sem přitáhla méně kvalifikovaná pracovní síla, kterou včetně její geneticky zatížené populace je obtížné vzdělat a posunout do vyšší úrovně dělby práce. A sociální systém je pro neschopné jako světlo pro můry, sjíždějí se z okolí, kde je krmí zadarmo méně.

0 0
možnosti

florida

15. 6. 2006 4:06
Pan Hedvicek

Ve vsech clancich, ktere jsem od tohoto autora cetl /vsichni Cesi jsou spatni a CR jak by smet/, popisuje predevsim sam sebe. Je totiz taky "Cech jak poleno"

0 0
možnosti

MM

8. 7. 2006 12:10
Re: Pan Hedvicek

Nevyrovnání se s komunizmem v praxi - http://www.lide.cz/Vranik4

0 0
možnosti

JAPA

14. 6. 2006 22:22
Coxova studie

Nejsem si zcela jist, ale mezi jmenovanými jsem při zběžném přečtení nenalezl osobnosti ze slovanských národů, jako jsou např. Mendělejev, Ciolkovski, Sklovská, Tolstoj, Puškin, Chopin. A jestliže údajně nejčastěji světově hranou skladbou je Beethovenova devátá, pak druhá v pořadí je Dvořákova devátá. Proč do desítky největších hudebníků nebyl zařazen např Dvořák nebo nškdo z plejády ruských skladatelů? Tento výběr tedy považuji za jednostranný. K ostatním vývodům článku nemám zásadní výhrady. 

0 0
možnosti

J. V.

14. 6. 2006 23:13
Re: Coxova studie

Nemel Puskin nejake habesske predky? A Chopin taky nebyl cistokrevny Slovan.A van Beethoven, jeho deda pochazel z dnesniho Holandska, jak jiz jeho  jmeno  rika.

O cem  to  je - rozhodne ne o narodnostech a rasach , ale o  intelektualnim holocaustu ceskeho naroda a jeho pricinach, a ty pan Hedvicek, dle meho mineni,   spravne a pravdive  vyjmenoval.

0 0
možnosti

Hnyk

14. 6. 2006 21:51
Ossies jsou úplně jiní Němci...

V Dederónsku fungovaly naprosto stejné mechanismy jako v Československu. Navíc až do stavby Berlínské zdi utíkalo patrně ještě víc lidí než z Československa. Dederóni měli automaticky západoněmecké občanství, zatímco uprchlík z Československa se musel nejdřív nějak prokousat, což jistou část lidí odradilo. Kdo zůstal v DDR, ten zůstal povětšině, alespoň do šedesátých let, opravdu jen proto, že jeho IQ ten režim vyhovoval.

Co se týče skokového růstu populace 9 měsíců po konci války: V Čechách Rusové neznásilňovali. Z dobových dokumentů (nebo toho co komunisti vydávali za dobové dokumenty) vyplývá, že Češky samy lezly s kytičkou šeříků  k Rusům do tanku. Jakpak se asi změnila populace v Česku po příslušné době?;-)

0 0
možnosti

fakír

14. 6. 2006 22:09
Re: Ossies jsou úplně jiní Němci...

Ano, obzvlášť Květa Fialová ve čtrnácti po cestě ze školy. Nebo žena správce benešovského koupaliště co se i s dítětem zabarikádovala v kuchyni před třemi opilými Rusy ( ti byli posléze zastřeleni) zatímco její muž jako ozbrojený doprovod vedl zajaté německé vojáky do shromaždiště u Vlašimi. Ty se opravdu "draly" do tanku.

Na to jste přišel sám? Ne, vlastně to psali komunisti. No tak to "muší bejt pravda".

0 0
možnosti

Bambus

14. 6. 2006 21:41
Hitler by měl radost...

Darwin objevil, že "nepřežije druh nejlepší nebo nejdokonalejší, ale ten nejpřizpůsobivější". Měl jsem na škole za profesora "anglického gentlemana" v tom nejlepším slova smyslu. Pan profesor za svůj dlouhý život procestoval snad všechny "civilizační" okruhy, co na světě jsou. Učil nás "Cross-Cultural Management", a v 20ti hlavé třídě, kde jsme byli pouze 2 Češi, neustále vychvaloval "českou" náturu. Říkal, že si myslí, že Češi patří k tomu nejlepšímu co na světě je. Tedy kulturně. Pan profesor nebyl genetik, a tak si všiml, že Češi jsou - oproti zbytku světa - velice neagresivní národ. Češi navíc "pošvejkovsku" kašlou na autority, což zde ubírá sílu všem konvencím, co odporují selskému rozumu. Oproti Američanům, Číňanům, nebo jen Němcům, Češi jsou národ co se nepřetvařuje stylem "keep smiling". Kulturu jako takovou máme na světové úrovni, architekturou počínaje, a psaným slovem konče. A nakonec, film "Musíme si pomáhat", dle ctěného profesora, nemohl vzniknout nikde jinde na světě, protože to co je tam ztvárněno (Čech - nacista pomáhá známým během války, a ti mu pak pomůžou po válce), je pro zbytek světa španělská vesnice. Složitá historie naučila lidi v české kotlině jednat s blbci tak, aby způsobili co nejmenší škodu. Švejk je národní hrdina, protože každý Čech intuitivně chápe, že blbec si hlavně musí myslet že jste taky blbec - jinak bude proti vám. Češi jsou jako celek chytří a špatně manipulovatelní. Ví, že nejdůležitější je přežít, a to pokud možno pohodlně. Nebylo by na světě lépe, kdyby se tak chovali všichni? Tolik slova mého oblíbeného profesora. Omlouvám se za generalizace, ale pan Hedvíček si o ně svým pseudo-geneticko-vědeckým článkem přímo řekl.

0 0
možnosti

Lucifer

14. 6. 2006 22:21
Re: Hitler by měl radost...

ještě mi řekněte, kde ti báječní Češi žijí, a mažu tam jak namydlený blesk.

Mimochodem, ti blbci, co se s nimi prefíkaní Češi naučili po švejkovsku jednat, aby způsobili co nejméně škod, to byli samí cizáci, nebo mezi počítáte i některé nepovedené Čechy, jako třeba Hedvíčka? A ta cháska v parlamentu je kdo? A VyKulení, odkud ti se vykutáleli? A nepřehledné seznamy StB? A masakry na silnicích, to vykutálení Češi švejkují dopravní předpisy nadiktované debilním cizákem?

A ještě mimochodem. Se Švejkem jste už dávno mimo historickou mísu. Dnešního vykutáleného Čecha, myslím toho, co určuje politické a společenské klima této země, bych ke Švejkovi nepřirovnával ani náhodou. Je to arogantní, vyčůraný a nafoukaný furiant, který jde tvrdě a bezohledně za svým přízemním požitkem. Žádná špatnost mu není cizí a každou si dokáže náležitě filosoficky zdůvodnit, protože, jak správně píšete, jeho hlavním cílem je přežít. Přežít za každou cenu, i kdyby to bylo ve smradlavém chlívku s rypákem zabořeným do hnoje. Daří se mu to zatím hlavně proto, že všichni na světě se takto nechovají. Jsou i jiná etnika, kterým se daří podobným způsobem.

Hedvíček to má trochu zašmodrchané a i on se se Švejkem minul s dobou, ale v podstatě má pravdu.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz