17.4.2024 | Svátek má Rudolf


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jj 24.7.2006 11:11

Autore, jsi asi majitel nějakého jiného webu. Už nenávistné příspěvky Huhu, Horducha, Křupana v této diskusi ukazují, že jsi hodně vedle.

občan z kraje města 23.7.2006 23:13

pravda, krystalizuje to pěkně

Vcelku logicky přestává záležet na kampaních na schopnostech morálce a podobně. Zcela lhostejno zda napravo či nalevo. Vše směřuje k jediné volbě, volbě mezi těmi kteří chtějí rozdávat zadarmo a těmi kteří chtějí méně okrádat lidi daněmi. Kdo daně neplatí volí první, kdo je platí, volí ty druhé. Vše ostatní na wewbech, ale i z úst politiků jsou jen zbytečné zamlžující kecy.

Modrý pták 23.7.2006 16:16

Pro Nezávislého

"Víte ale dobře,že existuje také jiný názor a to hlavně na vznik státního dluhu. To vám nic neříká - zpackaná privatizace kzv. kuponových knížek,chválení Koženého za odstartování, zadlužení bank a potom následné oddlužení /hrozila Argentina/."

Abych k Vám nebyl úplně příkrý, tak konstatuji, že takové "názory" se skutečně občas někde vysloví někteří jednotlivci. Zvláště ta "hrozící Argentina" mě vždy nesmírně chytí u srdce. S realitou to pochopitelně nemá vůbec nic společného a tyto pohádky z "mechu a kapradí" vyprávějí lidé, zcela ingorující ekonomickou realitu (chcete-li fakta) a vydávají své osobní názory za objektivní skutečnost. Potěšitelné je, že takových pomalých a jednoduchých lidí ubývá.

"Kde jsou výnosy z privatizace za vlády ODS a ČSSD?"

Samostatnou kapitolou by bylo použití výnosů z privatizace v letech 1992-97 a stejnou věcí by bylo rozebrat následující období. Ale jsem si zcela jist, že myslící tvor nemůže tvrdit "o rozkradení a ohlodaných kostech". Pokud tedy jen neprovokuje. Jinak by si odpovědi vyhledal - ona o použití rozhoduje PS. A jedinci, který považuje PS za bandu zločinců, kteří kradou zase nemá cenu nic vysvětlovat, že ano. Ty závěrečné dvě věty byly opravdu pikantní. Pokud jste mezi tou 35% nevolící skupinou, potom si dovoluji Vám připomenout, že nevolením jste se sám dobrovolně zbavil možnosti ovlivňovat věci veřejné. Sám jste to dobrovolně ponechal na vůli jiných lidí. Nerozumím, proč si stěžujete, když jste nevolbou dal najevo, že je Vám lhostejné, co se bude dít.

huhu 23.7.2006 20:09

Re: Pro Nezávislého

vznik státního dluhu je možno dosti exaktně "vyúčtovat". A je jasné, že je důsledkem komunistické (odložený dluh ze zanedbání investic) a pak zejména socanské vlády rozkrádání šibyly a korupcí potřebného počtu voličů. To pochopí jen člověk s aspoň nějakým dlouhodobějším ekonomickým myšlením navíc - nejen se starosti o vlastní peněženku zrovna teď.....

huhu 23.7.2006 12:24

socanům byla vždy blízká nenávist

zakomplexovaným a neúspěšným lidem je vždy blízká nenávist a závist k těm úspěšnějším.Vyjadřování se k "Jirkovi" se změnilo s tím, jak se z první pozice změnil v okopávače kotníků. Jako okopávač kotníků je zcela na pozicích těchto típků, ti nikdy na nic víc v životě neměli.Typičtí voliči ksčssd s potřebou bájného vůdce, který je povede k vysněné budoucnosti a zajistí jim ráj na zemi, na který svými schopnostmi ani kvalitami nemají. Ideální blbci/ovce pro demagogy a podvodníky všeho druhu. :-P

mik 24.7.2006 0:36

Re: socanům byla vždy blízká nenávist

R^

horduch 23.7.2006 7:26

hnací sílou voličů levice je závist

závidí všem co mají více jako on,ale nemá tu odvahu ,aby sám okradl ty co mají více jako  on,proto volí pol. strany takové ,které za pomocí státního aparátu ,a tedy legálně ,tu špínu udělají

Křupan 23.7.2006 12:04

Re: hnací sílou voličů levice je závist

Levicový politik krást smí. Levicový volič to u svých levicových vůdců toleruje. Proč?

huhu 23.7.2006 12:28

Re: Re: hnací sílou voličů levice je závist

již od dob starého Říma patricijové rozhazovali penízky lumpenproletariátu a společně ovládali makáče. tato technologie je dnes typická pro všechny "socialistické" strany světa. Tohle  středový/pravicový pracovitý volič nechce, ten potřebuje jasná pravidla platná stejně pro všechny a zejména objektivního soudce - svobodný trh.

Krejčí 22.7.2006 20:22

Velmi dobře (pokračování)

Internet je jedním z takových úkrytů. Umožňuje beztrestně vysypat vlastní splašky. Mnohým se při tom uleví, jako když vymáčkne furunkl. Mají v sobě bezmeznou žlučovitou závist vůči vzdělanějším, chytřejším, úspěšnějším a bohatším. Mají vztek na ty, kdo jsou spokojeni. Nejraději by je roztrhali na kusy. A protože jinak nedokážou, vyřizují si to s nimi v neřízených anonymních internetových diskusích. Je jich mnoho a jejich četba je naprostou ztrátou času.

Krejčí 22.7.2006 20:21

Velmi dobře vystihl tento problém prof. Höschl

Reflex 29.10.04 - Očima Cyrila Höschla

Dovoluji si Vás požádat o laskavost, zda byste se podíval na webu klaus.cz na obecnou diskusi a napsal svůj názor na některé z diskusních příspěvků.

Vím, co Vás trápí a znepokojuje. Ubohost, agresivita a vulgárnost některých diskusních příspěvků jsou výrazem rozšířeného jevu, který s psychiatrií téměř nesouvisí. Dokonce bych řekl, že na žumpách internetových diskusí se psychiatričtí pacienti podílejí zanedbatelnou měrou a že dávat charakterové vlastnosti a úroveň internetových anonymů do souvislosti s psychiatrií bylo by vůči duševně nemocným nespravedlivé. Psychiatrii by to umazalo a nepatřičně dále stigmatizovalo.

Hranice mezi dobrem a zlem prochází srdcem každého člověka, vytyčujíc v něm proporci toho horšího, co v něm dříme a čeká na svou šanci. Osobnost-persona je od "per sonare", zníti přes, rozuměj masku. Naše role, ony divadelní masky, které si držíme před tváří, abychom "vypadali", jsou, jak víme, vyměňovací a každá se hodí za jiných okolností.V suterénu našich srdcí máme masku, za niž se stydíme či bojíme vyjít na světlo, ví-li se, že jsme to my. Přestože nás přitahuje a měli bychom někdy ohromnou chuť ji použít, nikdy bychom v ní nechtěli být nachytáni. I mnozí bezskrupulózní hnusáci vědí, že je odporná a zakládají si na sobě natolik, že také chtějí být nahlíženi lepšími, než mají sklon být. Uskutečnění některých pokušení je, zejména u zbabělců, podmíněno anonymitou. Anonymitu poskytuje dav a  situace, kdy nehrozí bezprostřední kontakt s obětí, tedy dopisy, telefonáty, noční výpady ze zálohy.

filip 22.7.2006 19:27

názory

Důsledky sociální politiky ČSSD. Lékaři si nuceně berou dovolenou, neboť nemohou vzít všechny pacienty (stačí se lékařů zeptat). Přenesení platby nemocenské na podnikatele v důsledku znamená značnou zátěž pro podnikatele, kteří by takovéto zaměstnance měli kontrolovat, pokud je mi známo (někteří) sníží zaměstnancům platy pro vytvoření "nemocenského" fondu. Vysoká platební neschopnost, neschopnost vymoci rychle rozsudek atd. atd. Kde lidi berou, že vláda ČSSD je vládou pro lidi?? Nepočet jejich afér. Aféry v řadách policie, NBÚ. Zřejmě  snaha ČSSD vymoci si beztrestnost (viz. topolánek on line na www.aktualne.cz .) a nelze si položit otázky, jestli to, o co panu Paroubkovi jde jsou pouze dvě věci :

a) nevyřešení afér členů ČSSD, udržení si moci nad policií a dalšími složkami této země,

b) mít vliv na přiklepnutí licence biolihu.

taže hádání lidí na diskusích k článkům je spíše úsměvné

Starý J. 22.7.2006 18:58

"Nezávislý"

Na čem jste Vy nezávislý? Rozhodně nebudete „nezávislý“ na sociálních dávkách, jinak byste si rozhodně uvědomil plně to, co autor píše v článku :.. Bezmezná víra části české společnosti v Paroubka je důsledkem celkové sociálně ekonomické politiky ČSSD, která nabízí štědrou ruku sociální státu za cenu rychlého růstu státního dluhu.“ Patrně Vás nestraší skutečnost, že jednou ty dluhy někdo zaplatí, patrně bezpečně víte, že Vy to rozhodně nebudete. Jinak byste tak nad politikou Paroubka nejásal. Teď bude muset (pokud bude u moci) odvolat většinu toho, co uzákonil a především NASLIBOVAL! To není strašení, to je fakt, sdělený samotným Sobotkou, že jinak bude deficit 170 miliard! Sobotka opět jako po minulých volbách nám bude muset sdělit, že „sliby nebyly postaveny na reálném základě“!!! A pokud bude u moci Topolánek, musí udělat totéž, jen Vy a Vám podobní budete navždy věřit, že JIRKA BY SVÉ SLIBY JISTĚ SPLNIL, na rozdíl od těch, kteří podle Vás již „dokázali, jak umí vládnout“. Že socani již po minulých volbách Vám nesplnili sliby, a tedy že „rovněž i oni předvedli, jak umí vládnout“ (ostatně bilion dluhů je výsledek jejich skvělého vládnutí), na to jste již zapomněl! A prosím – nevěřte Paroubkovi, že státní dluh se neplatí! Nejsme rozvojová země, aby nám někdo něco odpustil a navíc – spousta občanů si koupila státní dluhopisy v domnění, že jsou to nejjistěji investované peníze. To si myslíte, že ani jim Paroubek nezaplatí? Odkud jste sem proboha spadl?

Nezávislý 23.7.2006 15:32

Re: "Nezávislý"

Vážený pane Starý, myslím si, že mne neoprávněně obviňujete z nějakého nadržování ČSSD.Nejsem totiž jejich volič.Určitě si pomyslíte, že jsem zapáleným členem KSČM. Také omyl. Co ale přiznám, mám smysl pro určité prvky solidárnosti a tím i sociálního smýšlení, což vám a většině diskutujících zde je cizí. Promiňte mi, jestli jsem se zmýlil.Jsem možná ovlivněn svou praxí v sociální sféře. A teď k problému, který zapříčinil vaši výčitku týkající se státního dluhu. Je jistě zbytečné zde opakovat co zaznívá často z úst "našich" politiků. Vy jste reagoval na tuto problematiku jako typický představitel pravice. Víte ale dobře,že existuje také jiný názor a to hlavně na vznik státního dluhu. To vám nic neříká - zpackaná privatizace kzv. kuponových knížek,chválení Koženého za odstartování, zadlužení bank a potom následné oddlužení /hrozila Argentina/. Kde jsou výnosy z privatizace za vlády ODS a ČSSD? Vážený pane já vám odpovím. Skončily v kapsách zbohatlíků a ostatním zbyly jen ohlodané kosti. To co bylo nám občanům rozkradeno, stačilo by jistě našim dětem a vnukům na pokrytí nerozumných reforem , které připravuje ODS, Ono se tak ale nestane, protože oni tak touží po moci a zbytku výnosu z privatizace, že musí ze svých nesmyslných záměrů upustit. Kdyby tomu tak nebylo, tak přijde k  příštím volbám těch 35% zbylých nevoličů a vystaví účet. Já také půjdu, protože nemohu ty bláboly našich politiků zprava i z leva poslouchat.

huhu 23.7.2006 20:05

Re: Re: "Nezávislý"

nebudu reagovat na celý váš příspěvek, protože v podstatě reprodukujete socanskou propagandu. Jen k té "zpackané kuponovce". Bylo to rozdání majetku občanům. Já z prodeje akcií mám několik desítek tisíc. Jiní mají mnohem více  a jiní nic. Neprodělal však nikdo víc než ten 1000 Kč, které stála knížka, účast v kuponovce a rozhodování kam s kupony byla svobodná volba každého. Žádný státní dluh z toho nevznikl, protože stát za zkrachované podniky neručil. To, že řada podniků zanikla je pravda, stejně jako zanikla řada podniků mimo kuponovku. Porovnejte to s privatizací mnohem větších podniků a bank socany - prostí občané nedostali nic, naopak odváděli daně na různé dotace a "ozdravění" a ted mají na krku dluhy z arbitráží. Zisky shrábli miliardoví šibalové...ostatně proto také tito šibalové tak kuponovku haní, nemohli získat "přímým" prodejem majetek jen za drobný úplatek...ano privatizece přímými prodeji, preferovaná socanskými šibaly má k rozkradenívelmi blízko...

jarda 22.7.2006 14:45

hledat názor na Novinkách

on-line magazínu deníku PRÁVO & portálu Seznam.cz a přemýšlet o tom co tam ubožáci píšou je stejně chytré jako koupit si Právo a divit se co to v těch novinách proboha je za frky. Seznam má vůbec zajímavé úlety, třeba úroven redaktorů kteří to po sobě snad ani nečtou a na případné výtky k článku mažou příspěvky s kritikou.

Magda 22.7.2006 15:39

Re: hledat názor na Novinkách

Ano, je to tak. Obecně lze říci, že většina přispívajícího národa nevěří v Boha, je antisemitská, fandí levici. A je zbabělá, bojí se amerických základen. Raději se smíří s budoucí porobou.

vili 22.7.2006 18:48

Re: Re: hledat názor na Novinkách

Milá Magdo, to že "Tvůj" pravicový prezident šíří dílo ruské židovky, které naprosto odmítá víru a křestanství a považuje toto za nejhorší zlo , to tě netrápí?

Pavel 23.7.2006 1:35

Re: Re: hledat názor na Novinkách

Zcela optimisticky bych řekl, že to většina není. Bohužel je to přibližně polovina a v důsledku toho tady máme patovou povolební situaci.

franta 22.7.2006 13:39

Vážený autore

"To, co se však jako pověstná „červená niť“ táhne všemi názory podporujícími na webech Paroubkovu politiku je až dětinsky naivní víra jeho obdivovatelů, že jim Paroubek dokáže zařídit „ráj na zemi“."

Tato věta se také jako červená nit táhne všemi modrými příspěvky obecně a Vašimi zvlášť už tak dlouho, že se o ní nediskutuje a je považována za axiom. Mohl byste mi uvést jeden dva konkrétní příspěvky, ze kterých se tato víra dá vyčíst ?   

A proč vyčítat socanům jejich víru, že pro ně Paroubek něco udělá ? Pokud to tak bylo, chovali se přece pragmaticky, jak jim to neustále doporučujete.  A modří ptáci volili Topolánka proč ? Asi také ve víře, že udělá něco zase pro ně (podle jejich představ). Nebo ne ?  

Karel H. 22.7.2006 20:45

Re: Vážený autore

Pochopitelně máte pravdu!R^

Vlali 22.7.2006 13:17

proč lezete na weby?

Pane děte na nějaké spřízněné Weby tam budou chválit Topola a nadávat Pablbkovi. Když ovšem vlezete na web, který mají ve většině příznivci opačného názoru tak holt se dočtete opačného gardu. Co je na tom divného. nebo byste chtěl jednolitou písničku. Pozdě brachu pozdě a Čína tak daleko (nebo byste radši Bělorusko).

Stachanov 22.7.2006 12:54

diskuze na webech

a zvlášť na novinkách na idnesu nemůže brát nikdo vážně. To je akorát aréna, kam si drtivá většina lidí chodí jen dělat srandu/vybíjet zlost/zanadávat.

Malý Aston 22.7.2006 10:33

Hesla a nadávky!

V čem má autor článku pravdu. Na těchto i jiných stránkách je několik typů diskutujících. Jedni si dělají vyloženě srandu a píší slušně,jedni aby odradili normální diskutující a to k obsahu článku píší hesla,kterými vytváří zdání,že je tady více pravičáku nebo levičáků a že tím vytváří zdání,kterých je více. Mám dojem,že více ucelených a slušných příspěvků je z řad pravice a hesel hanobících kde koho je dílem stranických aparátů,protože se nejen opakují ale jsou uváděny pod jinými jmény ale stejných adres. Zcela ale všem uniká,že tyto články a příspěvky čte velmi malý okruh obyvatelstva a tím mají velmi malý vliv na občana,voliče.Zcela tady postrádám názory nejen členů ale i voličů z řad levice,kteří by slušně a věcně vysvětlovali,proč levice nemá zájem o nutné reformy,co navrhují k zlepšení práce soudů,vymahatelnosti práva,jaký mají program nás zbavil armády úředníků a jak má pracovat policie,aby jsme ji mohli důvěřovat.Zejména od starších sociálních demokratů tu nejsou příspěvky na kádrovou politiku jejich strany,kdy dosazují na posty poslanců a ministrů nečleny strany a kteří škodí nejen všem občanům ale i celé ČSSD. Nejsou zde voliči a členové KSČM,kteří by nám měli argumentovat věcně,proč jim máme věřit nyní,když jsme jim nikdy něvěřili. Ze strany pravice to platí obdobně.

sTANDA 22.7.2006 11:44

Re: Hesla a nadávky!

Ale no tak, vždyť je to jasné, kdo má ještě čas a náladu se seriózně vyjadřovat k něčemu tak neserióznímu jako je politika. A pak, nezapomeňte, že my Češi jsme smějící se bestie, jak  říkal ten  "ochranář". Jiné to nebude.

Malý Aston 22.7.2006 11:53

Re: Re: Hesla a nadávky!

Máte pravdu a já to připouštím,také sem tam napíši nějakou volovinu a rád přeháním.Ale pokud je to jen trošku možné,píši slušně a uvádím celá jména včetně postavení těch nebo oněch.Raději sranda než nic neříkající hesla.

Přeji příjemný den

Nezávislý 22.7.2006 1:53

Na webech......

Nemám autorovi za zlé tu pravicovou rétoriku, ale chybí mi u ní trocha sebekritiky proč k tomu došlo. proč by měl Paroubek jednat jinak. Vždyť jsou tak rozdílné programy. Proč vstřícnost a obelhání voličů ve prospěch tak zprofanované strany, která již dokázala jak umí vládout. Ten jejich program není stravitelný pro poctivě se živící občany.

Ladislav N. 22.7.2006 3:14

Re: poctivě se živící občané....

Von Paroubek a spol. jsou "poctivě se živící občané"? ;-D To jsou mi tedy věci... 8-o

míša mýval 22.7.2006 8:47

a co je nepoctivého v chození na pracák?

Nepleťte si poctivost s blbostí.

Haui1 22.7.2006 8:14

Zprofanovaná strana, která již dokázala jak umí vládout?

Pokud tím máte na mysli ČSSD, tak jste se strefil. Blahopřeji k prozření. Je na čase, aby šla od válu.