Děkujeme za pochopení.
martinz
Mapky
Kdosi se tu zajímal o mapky, které tam autor zapomněl koukám asi dát. Podle mne se jedná o důlěžitý předmět diskuse, tady jsou ještě jednou:
Varianta 5A: http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/5a.jpg" target="_blank" rel="nofollow">http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/5a.jpg
Varianta 6: http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/6.jpg" target="_blank" rel="nofollow">http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/6.jpg
Varianty 7: http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/7.jpg" target="_blank" rel="nofollow">http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/7.jpg , http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/7foto1.jpg" target="_blank" rel="nofollow">http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/7foto1.jpg, http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/7foto2.jpg " target="_blank" rel="nofollow">http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/7foto2.jpg
Varianta 8: http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/8.jpg" target="_blank" rel="nofollow">http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/8.jpg
Nikita
Lidi jsou naštvaný proto, že radnice Prahy 12 si silnici tutlala skoro 6 let. Tak se jim nedivte!
Tak já vám všem, co tak propagujete ten sjezd z toho okruhu něco řeknu: vy vůbec totiž netušíte, jaký "zločiny" v oblasti informování veřejnost ta parta na radnici Prahy 12 udělala: i lidi v Modřanech a Komořanech si uvědomují, že nějaké napojení je nutné a nejsou proti němu. Jenže ti zvolení zástupci na radnici Prahy 12 ten záměr na výstavbu sjezdu z okruhu skoro 6 let tutlali, protože to sou pěkný poserové vod starosty počínaje. Lhali vlastním lidem do očí, do místního plátku nedávali informace, dokonce byli tak posraný, že záměr na změnu územmního plánu, který jim poslal Magistrát ani nevyvěsili na úřední desku. Dokonce si ti "volení zástupci lidu" nenapsali tenhle svůj záměr nenapsali do programového prohlášení. Tak takové "hrdiny" a "lídry" my na Praze 12 máme. Takže se nedivte, že sou lidi naštvaný, když s nima vlastní radnice takhle jedná. Radní v Modřanech si totiž myslej, že je eště komunismus a můžou si dělat, co chtěj. To se ale mýlej, a brzy to zjistěj. A vy, co tak odsuzujete veřejnost v Modřanech a v Komořanech si dávejte bacha, aby vám vaše radnice neudělala něco podobnýho. Představte si, že před asi cca 6 lety, když se začal stavět bytový dům v ulici Jordana Jovkova se o tom lidi z okolních paneláků dozvěděli ve chvíli, kdy jim pod okna přijeli bagry...to neni sranda, ale krutá realita Modřan a Prahy 12. Pokud radnice má záměr postavit silnici nebo něco podobnýho, musí to vlastním lidem nejdřív říct a podebatovat o tom s nimi, zvážit všechny argumenty a teprve potom přijmout rozhodnutí, které si i třeba nemusí všem líbit. A to se v tomhle případě fakt nestalo. Lidi se ovšem ani teď rozhodně nevzdaj. Na to vemte jed!
dvd
Můžete uvést jediný důvod
proč by se na tom plácku ten věžák (J.Jovkova 20) nepostavil?
stan
jezdím tam denně
znám to tam dobře a jak je to popsáno není podle mne celá pravda, ale většinou ano. Prodloužení ulice Generála Šišky přes most do Lahovic a využití podjezdu na Radotín mě od začátku přišlo jako jednoduché a účelné řešení, navíc v bezprostřední blízkosti Strakonické to tak nezatěžuje životní prostředí. To co navrhuje P12 je čtyřproudá (skutečně Saule) komunikace k okruhu, ale pokud vím, tak okruh tam nebude vůbec napojen. Bude potřeba dojet až na Most závodu míru a přes Zbraslav!
Největší gól je ale ta tramvaj do Radotína! Proboha proč tam stavět další koleje TAM UŽ JEDNY DÁVNO JSOU, CO JEDNY DVOJE. A JEZDÍ PO NICH TRAMVAJ JMÉNEM PANTOGRAF, TO BY BYLY VYHOZENÝ PENÍZE. Možná tak na Zbraslav, ale proč?
ok
Re: jezdím tam denně
Stavet koleje je prece dobry kseft! Rachot tramvaji stavitele poslouchat nebudou, bydli nepochybne v satelitnich mesteckach vystavenych za svoje poctive vydelane penize. Vim o cem mluvim, mimo centrum se rachot tramvaji nese kilometr daleko.
Zdeněk
Jsem také z Komořan
Kontrolní otázka ?
Kolik lidí bydlí v Komořanech a Modřanech a jaké procento tvoří 300 lidí ?
Tato skupina otravuje ovzduší již několik let. Jejich malost spočívá v tom ,že veškerý provoz chtějí přehodit na Zbraslav a nevyužít ideání prostor u tratrě .Ten , kdo bydlí na trase Braník ,Modřany,Komořany ví o čem mluvím . V letních měsících každý pátek od 15 hodin do 18 hodin trvá tato trasa 5 km přibližně 40 minut v rozpáleném autě. Navíc se zde zhoršuje prudce ovzduší a prašnost. Je pravda , že vybudováním plánované trasy , by se zhoršily podmínky v několika domech umístěných nad tratí v Komořanech . To je asi těch 300 lidí včetně jejich přátel a známých.
Martan
Re: Jsem také z Komořan
S tím nemohu plně souhlasit. Pokud žiji na Zbraslavi, jak se mohu dostat do Prahy? Buď autem nebo autobusem. Víte, kolik lidí by přivítalo sednout ráno na tramvaj, nečekat v zácpě a být v Praze co by dup? Pak by nemuseli použít auta a celé této čtvrti by se ulehčilo. V tramvaji jsem nějaký čas pracoval, tak vím, o čem mluvím.
Teď jsem na druhém břehu, podobně jako Vy a dost často poránu chodím kolem řeky na tramvaj, kterou jedu do práce. Autem nejezdím, jednak, protože je to moc drahé a potom, protože je to pomalé. Slibujete si však od toho, že když vznikne u řeky čtyřproudovka, že se provoz urychlý? Nikoli, této zkratky akorát využije více aut z okruhu, které se setkají s těmi ze zhora s Modřan a všechny se setkají pěkně před nájezdem na Barandovský most v daleko delší frontě, než dnes. Takový bude výsledný efekt. Nedostanete se odtud autem už nikam.
Saša
Problém Pražanů je v tom, že všechno důležité je v Praze.
Proto jezdí do Prahy příliš mnoho lidí. A proto vedou všechny větší cesty do Prahy a Praha na komunikační mapě vypadá jak sluníčko s paprsky. A proto pak spousta lidí musí i jezdit přes Prahu, ani by chtěla. Řešením je teritoriální dekoncentrace ústředních orgánů státní správy. Vystěhování ministerstev a dalších ústředních orgánů z Prahy by 1. uvolnilo lukrativní prostory v Praze pro orgány EU i OSN i středo- a východoevropské centrály velkých nadnárodních společností; 2. zvýšilo ochotu ministerských úředníků rozloučit se se svým místem a tedy nevymýšlet důvody pro zachování a rozšíření právě jimi vykonávaných agend (viz zákony prof. Parkinsona); 3. ulevilo Praze dopravně, protože by odpadly každodenní kolony úředníků a politiků z různých regionů; 4. oživilo výstavbu a tím celou ekonomiku v regionech - a tím i celou národní ekonomiku; 5. zkvalitnilo výběr nových úředníků, když v Praze pro nadbytek jiných lákavých příležitostí ti nejschopnější se byrokraty nestávají a pro ministerstva tak zbývá 3. až 4. garnitura; 6. zmírnilo nebezpečí teroristických útoků na Prahu, když i ti nejblbější z fanatiků by viděli, že dočasným ochromením života v Praze se státní správa nezhroutí; 7. likvidovaly špionážní sítě (a to nejen síť agentů bývalé KGB) - právě teritoriální koncentrace ústředních orgánů je živnou půdou pro špionáž a rozehrávání různých "zpravodajských her"; 8. zmírnilo bytovou nouzi v Praze, neb by se zmenšily ty davy lidí, kteří se do Prahy snaží přestěhovat i se svými rodinami jen proto, aby tam mohli pracovat na nějaké ústřední instituci; 9. bylo dobrým příkladem pro eurounijní politiky a bruselskou byrokracii, což by mohlo jak pomoci zachránit proces evropské integrace, tak i přivést významnější instituce EU do Prahy i s jejich penězi a vysokými platy.
Saša
Byla by to cesta k úsporám.
Při vystěhovávání z Prahy by bylo možno redukovat ouředlnické stavy na ministerstvech tak na 1/3, možná ještě více. Uvolněné budovy v Praze, zejména ministerské paláce v historických částech Prahy, by bylo lze pronajmout za mimořádně velké peníze mezinárodním institucím a nadnárodním koncernům - úplně by se o to porvali. A výstavba nových a moderních úředních budov ve velkých městech jednotlivých krajů by snížila tamní nezaměstnanost a celkovou sumu vyplácených sociálních dávek - aspoň po dobu výstavby.
Dnes v době mobilů a faxů a e-mailů a internetu s webovými kamerami a dálnic už dávno není třeba, aby ústřední orgány byly umístěny všechny v jednom jediném městě. Ministerští úředníci se stejně nenavštěvují, ale telefonují a mailují si. Ani na jednom ministerstvu se navzájem nenavštěvují, co teprve mezi ministerstvy! V Praze by mělo zůstat než Zamini, Úřad vlády, Presidentská kancelář a president, případně též patentový úřad a Česká správa sociálního zabezpečení (poslední jmenované kvůli rozsáhlým archivům, aby je nebylo nutno stěhovat -ostatně sídlo ČSSZ na Smíchově nijak atraktivní stejně není).
V republice máme tato statutární města, kam je možno jednotlivá ministerstva a další ústřední orgány státn správy vystěhovat:
Kladno, České Budějovice, Plzeň, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Pardubice, Jihlava, Brno, Zlín, Olomouc, Ostrava, Opava, Havířov, Most, Teplice, Karviná a Mladá Boleslav.
Brno je však možno vynechat, protože tam už sídlí všechny justiční útřední orgány, tam by další úřady mohly způsobit personální problém jako v Praze, kde se kvalitních úředníků pro úřady již nedostává a do vysokých postů se tak dostávají i neschopní, kteří by v malé městě mohli dělat leda tak pomocného referenta.
Radek
Dělá se dálniční obchvat nebo městský okruh?
Obchvatová komunikace Komořan po břehu řeky je dobrý nápad, ale její napojení ve vzdálenosti 500 metrů od Lahovické křižovatky je hrozná blbost, jednak je to proti normě a jednak to přijde určitě dráže než most přes řeku pro místní dopravu nehledě na komplikovanost dopravního značení a matení řidičů. Autor "napojeni" zapomíná na to, že nemůžeme srovnávat dálniční most s mostem pro místní dopravu, která v místě soutoku by silně odlehčila zde vedené dopravě - protože přejetí je možné po mostě Závodu míru nebo až Barandovském.
Pokud se podíváte na místo napojení, tak v plánech radnice vůbec není uvedeno, že v daném místě je již tunelové těleso, tj. buď se musí hloubit výjezdy, nebo jak to spíše vypadá, musí se celá oblast křižovatky odtěžit.
Jako daňový poplatník takovou zbytečnost (přínos pouze pro Komořanskou radnici z daní Tesca) určitě nechci platit a doufám, že na útvaru hlavního architekta jsou rozumní a tuto změnu zamítnou jako nekoncepční a příliš nákladnou.
abc
Re: Dělá se dálniční obchvat nebo městský okruh?
Byl jste někdy na nějaké opravdové dálnici vedoucí okolo velkého města? Tam bývají třeba i čtyři exity na jediném kilometru. A to nemluvím o Atlantě či Los Angeles, kde na řadě míst nepoznáte, kde končí jedna a začíná druhá křižovatka. Ten okruh se staví kvůli tomu, aby sloužil lidem, ne nějakým normám! (Mimochodem, vzdálenost křižovatek Písnice a Vestec tuto normu taky nesplňuje, a zatím to nikomu nevadí ...)
LJG
no neznám místní podmínky
Ale zaráží mě, že zastupitelé nepromysleli rušení přístrojů v Hydrometeorogického ústavu. Přece se kvůli tomu, že oni nějak namalovali silnici nebude stěhovat Hydrometeorogický ústav. Měli přece jen zvážit i jiné varianty.David
Re: no neznám místní podmínky
Oni ho nepromysleli, protože není co promýšlet. Protože na rozdíl od tebe a demagogického autora místní situaci znají. Uvažovaná spojka Modřany - okruh R1 vede podél vody, Hydrometorologický ústav je na kopci. Daleko od uvažované spojky a i dost daleko od R1 (ta bude vesměs v tunelech). A z doby, kda jsem tam chodil spolu s rodiči na návštěvy jejich známého si nemohu vzpomenout, že by měli nějak supercitlivé přístroje ve smyslu otřesů. To je jen novinářský žvást. Ten autor je opravdu na úrovně Kuchtové a spol. Srdceryvná demagogie místo alespoň té nejelementárnější znalosti.
napojeni
par info
ok
Re: par info
No vite, to byste musel zbourat CELOU Barrandovskou skalu. ja bych to povazoval za fantasmagorii. Dd toho je vnejsi okruh, ktery ze zahadnych duvodu stale jeste nestoji.
To nebyl natlak nejakych ekomagoru, ale natlak zdraveho rozumu.
Bubik
No, možná nemají být na R1 křižovatky blíže než 2 km od sebe.
Jirka
Re: No, možná nemají být na R1 křižovatky blíže než 2 km od sebe.
Jen takový detail. Ta čtyřproudá silnice pak vede dál do sídlišt, k jejichž obsluze byla také stavěna. Ne jako průjezd dál na R1. A nevede z centra - začíná totiž Vyšehradským tunelem. Takže jako radiála je technicky zcela nevyhovující.Novák
politická příslušnost pana starosty
je samozřejmě ODS - viz http://www.praha12.cz/rada-a-zastupitelstvo/starosta/ Ještě by bylo určitě zajímavé se podívat do katastru pozemků na vlastníky pozemků budoucího dálničního sjezdu, kolik z nich patří panu starostovi a jeho známým. Lidi, mějte rozum a vkomunálních volbách volte ty, které znáte, a ne ty, které vám tam našs slavné politické strany "šoupnou".Balů
Re: politická příslušnost pana starosty
No, Nováku o problému nevíte zhola nic, ale naprosto je pro Vás jisto, že je zatím zlodějna ODS. Prostě klasika. Pokud by ste se s problémem seznámil blíže, zjistil by ste, že si místní chtějí vyřešit problémy na úkor sousedů bez jakýchkoliv ohledů. A strany s tím nemají až tolik co společného.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz