20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Manželství homosexuálů?

Naše republika má problém. Netýká se covidu, deficitu státních financí, hrozícího kolapsu důchodového systému a podobných podružností. Řešíme zcela zásadní věc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 5.5.2021 23:51

Čtěte znovu, co jsem napsal... ;-)

L. Novák 5.5.2021 18:32

Chorvatský soud povolil adopce dětí homosexuály

Chorvatský soud rozhodl, že stejnopohlavní páry smějí adoptovat děti. V průlomovém rozsudku konstatoval, že homosexuální partneři nesmějí být v adopčním řízení diskriminováni na základě své sexuální orientace. S odvoláním na prohlášení organizace bojující za práva komunity leseb, gayů, bisexuálů a transgenderových osob (LGBT) v Chorvatsku o tom informovala místní média.

"Tento historický verdikt otevírá dveře všem párům gayů a leseb v Chorvatsku, které se chtějí stát adoptivními rodiči, a potvrzuje, že životní partneři musejí mít ve všech procesech stejná práva jako manželské páry," citovala televize N1 z prohlášení nevládní organizace Duhové rodiny (Dugine obitelji).

Rozsudek je vyústěním pět let trvajícího procesu, který zahájila žaloba dvou chorvatských homosexuálů, jimž úřady zamítly žádost o adopci dítěte kvůli tomu, že spolu uzavřeli životní partnerství. Organizace Duhové rodiny to považovala za "absurdní" s ohledem na to, že děti mohou v Chorvatsku adoptovat i jednotlivci.

Zdroj: ČTK

D. Laurencikova 4.5.2021 8:56

Ano, je to az drcujici. Pri me nedavne navsteve Ceske republiky jsem v jedne drogerii vyslechla rozhovor 3 starsich lidi, dvou tet a jednoho stryce, kteri pubertalnim zpusobem hanobili prezidenta Zemana a blabolili neco o "svobode" na Zapade a ze chteji byt take "moderni". Vysvetlit jim neslo absolutne nic. Nakonec mi dama od kasy poradila jit si to mydlo koupit do Ruska.... No, katastrofa! Obavam se, ze te "moderne" uz nelze zabranit.

I. Lyčka 4.5.2021 0:18

Kde berete jistotu, že homosexuální vztahy jsou stálejší než heterosexuální, když je tomu naopak?

D. Müller 3.5.2021 23:57

Že si neuděláte vlastní noviny, jistě by byly skvělé.

I. Štípek 3.5.2021 23:48

Vodvářka píše vždy proti tomu, co zastává prezident Zeman. Tak jednoduché to je. Teď obecně: Neviditelný pes potřebuje obrodit, vodvářkové, jelínkové, hvížďalové, warmonger grafomani typu lukešové a stejskala mu dělají jen ostudu. Kdybych byl mladší, nebylo by až tak složité najít vybranější, důvěryhodnější i zábavnější vzorec stálých autorů. Aston je pořád "klobouk dolů", jenže je už opelichaný a ztrácí čich.

R. Toman 3.5.2021 23:45

R^R^

R. Toman 3.5.2021 23:44

R^R^

M. Grundmann 3.5.2021 23:19

Nebyl bych si tím tak jist. Je pravděpodobné, že existuje nějaký biologický odpor heterosexuálních mužů vůči homosexuálním. Je tedy podle mě nutné zjistit, zda dlouhodobé vystavení mladého chlapce tomuto nepříjemnému pocitu a vlivu celkově na něj nemá negativní vliv.

Pokud jde o dívky, podobný problém asi neexistuje. Osobně bych svěřil chlapce pouze lesbickým párům a dívky oběma.

M. Grundmann 3.5.2021 23:14

Je zde podle mne ještě jeden další prvek, který podle mě trápí homosexuály. Obávám se, že existuje nějaký přirozený biologický mechanismus, který vyvolává u heterosexuálních mužů fyzický odpor k mužům homosexuálům. Podobný jev asi u žen neexistuje. Možné je, že se evoluce tímto způsobem snaží omezit homosexuální vztahy mezi muži a přeorientovat je k ženám. Důsledkem je ovšem biologický pocit odporu heterosexuálních mužů vůči gayům. Chápu, že je to pro ně nepříjemné a že se takto nežije snadno. Na druhou stranu je zbytečné se snažit vůči podobné averzi nějak bojovat, lepší je omezit fyzický kontakt.

J. Jurax 3.5.2021 22:57

Jo, řekněte mi něco, co jsem nevěděl ... je tam psáno, že "Homosexualita je geneticky podmíněný celoživotní a neměnný stav, při kterém jedinec za účelem sexuálního a citového kontaktu dává přednost osobám stejného pohlaví."

Ano, stav, toť politicky korektní. Tedy vrozená anomálie, odchylka či úchylka geneticky podmíněná to není, je to stav.

Kdežto kupříkladu Downův syndrom je bezostyšně nazýván geneticky podmíněnou anomálií, nikoliv stavem. Pravda, touto anomálíí stižení jedinci nedělají nátlakové skupiny a pochody hrdosti, takže ta anomálie se snese.

V. Církva 3.5.2021 22:42

Ano přesně. Tak homosexuálové se ohání svou přirozeností s která je prý daná a právy, ale copak pedofilové a zoofilové taky nejsou lidé co se s takovou orientací narodili a je třeba daná?

Jenže jejich jednání může poškodit jiné. Ale to může třeba i člověka vychovávaného homosexuály. A to je jeden z vážných problémů rovnosti manželství homosexuálů s heteosexuálními. Že by pak měli na adopce stejná práva jako heterosexuálové. A tam už končí sranda.

L. Novák 3.5.2021 22:39

Znáte nějaký příklad z praxe, kdy se tak stalo? :-P

L. Novák 3.5.2021 22:38

O tom není sporu. Ale homosexualita není v příodě nic vzácného, přesto do vývoje nijak nezasahuje. Příroda si s ní umí poradit. ;-)

L. Novák 3.5.2021 22:34

Žádná "likvidace celé společnosti a generace dětí" tady nehrozí. To je jenom ;-O blud. Pro dítě je učitě lepší žít ve stabilní homosexuální rodině než v řadě rodin heterosexuálních, které dětem dávají do života jen ty nejhorší zkušenosti a zážitky, pokud se jim vůbec podaří "rodičovskou péči" přežít... Pochybuji, že by se někdo soudný odvážil tvrdit, že výchova dětí v homosexuální rodině může mít neblahý vliv třeba na jejich sexuální chování. :-P

V. Církva 3.5.2021 22:31

Jenže to je právě ten průšvih, že takové rodiny jsou a že místo abychom s tím něco dělali (vzájemnost mezi lidmi, víra, odpuštění) podporujeme nereálné, svatby homosexuálů.

Z lidmi z rovrácených rodin právě teď řeším obrovský problém. Nedovedou se chovat a jsou sobci. S lidmi z funkčních rodin tyto problémy nastávají mnohem méně!

T. Hraj 3.5.2021 22:30

Přesně tak. Homosexualistům nejde o zrovnoprávnění. Rovnoprávní (v možnosti uzavírat manželsví) už jsou. Jde jim o změnu významu slova ́manželství ́.

T. Hraj 3.5.2021 22:26

Přesně tak. Lidé v ČR nemají ani potuchy o kolik kroků "dále" společnosti na západě jsou.

T. Hraj 3.5.2021 22:25

Pane Grundmanne, podepisuji každé slovo! Velmi výstižně jste popsal podstatu věci, tj. dekonstrukci ba nihilismus progresivistů, ve které jsou tato "práva" homosexuálů jen střípkem v bohaté mozaice.

Snad jen taková technická: slovo úchyl či úchylka má zbytečně pejorativní nádech. Myslím, že lepší je říci, že se jedná o postižení.

J. Vintr 3.5.2021 22:23

Stejně tak je ale hloupost dělat z homosexuality přednost a z homosexuálů privilegovanou menšinu...

V. Církva 3.5.2021 22:22

Ano o Turingovi jsem psal níže. To je smutné a naštěstí to do dnešní civilizace nepatři. Ale to nebylo u nás a to není důvod jít systémem ode zdi ke zdi.

Pan Hraj to popsal dobře, homosexuálové to ani když se je snažíme přijmout, nebudou mít v životě jednoduché. A proto, že se o to budeme nepřirozeně a křečovitě snažit máme zlikvidovat celou společnost a generace dětí?!

V. Církva 3.5.2021 22:17

Ano

V. Kuhaj 3.5.2021 22:06

No, takhle dobře to tady vystihl málokdo. Palec nahoru! R^!

T. Hraj 3.5.2021 22:05

Vždy je otázkou co je normální, ale to neznamená, že lze relativizovat úplně cokoli. Heterosexualita je normální, to je fakt biologický a na základě toho i společenský.

T. Hraj 3.5.2021 22:02

Registrovaní partneři myslím dědí. To právo jim tedy nejen není upřeno, ale je stvrzeno zákonem.

A ano, trestat homosexualitu je hloupost a barbarství a je hrozné, že se to dělalo zcela běžně ve vyspělých zemích velmi nedávno.

T. Hraj 3.5.2021 21:54

...Neboli relativizovat lze cokoli. Takže pane Vodvářko:

1) Správně říkáte, že homosexualita není nemoc (nedá se tedy léčit) a ani zvrhlost (proto je špatné ji trestat). Je to totiž postižení. Velmi zvláštní postižení, které na jednu stranu umožňuje oproti fyzicky nebo mentálně handicapovaným v podstatě normální aktivní život, ale na druhou stranu zasahuje do téměř všech (Freud) druhů a aspektů společenské interakce. Nepochybuji, že homosexuálové to mají velmi, velmi těžké. Nemohou jim rozumět ani muži ani ženy. Je to zvláštní druh samoty.

2) Svěřením do péče homosexuálnímu páru se dítě odsuzuje k výchově bez jednoho z archetypálních vzorů a nebourává se jeho zdravé sexuální cítění. V některých případech to pravda může být stále ta lepší varianta. Dělat z toho ale pravidlo nebo dokonce něčí právo je opovržením právy dítěte.

3) Co se zákonů týče, ty by měly sloužit k sladění funkčnosti společnosti a svobody jednotlivce. Co se společnosti týče, tak význam má pro ni pouze rodina heterosexuální. Co se svobody jednotlivce týče, tak zde se střetává zájem dospělého (homosexuála, který chce mít děti) a dítěte (jak popisuji výše).

L. Novák 3.5.2021 20:52

No, u lidí je otázkou, co je "normální"... Nejenom u postojů k homosexuálům. Mně často připadá (a při čtení komentářů na NP zvlášť), že pro české občany je projeven "normality" lidská blbost. ;-)

L. Novák 3.5.2021 20:48

Homosexuálové se dále obvykle nemnoží z pochopitelných důvodů, takže příroda jim vytvořila "slepou uličku". Nechápu, proč jim místní aktivisté nepřejí klidný život např. s možností dědit atd., když vlastně nikomu normálnímu nevadí. Doporučuji shlédnout např. film "Kód Enigmy / Imitation Game (2014) USA", v němž je problém homosexuality hlavní postavy - geniálního matematika a zakladatele oboru výpočetní techniky Alana Turinga vykreslen poměrně podrobně. I jeho konec (sebevražda po soudem nařízené chemické kastraci), způsobený naprosto idiotským britským "konzervativním" postojem k homosexuálům v té době neustále ohroženým obviněním ze spáchání trestného činu...

https://www.csfd.cz/film/283747-kod-enigmy/

[>-]

P. Milan 3.5.2021 20:47

Jenže u lidí ne.

J. David 3.5.2021 20:15

Pane Nováku, Vy jako obratlovec druhu Homo sapiens, máte obojpohlavní žlázy na plození? Asi jste vývojově zajímavý tribus a byl byste zajisté obohacením poslanecké sněmovny. Koment "normality|" uvádím nad Vaším příspěkem výše. Ať nám rostou prsa, a ženské mají vztek... Ale užijte si zase lehký menses, u chlapa to bývají hemeroidy.