28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Kdo to platí

Otázka, kdo platí demonstranty, kteří se sešli minulou neděli na Letné a již dříve na Václavském náměstí, se vynořuje v komentářích stále znovu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Čermák 28.6.2019 11:22

Re: Ano, to mě zajímá také.

Co třeba Bakala?

V. Petr 28.6.2019 10:48

Jinak, kdyby to někdo nezaplatil, tak by to nebylo! Ozvučení Václaváku po 20 listopadu 1989 zajišťovaly hudební aparatury několika kapel a dokonce musely být napájeny z BATERIÍ, které se každých deset minut vyměňovaly, protože jim nebylo umožněno připojení na síť.

V. Petr 28.6.2019 10:43

A já mám jiný argument - lepší jeden oligarcha než desetisíce! lobbystů, zlodějů, kmotrů a zkorumpovaných politiků, tvořících "Demokratický blok."

Každý z těch desetitisíců si chce něco usápnout z veřejných prostředků a kvůli tomu třeba nechá ukrást násobně větší částku či ji rovnou prošustruje na nějaký nesmysl!

Kam se hrabe Čapí hnízdo na "podporu OZE." Babiš se site též připojil (biosložky) ale to je jen menší část této ZLODĚJNY a hlavně, Babiš to celé nestvořil, jen toho využil!

M. Mikulec 28.6.2019 10:36

Dnes, kdy

politické neziskovky ovlivňují podobu zákonů v neprospěch platící většiny, je otázka, kterou pan Drápal považuje za neférovou, zcela na místě. Daňový poplatník už neví, co má platit dřív a je toho na něj navaleno moc. Navíc ho nikdo neposlouchá, on je přece hloupá neelita. Zato našeptávači z neziskovek mají páky. Viz žluté vesty, když už dojde trpělivost daňových poplatníků s tím dřením z kůže od vlády.

R. Langer 28.6.2019 10:34

Re:

No, tak nám tedy teď řekněte vy, koho jste volil a proč? Aby ostatní mohli pochopit tu "správnou cestu", mimo spletité uličky.

M. Mikulec 28.6.2019 10:31

Re: Kde se berou ty pomluvy?

Přesně tak to je, pane Hlosto. Lidé, kteří mají práci, jsou využíváni na 200 % a neumějí si představit sbalit se najednou a odejít na týdny pryč. Jenomže jak víme, Praha je jinej svět...tam už se hlavně manažeruje a vlastní, a přerozděluje.

Ś. Svobodová 28.6.2019 10:17

Kdo to platí?

To je myslím kolem politiky vždy regulerní otázka. Nevidím v tom žádný problém. Vždyť i poslanci musí vykazovat své příjmy a majetky, aby bylo jasné, že nejsou placeni nějakou lobby. Pokud se tedy někdo zeptá, není na tom nic podvratného.

J. Ganaur 28.6.2019 10:14

Re: Jakkoli s p. Drápalem zhusta souhlasím,

Dneska stačí internet.

J. Ganaur 28.6.2019 10:12

Re: někdo někde řekl

Jedno mají společné, vždy za to společnost zaplatí a nejen penězi.

J. Ganaur 28.6.2019 10:00

Re: Kde se berou ty pomluvy?

Typický bolševický blábol.Zaspal jsete dobu, soudruhu.Probuďte se, je rok 2019.

P. Hlosta 28.6.2019 9:56

Kde se berou ty pomluvy?

K tomu vašemu pomáhání na Blízkém Východě, bych měl otázku, která vrtá hlavou běžně lidem. Jak si může někdo dovolit odejít pomáhat lidem v cizině, aniž by přerušil své zaměstnání a tedy pravidelný příjem peněz nutných pro svou obživu a své rodiny? To má dotyčný(á) sumu na kontě, která jistí jeho bydlení a jídlo i výdaje? Neodpovědí na takovou otázku pak vzniká ona mylná odpověď, že to musí být kýmsi financované, kdo má tak velké prostředky. Chápu, že se nikdo nemusí zpovídat ze svých příjmů a výdajů, ale taky chápu, že většina lidí nemá prostě na takovou finanční zátěž příjmy a proto si neumí představit jinou verzi odpovědi na svou otázku kde na to pomáhající v Iráku bere, než že to financuje nějaká zájmová skupina, či jedinec.

Má otázka nemusí být zodpovězena. Já jen, aby se kdo nedivil, kde se berou ty tzv. pomluvy.

J. Zaorálek 28.6.2019 9:48

Souhlas. A díky za pěknou výzvu ke slušné diskuzi.

Přiznám se rovnou bez mučení, že neznám nebo nechápu důvody, proč tolik lidí volí Andreje. Osobně znám 3 jeho voliče. Kámoši. Jednoho jsem se ptal, proč ho volil. Řekl, že to bylo proto, že Andrej toho nemůže za 4 roky moc pokazit. Vida, kterými spletitymi uličkami ubírají se mnohdy myšlenky nás těžce zkousenych voličů.

J. Kočí 28.6.2019 9:38

Re: a autobusy

Kdyby to tak bylo, nejel by ani jeden autobus. Někdo musel složit zálohu, pak to musel "uveřejnit", zorganizovat pomahače, a když to vyšlo, tak doplatil jen menší obnos ze svého (cha cha cha - myslím tím ze své odměny za dovezení určitého počtu lidí). Tak se dělá revoluce, bez peněz to prostě nejde.

V. Braun 28.6.2019 9:38

Hm, takže podle pana Pražáka někdo demonstrantům zaplatil a basta. Jinak by tam přece nešli. A pokud to náhodou není pravda je třeba si vygooglit vůdce a vše bude jasné.

D. Píšťala 28.6.2019 9:36

Já důrazně žádám,

aby se už netutlalo jakým způsobem se vyplácí demonstracegeld! Jestli v hotovosti v kanceláři landsmanšaftu či rovnou na účet !!! Tady se furt demonstruje a mně tím pádem utíkaj peníze, budu muset podat žalobu na stát jako Šťáva za zmařenej výdělek! Zastupovat mně bude možná-právník Kalvoda, už mně nezlobte nebo budu zlý!

J. Pražák 28.6.2019 9:34

Demagogie v krystalicky čisté podobě

Každý si může vygooglovat informace o vůdci demonstrací. To napoví hodně.

A vaše akce s "uprchlíky" je také argumentačně chybná. Oni i ti pašeráci lidí z Afriky do Evropy nejsou možná placeni vládami Evropy. Vždy je v pozadí nějaká (Ne)ziskovka, která to dělá z "dobré vůle", "pro blaho lidí",.... Ale státní rozpočet, tedy daňoví poplatníci pak hradí nesmírné náklady. Jen v Německu to stojí ročně jen ze spolkového rozpočtu ve výši 366 mld.€ 24 mld. €.

A k tomu náklady, které lidé hradí penzijním a zdravotním pojištěním. V Německu dle statistik 55% plnění jde lidem s "imigračním původem". A těch je v Německu 23%. To je ta tzv. "solidarita".

M. Klas 28.6.2019 9:17

Re:

Můžete nám ozřejmit, na základě kolika lží ta samotná demonstrace stojí?

K. Janyška 28.6.2019 8:51

Ano, to mě zajímá také.

Odpor vůči Babišovi dobrý, ale jen, aby to naplatil stejný pro mne zločinec, jako je on... Dzp.

M. Mýval 28.6.2019 8:44

kdo jim to platí?

Jak říkají průvodčí na trase Praha Ostrava, mladí se netají tím, že kdyby jim třičtvrtě cesty nezaplatil Babiš, tak by nikam nejeki

J. Svoboda 28.6.2019 8:25

Re:

Přece účelovka, kampaň a Kalousek :o)

Pěkný den.

J. Svoboda 28.6.2019 8:24

Re: Někdo to zaplatit musí

Koukněte na transparentní účet Mchvilek, tam se o financování dovíte docela dost.

Pěkný den.

J. Anděl 28.6.2019 8:13

Re: Jakkoli s p. Drápalem zhusta souhlasím,

Nejde myslím o to, že by se neděly nikdy, spíš že argumentace tím je levná. Jak autor uvedl na příkladu, používá se jako snadná dehonestace, nikoliv jako zveřejnění utajované pravdy (i když za tu bývá vydávána).

U příkladů, kdy použita byla, lze ještě zvážit, zda by bez ní k žádným událostem nedošlo a byl prostě klid na práci.

J. Anděl 28.6.2019 8:09

Re: někdo někde řekl

Souhlasím, dobrý výčet protikladných a přece stejných příkladů ze světa :-)

R. Gramblička 28.6.2019 8:08

Re: někdo někde řekl

Úpřimně? Nevím. Nějak už to dopadne. Každopádně, pořád bude tady na psu o čem diskutovat, toho se nebojím ;-)

J. Pokoutný 28.6.2019 8:08

Jakkoli s p. Drápalem zhusta souhlasím,

myslím, že se v dnešním článku projevuje jeho laskavá naivita. Investice do klíčových organizátorů za účelem rozvratu nepřátelského státu (hnutí, ...dosaďte co libo) doporučuje už Sun C ́ ve 4.stol. p.n.l. a od té doby se průběžně používá. Slavným "úspěchem" téhle metody bylo poslání Vladimíra Iljiče tajným vlakem do bortícího se Ruska nebo sovětské investice do "pokrokových" mezinárodních hnutí - ať už Pacem in terris nebo Mezinárodního svazu studentstva. Přinejmenším náznaky použití téhle metody se objevily i u "studentských" bouří, které překvapivě proběhly zejména ve Francii v politicky skvělém načasování právě v době, kdy státy Varšavské smlouvy zachraňovaly socialimus v ČSSR. Finta je, že takovéhle operace stojí zlomek toho, co byť jen jedna divize nebo smysluplná podpora politické straně.

J. Poláček 28.6.2019 7:59

Re: někdo někde řekl

Přátelé, autor to popsal naprosto správně ! Nedosazujme si pouze jedinou konkrétní situaci ale považujme to za proměnnou. A za ni dejme příklady. Letná - lid vs. Babiš(Zeman)... tam se to nelíbí, Saská Kamenice - lid vs. Merkelová (+...) ... to je ok, Slovensko - lid vs. Fico (nelíbí), Katalánsko - lid vs. centrální vláda (líbí), Kijev - lid vs. Janukovič (nene!), Švédsko - lid vs. vláda (to ano !), USA - lid (tea party) vs. Obama fanclub (super), EU, USA - klima pátky vs. ??? (hrůza). Přepólujte si to jak chcete. Z těchto pohledů je úplně fuk kdo komu co za co proč jak. To schéma je až podezřele podobné. Stojí za tím touha po změně, která někomu vadí jinému naopak. To je na seriózní rozbor až z odstupem času. Autor v těchto situacích radí zachovejte chladnou hlavu a chovejte se slušně, může se docela dobře stát, že to nakonec budete vy kdo udělal chybu což vám možná sdělí právě váš protivník. Výhoda - za jistých okolností můžete odejít po svých jako gentleman, nikoliv jako spráskaný pes.

J. Kulheim 28.6.2019 7:48

Někdo to zaplatit musí

Zajímalo by mne koho volili účastníci demonstrace. Pokud bych byl volič AB, tak bych demonstrovat možná šel. Všichni o trestním stíhání, Čapím Hnízdě, střtu zájmů , dávno ví a přesto hnutí ANO získalo cca 30% hlasů od lidí, kteří přišli k volbám. Pokud byli naivní a předpokládali, že to bude brzy vyřešeno, tak mohli demonstrovat. Proč demostrovat právě teď proti tomu co ví už x let?

Trestně stíhaný může být v tomto státě každý a přitom nemusí nic špatného udělat. Petr Nečas neudělal nic. Zlato ani peníze nesebral. Celá "akce probíhala v noci a přítomnost těžkooděnců, soudní tahanice trvaly několik let, Nagyová vodili před televizním kamerami policajti v "medvědivi", atd. Padla vláda, prezident "upekl" vládu svou, pomohlo to k tomu, že AB se dostal do vlády. Zdá se, že to nikomu nevadilo ani nevadí. Kdo byli ti "spravedliví"? Kde byla "nezávislá justice" s policsjti, kteří nám pomáhají a k tomu ještě chrání.

Odhaduji, že za 1 km jízdy autobusem sto cca 35 Kč. Před nedávnem jsem zjišťoval cenu malého atobnusu pro 20 lidí. Cena jednoho km 23 Kč + jedna hodina čakání 200 Kč. Z jižní Moravy je to do Prahy cca 200 km x 35 Kč = 7000 Kč. Cesta zpět také tak. Děláto dohromady 14 000 Kč. Při plném obsazení 60 lidí, by to na každého vyšlo cca 230 Kč. To není taková suma kterou by si nemohla věšina lidí dovolit zaplatit.

Přes to si myslím, že by někdo měl na otázku finacování odpovědět. Pokud to byli sponzoři z ČR, tak se nic neděje, ale je potřeba dávat pozor, protože zadarmo ani kuře nehrabe. Prověřeno a zakázano by mělo být sponzorování ze zahaničí.

J. Pavelka 28.6.2019 7:36

Re: a autobusy

pak si to platí ale účastníci sami a ne ře by měli účast na demonstraci zaplacenou.

J. Lukavsky 28.6.2019 7:34

Re: někdo někde řekl

"Babiš nakonec padne a v následujících předčasných volbách získá, třeba už ne 30%, ale jen 25%" a bude v pohodě úřadovat z Pankráce. Možná by pro Č.R. bylo přeci jenom lepší kdyby premiérem nebyl někdo odsouzený za podvod, ba ani jen obžalovaný. I když nenamlouvejme si, že jsme tak unikátní, i jiné státy měly, mají a budou mít na vysokých funkcích persony obžalované, souzené ba i odsouzené. Holt v těchto výšinách se pohybují všeliká individua. Čili myslíte, že je dost času počkat až "spadne klec"? J.L. end

J. Pavelka 28.6.2019 7:34

dnes souhlas

Dnes palec nahoru autorovi..