24.4.2024 | Svátek má Jiří


SPOLEČNOST: Kdo na to má, zapadne bez problému

28.5.2013

Plošná diskriminace romských školáků neexistuje

Multikulturalismus je státem institucionalizované násilí na občanech. Až stát přestane skrze zvolené zástupce lhát, že mají všichni na to, aby uspěli, bude po problému. V ten okamžik také přijdou tisíce vyžírků ve státní správě a s nimi další tisíce v pseudoneziskovkách o dosavadní umělé zaměstnání a budou si muset konečně najít práci – a zde je také nutné hledat pravé příčiny existence tzv. romské problematiky, kterou politici nastavili jako problematiku plošnou.

Amnesty International ve své zprávě o stavu lidských práv ve světě za rok 2012 vytýká České republice, že nedokáže zabránit segregaci Romů. Tato mezinárodní organizace upozorňuje, že zdejší Romové jsou nadále vystaveni útokům a nucenému vystěhování. Vláda prý také není schopna přijmout dostatečná opatření, která by zamezila segregaci romských dětí ve školách. Tak si nalejeme čistého vína.

Z důvodu mého zájmu o současnou podobu školství jsem v aktivním kontaktu s řadou lidí v tomto oboru na různých úrovních. Konstatuji, že mají zcela opačné názory než ti nahoře, kteří mají moc rozhodovat. Jenže se bojí říkat pravdu, a tak raději mlčí a hrají podle not, aby neměli ve své práci problémy. Ano, až tak daleko jsme to s tou naší demokracií dopracovali. Zase si lidé myslí a doma či mezi přáteli říkají něco jiného než ve své práci, aby je někdo nepraštil přes prsty. Markantní jsou tyto rozdíly například v oblasti začleňování Romů do většinové společnosti. Ve skutečnosti žádná segregace Romů v České republice neexistuje. Je to jen uměle živený mýtus z našich daní, aby dost lidí mělo co ´dělat´. A přestože řada ´řešitelů´ ví, že je to boj marný, nepřiznají to ani omylem. Přišli by totiž o naše přerozdělené prachy na ´řešení´.

Je mi úplně jedno, co kdo jak přes kopírák píše každý rok do pravidelných obsáhlých studií, kterými nás ti ´experti´ krmí, aby měli další ´argumenty´ pro svoje výplaty na další rok. Skutečnost je taková, že když se nějaký Rom chová slušně, zapadl mezi nás už dávno i s rodinou a nemá problém. Skutečnost je taková, že když nějaké romské dítě má na to, aby zvládlo standardní výuku ve škole, zapadlo už dávno, nemá problém a ve škole nemusí nikdo nic ´řešit´. Skutečnost je ale zároveň taková, že drtivá většina na to prostě nemá. Jejich hodnotový řebříček je jiný a neslučitelný s naším. Jejich zvyky jsou jiné a tradice jakbysmet. Kéž bychom to začali respektovat jako fakt a přestali je ´řešit´. Bylo to tak vždy, je to tak teď a bude to tak i nadále, i kdyby nám předkládali tisíce dalších sociálních studií. Přírodě, přirozenosti a genům jsou prostě názory sociálních ´expertů´ - naštěstí(!) -naprosto ukradené.

Jediným řešením tzv. romské problematiky, která je problematikou politicky zcela účelově nastavenou, je přiznání si jejich odlišnosti a ukončení řešení čehokoli. Žádné sociální inženýrství ještě nikdy nezaznamenalo faktický dlouhodobý úspěch, pokud tedy nešlo o zřízení totalitářské, protože základy jeho řešení nejsou přirozené, ba dokonce přirozenost lidskou zcela potírají. Jakékoli plošné(!) řešení popírající individuality(!) je řešení už z principu špatné, pokud tedy máme žít ve svobodné společnosti.

Byl nějaký Rom u nás nuceně vystěhován, přestože se choval slušně a společně se svými občanskými právy si byl vědom i svých povinností a ty si plnil? Pak se jistě jednalo o zavrženíhodný čin a toho, kdo takového Roma nuceně vystěhoval, žeňme k odpovědnosti. Bylo nějaké romské dítě diskriminováno ve škole a odsunuto do školy zvláštní, které tak eufemisticky nyní říkáme praktická, přestože bez problému zvládalo výuku stejně, jako jiné děti? Pak to byla prasárna ze strany školy a já budu už z principu mezi prvními, kdo to tak nenechá, když se o takovém případu dozvím. Pravda je ale taková, že Romů se chtějí lidé z jejich okolí zbavit proto, že se chovají tak, jak se chovají, a že řada romských dětí prostě výuku ve školách nezvládá a do zvláštních škol patří. Patří do nich stejně jako řada jiných dětí, které nestíhají, a my, místo abychom jim dali šanci netrpět a učit se v klidu v kolektivu sobě rovných podle toho, na co prostě mají, je v podstatě institucionalizovaným státním násilím včleňujeme mezi ostatní.

Výsledkem onoho státního násilí v podobě školního multikulturalismu je vzájemná naštvanost dětí, které si dělají naschvály, protože jednají přirozeně a nějaké předpisy jsou jim ukradené, naštvanost rodičů z obou stran, ale i naštvanost pedagogů, kteří nemají klid na to, aby učili. Jako by nestačilo, že jim za těch dvacet let přibylo mnohonásobně víc pitomých papírů ke každodennímu vyplňování, čímž stát v podstatě degradoval tolik žádoucí práci a poslání učitele na úroveň byrokrata s razítkem a formulářem v ruce.

Ne, žádná skutečná plošná diskriminace romských školáků, jak České republice klade za vinu Amnesty International, neexistuje. Kdo na to má, zapadne bez problému. Až si tohle přiznáme a přestaneme nahoru volit takové lidi, kteří si svou politickou kariéru založili na ovládání jiných, nikoli na službě pro ně, stane se svět spravedlivějším a klidnějším pro všechny. Znovu: kdo na to má, zapadne bez problémů a je úplně jedno, jakou má barvu kůže nebo etnický původ. A že na to někdo nemá? No a? Jestliže na to nemá, žádný zákon to nezmění. To je život, vážení. Je pestrý a vůči sociálnímu inženýrství ve své přírodní podstatě naštěstí zcela imunní.

Převzato z FrantisekMatejka.cz se souhlasem autora