24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hamakaku 19.10.2009 11:01

Ještě není podepsán a už škodí!

Něco k zamyšlení...

"Evropské komise ve středu schválila jako závazný předpis pro všechny členské země EU novou regulaci hypotéčních úvěrů. Nově by banky směly poskytnout hypotéku jen na 40% tržní ceny nemovitosti. Bez značných úspor (60% ceny) nebude možné hypotéční úvěr získat. Předpis je ospravedlněn potřebou chránit zdraví bankovních ústavů.

Aby zákon vstoupil v platnost, musí být přijat všemi členy EU. Pokud bude schválena Lisabonská smlouva, bude ke schválení stačit souhlas čtyř největších zemí."

Určitě by se to dalo řešit i jinak, ne? Tento přístup mi přijde alibistický, protože jsou bankvní úředníci chamtiví a jejich management neschopný, tak to zase ostatní odskáčou?!

Já vidím v přístupu našeho pana prezidenta jedinou spásnou záchrannou brzdu!

JMS 10.10.2009 12:44

Pane Klausi, ve jménu Masaryka a jeho idejí, vydržte a nepodepisujte!

Liberta 11.10.2009 0:09

Re: Pane Klausi, ve jménu Masaryka a jeho idejí, vydržte a nepodepisujte!

Plácněte si na horké čelo ledový obkládek - to pomůže :-/

Plocek Teplice 9.10.2009 22:25

Pane Klausi konec vašich hloupostí!!!

Pane Klausi,Vaše spanilé výjezdy do Albánie, už to není ani legrace.   Já nechci do Albanie, Kazachstanu a podobných destinací.  PROSÍM OKAMŽITĚ ABDIKUJTE.PROSÍM OKAMŽITĚ ABDIKUJTE.PROSÍM OKAMŽITĚ ABDIKUJTE.PROSÍM OKAMŽITĚ ABDIKUJTE.PROSÍM OKAMŽITĚ ABDIKUJTE.

A pokud to neudělá, sejdeme se v Praze a vysvětleme mu, že až těch kousku je dost! Nechci si připadat jako pitomec Evropy.

PROSÍM OKAMŽITĚ ABDIKUJTE.PROSÍM OKAMŽITĚ ABDIKUJTE.

Ivan Nový 9.10.2009 23:27

Re: Pane Klausi konec vašich hloupostí!!!

V Kazachstanu je plyn, který potřebujeme.

teta Klotydla 10.10.2009 0:07

Re: Pane Klausi konec vašich hloupostí!!!

 Pane  dr Klausi, my, zeny , paní a dívky chceme a  vybojujeme:  rovnoprávnost!  Módní doplnky a textil stanovit   cenu dle  veku a vzhledu! Az najde tedy  ctitele a zivitele kazda panna! lLíbá vás teta Klotylda.8-oVV

  

 

svobodnik Kotrba 10.10.2009 0:10

Re: Pane Klausi konec vašich hloupostí!!!

 Teto, Klotyldo, tetinko draha! Mám dojem,  jakoby jste "nemela vsechny pohromade! Rozkazuji vám, abyste bylá rozumná.  Kotrba.V

-F 9.10.2009 22:10

LS

To si vás najali v Lihovém domě nebo Bursík s Liškou;-D;-D? Co je to za blábol? Typla bych si Bursíka.;-D;-D

Aleš 9.10.2009 22:20

Re: LS

No jasný a tebe platí národovi Lži a nenávisti;-D;-D

VIVAT zelený greenpeace !!! Volím

Aleš 9.10.2009 22:22

Re: LS

a ještě dodatek- přečti si koho volíš ty -tak si dej mozek do richtiku pokud nejseš od nich!

Aleš 9.10.2009 22:09

Argument proč podepsat

Komunisti Klaus Bobošíková Železný

naši eurobijci kdo není pomatenej nebo bejvalej STB tomu toto stačí jako argument

teta Klotylda 10.10.2009 0:15

Re: Argument proč podepsat

 Bobosíková ma pravdu!  Mela tuhle na sobe  pekny kostýmek!  Ale strevicky  se k nemu nehodily. Ma take venovat pozornost nové ode pro stars´ dámy. A ne se chovat jako nejakej zajíc! Takto ztrati brzo milence!

:-)  teta Klotylda

Queribus 9.10.2009 21:35

Hm...

pán není jen důchodce, ale hlavně eurohujer

Jindra 9.10.2009 23:45

Re: Hm...

bingo!

Omar 10.10.2009 7:53

Re: Hm...

Panečku, není nad to někomu přidělit nějakou pěknou KLASIFIKACI, aby my ,ti spravný hoši, hned věděli o jakou kreaturu se jedná. Však jsme taky s podobnými ptáčky (kulaky, inteligenty, měštáky, ... )  už několikrát náležitě zatočili !! Nenechejmě strkat eurohujery svoje špinavý rypáky do naší krásné (a suverenní) zahrádky !!!

Jiřík z Poděbrad 9.10.2009 21:23

Evropská unie na jednotce intenzivní péče - JIPce

  Unikátní a sympatický pokus o integraci Evropy se viditelně dostává do slepé uličky, když stále zřetelněji vycházejí najevo rozdílné zájmy jednotlivých zemí /nebo skupin zemí/. To se dalo snadno předpokládat vzhledem ke kulturním i mentálním odlišnostem a různým historickým zkušenostem evropských národů.

 Pomalou a spolehlivou erozi EU lze možná zastavit /vyloučíme-li historicky obvyklé a leckde i úspěšné sjednocování silou/ : 1. srozumitelně definovanou politicko-ekonomickou vizí,  2. vybudováním spolehlivých bezpečnostních (obranných) mechanismů,  3. přijímáním závazných rozhodnutí pro všechny  na základě souhlasu 2/3 členů - v referendu, 4. možností každého člena EU kdykoli a jednoduchou cestou na základě vnitrostátního referenda vystoupit ze společenství /vždy minimálně na 5 let/.

Liberta 11.10.2009 0:12

Re: Evropská unie na jednotce intenzivní péče - JIPce

Mluvíte jak kniha. Ale zbytečně. Lisabonská smlouva to udělá za Vás ;-PR^

Double_K 9.10.2009 20:22

Bez ohledu na to, zda je pro nás LS dobrá nebo ne,

je tenhle článek svojí argumentací neskutečně ubohý. Větička o tom jak nám bude suverenita k ničemu, mě pořádně nadzvedla. V Mnichově nás podrazily velmoci, byli jsme vmanévrováni do pozice, kdy by byl odpor zoufalstvím. Ale s lidmi, jako je autor tohoto článku, bychom si nový Mnichov nejspíš uspořádali sami.

Ještě bych zmínil výsměch prezidentovi, který nejspíše nepředá svému nástupci toto bude tučněprosperujícítoto bude tučně zemi. To snad nemůže mínit vážně v době světové hospodářské krize.

Sečteno, podtrženo - styďte se pane! Tohle je neférové i jako příspěvek k diskusi, natož jako článek.

Double_K 9.10.2009 20:23

Re: Bez ohledu na to, zda je pro nás LS dobrá nebo ne,

Omlouvám se za fungování mého browseru. Nějak se mi tam nepodařilo vložit tučné písmo.

PetrH 9.10.2009 19:07

Ježišmarjá!

Takovýhle prudce inteligentní článek zde na Psu, to se mi snad zdá! Aston, zdá se, ve své nenávisti proti Klausovi, která zčásti pohání jeho eurohujerství, je ochoten uveřejnit kdejaký blábol. Blb, který prapodivnou argumentací obhajuje nasazení tajných služeb proti hlavě našeho státu, by snad neměl být tisknut nikde. A uváděné důvody pro přijetí LS? "Já jsem přívržencem integrace Evropy, neboť ji považuji za řešení, které dá všem občanům stejná práva bez ohledu na národnost či náboženství, zabrání konfliktům mezi evropskými „suverény“ (z nichž vyšly největší světové války) a může positivně ovlivnit celosvětový vývoj." Jo, fakt? A nestačila by prostá smlouva o neútočení mezi těmi "suverény"?  Možno klidně říci mezi Francií a Německem? Proč do toho tahat všechny ostatní státy? To si autor fakt myslí, že přijetí nějaké smlouvy by zabránilo konfliktu, pokud by obě strany po něm toužily? Nikdy a nikde! A pokud by v tom mohla cokoliv dělat nějaká organizace, tak daleko spíš NATO, kterého jsou oba státy členy. A co se týče volného pohybu osob, zboží a informací, což by mělo být náplní právě EU, k tomu snad není potřeba se federalizovat. Podobně to fungovalo už před desítkami let v Beneluxu, aniž by se tyto státy zřekly suverenity a aniž by - všechny monarchie - si nad sebou zřizovaly nějaké císařství. Bohužel, současnou náplní práce euroúředníků není zajišťování svobody občanům, ale regulace, omezování, cenzura myšlenek a buzerace. Je to jiná EU, než do jaké jsme vstupovali na základě přihlášky, podané Václavem Klausem.

-F 9.10.2009 22:13

Re: Ježišmarjá!

R^R^:-/:-/

Liberta 11.10.2009 0:22

Re: Ježišmarjá!

Pro rozdílnost názorů nemusíte autora nazývat blbem, je to primitivní :-/ Sám máte směšné představy o evropské bezpečnosti (potenciální válečný konflikt v Evropě zažehná smlouva mezi Francií a Německem 8-o, a pokud ne, NATO - jehož členy ty země jsou - to vyřeší) ;-P, a nechápete nadsázku (tajné služby nasazené na prezidenta). - Evropa není "jiná", je , jaká je, a my do ní patříme se vším všudy. Jiná alternativa NEEXISTUJE, nevím, proč to všichni pořád obracíte na ruby a zpět. ;-€

cicero .jan 9.10.2009 19:06

Onoto má háček,

referendum je pěkná věc, hlas lidu ještě krásnější. Když si jako soukromý občan rozhodnu, že si na př. koupím auto z druhé ruky a ukáže se že je to krám, následky za svoji volbu si nesu sám, nejvýše mi vynadá rodina, která je nese se mnou. Rozhodne=li v referendu třeba 55% občanů o vystoupení z Unie´a následký budou fatální, poveze se s tím i těch 45% plus mlčící většina. Pak se najednou ukáže, jak je v Česku zvykem, že 70% chce zpátky do Unie. Není to ostatně jen český zlozvyk, je tomu přes půl století, co v sousední zemi vyhrál s převahou volby genius, jehož volba byla pro onu zemi fatální. Po prohrané válce se k prvotnímu nadšení taktéž nikdo nehlásil. Na hlas lidu bych byl velmi, ale velmi opatrný.

Ivan Nový 9.10.2009 20:27

Re: Onoto má háček,

No nemusíme vystupovat z EU, mě by úplně stačilo, kdyby pro mě eurokraviny neplatily, vy se jimi s pánem bohem řiďte.

pragmatik 9.10.2009 20:48

Re: Onoto má háček,

V tom je právě ten vtip: když se 70%ˇlidí přesvědčí, že je ta volba špatná, má možnost to v dalším referendu napravit. A má navíc neocenitelnou zkušenost a příště bude rozhodovat odpovědně. Navíc odpadnou zbytečné diskuze, jak by bylo, kdyby ... Je to sice pomalejší, ale skutečně demokratické. Kdyby ale existovalo ideální společenské uspořádání, tak by lidstvo bylo někde jinde a neopakovalo stále stejné historické chyby. ;-)

teta Klotylda 10.10.2009 0:19

Re: Onoto má háček,

 At tak nebo jinak, mame mít v srdci lásku!V oku jiskru! Na procenta se nemá koukat! Mela jsem snoubence, který byl stejného názoru! Teta Klotylda.

pragmatik 9.10.2009 17:33

1 argument pro

O co jde v nekonečných diskuzích o LS?  Diskuze se vedou proto, že politici záměrně deformují demokratické rozhodování občanů v naší zemi. Rozhodování o zásadních otázkách má být rozhodnutím většiny občanů  formou referenda, které ale politici trvale blokují s odkazem na to, že občan je pitomec, který nemůže v důležitých otázkách rozhodovat. Parlament demokraticky zvolený je upravován tzv. přeběhlíky za pochybných okolností. Prezident je volen pomocí podivných nátlakových metod. Národ je udržován rozdělený na nesmiřitelé skupiny - viz diskuze. Díky hloupě napsané ústavě nevíme co a kdy má, či musí nebo nesmí podepsat prezident, ať již jde o jmenování soudce nebo ratifikace LS. K tomu náš český člověk, který nerepektuje parlamentní rozhodnutí většiny, ale tvrdošíjně tlačí svůj menšinový názor, protože si plete demokracii s anarchií. Nesouhlasím s tím, aby 1 člověk, byť momentálně sedí na Hradě rozhodoval o mé existenci a přestože mám o legitimitě parlamentu určité pochybnosti, jsem toho názoru, že Klaus má respektovat jeho rozhodnutí, protože byl tímto parlamentem zvolen.

A.S. Pergill 9.10.2009 17:37

Re: 1 argument pro

Problém je, že ten "1 člověk na Hradě" v současné době "rozhoduje" ve stejném smyslu, v jakém by s největší pravděpodobností rozhodlo i referendum. Ono je docela možné, že by "nesprávně" dopadlo i referendum o vystoupení z EU.

pragmatik 9.10.2009 17:43

Re: 1 argument pro

Ale naučilo by to snad naše spoluobčany nést odpovědnost za svá rozhodnutí a ne jen věčné stížnosti že za to mohou "ti nahoře" , nebo "modří", "oranžoví", "Němci", "Rusové" atd..... ale my Češi jsme nejlepší

Jelínková 9.10.2009 19:26

Re: 1 argument pro

Pokud považujete Čechy za chytrý národ,jdete dělat na kteroukoliv dílnu,ve které je víc jak 30 lidí a zjistíte,že Gaussova křivka plati a národ si nevidí ani na špičku nosu,natož aby mohl o Lisabonu v referendu odpovědně rozhodnout. !!;-D;-D;-D