28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Je nebezpečnější Šiklová, nebo Filip?

Kdo je pro demokracii větším nebezpečím, předseda Komunistické strany Čech a Moravy Vojtěch Filip, nebo pravdoláskovní ikona Jiřina Šiklová? Pokud za hodnotící kritérium vezmete jejich výroky po chrastavském prezidentském "atentátu", možná budete překvapeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Němec 2.10.2012 8:16

Výrobci dobra

Soudružka Šiklová patří mezi tvůrce dobra a také pravdy.A v tom je zakopán pes protože pravda může být podle nich jen jedna tak každý kdo má jiný názor je lump a je ho třeba zničit. Já bloud jsem se po Listopadu myslel že již lidé nenaletí na řečičky o tom jak má někdo jednoduchý recept na spravedlnost ,rovnost a vůbec dobro a na osočování všech kteří mají jiný názor z nespravedlnosti , lhaní a všech dalších odporných vlastností.Ostatně pro koho je pravda,spravedlnost,poctivost normální tak o tom moc nemluví jako napojený nemluví o vodě naopak kdo má z pravdou atd.potíže tak o ní mluví jako žížniví o vodě.Jak i zde vidět stále těmto tvůrcům vzdušných zámků mnoho lidí naletí a než se probudí už se ve jménu pravdy a dobra popravuje.

L. Vaněk 1.10.2012 20:42

KONEČNĚ - to tady někdo řekl .. a jasně !

Pamětníci, ti co prožili všechen ten hnuj socialismu ..., který neustále měnil "tváře", také ví, jaké měl ve svém klubu Pravdy a lásky ´77 lidi.Ví se, že byl obklopen zhrzenými komunistickými "intelektuály", kteří si potřebovali pouze vyřídit své záležitosti se svým pánem. Oni chtěli jen reformovat socialismus, tím, že odstraní Jakešovo křídlo v KSČ. Gorbačov jim trochu /víc/ zamíchal karty, tak s Hegenbartovým křídlem a StB vypracovali akční scénář.

Soudružka Šiklová se jen tvrdošíjně snaží držet jejich doktrýny - nemůže přiznat, že je úplně někde v lese ..., kde zabloudila ... To, že tady  "šatnáři" - kde se převlékali kabáty - neustále udržují jméno Havel na slunci společenského lida, to už je křečovitá zoufalost. Stihli ještě po Havlovi pojmenovat letiště, ale - kolik takových hloupých /i chytrých/ pomníků bylo zbořeno, je nasnadě.

Protože tady komunističtí pohrobci a jejich spřízněné politické spolky zdiskreditovali slušnou středopravicovou politiku neznamená, že pravice zemřela. Tato země má před sebou ještě mnoho trápení ...

M. Martin 2.10.2012 0:17

Re: KONEČNĚ - to tady někdo řekl .. a jasně !

Pane Vaněk naprosto s vaším příspěvkem souhlasím.Jenom by mě zajímalo, jak by se  všichni ti ,co tenhle incident schvalují vyjadřovali, kdyby se něco podobného stalo Havlovi.

R. Klail 1.10.2012 15:19

Kdo se potřeboval distancovat?

Označil se snad airsoftový atentátník za pravdoláskaře? Koneckonců, kdo pomohl VK do funkce (když shodil Švejnara) ? Nebyli to náhodou komunisti?

Š. Hašek 1.10.2012 13:39

Oba jsou stejní.

Nevidím rozdílu mezi politickou školitelkou lidových milicí soudružkou Šiklovou (dnem i nocí si přející, aby se vše zapomnělo) a mezi hlasatelem pokračování ve společenských experimentech zahájených Leninem (také si zcela jistě přeje, aby prostý lid na vše zapomněl).

Pan Štěpánek poukázal na určité souvislosti je to (pro někoho) zas špatně.

Lze jen souhlasit s myšlenkou jeho článku.

J. Friedlaender 1.10.2012 12:15

Má to logiku

Pane Štěpánku, vždyť je to úplně logické, že "atentát" na Klause vadí více komunistům, pro něž toho tolik udělal a dělá i nadále, než demokratům, které nazýváte svým fašistickým žargonem pravdoláskaři.

P. Khail 1.10.2012 11:30

Přečetl jsem si

několikrát citaci odpovědí paní Šiklové a nevidím tam jedinou větu, která by vyzývala k nějakým atentátům. Pan Štěpánek zřejmě paní Šiklovou nenávidí a proto nám poskytl svůj výklad jejích vět. Zřejmě si ještě dobře pamatuje styl a způsob psaní s. Kojzara z předlistopadového Rudého Práva a použil ho. Vás, co s ním souhlasíte bych se rád zeptal - opravdu si myslíte že  paní Šiklová je nebezpečnější než předseda KSČM Filip? Já toto jeho tvrzení považuji za nestoudné.

P. Brodský 2.10.2012 0:02

Re: Přečetl jsem si

Pro nacionálně socialistické přívržence ODS je paní Šiklová samozřejmě nebezpečnější

T. Marek 1.10.2012 11:23

Proč tato otázka?

Tato otázka je vlastně neobsažná. Paní Šiklová má právo na svůj názory, pan Filip také a pan prezident Klaus také. O co tedy jde? Že se vám něčí názor líbí víc a jiného méně. Božínku, kvůli tomu nemusíte tak hartusit. i když na to samozřejmě i vy máte právo a já vám je neberu. Já osobně nemám rád ani paní Šiklovou (je to minulost), ani pana Filipa (zdá se mi až moc obratný). Ale svět se kvůli tomu neotočí opačně. Zákon zakazuje jakkoliv napdnout prezidenta, i když se mu nic nestane. Proto by měl být viník přiměřeně potrestán. Ochranka zaspala a měla by být též potrestána. S politikou prezidenta, stran atd. to nemá dohromady nic společného. Já osobně panu Klausovi zazlívám kupónovou privatizaci. Ovšem jeho euroskepticismu a kritice Bruselu fandím. To, že považuje do 2 pilíř důchodové reformy za nesmysl potvrzuje, že ještě má nějaký rozum.

J. Kadeřábek 1.10.2012 13:38

Já osobně jsem na kuponce

slušně vydělal. To že jste to nacpal do fondů nebo Koženému je jen Váš problém.

R. Klail 1.10.2012 15:25

Re: Já osobně jsem na kuponce

Ale to, že kdosi řekl "Více takových Kožených", neboť mu záleželo na úspěchu své profesorské pravdy za peníze nás všech, to je NÁŠ problém.

J. Krásenský 1.10.2012 19:43

Re: Já osobně jsem na kuponce

Máte poněkud selektivní paměť. Zároveň však vyzýval k samostatnému investování a k tomu, aby lidé nesvěřovali své kuponové knížky fondům.

Klaus vámi zmiňovaný výrok spáchal v roce 1991, tedy v době, kdy se Kožený žádného trestného činu ani přestupku nedopustil. Připomínáte mi jeden seminář divadla Járy Cimrmana (Vražda v salonním coupe), kdy se smíchem komentovali nerozvážnost udělení jakéhosi vyznanemání Ferdinandu d´Este necelý rok před cestou do Sarajeva. A pokud Vám ani to nestačí, tak uvažte, že Havel směrovat své naděje do mladých politiků, jmenovitě železničáře Grosse.

P. Khail 1.10.2012 16:05

Re: Já osobně jsem na kuponce

"To že jste to nacpal do fondů nebo Koženému je jen Váš problém" - jak jste na to přišel, máte problém s chápáním psaného textu?

O. Veverka 1.10.2012 11:19

Pravda a láska

Už nějakou dobu mi docela začíná vadit, že se slov "pravda" a "láska" chápou někteří autoři pejorativně, tedy jako nadávky. Obě tato slova jsou od počátku spjata s existencí náboženství jako symboly, hodné nejvyšší úcty. V dnešní době jsme se ovšem dostali do takového stádia materialismu, že se těchto slov doslova děsíme. Zapomněli jsem jejich význam, už jej neznáme, ani po něm nepátráme. Stalo se to pro nás neznámým a neznámé nás děsí. A tak, abychom zakryli svůj strach, zesměšňujeme tyto závažné symboly a přikládáme jim jiný význam, než mají. Pravda a láska však byly a jsou jen jiné výrazy pro to, čemu někteří říkáme Bůh, jiní harmonie, nebo kosmos. Je to to, co nás obklopuje a je obsaženo i v nás samotných. Jsme jeho součástí a ono je částí nás.

To, že někdo tato slova někdo používá v každodenním životě, ještě neznamená, že ví, o co jde, a že tím žije. Možná právě to vede k dnešnímu cynismu a strachu, ale to je opravdu mizerná náhrada za harmonii.

K samotnému článku se nehodlám vyjadřovat, nestojí za to.

J. Václavíková 1.10.2012 11:33

Re: Pravda a láska

Autoři tohoto pejorativního cejchu se snaží ostrakizovat celou velkou skupinu lidí, kteří jsou jim nepohodlní.

V. Novák 1.10.2012 12:10

Práce osvobozuje je taky hezké heslo...

Ale co se dá dělat, už z něj nikdy nikdo nesmyje pach auschwitzských krematorií.

Pravda a láska - a nepoltická politika, nedemokratické zasahování do výsledků voleb, pokusy přizpůsobit realitu vlastním menšinovým představám... Tím je u nás toto slovní spojení ulepeno na desetiletí.

J. Matuška 1.10.2012 13:08

Re: Pravda a láska

Lidé, kteří lžou, podvádějí, žijí nezřízeným životem, pokud se zaštiťují pravdou a láskou, znehodnocují tyto pojmy a jsou to prachsprostí pokrytci. A protože lidé nebývají padlí na hlavu, často používají spojení těchto dvou úctyhodných pojmů jako PRAVDOLÁSKAŘI a tím ve skutečnosti připomínají mnohdy amorálnost těch "věrozvěstů".

R. Klail 1.10.2012 15:22

Re: Pravda a láska

Ano, ano, a smutné je, že Bohumil Doležal, který má na těchto stránkách pravidelný prostor,  kterého kvůli tomu už ani nečtu, přestože zřetelně není hloupý, měl také pradolásky plná ústa.

V. Kusý 1.10.2012 16:04

Re: Pravda a láska

Zřejmě je někomu bližší lež a nenávist.Ale s tím nic nenaděláme.Ovšem pokud se tím někdo ještě chlubí...... Jinak s Vámi ze srdce souhlasím.

J. Václavíková 1.10.2012 11:05

Je zajímavé, kolik lidí Šiklová dráždí. Její výrok ovšem sedí jako prdel na hrnec.

"Dotyčný ... má už asi – jako řada lidí – plné zuby komentářů pana prezidenta Václava Klause, které jsou často provokativní. A tak chtěl také provokovat. Komentáře pana prezidenta jsou občas především snahou, aby on sám byl vidět, dokud je ještě na Hradě. A ten takzvaně atentátník se pokusil o to samé: také být viděn. Asi si říkal, že prezidenta vystraší. 

J. Boleslav 1.10.2012 11:00

Ta reakce se s. Šiklové

jistě moc nepovedla, docela hezky se v ní odkopala. Na druhou stranu je třeba vzít v potaz, že se atentátník nepřihlásil k P&L, ale k bolševikům. I proto si musel Falmer taky dát víc pozor na to, co řekne, než Šiklová.

J. Blažek 1.10.2012 9:58

Je to jinak!

Nadpis článku: ...

SPOLEČNOST: Je nebezpečnější Šiklová, nebo Filip? ...... Jsem přesvědčen o tom, že je to jinak. Mnohem horší je se svými polopravdami, lhaním a demagogií Petr Štěpánek!

J. Boleslav 1.10.2012 11:01

Re: Je to jinak!

Něco konkrétního k tématu by nebylo?

E. Dadák 1.10.2012 9:43

Soudružka Šiklová !

Ale ono je to jedno, patří do stejného pytle, jak součastní komouši, tak ti před listopadem.

J. Boleslav 1.10.2012 10:55

Re: Soudružka Šiklová !

Bývalá černoška se hezky odkopala.

F. Šimek 1.10.2012 9:31

tajtrdlí zůstane tajtrdlíkem....

i kdyby trakaře padaly!  )))))))))))))))))))))

P. Čech 1.10.2012 9:31

Přeložme si to do ještě srozumitelnější řeči.

Ponechme stranou, že atentátník je přesvědčením komunista.Znám mnoho lidí, kteří jsou přesvědčením na opačné straně politického spektra a kteří, podobně jako atentátník, nevidí žádné východisko ze současné politické situace. Žádné nenásilné, racionální východisko totiž systém, daný ústavou a volebním zákonem nepřipouští. Dokonce už i lidé typu atentátníka dospěli k přesvědčení, že volby v našem systému nic smysluplného neřeší a řešit nemohou. Řeší, a to úspěšně, pouze jednu, jedinou věc. Moc politiků a politických stran nad občany země. A o tom to všechno je. Nechci se atentátníka zastávat, ovšem dalo se to očekávat a nezmění-li všechny politické strany svou arogantní politiku vůči občanům, může se to opakovat.

Š. Šafránek 1.10.2012 9:24

Sedm kulí jako v Sarajevu...

Za sebe musím říct, že jsem se královsky bavil - takový Dallas po česku. A taky, ač nejsem Klausův příznivec, musím uznat, že prezident celou věc pojímá ze všech lidí, kteří se cítí povoláni se k tomu vyjádřit, nejvěcněji. Palec nahoru! 

Mimochodem: ...útok na mě byl odrazem stavu společnosti - řekl Klaus, nikoli Šiklová.

P. Jansky 1.10.2012 9:14

nechte siklovou zit

je svoboda slova at si rika co chce.. rovnez zbytecne zduraznujete pravdu a lasku.. nechte to bartosovi.. jinak zdravim 

P. Schuh 1.10.2012 9:07

Úvaha

"Kdo je pro demokracii větším nebezpečím ?"

Pane autore pro jakou demokracii ? Myslíte tím to sdružení mafiánů vládnoucích totalitním způsobem ? Tak dlouho budou kakat na lidi, až se místo neškodných plastových kuliček bude střílet ostrými....a to už nebude sranda.....