19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Starý 30.6.2011 10:02

Add "Fejkizmus"

Myslím si, že ten Bártův tah s Fejkem byl geniální a pro ČD by byl býval i výhodný.

Pan Fejk, jako ředitel ZOO Praha, ač nebyl zoolog, dokázal svým charisma přilákat nové návštěvníky a tím zvednout zahradě tržby. Jméno minulého i toho současného ředitele zná jen málokdo.

Podle mého názoru ministr dopravy Bárta vycházel z podobné myšlenky. Pověst ČD je mizerná, potřebujeme člověka, který bude "tváří" ČD. Na nějakou komediantku nebo zpěvačku už dnes lidé neslyší. Pan Fejk byl známý a populární, byl to manažer, a hlavně byl volný. Byl výhodnou formou reklamy pro ČD, minutový reklamní spot v televizi v "dobrém čase" by vyšel mnohem dráž než jeho měsíční plat. Proto byla zřízena funkce ombudsmana ČD. Mohl se tak "z titulu své práce" dostat na obrazovky mnohem levněji a vytvářet mediálně příznivý obraz o drahách. Bohužel, Bárta padl, a obětí boje se stal i Fejk, který byl předhozen veřejnosti jako ztělesnění plýtvání a všeho zla na Českých drahách.

B. Pauk 30.6.2011 15:01

Re: Add "Fejkizmus"

Kolik pan Fejk za ty šílené peníze utáhl povolených matic na kolejích? Až se budete i s vagonem kutálet v příkopu, asi Vám nebude tvář pana Fejka moc platná.

M. Starý 30.6.2011 15:13

Re: Add "Fejkizmus"

Fejk byl zaměstnancem Českých drah. Ty provozují osobní dopravu. Za koleje odpovídá SŽDC, jehož manažeři už vyletěli. Doufám, že bude následovat i trestní oznámení za veřejné ohrožení.

J. Ráž 1.7.2011 12:58

Re: Add "Fejkizmus"

Správně jste napsal "Bohužel,Bárta padl". Při volbě politiků si nemůžeme vybrat Mirka Dušína..ten by se v politické straně neměl nárok se nějak prosadit, a kdyby, tak by jej smetli na objednávku "normálních politiků" zkorumpovaní novináři....jmenovat kdo by to asi byl nemusím,že? Bárta je takový jaký je. Ani charakterově lepší, ani horší než ostatní političtí šíbři. Ale odrovnání Bárty v čele Ministerstva dopravy se dotýká "bohužel" všech nás. Jedině z Bárty začaly mít "peří" lobbistické skupiny kolem Skansky, Metrostavu, Strabagu a dalších firem, co mají po jeho odchodu z čela MD už zase jako své léno státní zakázky v dopravě za ceny, které si samy stanoví. Nebuďme naivní, státní zakázky se předražují všude na světě, a kdyby se povedl Bártův plán, že by se u nás v dopravě navyšovaly státní tendry "jen" o 10%, tak by se ve státním rozpočtu ušetřilo (podle odborného odhadu z řed.silnic a dálnic)cca 20-30 mld Kč/1rok. A přesuneme-li se do tendrů větších měst, kde je korupce ještě větší, tak navýšení "jen" o 10% by ušetřilo na různých "vícenákladech" provázejících všechny městské tendry cca 20% rozpočtu na investice. Tak nešilte z toho, že nějaká lobbistická skupina si objednala u investigativních novinářů odrovnání jednoho politika, který jim šlapal na paty a tím v podstatě dali veřejnosti "ochutnat" jak to v reálné České politice chodí. A Fejka se stal jen obětí války proti Bártovi. Stačí si jen všimnout, kdo na nadstandardní odměny Fejky první poukázal a hned musí být jasno "KDO" je za tím . 250tis./měsíc a víc má na ředitelství ČD minimálně 50 lidí a o nich nikdo z investigativních horlivců MFDnes nepíše. A velké "držubné" si Fejka za to, že o poměrech v ČD bude mlčet zaslouží.

M. Starý 1.7.2011 17:34

Re: Add "Fejkizmus"

Naprosto s Vámi souhlasím. Navíc Bárta přišel ze soukromé sféry, kde se musí hospodařit vyrovnaně, jinak skončite v konkurzu. Proto začal úspornými opatřeními a prověřováním všech zakázek. Dnes demisi "dobrovolně" podavší ministr Šimerda si v iDNes postěžoval, že s jeho nástupcem Drobilem II. se začne pokračovat v "šílené" Bártově "superkoncepci dopravy". Já dodávám, "zaplať Panbůh"... Takže štvanice bude pokračovat.

P.S.: A co říkáte tomu, že pouhý den po kolaudaci obchvatu Třemošné u Plzně, který stál skoro miliardu, jej soud v Praze předběžným opatřením zakázal používat ???