19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Hradu chybí už jenom šašek

To je ta naše lido-demo demokracie (odborný protimluv z časů komunismu) v praxi. V normálních slušně zavedených královských rodinách se o následníku trůnu nikdy nediskutuje, natož mezi lidem, tomu je dovoleno jenom jásat a přinášet dary.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Veselý 14.7.2019 7:54

autor

autor bude lepšolid

J. Kopis 14.7.2019 7:19

Čas od dob moudrých a zábavných šašků už přeci jen pokročil

V současnosti je moderní outsourcing a tak zatímco tu zábavnou část zajistí v rámci politického outsourcingu opoziční politici, včetně některých jejich hysterických voličů, tak outsourcing služby v poskytování moudra je prakticky nesplnitelný.

F. Houžňák 13.7.2019 22:00

Ábr nikoliv,

jen zkuste sledovat logickou linku komentářů a uvidíte, že komentuji lucidně a - jak by řekl Němec - sachbezogen. Nějak vám došla šťáva, zkuste se vzpamatovat. Domluvte se s Lepkou a jděte si zacvičit nebo tak nějank.

D. Mach 13.7.2019 20:17

Re: Hradu chybí už jenom šašek ?

Pane Čermáku, je tomu už třicet let, co má u nás každý právo na svůj názor a dokonce ho může veřejně prezentovat. Netuším, kteří Většinoví voliči volili hradního mluvku, ale tady nesouhlasím s tím, že by to byl šašek. Hradní šašci byli vtipní a dokázali svému pánovi oponovat. Alespoň nás tak vychovávali v pohádkách. Ovčáček není vtipný. Je to obyčejný podlézavý trapný ubožáček.

V. Církva 13.7.2019 18:39

Zajímavé

Je rozdíl šašek a Šašek. Šašků je v politice dost. ale těch co myslí autor. Co se neberou vážně přitom pobaví a dají vládci zpětnou vazbu, ty by měli zavést jako funkci u prezidenta i předsedy vlády.

M. Prokop 13.7.2019 17:54

Re: Ale Ovčáček vůbec nezaskakuje za šaška,

Taky mne napadlo, že u pana Houžňáka se jedná o závadu na přijímači.

V. Čermák 13.7.2019 16:58

Re: Můj zájem je, aby Zeman Hrad opustil co možná nejdříve.

Hned po volbách.....

V. Čermák 13.7.2019 16:55

Re: Vám už se to taky stalo?

Ale rozumí, jen Vy zase, zahnán do rohu, Omarujete....

V. Čermák 13.7.2019 16:53

Re: Šašek Hradu nechybí,

A nemohl byste nám tu Letnou vyjádřit Matematicky, nejlépe v %, v těch jste zdá se, dobrý....

V. Čermák 13.7.2019 16:50

Re: Hradu chybí už jenom šašek ?

Názor Menšinového voliče....

J. Lepka 13.7.2019 16:45

Re: Šašek Hradu nechybí,

Jako obvykle, milý Zingo, pokus o úkrok stranou. Na Letné šlo, pokud jsem informován, o Benešovou a Bureše. Hradní šašci zřejmě budou na programu příště (dožije li se Zeman).

M. West 13.7.2019 16:45

Re: Rádoby vtipný text zakrývá podstatu problému.

No souhlasim s vami pane Jiří Skála

Pro toho co tam je by stacil pavlacak

M. West 13.7.2019 16:40

Hradu chybí už jenom šašek ?

Pane autore jste na omylu..Na hrade jsou hlavni sasci Zeman a jeho exprezident super sasek Ovcacek

J. Lepka 13.7.2019 16:29

Re: Vám už se to taky stalo?

A ještě nerozumíte psanému textu.

F. Houžňák 13.7.2019 15:39

Vám už se to taky stalo?

A kdy? A jak jste podváděl? Povídejte, rozhovořte se, nestyďte se.

P. Zinga 13.7.2019 14:12

Re: Šašek Hradu nechybí,

Pane Lepko, použijte tu Vaši logiku a matematiku na šašky z Letné.

P. Zinga 13.7.2019 14:11

Máte šanci.

.

E. Derat 13.7.2019 13:38

Re: Šašek Hradu nechybí,

Ovšem tak je tomu u všech druhů voleb. V případě referenda o vstupu do EU se radostně uvádí, že pro vstup bylo cca 75 % voličů, skutečnost je ovšem taková, že volilo cca 55 % voličů, fyzicky pro vstup bylo cca 3,5 mil., tedy cca 42% voličů zavleklo zbytek národa do EU. Tedy podle vaší logiky, nebyla pro vstup do EU většina. A přesto tam bohužel jsme. A podle té vaší logiky by v dnešním parlamentu nebyly strany TOP,STAN,KDU, a asi ani KSČM a ČSSD, nechce se mi to přesně přepočítávat.

J. Lepka 13.7.2019 11:22

Re:

Je rozdíl mezi šaškem a kašpárkem. Šašek obvykle nevisí na vodících šňůrách.

J. Lepka 13.7.2019 11:20

Re: Jo a dejte si pozor,

Ano, tento příspěvek o vás vyjadřuje více, než jste ochoten připustit.

J. Lepka 13.7.2019 11:18

Šašek Hradu nechybí,

dokonce je tam přešaškováno. Problematikou hradního mluvky ani není třeba se zabývat, horší je, že tzv. hradní pán, jaksi nepostřehl, že už nesedí na prknech, jež znamenají svět, v kostkovaném saku u M.Šimka a dále do světa trousí moudra věru šaškovské konzistence.

P.S. MZ nezvolila většina, dostal jen většinu hlasů občanů dorazivších do volební místnosti. Ergo, pokud by volili ti nepřišedší, jak se s oblibou říká volícím nohama, těžko nazvat 2 853 390 hlasů z celkových možných 8 362 987 většinou. Pokud to tak zemanomilci chápou, doporučuji znovu navštívit ZŠ.

F. Houžňák 13.7.2019 11:16

Jo a dejte si pozor,

aby vás nenafilmovali na hajzlíku, jak podvádíte. Jednomu se to už stalo.

F. Houžňák 13.7.2019 11:13

No ale to nebyly primitivní žvásty, ty by mohly

možná ovlivnit vás (znáte to, podle sebe soudím tebe), leč živá, z Ovčáčkovy strany dobře a inteligentně vedená diskuse. Neměl byste posuzovat věci, které jste neviděl a o kterých nic nevíte, to dělají jenom takoví ti chytří jako tři vopice, co všechno znají a všude byli třikrát. Pokud se v tom poznáváte, je to váš problém. No a když tak nesměle naznačujete, že jsem primitivní blbec, no, znáte to, podle sebe soudím tebe ... Když z vás vypadne vždycky jenom to samé, už jste únavný. Zkuste nějaký jiný Ansatz.

J. Lepka 13.7.2019 11:06

Re: Ale Ovčáček vůbec nezaskakuje za šaška,

re: ...mluvil věcně, srozumitelně, s přehledem, vtipně...

Ano, většinou to takhle na posluchače, řekněme intelektuálně nesmělé, působí, oni totiž nejsou schopni dohlédnout dál než k včerejšímu večeru a nad budoucností si nelámou hlavu, takže v nadšení nad jeho "srozumitelností" již přehlédnou, že se jedná o primitivní žvásty, zhusta vylhané a nemající s realitou nic společného.

F. Houžňák 13.7.2019 11:00

Ale Ovčáček vůbec nezaskakuje za šaška,

jednou jsem ho viděl v nějaké televizní debatě, mluvil věcně, srozumitelně, s přehledem, vtipně, ostatní účastníky diskusně převyšoval. Chápu, že ho mnozí označují za blba a šaška, ovšem obávám se, že se v těch případech jedná buďto o závist, nebo zpracovávání oprávněného komplexu méněcennosti. To se ovšem vás netýká, dodávám explicitně po německém způsobu.

T. Kočí 13.7.2019 10:58

Re: Rádoby vtipný text zakrývá podstatu problému.

souhlas-hodně by to pomohlo

P. Lenc 13.7.2019 10:38

Osvěžující

a veskrze pravdivé.Je ale divné, že při tom množství šašků které naše politická scéna generuje se nějaký šašek nevyskytuje, možná proto, že tam zaskakuje jako šašek amatér Ovčáček.I když, Miloš si to opravdu užívá a do toho hradního varieté profesionálního šaška nepotřebuje.

P. Zinga 13.7.2019 10:20

Autore,

a co tvé zdraví? V pořádku?

S. Ševeček 13.7.2019 9:25

Hradu chybí šašek ...

kdepak - tady jste!

K. Janyška 13.7.2019 9:03

Můj zájem je, aby Zeman Hrad opustil co možná nejdříve.

A to mu smrt nepřeji.... Dzp.