25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Homosexuální svazek není manželství

I kdyby se všichni pokrokáři světa, co nyní volají po uzákonění tzv. rovného manželství, na hlavu postavili a i kdyby to další blouznivci v parlamentu stokrát odhlasovali, nic to nezmění na faktu, že manželství je možné pouze mezi mužem a ženou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Klíma 21.2.2018 18:33

I slepé kuře někdy najde zrno, i pan Štěpánek někdy

napíše neblbost.

V. Vérosta 20.2.2018 10:55

dnešní stav

manželství je daleko volnější, spíš se stará o správu majetku těch dvou zúčastněných, je spousta manželství, které děti nezplodily a přesto mají smysl a na druhé straně spousta dětí, jejichž rodiče nejsou manželé, Čili suma sumárum manželství a rodina dnes až tak moc nesouvisejí ... čili mi z toho vychází, že by homo mohli být sice manželé, rodina ale pochopitelně nikdy. P.S. jsem 110% heterouš!! :-D

L. David 18.2.2018 22:57

Plný souhlas!

Š. Hašek 18.2.2018 19:35

Přesné!

Manželství má snad ještě stále slovníkovou definici v tlustých knihách!! Ještě nebylo přemazáno! Ještě nebylo začerněno!

Nějaké nápady komsomolce Dienstbiera by nás neměly zajímat.

M. Mikulec 18.2.2018 11:53

Homosexualita je privátní věc

každého. Nechci, aby s tím každý ten "jiný" mával jak vítězným praporem a vyžadoval zvláštní zacházení od většinové společnosti. Byla jsem svědkem toho, když taková "Pride parade" úplně ochromila Londýn: kolabovala doprava, nebylo možné se nikam dostat, nebylo kde se najíst, šílenství v ulicích. Proč musí tímhle otravovat všechny?

D. Stirský 18.2.2018 7:42

Jinak jde-li o mě, já bych

pojem manželství skutečně ponechal pro svazek mezi mužem a ženou. Daleko důležitější je, aby ti dva/ty dvě žijící ve svazku měli zcela shodná práva a shodné povinnosti (na povinnosti často zapomínají jak příznivci tak odpůrci) s párem heterosexuálním. Při všech těchto diskusích se často zapomíná na jedno podstatné: ŽE TI DVA/TY DVĚ, rozhodli-li se ku svazku, SE většinou MAJÍ DOCELA OBYČEJNĚ RÁDI/RÁDY. V tom se homo či hetero pár neliší. Jenže mnozí pořád jen zkoumají, co ti dva/ty dvě spolu dělají v posteli.

R. Neveselý 18.2.2018 8:40

Re: Jinak jde-li o mě, já bych

Nevšiml jsem si, že by někdo zkoumal, co dělají v posteli. Až na výjimky je předmětem zkoumání jejich prapodivná touha připoutat na sebe pozornost většinové společnosti a salámovou metodou ukrajovat pro sebe další a další ústupky.

R. Tesařík 18.2.2018 13:12

Re: Jinak jde-li o mě, já bych

Proč vy všechno dokážete tak domotat?

M. Prokop 18.2.2018 17:07

"zcela shodná práva a shodné povinnosti"

To lze vyřešit velmi jednoduše: Vyškrtat ze zákonů zmínky o pohlaví, sexuálních orientacích a taky počtu zúčastněných osob.

A pokud už mají být nějaké výhody, vázat je jen na dítě.

J. Fridrich 18.2.2018 6:47

Perzekuce a trestání homosexuálů v minulosti

Perzekuce a trestání homosexuálů v minulosti nebylo v pořádku, ale nynější " hrdost " 4 % menšiny také není v pořádku..... Proč a na co jsou hrdí ? Proč máme v Evropských městech my 96 % být " terorizováni " jejich pochody hrdosti ? Dávat na výchovu děti dvěma tátům nebo dvěma mámám je cesta k výchově dalších podivínů a potížistů v naší společnosti - a máme jich dost i bez tohoto dalšího experimentu.

D. Stirský 18.2.2018 7:34

Re: Perzekuce a trestání homosexuálů v minulosti

Tak terorizován není nikdo. Samotný pochod trvá asi 2 - 3 hodiny. Jednou za rok. Název je, jak to říci? Vžitá značka. Tradice. V 60. letech v USA občas policie vybílila nějaký GL podnik, zadržené inzultovala a vulgárně je urážela s tím, že by se měli stydět za to, jací jsou. A tak se tito naštvali a řekli si: Jsme hrdí na to, jací jsme, odmítáme se plížit kanály a stydět se. Tak to vzniklo. Být hrdý na svoji s. orientaci je samozřejmě hloupost, byť reakce některých odpůrců jsou takové, že hrdost vlastně na místě pořád je. Četl jsem, že v některých zemích dokonce magistrát "lobbuje" za to, aby pochod zůstal - je to PR, propagace pro město, příliv turistů, vyšší tržby atp.

R. Neveselý 18.2.2018 8:42

Re: Perzekuce a trestání homosexuálů v minulosti

Homosexualita a transsexualita je pouze odchylka. Ale hrdost na tuto odchylku, to už je úchylka.

D. Stirský 18.2.2018 8:52

Re: Perzekuce a trestání homosexuálů v minulosti

Četl jste, co jsem napsal? Tradice, značka...?

R. Neveselý 18.2.2018 9:15

Re: Perzekuce a trestání homosexuálů v minulosti

Četl, proto jsem reagoval. Jestli tradice, tak úchylná tradice.

M. Mikulec 18.2.2018 11:43

Re: Perzekuce a trestání homosexuálů v minulosti

Elity musí stále nasírat většinovou společnost. Havel to uměl perfektně, se svým cikánským cítěním.

P. Rudolf 18.2.2018 11:19

Re: Perzekuce a trestání homosexuálů v minulosti

Napsal jste to pane Stirský moc dobře.

Jednou jsem se, i s rodinou, tohoto průvodu v Praze zůčastnil. Bylo to hodně veselé, fajn atmosféra. A šlo tam s nimi v tom průvodu i mnoho jejich hetero kamarádů, kteří je, stejně jako já, chtěli prostě podpořit. Odporně se tam chovala jenom malá banda bigotních katolíků, která je veřejně, i na transparentech, urážela (asi Dukovy děti). Bylo ale fajn, že oni s těchto blbců vůbec nevšímali.

M. Mikulec 17.2.2018 21:14

Dobrý a potřebný článek

Zamlžování pojmů jde našim levičákům perfektně: mají velký vzor v západní politické korektnosti, což je jen synonymum pro lež.

Manželství mezi dvěma muži- a najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, dítě? :-) Něco jsem při hodinách biologie přeslechla?

Moje aplikace oblíbené dvojkové soustavy nastupuje a pomáhá právě v případě zamlžování: Muž je muž, Žena je žena. Černá je černá, bílá je bílá. Lež není pravda, ale lež.

Velká chyba je, že naši političtí představitelé chápou většinovou společnost jen jako klastr menšin. Pod nánosem a balastem z těch menšin úpí a nesouhlasí většinová společnost.

J. Pražák 17.2.2018 17:28

Perverznost Němců - náš vzor!

Berlínský senát rozšířil do mateřských školek 140 stránkovou brožuru o různorodosti sexu a pohlaví. Pro inkluzivní výchovu o sexuální a pohlavní mnohotvárnosti. Jmenuje se: Murat hraje princeznu, Alex má dvě maminky, Sofie se nyní jmenuje Ben.

http://www.bild.de/regional/berlin/sexualkunde/broschuere-fuer-kitas-54826110.bild.html

J. Kanioková 17.2.2018 17:00

Naprostý souhlas s autorem..

Homosexuálové chtějí to uznání "manželství" především kvůli právním záležitostem - dědictví atd., ALE také proto, že věří, že jim to usnadní jejich "boj o adopce dětí" ! Existuje celá řada důvodů, zcela sekulárních, abychom bránili právo každého dítěte mít matku a otce.

J. Kanioková 17.2.2018 17:14

Re..........

"Udělali si z nás sociální experiment": Dramata a noční můry dětí z duhových rodin - http:// jdem.cz/du85p8

R. Neveselý 18.2.2018 8:51

Re: Re..........

Odkaz je chybně zkrácen, bohužel nejde otevřít. Nebo byla stránka už zrušena.

J. Kanioková 18.2.2018 16:09

Re: Re..........

Jako celý odkaz mi to tu neberou, takže znovu zkráceně -

https://sux.cz/fe0f snad tentokrát líp

D. Polanský 17.2.2018 15:22

Ovšem homosexuálom

je to vcelku šum a fuk. Mám obavy, že stejně je jim šum a fuk veškeré moralizování.

J. Chaloupka 17.2.2018 14:18

Buďte v klidu, při té krizi, která nás čeká, všichni

ti homo, singles a samoživitelky vymřou. Ostatní se přimknou k jakékoliv vlastní rodině. Jako dříve.

J. Krásenský 17.2.2018 14:06

Veškeré zmatky

pohlavní začaly ve chvíli, kdy se učenci rozhodly oddělit sex od plození. Takže narovinu: pohlavní pud je tu pro zachování života, pro předání života a nikoliv pro uvolnění napětí.A pokud se k tomuto lidé nenavrátí, budou se dál zaplétat do lží a nemocí ze lží pocházejících. Lidé rozličně postižení, úchylové a devianti se svých práv mohou domáhat na lidské společnosti, přírodu však neošidí, ani kdyby se na hlavu postavili, ani kdyby společnost obrátili naruby, což dnes provádějí.

D. Polanský 17.2.2018 15:28

Oddělení neprovedli vědci,

ale lidé, včetně vědců, ale již v roli nevědců. Jednoduše tak se to lidem líbí. Šukat, šukat a nemít děti, jelikož děti jsou starosti a odpovědnost. A nakonec i rodiče říkají dětem: máš čas, ještě se nežeň, nevdávej, nejdříve vystuduj, materiálně se zajisti a pak si ještě užij. A tak si užívají, střídají partnery, nakonec i ukradli význam slova přítel, přítelkyně, jelikož název souložník, souložnice je nehezký. A my moralisté se tyto názvy bojíme a stydíme používat. Dokonce i již takový název milenka, milenec se moc nepoužívá.

J. Krásenský 17.2.2018 16:01

omluva

...učenci rozhodli... Omlouvám se všem i shodě podmětu s přísudkem.

M. Bílý 17.2.2018 13:14

Souhlas, pane Štěpánku, ani písmeno proti.

L. Severa 17.2.2018 13:43

Re: Souhlas, pane Štěpánku, ani písmeno proti.

Zdravím a připojuji se.

P. Lenc 17.2.2018 14:01

Re: Souhlas, pane Štěpánku, ani písmeno proti.

Dovolím se připojit, velký dík!