28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Fatální omyly

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JAn Slunečko 22.9.2009 20:18

co se v mládí naučíš

Trefné ,souhlasím, Jiří Paroubek, protože jeho uvažování je shodné s poslanci a voliči socialistické  strany,  si byl jistě tohoto nebezpečí vzpoury vědom. Asi  to nebyl jediný    důvod pro jeho náhlý obrat, jistě však dost  podstatný., Riskovat pro obecxný prospěch, prospěch  vlastní , to se za socialismu rozhodně nenosilo. A jak se říka co se v mládí naučíš ....Pro jeho voliče je podle mne příznačná nedůvěra k elitám a  tzv. inteligentům co se je snaží oblbnou chytrými řečmi a stejně přitom myslí jenom na sebe. Proč by, jsou přesvědčeni ,  měli být jiní než my , každému je přece bližší košile než kabát.    

JK 22.9.2009 20:03

Mnoho slov

o málu. Škoda pro NP. Na jednu stranu, ať si každý píše co chce. Na druhou stranu se bojím, že takovéto grafomanství může zničit jinak dobré stránky. J. Kubišta.

Dolly 21.9.2009 14:49

Chaotické chování

páně Paroubka je důsledkem chaotické státní správy, legislativy a neexistence justice. Ani se mu moc nedivím. Celkově to ale vypadá tak, že se už na svůj vlastní svinčík nemohou současní politikové dívat a nejradši by utekli. Jak vidno, jednoduše to nejde. Jsem docela přející človíček ale za výsledky, které vykazují by skutečně neměli dostávat žádný plat.

Cricket 21.9.2009 12:04

Bingo

Kápl jste na to. Paroubek ve své touze po moci byl motorem předčasných voleb se vší svojí silou. Že se mu ale zasekla převodní páka - klub poslanců ČSSD- to je fakt. Stejně jako to, že by to s rozpuštěním sněmovny bylo na vážkách i díky podobné situaci v ostatních klubech. U socanů je to jen takové surovější, bezprostřednější, právě opět díky tomu, jaký je jejich šéf. Ryby smrdí od hlavy.

JaS 21.9.2009 11:30

Dobrý článek.

Nejlepší je ta zmínka o tom podrazákovi a o tom, jak jeho jednání pochopit!

DS 21.9.2009 10:06

nechápu smysl tohoto výplodu

Ten člověk si myslí,že jediný ON má patent na pravdu,všemu rozumí a ví vše nejlépe.Tito lidé jsou nebezpeční demagogové.

kopec 21.9.2009 12:50

Re: nechápu smysl tohoto výplodu

Berete mi to z ust, tak jsem chtel poznamenat, ze autor nam chtel v podstate povedet  to , ze mel vzdycky a za vsech okolnosti pravdu. Clanek jsem precetl az dokonce hlavne z toho duvodu jestli bude obsahovat i neco jineho.A ne!

Vlastimil 21.9.2009 18:29

Re: nechápu smysl tohoto výplodu

asi jste ten článek přečetli dost nepozorně, autor naopak apeluje na všechny, aby se pořádně zamysleli

lesov 21.9.2009 21:32

Re: nechápu smysl tohoto výplodu

Asi jim to "myslí", jako tomu zmiňovanému "křivákovi" v článku. :-/

Pepa 21.9.2009 9:45

Paroubek není nic.

Paroubek a ti jeho lez(Y)kové mě nijak nebolí, takoví se najdou všude.  Ale děsí mě hlavně ti, kdo je volí, a kolik jich je. Paroubek není národ (i když by chtěl), ale ti voliči. Co to může být za člověka co volí Paroubka, Rátha,Zaorálka,Sobotku a další. Kolik lidí ještě nepochopilo, že jim jde jenom o to dostat se k moci. I za cenu, že zničí budoucnost všech lidí a hlavně našich dětí. Asi si opravdu nic jiného nezasloužíme.

Ludva 21.9.2009 10:36

Re: Paroubek není nic.

Můžu vám to vysvětlit za sebe. Jako státnímu zaměstnanci mi vždycky za pravicových vlád zmrazili plat  a nárůst byl zanedbatelný. Teprve za vlád ČSSD jsem byl schopen z platu něco ušetřit. Uznávám, že to bylo možná na státní dluh, ale to praktikuje kdekdo. Volit kvůli slibům lepší budoucnosti pro naše děti mě odnaučili už komunisté se svými světlými zítřky. ČSSD je výhodnější pro zaměstnance a důchodce, ODS pro podnikatele a živnostníky. Jinak to ani nejde, všem se nedá zavděčit. Idee v tom nehrajou roli.

Cricket 21.9.2009 12:09

Re: Paroubek není nic.

Fajn, pane státní zaměstnanče. Dejme tomu, že jste pro děti ušetřil. Že se ale dluhy budou jednou muset splácet, to nepopřete a nejspíš je budete splácet už i vy a i vaše děti. To jste teda dobře propočítal, jen co je pravda. Hlavně, že jste se chvilkově cítil superživitelem rodiny. (Teď pozor! bude platit "neživíš, nepřepínej").  A že berete vašší plat který přerozdělovači ubrali někomu jinému vás ani nenechalo se začervenat. To je holt ta bezideovost, jiným slovem bezzásadovost.

Ludva 21.9.2009 13:03

Re: Paroubek není nic.

Osobně bych s vámi souhlasil, ale které státy se tak chovají, že šetří ? Oni totiž vědí, že i v případě bankrotu zdaleka celý dluh nesplatí. Viz Argentina. Pak to vyjde na stejno, ti co šetří na tom nebudou o moc líp. Vzpomínám si, jak se ještě za minulého režimu strašilo dluhy Polska - a kde je jim konec ? Nehledě na to, že budoucnost může vypadat úplně jinak, než si dovedeme představit. Kromě toho, kde máte nějakou alternativu - u nás utrácí všechny strany stejně - jen se mění cílové skupiny.

dvd 21.9.2009 13:31

A nebylo by

pro stát - a tím i pro daňového poplatníka - vhodnější, abyste tím státním zaměstnancem vůbec nebyl a zabýval se raději nějakou potřebnější činností?

Ludva 21.9.2009 13:51

Re: A nebylo by

Najdete i režimy bez státních zaměstnanců - třeba  v Africe. Můžete vyzkoušet.

Henry 21.9.2009 9:41

poněkud chaotické.

Budu patrně dva dny přemýšlet o tom, co vlastně autor sděluje.

JaS 21.9.2009 11:37

Re: poněkud chaotické.

Autor sděluje, že novináři nedokázali pochopit Paroubkovo jednání, protože jsou zvyklí hodnotit jednání podle svého rozumu - že pro pochopení je třeba se vžít do způsobu myšlení Paroubka. Pochopit, o co mu jde a jak asi svoje snažení prožívá. Z toho pocházejí jeho reakce, které jsou normálnímu člověku nepochopitelné. Podobné je to s  Klausovými postoji, v tomto případě k rozhodování ústavního soudu.

V. Hoffman 21.9.2009 12:10

Re: poněkud chaotické.

Lenze to je potom cista dojmologia. Neda sa to potvrdit, neda sa to vyvratit, ako podklad pre diskusiu je to na houbeles. Autor nam vlastne hovori "A ja si myslim ze...".

JaS 21.9.2009 12:59

Re: poněkud chaotické.

Je lepší, když napíše, co si myslí, než když bude papouškovat nějaké poučky, aby vypadal chytře a přitom bylo zřejmé, že ničemu nerozumí.

V. Hoffman 21.9.2009 13:30

Re: poněkud chaotické.

Vazeny pane, mysliet si mozem aj ze mesiac je z plesnoveho syra, ale pokial o tom chcem s niekym diskutovat, mal by som to podlozit argumentami. Bud empiricky overitelnymi alebo aspon co najviac jednoznacnymi.  Aspon pokial nie som tak sebastredny, ze predpokladam, ze moje nazory su pre ostatnych zaujimave samy od seba.

S opakovanim pouciek bez hlbsieho pochopenia to ma spolocne len to, ze obidva pristupy znemoznuju dalsiu diskusiu. V prvom pripade preto, ze autor nema vlastne argumenty, v druhom preto, ze ma len vlastne argumenty (myslene argumenty, ktorych platnost vyplyva len za autorovych vlastnych pocitov a dojmov). 

Cricket 21.9.2009 12:12

Re: poněkud chaotické.

Omyl, autor říká: "je to prosté, přízemní touhy maličkých řídí naše činy bez ohledu na vznešený mnohoslovný obal keců, které to mají obhájit a vysvětlit".

Holt se mu vzbouřil jeho poslušný klub. Taky dobrá zpráva.

V. Hoffman 21.9.2009 22:24

Re: poněkud chaotické.

No, az na to ze to nie je podlozene. Autor hlada motivy miesto faktov. To sa potom da vycucat z prsta cokolvek.

V. Hoffman 21.9.2009 22:28

Re: poněkud chaotické.

Mimochodom, preco sa mu teda ten klub nevzburil uz par dni predtym, pri hlasovani o prerobenom ustavnom zakone? Ked uz teda uvazujeme s osobnymi pohnutkami /no dobre, moze byt/ tak logicke je drzat basu s vedenim strany, aby ma zaradili na najblizsiu kandidatku. Predsa si neohrozim stvorocny plat kvoli polrocnemu.

tina 21.9.2009 16:41

Re: poněkud chaotické.

Tady mate jednoho z tech kteri voli CSSD! a to vetsina nepremysli vubec!!

V. Hoffman 21.9.2009 9:37

No tak moment!

Paroubek vystupi a vyhlasi, ze strana, ktoru vedie pevnou rukou,  nepodpori rozpustenie snemovne, ale nemoze za ta Paroubek ale nejaki jeho poslanci. Pricom ide hlavnre o poslancov, ktori maju tak slabe postavenie, ze sa pravdepodobne nedostanu na volitelne miesto buducej kandidatky. 

Hm, co mi tam chyba? Zeby elementarna logika? Podlozeny argument. Nieco viac ako cista dojmologia? Sakra, clovece, ja viem, ze ste o svojej pravde skalopevne presvedceny, ze VIETE ze mate pravdu a nehne s vami ani par volov, ale berte ohlad na nas ostatnych a aspon sa snazte RELEVANTNE argumentovat. :-/ 

messenger 21.9.2009 13:51

Re: No tak moment!

"Pricom ide hlavnre o poslancov, ktori maju tak slabe postavenie, ze sa

pravdepodobne nedostanu na volitelne miesto buducej kandidatky. "

Autor se domniva ze prave tito poslanci o kterych zde pisete by bolt nepodporili rozpusteni snemovny. A Paroubek to nechtel riskovat.

V. Hoffman 21.9.2009 22:22

Re: No tak moment!

Ale no tak. Podla vsetkych prieskumov ziskaju socdemaci viac-menej rovnako hlasov akov predchadzajucich volbach. Naviac sa na kandidatke uvolnili miesta po Melcakovi a Pohankovi. Takze keby aj existovali stranicki pariovia, ktori by uz teraz s istotou mohli povedat, ze na najblizsej kandidatke nebudu /o com sa da s uspechom pochybovat/, pojde o zopar jedincov, ktori tu ustavnu vacsinu neohrozia ani omylom. Bola tam viac nez dostatocna rezerva.

haviř 21.9.2009 8:16

Vidíš v oku bratra svého, břevno ve svém vlastním nevidíš.

Po dvou dnech přemýšlení jste objevil velkou pravdu.Skuste se přes toto zjištění dívat i na sebe, a uvidíte jak se budete jako člověk správně vyvíjet....;-).Pak možná, i pochopíte, že jen přízemní, zištné pohnutky při rozhodnutí poslanců nemusely být.I na ty vaše noviny se pak budete dívat jinak.Nezastavujte!

haviř 21.9.2009 8:18

Re: Vidíš v oku bratra svého, břevno ve svém vlastním nevidíš.

Jejda:Vidíš třísku v oku bratra svého, břevno ve svém vlastním nevidíš.:-)

Ludva 21.9.2009 9:14

Re: Vidíš v oku bratra svého, břevno ve svém vlastním nevidíš.

Jestli jsem vás dobře pochopil, tak myslíte, že Paroubek skutečně mohl mít i ušlechtilé pohnutky ? To je něco tak fantastického, že se tomu člověk vzpírá věřit. Ale opravdu bych skutečný důvod toho mentálního převratu rád věděl. Zvláště když na rozmýšlení co dál bylo od března dost času. Osobně si myslím, že daleko nejlepší strategie ČSSD byla pro letošek nedělat vůbec nic a pokud možno ani nemluvit. Řádné volby by měli v kapse.