29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Falešní sobi

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
David 18.12.2006 20:47

Chachá

Autor článku jak už to bývá vyjádřil přesně o čem to je. Ta reklama je kdovíjak inteligentní. Ale to je můj názor, pan Daneš to vidí jinak, nic se neděje.

A. 11.12.2006 23:28

Je vskutku pozoruhodné,

jakou nasranost tyhle svátky míru a lásky v našem obyvatelstvu (přispěvatelstvu) vybuzují. Za mého  dětství Vánoce voněly jehličím a františky. Zato tady jako by havaroval fekální vůz.

Psí vrah Čumil 11.12.2006 21:52

Nojo, pane autore, to se nedělá, brát čtenářům oblíbené kýče.

Ne, že byste neměl pravdu, ale ve sladké melase vánočního kýče se ten velkokšeft nejlépe schová. Mimochodem - měl byste si zajet na jih do Rakous a nejlépe do Vídně, abyste zjistil, že ještě stále máme co dohánět.:-)

Eva D. 11.12.2006 21:23

Pane Daneši, Vy jste nějak zkysnul.

Nakonec budete brojit v Právu proti kapitalismu a hypermarketům. Každý se může rozhodnout a nedívat se na reklamu, nikdo nikoho nenutí aby kupováním drahých krámů trávil drahocenný čas a kupoval to, co mu nabízejí reklamy. V životě jsem nekoupila jogurty s 0% tuku, po jejichž konzumaci bych se jak pírko vznášela na houpačce vzduchem.

Proti gustu žádný dišputát, ne? ;-D

LadaHaksna 11.12.2006 19:39

proč to vzrušení?

Reklama se Čtvrtníčkem má něco, co ostatní nemají, není tak tupá. Ale ty SMS-ky zdarma jsou zdarma jen na 3 nebo 4 měsíce. Takže....

Zdenek 11.12.2006 18:02

Nesouhlasím s autorem

Tato jinak opravdu stupidní rekalma je založena jen na oprávněné oblíbenosti herce a pokušitele Čtvtníčka.Pokud tam někdo hledá něco jíného měl by skusit udělat raklamu lepší a na opravdu intelektuální úrovni. Ovšem nevím jaká bude úspěšnost. Pravda je v zahraničí to jako přes kopírák akorát je tam toho mnohem více.

Cesilko :-) 11.12.2006 17:15

Jejeku! :-)

Tady je dneska prispefku!!!! :-) :-)

martin 11.12.2006 17:08

Falešný Topol,

to je originálnější reklama. A vida jak zabrala na 35% voličů. Jen ty parohy slízla nevinná duše.

;-) 11.12.2006 17:11

Re: Falešný Topol,

Češi píšoi ty píčo, já ty <|>

martin 12.12.2006 15:11

Re: Re: Falešný Topol,

Příteli, tento slogan není můj, pochází přímo od Vašeho nejvyššího, tam adresuj své značky.

Vašek 11.12.2006 15:42

nejsme výjimkou

Nevím v jaké zemi na Vás televize nechrlí vánoční reklamy.Já jsem žil v USA a na Novém Zélandu a jestli to tam nebylo stejné, tak jedině horší. A to ještě vrcholilo léto, takže to bylo ještě absurdnější - dědové mrázové teplem kolabovali .

Artur 11.12.2006 14:45

reakce

Škoda, že nejste seznámen s hodnocením úrovně našich reklam v evropském kontextu. Potom by jste nemohl napsat takovou stupiditu. Pište prosím pouze o tom o čem něco víte.

Děkuji.

George z hor 11.12.2006 13:52

Danesi,

videl jste vubec nekdy nejakou zahranicni televizi?

Popleta 11.12.2006 13:33

Falešný svetr u Vodafone?

Tak jsem se odhodlal po několikerém shlédnutích TV reklamy s (ne)falešnými soby navštívit stránky Vodafone. A představte si - nikde jsem tam nenašel, že by nabízeli ten pulover, který nosí Čtvrtníček v té reklamě. Jen samé telefony s SMS zdarma. Ale já chci k vánocům právě takový svetr, jaký má Čtvrníček. Nevíte, kde by se dal sehnat?

P.S. Doufám, že nedostanu od přítelkyně falešné parohy místo toho svetru.

Jindřich 11.12.2006 13:39

Re: Falešný svetr u Vodafone?

Místo pravých parohů?

honzak 11.12.2006 14:31

Re: Re: Falešný svetr u Vodafone?

jsi rychlejší....

Popleta 11.12.2006 14:51

Re: Re: Falešný svetr u Vodafone?

Kdoví, jestli by dala přednost falešným (či pravým) parohům nebo by raději obešla několik desítek obchodů a hledala konkrétní svetr?

DJ.Giovanni 11.12.2006 16:00

Re: Falešný svetr u Vodafone?

neboj se, přítelkyně ti pořídí parohy zaručeně pravé

loula 11.12.2006 12:58

jenom příhodu k dobru z dob bolševismu

byli jsme tehdy s půlroční ratolestí na tzv. vítání občánků. Předseda Národního výboru tam držel řeč, potom pionýři zazpívali, maminky dostaly kytičku a občánci vkladní knížku s tisicovkou. Prostě taková běžná maličká slavnost. Ale potom vystoupil starý agent pojištovny,  a držel řeč, při které maminky omdlévaly: ...vaše děťátko nečekají pouze šťastné chvíle, ale také nebezpečí: Ano, maminko, už vidím, jak ta vaše rozkošná holčička na sebe zvrhne hrnec horkého oleje, a tohoto neposedného chlapečka určitě přejede auto. A tato dvojčátka  vypadnou z okna, na to vemte jed. .... A náhle přichází naše pojišťovna, a zase je všechno radostné.... a rozdával přihlášky.

Kam se hrabe dnešní reklama Bobika a pod.

dulcibelka 11.12.2006 13:13

Re: jenom příhodu k dobru z dob bolševismu

Ještě štěstí, že vítání občánků nebylo povinné.

nup 11.12.2006 16:07

Re: jenom příhodu k dobru z dob bolševismu

Nene, kam se tito hrabou na dnešní pojišťováky - ti obcházejí porodnice a ještě napůl nevnímající maminky nutí k podpisu "těch úžasně výhodných, skoro zdarma" životních pojistek, v lepším případě jen stavebních spoření. Tu "neviditelnou ruku ... ", která tyhle hajjzly do porodnic pustila, bych sekal po kousíčkách.

Brmboš 11.12.2006 12:39

Jen sobi?

Víte co všechno je kolem nás falešné a ty soby holt beru jako velkou koalici mezi Vodafone a paroháči.

herdekbabka 11.12.2006 10:37

no někdo tu napsal - že ti sobi jsou ironií nebo tak něco - asi by byli,ale

jak se tak vyvíjí - ta parodie mizí - a je to reklama se vším všudy- rozhodně mne nutí k tomu abych se Vodafone vyhnula velkým obloukem. Víte, neberte mi reklamu - je to jediný bezpečný důvod jak se vyhnout malérům a nevyhodit peníze za kr*ávovinu či zmetek. No a naši výrobci reklam jsou cvo*ci, zrovna tak jako ti kteří ty reklamní výblitky platí. Nevím jak v Praze či jinde ale když se tak koukám po super hyper - po zákaznících a nákupech -nepozorovala jsem, že by to na  zvýšený nákuop mělo nějaký vliv.  je to jen o zvýšení nákladů a menších daních - jinak nic.

Echo 11.12.2006 11:29

Re: no někdo tu napsal - že ti sobi jsou ironií nebo tak něco - asi by byli,ale

Já už to nepamatuji, ale brácha vzpomíná na pana Vajíčko v reklamě TV za socíku.Rodiče nás vedli k názoru, že co je v reklamě nekupovat. Lituji prodavače velkých obchodů, vánoční koledy celý den to je silný nařez. Mne to vede k velmi rychlému úprku. Takové nějaké veni, vidi, fugi. A pan autor? Takový antikomunistický Pan Vajíčko, ale silně vyklovaný.

Luksoft. 11.12.2006 12:07

Bumerangový efekt.

Ano, tomuhle se říká "Bumerangový efekt", kdy je výsledek právě opačný.

Příkladem byla "reklamní kampaň" Rakouska, že jaderná energetika, Temelín, je špatný. A právě při vrcholící kampani před spuštěním byla podpora jádra u nás nejvyšší.

Stává se to, když je reklama agresivní či uvádí nepravdivé údaje. V případě sobů to asi nehrozí. Jelikož všichni 3 operátoři investují do reklamy, nezbude vám asi než přestat telefonovat...

jakovy 11.12.2006 17:44

v případě sobů hrozí Re: Bumerangový efekt.

že si Vodafone bude chtít od ostatních zadavatelů TV reklamy poplatek, protože v Česku jsou již skupiny, které přes reklamu nechodí vařit kafe, ale čekají na falešné soby. A při tom shltnou dávku cizích reklam proti své vůli. Místo kafe.

Eva D. 11.12.2006 21:15

Re: no někdo tu napsal - že ti sobi jsou ironií nebo tak něco - asi by byli,ale

No nevím, nejspíš nebudete patřit do cílové skupiny zmiňované reklamy. V době, kdy jsem k nim an Národní nakoukla, se tam přehlašovalo ( k nim) několik lidí a katalogy šly na dračku.

Každý už ví, ke komu patří ti falešní sobi. O Vodafonu se mluví. Podíl stoupá. :-)

karel 11.12.2006 9:35

žít v bludu je nemoc, nelze se tedy na autora zlobit

Každý stát potřebuje příjem z daní. Čím více slavených svátků, tím větší odvod DPH. Koukněte se do USA kolik mají dětičky nutných serepetiček při každém svátku, kolik mávátek je při každých volbách. Myslíte, že jim tyto artefakty vydrží do příště ? Holt si na reklamu buď zvykneme, nebo budeme mít kolem sebe personál v bílých pláštích. Jiná možnost bohužel není.

loula 11.12.2006 9:45

Re: žít v bludu je nemoc, nelze se tedy na autora zlobit

Současná společnost stojí na spotřebě. Takže je nejvýhodnější, nakoupit zboží, co nejrychleji jej vyhodit a nakoupit nové. To se samozřejmě netýká jenom těch mávátek, ale i zboží podstatně dražšího.

Ladislav N. 11.12.2006 11:26

Re: Re: žít v bludu je nemoc, nelze se tedy na autora zlobit

Vy kupujete zboží, abyste je co nejrychleji vyhodil? 8-o