18.4.2024 | Svátek má Valérie


SPOLEČNOST: Dvojí metr ekoaktivistů

12.6.2017

Zákaz kožešinových farem podle mého názoru jasně ukazuje skutečné úmysly levicových dobrodějů, kteří za tímto zákazem stojí a po dlouhá léta za něj lobbovali.

Podobně jako všem ostatním zakazovačům, jichž se v poslední době vyrojilo až děsivě mnoho, jde i těmto pouze o zákaz čistě pro účel něco zakázat - cokoliv. Ze slov pana aktivisty, který k tomuto tématu vystoupil na iDnes v pořadu Rozstřel, plyne zcela nepochybně, že příště na řadu přijdou i zvířata chovaná pro maso - jakmile k tomu postupně seberou dostatek podpory. Jediný důvod, proč tito lidé zatím nelobbují za zákaz jatečních chovů, je ten, že by je většina lidí odmítla. Zatím. Ale morálně takový zákaz považují za přijatelný.

A co je snad ještě důležitější: všimněme si, jací lidé se do kroužku aktivistů bojujících za tzv. „práva zvířat“ rekrutují. Stálo by to za důkladnější průzkum, ale jsem si naprosto jistý, že agenda těchto aktivistů na levé straně politického spektra kromě překrucování pojmu právo, kromě ekologického aktivismu, kromě snahy o regulaci našich životů, zahrnuje i multikulturalismus. Takřka vždy tomu tak je. Jejich praktické postoje určují jejich základní filozofické a etické premisy - kolektivismus a altruismus. A praktickou politickou implikací těchto premis je jak ekologický aktivismus a vyzdvihování tzv. zájmů přírody nad zájmy lidských bytostí, tak i apel na multikulturní svět, v němž budou hodnoty vyspělé západní civilizace obětovány ve prospěch primitivního a brutálního barbarismu.

Jak by tito aktivisté za tzv. „práva zvířat“ reagovali, měli-li by posuzovat ospravedlnitelnost halal porážek, nebo snad dokonce vystoupit na obranu zvířat, která jsou při této barbarské praxi utýrána? Nikdo z nich za zákaz halal porážek nebojuje - odpůrci této ohavnosti se rekrutují z úplně jiné části politického spektra. Levicové ekoaktivisty halal porážky vůbec nezajímají. Nedemonstrují před mešitami, nepořádají happeningy před prodejnami označenými halal certifikací, a pokud se už tohoto tématu někdy dotknou, děje se tak velice potichu a s umírněností, o níž by si majitel kožešinové farmy vystavený útokům aktivistů mohl nechat jen zdát. Proč? Protože jejich agenda je ve své pravé podstatě namířena proti svobodě a proti západní kultuře, a halal porážky jsou součástí islámské kulturní subverze, která má integritu naší kultury podrýt, stejně jako ji podrývají neustálé útoky na svobodu jednotlivce prostřednictvím všemožných zákazů, které každého z nás postupně svazují stále pevnějšími řetězy. Aktivisté, kteří nyní se zákazem kožešinových farem slaví své vítězství, jsou s halal řezníky na jedné lodi a jejich cíl je společný: úplné zničení svobody.

Lze pochopit odpor velké části veřejnosti, té neaktivistické, pasivní, proti kožešinovým chovům. Žádný normální, slušný člověk nechce vidět zvířata zbytečně trpět. A v tomto případě byla dobrá vůle těchto lidí zneužita v dlouhodobém měřítku proti nim samým.

Převzato z blogu s autorovým souhlasem.