19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Dělají z nás blbce

V úterý 17. listopadu 2015 večer jsem byl moc smutný. Cítil jsem, že masivní ofenzíva, kterou proti většině našeho národa vedou politici a mainstreamová média, se ještě znásobila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 24.11.2015 17:45

Chceme prezidenta, ne Zemana!

Kdo po tom všem, co předvedl Miloš Zeman - z božího dopuštění prezident ČR - od svého dosazení na Hrad, podporuje jeho úřadování i nadále, ten to nemůže mít v hlavě v pořádku.

Š. Hašek 24.11.2015 19:17

Re: Chceme prezidenta, ne Zemana!

Nemám to v hlavě v pořádku.

Předpokládám, že už je máte ubytované na své chatě. Řeči se vedou, voda plyne. Zkráceno.

Teď ještě nějak eliminovat ty, co mají blouznivé názory/jiné než Vy. Snažte se, k lepším zítřkům, k novodemokratům muslimským/bruselským.

L. Novák 26.11.2015 16:56

Re: Chceme prezidenta, ne Zemana!

Čest práci, soudruhu! Kdo nejde s námi, (krypto)komunisty, jde proti nám.

Že? :-P

Ś. Svobodová 24.11.2015 16:12

Se Zemanem je to těžké.

Když si odmyslím všechny ty rádobykauzy obsahující emoce, doměnky, manipulaci, ale jen minimum faktů, zbyde mi obraz sebestředného politika užívajícího si svůj vrchol, bezesporu inteligentního a nebezpečného soupeře, odměňujícího své kamarády a dělajícího vše pro to, aby se na výsluní mohl ještě jedno volební období ohřát. 

Spoléhat na něj je sázka nejistá, protože reálnou moc něco ovlivnit nemá. Může být jen tlampačem.

I. Schlägel 24.11.2015 16:26

Re: Se Zemanem je to těžké.

Souhlasím s Vámi. To, že varuje před masivní migrací z něj ještě automaticky nedělá průměrně poctivého (nepoctivého-dle výběru) politika. Bohužel lidé hodnotí svou elitu zhusta dle jednorázových více či méně populistických vyjádření a nevěnují pozornost celé pohnuté kariéře konkrétního politika. A že politická kariéra páně Zemanova umí nabídnout celou řadu pohnutých událostí.

P. Klouda 24.11.2015 16:31

Re: Se Zemanem je to těžké.

Tak teď, paní Svobodová, velmi obtížně hledám odpověď na otázku, zda byl Váš koment k mému příspěvku souhlasem, či nesouhlasem. Protože v tom, co jsem si právě přečetl ve Vašem příspěvku, nenalézám nic, čím byste popírala moje vidění reality, a stejně tak já nemám důvod cokoli na Vašem vidění "našeho soužití" s p.ing.Zemanem zkoušet zpochybnit. Tedy... ~ krom toho, že nám celý týden po minulém úterku ukazuje, jak p.ing.Zeman může stmelit lidi s jediným společným názorem, ač jiné názory mohou mít naprosto odlišné, a tedy: nějakou reálnou moc má... Bohužel...

Asi bychom měli své souhlasy i nesouhlasy psát méně zastřeně... 8)

Ś. Svobodová 24.11.2015 18:04

Re: Se Zemanem je to těžké.

Nezastřeně Vám tedy odpovídám takto: Zeman je demokraticky zvolený prezident. Není o nic horší nebo lepší než Klaus či Havel. (Havla žurnalisté milovali a byť udělal několik tak zásadních "bot", že nás stíhají dodnes, je vynášen a nekritizovatelný. Klause nenáviděli, ale báli se ho a zaútočili až na konci mandátu. Zeman, který prohlásil, že se nikdy nebude s novináři soudit, je pro bezpracnou a snadnou kořistí.)

Vyzývat prezidenta k odstoupení na základě toho, že ho nemohu ani cítit, pokládám za pitomost. Kdyby se ukázalo, že jedná proti svým občanům pak klidně.

P. Klouda 24.11.2015 18:48

Re: Se Zemanem je to těžké.

Váš druhý odstavec... ~ tak ho nevyzývejte k odstoupení, jestliže ho "jen" nemůžete cítit. Já bych ho rád vyzval ~ pokud bych k tomu dostal onačejší příležitost ~ právě proto, že dle mého (a už vím, že nejen mého ~ boudíky!..) vidění věcí proti svým občanům jedná. Například tím, že přiživuje nesnášenlivost mezi dvěma skupinami v naší společnosti, což je samozřejmě osvědčená taktika stranicky vyškolených komunistických kádrů: vědecký komunismus stál ~ mj. ~ na tom, že znesvářoval lidi z měst a z venkova, inteligenci a "poctivě pracující lid", etc, etc... A p.ing.Zeman rozeštvává ještě víc, než to dokážou oni sami, příznivce přijetí imigrantů a odpůrce tohoto přístupu, a to tak, že se z umírněných odpůrců postupně stávají vyhranění odpůrci, a to samé "na druhém břehu".

Ale VY ho rozhodně nevyzývejte... 8)

Ś. Svobodová 24.11.2015 20:55

Já pouze reaguji na vaše slova,

Pochopila jsem z toho, že:

1.že sledujete s nelibostí mediální konání prezidenta a Reportéři vás "nakopli" k tomu, požadovat rezignaci: 2.pro konání, které označujete jako vysokou formu totalitarismu.

ad1: Myslím, že hodnotit prezidenta podle mediálních výstupů je zavádějící. Možná by bylo zajímavé, kdybyste jeho slova jen četl, bez vytrhávání z kontextů, bez vizuálního doprovodu a bez toho, že byste věděl, že pocházejí od něj. ad2: Zeman nemá sílu rozdělovat společnost. Naopak, říká, že lidé mají nárok na to, aby mohli svobodně vyjádřit svůj názor, aniž by byli okamžitě označeni za "burany, čecháčky, xenofoby, rasisty, rusofily, putinovce, ale také havlisty, pravdoláskaře " atd...Společnost rozdělují jen lidé, kteří se od ní distancují.

P. Klouda 24.11.2015 21:15

Re: Já pouze reaguji na vaše slova,

Co je to mediální konání prezidenta, paní Svobodová? To je to jeho konání, které sledují média, nebo jeho konání cíleně určené médiím, a nebo to jeho konání, které by média zaznamenat neměla? Hodnotit KTERÉHOKOLI prezidenta lze hodnotit I podle jeho mediálních výstupů ~ buď je natolik inteligentní, že zvládá prezentaci ne sebe jako sebe, ale sebe jako hlavy našeho státu tak, aby jeho konání bylo co nejjednoznačnější a nejtransparentnější, nebo inteligentní není, a nebo je, ale svoji inteligenci využívá k provokování médií či občanů skrze média.

A Vaše ad 2: ano, chování p.ing.Zemana je středně až velmi rafinované. Jeho konání na Albertově před týdnem a několika hodinami bych viděl jako něco mezi těmito dvěma mantinely: »Nálepka či nadávka není argument....... řev je projevem stáda, které se zde sešlo minulý rok.« ~~ TO jsou jeho slova, která postavila jednoznačně jeho fanoušky plus vyznavače radikálního přístupu k migrantům proti lidem, kteří si vloni troufli ho zkritizovat. (Celý jeho projev jsem poslouchal v přímém přenosu ~ mmchdm.) On onomu uvedenému rozdělení naší společnosti vydatně pomáhá, podporuje ho a těží z něj.

A Váš argument, že ono cosi říká, nebo naopak neříká ~ paní Svobodová, a proč si myslíte, že vše, co říká, taky tak myslí? Podle Vás je to opravdu tak rovný člověk? ~~ Nějak mi Vaše poslední názory neladí s Vaším autorským příspěvkem ze 16:12 tohoto dne. Nebo jste si to rozmyslela, a p.ing.Zeman už pro Vás není ~ cituji ~ »sebestředný politik, užívající si svůj vrchol, bezesporu inteligentní a nebezpečný soupeř«?......

Š. Hašek 24.11.2015 19:11

Re: Se Zemanem je to těžké.

Se Zemanem (presidentem republiky) to vůbec není těžké.

Těžké je to se zoufalci/vyznavači neokomunistické RVHP/brusele, jinak řečeno socstátprávisty. Ti si dělají legraci z občanů. Nezaznamenal jsem sekundu, kdy by si náš president dělal legraci z občanů/selského rozumu.

Š. Hašek 24.11.2015 14:27

Souhlas s článkem.

A. Alda 24.11.2015 14:16

Také jsem nevolil Zemana,

ale nevolil jsem ani Švarcnberka. Ale kdyby dnes byly presidentské volby, volil bych Zemana. Jsem rád, že se stal presidentem, i když jsem mu svůj hlas nedal. A jímá mne hrůza při pomyšlení, že by presidentem byl Švarcnberk nebo Roithová, kterou jsem volil.

Snímám přilbu a sypu si popel na hlavu.

J. Slanina 24.11.2015 15:47

Re: Také jsem nevolil Zemana,

No víte, ač je Ovar vypitý a vyhulený, rozhodně není blbý. Právě vy jste toho důkaz. Uvědomte si, že Ovar už vlastně zahájil volební kampaň na další prezidentské období. A jelikož se asi těžko najde protikandidát, který by se bez skrupulí postavil vedle Konvičky a vyhověl tak rádoby přání "ohroženého" davu.

BTW: Nerad bych abyste mne osočil z nějakého sluníčkaření. Pro mne je dobrý muslim jen ten v Istambulu a dál.

L. Novák 24.11.2015 17:47

Re: Také jsem nevolil Zemana,

:-)

J. Hejna 24.11.2015 18:19

Re: Také jsem nevolil Zemana,

Pane špatně vyuzený přesolený špeku, ještě se naučte chovat k prezidentu republiky.

J. Slanina 24.11.2015 20:06

Re: Také jsem nevolil Zemana,

Nu, takhle mně oslovovali naposledy spolužáci cca ve třetí třídě obecné. Vypadá to, že ty jsi chlapče, ve svém duševní vývoji asi tak na jejich úrovni.

BTW: Jak by se asi tak měl chovat občan této republiky ke svému prezidentu v případě, že naopak tento prezident mu dělá ostudu všude kam vleze? Popovídej, souruhu Guthe-Jarkovský?

L. Novák 26.11.2015 16:58

Re: Také jsem nevolil Zemana,

Od Zemanových příznivců nemůžete očekávat žádné "zázraky". :-)

P. Vaňura 24.11.2015 13:22

Pokud by to bylo možné, předal

bych panu presidentovi veškeré pravomoce pro obranu naší země před vetřelci a právem podle svého uvážení nasadit policii a armádu.

P. Klouda 24.11.2015 13:33

Re: Pokud by to bylo možné, předal

Bohudíky, že to není možné, a že toho nemohou takovéto názory dosáhnout.

Něco takového moct udělat by bylo jako podstoupit dobrovolně asistovanou sebevraždu národa.

M. Pivoda 24.11.2015 11:18

Obecná rada: Přemýšlejte, přemýšlejte!

Popovský: "Často přemýšlím o tom, jestli jsem se za poslední dva roky změnil já nebo lidé, o kterých píšu. ..."

Je to ještě náročnější na přemýšlení, než píšete. Změnil se totiž celý svět. A přitom ten "překvapivý" vývoj byl docela dobře předpověditelný, když se zpětně podíváte kriticky na uplynulou dobu. Takže přemýšlejte a přemýšlejte.

Kde je hlavní chyba našeho přemýšlení? Lidé sice uznávají, že v minulosti existoval jakýsi vývoj (chodili ve škole povinně do výuky historie), ale dnes předpokládají, že dál už to bude stále stejné, jako je tomu dnes. Žádný další vývoj nepředpokládají. A proto své prezidenty (či jiné zástupce) volí na tu dobu, která právě existuje, nikoliv na tu, která má přijít.

Radikální islamismus představuje sice dnešní problém, ale před námi jsou ještě větší problémy - úplně jiného druhu. Dnešní Islámský stát lze určitě porazit a zastavit (a tím i zastavit migraci), ale technologický vývoj nelze. Těšte se proto na jeho důsledky v rukou těch, které jste volili pro dobu dnešní, nikoliv pro dobu budoucí.

R. Langer 24.11.2015 15:57

Re: Obecná rada: Přemýšlejte, přemýšlejte!

Technologický vývoj se zatím vždy, na rozdíl od náboženských fantasmagorií (včetně těch komunistických, zelených a jim podobných) ukázal pro lidstvo jako prospěšný. Takže se na jeho důsledky velmi těším, na rozdíl od důsledků činnosti pomatených věřících. Třeba zelení vám slíbí, že ten technologický vývoj zastaví, a pokud nezastaví, budou jej všemi silami bojkotovat.

Pokud jim dopřejete sluchu, pak si to patřičně užijete. :-P

M. Pivoda 24.11.2015 20:00

Technologie je vždy dvojsečná zbraň.

"Je to nebezpečnější než atomová zbraň", řekl Elon Musk, když dohlédl možné důsledky budoucích technologií.

Dětem a psychopatům tak silné zbraně do ruky určitě nepatří. Toto se musí patřičně kolektivně hlídat a nejen slepě věřit dnešním vůdcům.

Technologický vývoj nelze zastavit a v islámském světě určitě podstatně nepokročí. Naštěstí. Jejich teroristické útoky jsou proto jen menším zlem ve srovnání s tím, co by se mohlo stát, kdyby ty technologické schopnosti měli.

P. Klouda 24.11.2015 10:55

Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

OTEVŘENÁ VÝZVA MÉMU POSLANCI, MÉMU SENÁTOROVI, A HLAVNĚ! PANU ZEMANOVI A JEHO SUITĚ.

Mů pane poslanče, můj pane senátore ~  ttž. za Mladoboleslavsko. Píšu Vám proto, že už mě ~ za pár posledních týdnů ~ definitvně přetekl pohát trpělivosti s pan inžinýrem Zemanem a jeho nejvěrnějšími poddaními, tj. místním Mlynářem a Ovčáčkem. Poslední kapkou se stalo to, co ukázala reportáž, kterou odvysílala včera, tj. 23.11.2015 ve 21:30 ČT1 ~ viz http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/215452801240039/

Pane poslanče, apne senátore, když si to pořádně jak prohlédnete, tak poslechnete, asi dojdete podobně jako já k závěru, že ačkoli o p.ing.Zemanovi tam není řeč jako o muži v pozadí výrazněji [ale ne že by vůbec!!], nelze věřit tomu, že by si něco takového mohl dovolit p.Mlynář sám od sebe; a dalším závěrem je, že tato akce Hradu je jistě důvodem pro nějaké důkladné finanční i jiné šetření, a dost pravděpodobně i k podání několika žalob jak na p.Mlynáře, tak patrně i na pana inženýra.

Takže Vás tímto prosím, ba žádám jakožto svého poslance, resp. senátora, abyste se pokusil spolu s dalšími morálně pevnými zastupiteli o sestavení patřičné žaloby na každého, na koho ji podat v souvislosti s onou akcí Hradu 17.listopadu lze. Vaše reakce na fakta včera zveřejněná ukážou, zda jste hoden nejen mů důvěry, ale důvěry vůbec.

A Vy, pane inženýre Zemane, Vy byste měl nejpozději ihned na funkci, kterou Vám někteří v tomto národě nemoudře svěřili, rezignovat ~ Vaše forma totalitarizmu už v polistopadové historii našeho státu přesahuje vše ~ včetně špiček nejvyšších věží na Hradě. A i kdybyste tvrdil, že chcete svým počínáním české občany probrat, aby si začali všímat absurdnosti v počinech našich politiků ~ např. pana Babiše, který jako ministr financí sám rozhoduje, zda jeho úřad provede kontrolu v jeho holdingu ~ pak Vám neuvěřím: zastáváte dost vysokou funkci, abyste nemohl zvolit nějaký přímý způsob, jak na nešvary jiných upozornit. Jakože ty Vaše nemají obdoby. Dík.

K. Frauknecht 24.11.2015 11:13

Re: S vámi je velká sranda!

Naprosto proti svému zvyku jsem si ten "pořad" pustil. (Zpravodajství a publicistiku sleduji pouze na slovenské TA3. Nejsou tendenční a hlavně nelžou!) Vypnul jsem v čase 4:05 :-))). Dozvěděl jsem se, že volební guláš a prohlídka reprezentačních prostor Hradu je úplatkem (o koblihách nepadlo ani slovo :-)!) a že důchodci jedou skrzeva oběd zadáčo přes celou republiku! Úchvatné info!

Vyzývejte své zastupitele i nadále! Čest vaší práci!!

P. Klouda 24.11.2015 11:22

Re: S vámi je velká sranda!

Ale pane Frauknecht! Když začnu od konce ~ čest práci byl pozdrav soudruhů, a tedy rovněž pana inžinýra, nikoliv můj ~ nevím oFšem, jak dalece Váš...?...

A v onom pořadu ~ pokud jste to nepochopil ~ nešlo ani tak o to, že si důchodci něco dopřáli zadarmo [ačkoli je jejich morálním problémem, že se nechali takto politicky zkorumpovat... ], jako hlavně o to, KDO tu akci platí, a jaká všechna nařízení, související s bezpečností v dotčených částech Hradu, byla porušena ~ nu, asi jsem i na něco v této chvíli zapomněl.

A to, že je se mnou sranda, je asi pravda ~ dokázal jsem obvykle pobavit tam, kde jsem pobavit chtěl. Ale pokud pobavím někoho tím, že toužím po posílení mravnosti mezi našimi politiky a dalšími ústavními činiteli, pak je onen člověk pravděpodobně chudák, kterého mi může být jenom a pouze líto. A... ~ takový člověk si samozřejmě na Hradě nezaslouží nikoho lepšího, než je pan inžinýr.

K. Frauknecht 24.11.2015 12:17

Re: Moc se nedurděte :-)

Pozdrav byl pokus o žert, anžto Vaše starosti (a starosti "Reportérů") zavání starými pořádky na sto honů.

Mě je úplně šuma fuk kdo kam jel a kdo podporuje Zemana. Je to ostatně prezident vzešlý z přímé volby (i když jsem ho nevolil) a to je nezbytné respektovat. Pokud chcete postupovat jinak, přibližujete naší republiku k praktikám Muslimského bratrstva.

Kdo to platil se patrně časem dozvíme (údajně jakési SPO :-))). Kdo platil dopravu brněnských študáků na trucdemonstraci taky nevíme (údajně nějaký magistrát :-)). Dočtěte do konce: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/CT-vcera-zesmesnovala-Zemana-Z-Hradu-uz-ale-prisla-odpoved-409676

P. Klouda 24.11.2015 12:28

Re: Moc se nedurděte :-)

Nu, jako Váš pokus o žert jsem pochopil jen nadpis Vašeho příspěvku ~ bohužel to ostaní mi nějak výtazně žertovně neznělo. Leč... ~ teď se dostáváte na trochu tenčí led: »Pokud chcete postupovat jinak, přibližujete naší republiku k praktikám Muslimského bratrstva.« ~~

~~ Tedy... ~ doufám! že nechcete tvrdit, že chci-li, aby se jak p.ing.Zeman, tak naši politici chovali morálně, že se tím dopouštím toho, o čem píšete, že se toho dopouštím. Nebo!.. ~ pro Vás je touha po mravnosti a ~ rozšířeněji ~ po tom, aby bylo pravdivé tvrzení, vyšité na prezidenstké zástavě, signálem o tom, že má někdo blízko k muslimům?!!

To by bylo opravdu zvláštní asociování dost odlišných postojů ke světu: já osobně nechci p.ing.Zemana stejně intenzivně, jako nevěřím muslimům... Takže ~ prosím ~ krapet logičtější souvislosti....... 8)

P.S. Rozdurděný jsem od včerejšího večera, kdy jsem viděl a slyšel onu reportáž... 8)

K. Frauknecht 24.11.2015 12:52

Re: Moc se nedurděte :-)

To, že pana prezidenta nechcete je problém, který může být vyřešen příštími volbami, ale nemusí :-)). Základním "principem" demokracie, na rozdíl od praktik Muslimského bratrstva, je, že většina našich spoluobčanů jej chtěla.

O tom, že morálka a politika nejde ruku v ruce asi nikdo moc nepochybuje. Pokud Vás však irituje chování prezidenta více nežli např. účast "podnikatele", žijícího ze státních zakázek, při řízení státu, pak máme zcela rozdílný žebříček hodnot!

Netušil jsem, že na těch trenkách bylo něco vyšito :-)).

P. Klouda 24.11.2015 13:28

Re: Moc se nedurděte :-)

Pane Frauknechte, Vy rozesmáváte mě, ačkoli ~ upřímně ~ stejně jako cokoli jiného tragikomického. Takže je to smích s pláčem. Ale k Vašemu poslednímu příspěvku...

Už poněkolikáté v během posledního týdne se někde dočítám, že p.ing.Zemana chtěla většina našich spoluobčanů. Což není pravda ~ chtěla ho jen většina těch, kdo se účastnili druhého kola poslední prezidentské volby u nás. Což ale samozřejmě neznamená, že by svou současnou funkci nezískal demokraticky. TOTO ale na druhou stranu neznamená, že není žalovatelný. Nebo je to bůh a la egyptští faraoni? ~ například?.. A Vaše druhá myšlenka... ~ zní Vám snad to, co jste si mohl přečíst v mém původním příspěvku, ttž. »A i kdybyste tvrdil, že chcete svým počínáním české občany probrat, aby

si začali všímat absurdnosti v počinech našich politiků ~ např. pana

Babiše, který jako ministr financí sám rozhoduje, zda jeho úřad provede

kontrolu v jeho holdingu...« ~ zní Vám toto tak, že mě p.ing.Zeman irituje víc, než pan Babiš? Tedy... ~ předpokládám, že on se skrývá za Vaším opatrným "podnikatelem"... Iritují mě oba stejně, a p.Babiš od pátku 13.listopadu vlastně ještě víc, protože mnohem častěji než dřív mluví na kameru bez přípravy, díky čemuž můžeme snadno vidět a slyšet, jak není s to dát dohromady víc než jednu větu bez stylistických problémů, ba dokonce problémů se smysluplností svých vyjádření. Jenže... ~ jeho řečenění neživí, že... ,(