Středa 21. ledna 2026, svátek má Běla
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alfons

15. 11. 2006 11:53
Formuje se nová inteligence,

která vyvede národ z letargie. Budou to všichni malí, doposud málo viditelní pejsci z této diskuze. Jsem hrdý na to, že i mne tento proces postihl a že se můžu přiřadit k rodící se elitě národa. Být "U TOHO" je krásný pocit, který sdílím se všemi zdejšími pesky-buditeli.

0 0
možnosti

Jura Jurax

15. 11. 2006 15:33
Re: Formuje se nová inteligence,

Huš, Álfons - co se pleteš mezi ty pejsky ...

0 0
možnosti

Standa

15. 11. 2006 11:41
SPOLEČNOST: Degenerované hodnoty

Evropa nedegeneruje (není třeba to čtenářům podsouvat) jen má odlišný přístup na základě staletých zkušeností - než válčit, je třeba vědět co bude pak - novověk. Amerika na svém území nikdy nebojovala s podobně vyzbrojenými armádami jako měla ona svou - nemá zkušenosti jako Evropa. Amerika - válčím kdekoli a skýmkoli a pak se uvidí - středověk.

0 0
možnosti

Sumo

15. 11. 2006 12:53
Re: SPOLEČNOST: Degenerované hodnoty

Nejde o válčení v čisté formě, nýbrž o postoj permanentního uhýbání, ke kterému se Evropa dopracovala. Jinými slovy ať udělá kdokoliv cokoliv, Evropa se omluví. Část Evropanů to bere jako morální vyspělost, zbytek světa jako slabost opravňující k ještě silnějšímu útoku. Někdy je nutné říci dost.

0 0
možnosti

Finrod Felagund

15. 11. 2006 11:16
Myslím, že tažení do Iráku byla v této podobě chyba

Američané měli spíše využít to, že Husajn je odvěkým nepřítelem Íránu a donutit ho se usmířit tak, jak to udělali s Kaddáfím (tzn. něco nabídnout), a potom bez války v Iráku použít irácké síly (Saddámovy) spolu s US Army a dalšími, co by se chtěli přidat, aby se vzal do kleští z Afghánistánu (kde byl zásah zcela v pořádku) a z Iráku. Protože opravdu nebezpečný je v regionu Írán, to on má rakety Šaháb-3, to on vyvíjí jaderné zbraně a chce zlikvidovat Israel (a ani se tím netají). Je to Írán, ne Irák, kdo tahá za provázky v Sýrii a v Libanonu. A navíc likvidace tamního režimu by nedopadla takovou katastrofou, jak je tomu v Iráku, protože narozdíl od Iráku, kde Husajnův režim držel pod palcem radikální šíity, Írán drží pod palcem obyčejné lidi, kteří jsou na mnohem vyšší civilizační úrovni, než Arabové, a tak by o hodně snadněji přijali demokracii, než je tomu v Iráku. Irák obývají z velké většiny etničtí Arabové (pak je tam kurdská menšina) - což je právě ten problém. Arabové jsou poměrně barbarský národ, který nelze ovládat jinak, než silou, a jakýkoliv pokus o demokratizaci kterékoliv arabské země zatím vyústil vždy v to, že si zvolili nějakého diktátora - v lepším případě osvíceného, v horším radikálního wahhábitu. Leč bohužel, dnes to v Iráku kvůli Bushově naivitě a tvrzeních o "islámu jako náboženství míru" vypadá jak vypadá a Amerika má vylámané zuby, které by byly dost co platné v Íránu.... Co s tím teď? Nevím, ale když už to někdo takhle podělal, tak by aspoň měl trvat na svém konceptu a US jednotky by měly být v Iráku co nejdéle a neobtěžovat se s nějakou demokracií, která tam nikdy fungovat nebude, ale zavést tam prozápadní autoritativní režim... jinou volbu nevidím...

0 0
možnosti

Historik

15. 11. 2006 11:06
Evropané si ve stylu pánů Chamberlaina a Daladiera

"zdůvodní," že žádné nebezpečí nehrozí a není proto třeba se na válku ani připravovat. Ti debilové tomu "Míru pro daši dobu" možná sami nevěřili (o tom jsou dohady), ale pravdou je, že ani pak nezačali pořádně zbrojit. Jak vůbec bylo možné, že Britové neměli roku 1940 ani dost PUŠEK a domobranu v nouzi vyzbrojovali loveckými ručnicemi. Pro těch pár děl na pobřeží zase chyběla munice, pro jedno dělo měli třeba jen 6 nábojů. Velitel si nebyl jist, zda může jeden z těch nábojů použít, aby mužstvu ukázal, jak dělo funguje (konkrétní případ !!!).

Když se člověk trochu zamyslí, co vše se děje jinde ve světě, zanedbávat obranu může jen naprostý idiot či něco ještě horšího.

0 0
možnosti

Stanislav

15. 11. 2006 12:17
Re: Evropané si ve stylu pánů Chamberlaina a Daladiera

Svatá pravda, jste jeden z mála, který vidí realitu. Tak dlouho budeme pěstovat  ve svoji naivitě psudohumanismus, naříkat nad lidskými právy vězňů v Guantanámu, hledat kořeny terorismu v chudobě, kterou jsme sami zavinili, zasílat zásilky potravin do Afriky, které rozkradou místní boháči a překupníci a jen se pomohou množit místnímu obyvatelstvu, které o to víc bude hladovět a to víc se bude moci navzájem vybíjet, než nás tito lidé a jejich patologické hodnoty zcela převálcují a nebudeme se tomu ani stačit divit.

0 0
možnosti

Vladimir Holekal

15. 11. 2006 10:49
Americti demokrate a socialiste

Nazyvat americkou demokratickou strana socialistickou je nejvetsi hyperbola, jakou jsem si v posledni dobe precetl. Bravo!!!

0 0
možnosti

Historik

15. 11. 2006 9:41
Je nebetyčný rozdíl, mezi vietnamskou a korejskou válkou

V Koreji Američané udrželi převálečný status, ve Vietnamu dobyli komunisté jižní Vietnam, Kambodžu a Laos. V Indočíně je vina jasná, leží na amerických salónních intelektuálech, kteří mají na rukou krev 3 miliónů obětí, povražděných komunisty. A pořád to odmítají přiznat.

Stejný spolek hovad se teď snaží posrat co se dá ve vztahu k militantnímu islámu.

Řešení, včetně nalezení společných hodnot euroatlantické EXISTUJE, je ale silně politicky nekorektní. Znamená to naklopat celý ten levičácký spolek do ...(já bych to tu napsal, ale ono by to neprošlo dál).

0 0
možnosti

hUSTOLES

15. 11. 2006 10:57
Re: Je nebetyčný rozdíl, mezi vietnamskou a korejskou válkou

R^R^R^!!

0 0
možnosti

jogín

15. 11. 2006 9:22
pindy

0 0
možnosti

Mirek F.

15. 11. 2006 8:56
zbytečné autorovy konstrukce

pane Mandlere, co takhle třeba zauvažovat nad tím, že Bush se nesetkal s takovou podporou v Evropě ani jinde z toho prostého důvodu, že  z hlediska boje proti islamismu bylo tažení do Iráku prostě blbost.

Spoludiskutérům, co vykřikují o zdegenerovaném národě, bych doporučil přečíst si MF dnes z tohoto týdne, kde v reportáži o naší jednotce v Afgánistánu se hovoří o tom, že se tam vojáci osvědčili. Jenže tato válka se setkala s daleko větší světovou podporou právě proto, že zde byly opravdové důvody - vykořenit základny Al-Kaidy na afgánském území.

Ani v Evropě ani v USA už neexistuje standartní povinná vojenská služba, právě proto je docela překvapivé, že v porovnání s Vietnamem, kde šli do první linie povolanci, se míra vypršení trpělivosti americké veřejnosti s válkou v Iráku zas tolik neliší.   Ačkoliv povinné odvody nehrozí. Ochota válčit na obou stranách Atlantiku bude očividně dál záviset na zdůvodnněních války - jestliže se ukazují jako falešné, podpora jde dolů i v USA.  

0 0
možnosti

Martin

15. 11. 2006 7:59
Pan Mandler má samozřejmě pravdu,

ale značná část našeho holubičího národa zastává obdobné stanovisko, jako ten primitiv Úďa - zde v diskusi. To se , pane Mandlere, můžete uřvat, s tímto zdegenerovaným národem nehnete. Ten čumí na superstar a má slepičí, úďovské mozečky.  

0 0
možnosti

primitiv Úďa

15. 11. 2006 10:06
Re: Pan Mandler má samozřejmě pravdu,

Máte pravdu, "urá Amérika" - bude lepší, když budete hledat příčiny, než cvičit se samopalem a hasit důsledky.

0 0
možnosti

Hnyk

15. 11. 2006 7:25
Autore, když už zmiňujete Desatero

Vezměme pro jednoduchost jedno z Přikázání, například sedmé: Mohl byste pak říci které země nejvíce přispívají (a přispěly) k degeneraci Evropy?

0 0
možnosti

ptakopysk

15. 11. 2006 8:47
Re: Autore, když už zmiňujete Desatero

já myslím, že jednoznačně Německo. Po druhé světové válce zbyl z mužského obyvatelstva německa jenom odpad, protože německá elita vyhnojila zemědělskou půdu na ruských stepích i jinde, v okupovaných zemích němci vymlátili veškerou elitu okupovaných národů a teď sklízíme plody této činorodé práce.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz