28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Češi jsou Romové Evropy

Předeslat musím, že titulek odkazuje nikoliv k Romům skutečným putujícím kdysi ze země do země, ale k Romům v očích jisté části české společnosti: darmošlapové a darmožrouti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Klepetko 17.9.2017 12:14

Re: "zateplení, oprava střech, nový výtah"...

ČR ale není contra omnes, ani proti všemu. Jen proti násilným etnickým transferů pod maskou "solidarity"! A proti sjednocení dávek pro jednu jedinou, takto zvýhodněnou skupinu obyvatel. V těchto věcech skutečně náš souhlas není možný - ani dnes, ani za deset let, nikdy. Je to jako nutit jiného člověka aby na Vaší žádost změnil pohlaví nebo národnost nebo víru - hloupé, kontraproduktivní a hlavně nereálné. A možná že vlastně i zločinné...

Pokud kvůli tomu chcete rozbořit Unii - tak jste vlastně destruktivní živel. Extremista! :-) Chcete zničit celý velkolepý projekt jen kvůli jedné, chybné, a proto zcela neprosaditelné vizi?

P. Rudolf 17.9.2017 10:28

Re: Přesně, pane Payne

Dovolil bych si jen připomenout, že dokud byl Slintal z Hanspaulky u kormidla, tak se ještě snažil jakž takž držet proevopskou fazónu, doufaje, že ho západní státníci vezmou mezi sebe. Až teprve když zjistil, že se to nikdy nestane (neb o něm od svých tajných služeb věděli své), otočil a začal se mstít, čímž se plně demaskoval.

To Peťulka-klátič sekretářek, měl o východním ráji jasno hned. A ten současný hradní demokrat už nejpozději od obsazení Hradu nenechává o své lásce k CCCP na pochybách nikoho.

Ale třeba se notičky z Kremlu neustále mění a hochům nic jiného nezbývá.

J. Tolman 17.9.2017 10:39

Re: Přesně, pane Payne

Já to vidím tak, ze Klaus byl proruský vždy a šlo jen o to, dostat ho co nejhlouběji do západních struktur, kde by prováděl destrukční činnost, jak jen to Rusové umí. Když to hlouběji nešlo, dal se do díla, na které byl vycvičený. Podle mne měly západní rozvědky ve věci Klause jasno. Proč to neřekli nám? Nebylo komu.

Zeman to také zpočátku zkusil s vlajkou EU na Hradě, ale moc mu to nepomohlo, nikoho neoblafl.

P. Rudolf 17.9.2017 10:48

Re: Přesně, pane Payne

Stoprocentně s vámi souhlasím.

Zeman potřeboval oblafnou domácí, v té době přece jenom ještě proevropské prosťáčky, proto ta vlajka. Pak už to musel rozjet naplno, aby taky mužik věděl, kam až může zajít a co všechno Češi snesou. Robejšek je další "tvrdá" varianta, pro případ zdravotních problémů Zemana. Za 5 let nejspíš vytánou tu "soft" v osobě Dlouhého (proti Robejškovi), či někoho, o kom to ještě nevíme.

P. Urban 17.9.2017 11:51

Možná je to i trochu jinak

Zeman v časech Majdanu fungoval jako mediátor ukrajinského konfliktu. Podle všeho ve shodě s EU. Ať už na tom měl jakoukoli zásluhu, nakonec na Ukrajině došlo k dohodě a kompromisu. Který vydržel několik hodin. Pak se moci ujali radikálové, což následně vedlo k ruskému zásahu, odtržení Krymu a východní Ukrajiny, omezené válce, summa sumárum destabilizaci.

Po takovéto zkušenosti, navíc získané nikoli z pozice diváka, ale herce ve vedlejší roli se není co divit, že víra Zemana coby garanta české budoucnosti poněkud oslabila.

P. Urban 17.9.2017 11:52

Oprava

víra Zemana v EU coby garanta české budoucnosti poněkud oslabila

P. Urban 17.9.2017 11:45

Ano, Češi se chovají jako kverulanti

teď je jenom otázka, kde je ta obdoba fungujícího výtahu zateplení na úrovni evropské politiky. Specielně kvóty, o nichž se momentálně jedná, bych přirovnal k zateplování nenaipregnovaným toaletním papírem. Myslím, že podpora takovýchto projektů není zas tak konstruktivním počinem.

P. Portwyn 17.9.2017 13:00

Re: Přesně, pane Payne

Vycházíte z nepravdivého předpokladu "Češi jsou proti všemu" jako z faktu. Pak ovšem diskuze ztrácí smysl, protože z nepravdivého předpokladu lze vyvodit cokoli "pravdivě".

M. Jandáková 17.9.2017 0:37

Mat.7,5. Pokrytče, vyjmi nejprv břevno z oka svého, a tehdy prohlédneš, abys vyňal mrvu z oka bratra svého.

H. Lukešová 17.9.2017 1:30

Re:

Jenom člověk s nízkou sebeúctou proklíná takto svůj národ a svou zemi. Krev není voda a žádný Čech, i kdyby stokrát chtěl, svůj český původ ve sprše nesmyje, zůstává Čechem, nemůže na situaci nic změnit.

V. Kotas 17.9.2017 8:56

Re:

den takový byl nedávno i prezidentem, několikrát, ve dvou zemích.

V. Klepetko 16.9.2017 21:55

Dobrého obhájce,

spravedlivého soudce a rychlý proces přeji, pane autore!

R. Brzák 16.9.2017 20:06

Těžký život pana Paynea...

lituji autora a se mu divím, že s tím něco neudělá - mohl by tedy začít zvyšovat kvalitu své práce (produktivitu zatím raději ne) a začít například u celkové ekonomické bilance mezi ČR a státy EU (poptat by se mohl třeba u pana Kohouta). Ale když už nic jiného, tak by mohl přestat pobírat ty dotace - když tedy podle něj si všichni na nich mastíme kapsu (že by klasické "podle sebe soudím tebe"?). Je mi ovšem líto i toho, jak úkorné je pro něj potkávat se s dalšími Evropany, za této tristní situace - snad aby raději ven ani nejezdil - nebo tam třeba zůstal?

J. Kratochvíl 16.9.2017 19:46

Plně souhlasím s článkem

a také se divím, že vám ho zde na NP zveřejnili. Takovýchto názorů by mělo být zveřejněno více a nejen zde na Psu. Jen houšť a větší kapky.

R. Brzák 16.9.2017 20:19

Re: Plně souhlasím s článkem

No jo, to je fakt divné - normální postup totiž zde na psu je, že za články s tématy neodpovídající většinovému konsensu dostává autor od pana Wágnera palečnice...

M. Jandáková 17.9.2017 0:16

"neumí pracovat a jen berou dávky za nic. Ale vždyť i my jsme právě takoví."..."co si o nás pomyslí?"...

Inu, poslužte si. O mně to nebylo!

K. Kořinek 16.9.2017 19:38

Hloupymi clanky skodite pravde a lasce.

J. Lepka 16.9.2017 19:34

Milý Payne,

kdybyste vyrůstal ve Vršovicích (Libni, Žižkově etc.) na přelomu let padesátých a šedesátých, tak byste podobné bláboly neprodukoval.

M. Prokop 16.9.2017 17:39

:-P

"Kéž by se v české společnosti probudila místo onoho bizarního vzdorování EU hrdost a úcta k sobě samotným!"

Ano, kéž by. Pak bychom nepochybně rychle následovali GB.

J. Václavíková 16.9.2017 17:28

A jéje! Tady skoro samá potrefená husa!

Takhle nastavovat čecháčkovství zrcadlo, pane Payne? :-)

P. Rudolf 16.9.2017 18:09

Re: A jéje! Tady skoro samá potrefená husa!

No, je to trochu drzé, to je fakt. Mistři žvástu z IVK mu to jistě brzy vysvětlí.

J. Schwarz 16.9.2017 22:37

Re: A jéje! Tady skoro samá potrefená husa!

nezbývá mi než obdivovat vysokou produktivitu a skvělou pracovní morálku pánů Kratochvíla, Rudolfa či paní Václavíkové. Minimálně oni se nemusí ve výkonné a morálně vyspělé cizině za svůj původ stydět. I když - dal bych jim radu - pokud se vzdají českého občanství a požádají o německé či švédské, nebudou se muset rdít ani kdyby s minimální efektivitou žebrali na nádraží. Nikdo si je s čechy nesplete, budou se moci dále hrdě tvářit že jsou rakušáci či italové na cestách.

V. Čermák 16.9.2017 19:34

Re: A jéje! Tady skoro samá potrefená husa!

No ano, bez Havlových čecháčků se to neobejde....

K. Kořinek 16.9.2017 19:39

Kvok, kvok....

M. Vondráček 16.9.2017 20:34

někdo jen husa :-)

Musí to být pro tak ušlechtilou bytost jakou jste Vy žít mezi těmi hroznými Čechy.

V. Braun 16.9.2017 20:53

Re: někdo jen husa :-)

NO s hroznými Čechy se opravdu žije hrozně, naštěstí těch rozumných je stále dost. Pan Payne je jeden z nich.

M. Prokop 16.9.2017 21:15

Re: někdo jen husa :-)

Ano. Jiří Payne.

M. Vondráček 16.9.2017 21:58

Re: někdo jen husa :-)

A Vy se nepochybně počítáte mezi ty rozumné , že ano. Pýcha pitomců se tomu říká :-)

O. Uživatel 17.9.2017 8:51

Uživatel požádal o vymazání
P. Portwyn 17.9.2017 13:04

Re: někdo jen husa :-)

No já nevím. Jan Payne o sobě tvrdí, že nepracuje a bere peníze za nic (2. věta 2. odstavce). Prostě parazit.

A pokud Jan Payne není parazit, tak je lhář, protože o sobě tvrdí nepravdu.