31.3.2020 | Svátek má Kvido



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SPOLEČNOST: Bouře ve sklenici coly



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 112, poslední: 8.1.2017 23:27, přehled diskusí

No to Vám to trvalo,:
Autor: B. Hudzieczek Datum: 8.1.2017 23:27

Poslední věta Vašeho příspěvku uhodila hřebík na hlavičku. Černoch v letáku je z Hamburgu a Lidl má obchody po celé Evropě - a např. v Portugalsku se to černochy jenom hemží. Nafotím jednoho modela pro celou Evropu a je to! Český trh v evropském kontextu není až tak významný, aby Lidl fotil speciálně pro Čechy (nebo pro Češky) nějaké krasavce z české kotliny.

Lidl v Africe-v letácích běloši?:
Autor: J. Kouba Datum: 8.1.2017 22:39

Předpokládám, že po expanzi Lidlu na Africký kontinent budou multikulti manažeři Lidlu v letácích propagovat své zboží co nejbělejšími manekýny. A myslím, že toho hodně prodají...

Re: Lidl v Africe-v letácích běloši?:
Autor: B. Hudzieczek Datum: 8.1.2017 23:27

o tom nepochybujte ani chvilku.

Ne, Čecháčci, opravdu, ale opravdu nejste xenofobové:
Autor: J. Václavíková Datum: 8.1.2017 15:32

a rasisti. To vás někdo škaredě pomluvil. Jste prostě liberálové s demokrati, jen černoch na letáku, to už je na vás moc, to prostě nevydýcháte.

Už jste v sobě tu nesnášenlivost pěkně rozpumprlíkovali, jen co je pravda!

Re: Ne, Čecháčci, opravdu, ale opravdu nejste xenofobové:
Autor: P. Rudolf Datum: 8.1.2017 16:22

Slaboši a poserové vždy potřebují ke svému uklidnění silná slova plná velkého odhodlání bojovat proti cizákům, jinak vypadajícím či alespoň nestejně smýšlejícím. Ve smečce to samozřejmě působí o to víc.

Re: Ne, Čecháčci, opravdu, ale opravdu nejste xenofobové:
Autor: M. Prokop Datum: 8.1.2017 16:36

Liberálové zde nejsou skoro žádní, z čehož se obvykle raduje EUrofašista Hofman, krycí jméno Rudolf.

Zato je zde spousta socanů, oranžových, rudých, černých, zelených, za liberály se vydávajících.

Černoch na letáku je mi naprosto jedno, jen nevím, proč ho Lidl tak hloupě zdůvodňuje.

Re: Ne, Čecháčci, opravdu, ale opravdu nejste xenofobové:
Autor: R. Morava Datum: 8.1.2017 21:33

I Afričanům vadila okupace Afriky Evropany. Proč by tomu mělo být u Evropanů jinak. Je rozdíl mezi dobrovolným pozváním cizinců a příchodem bez pozvání. I Afričany oprávněně provokovali běloši, když se jim tam stěhovali, proto byl zrušen kolonialismus. Je třeba ho zrušit i v Evropě.

Tak se zase vraťte k neomarxistickým přednáškám, a do neziskovek, které jsou absolutně mimo realitu, a nechte na pokoji slušné lidi a nadávky xenofob, rasista i liberál si nechte taky. Hlavu stejně nepoužíváte tak dál papouškujte, to co jste se dočetla.

Re: Ne, Čecháčci, opravdu, ale opravdu nejste xenofobové:
Autor: J. Jurax Datum: 8.1.2017 22:06

Ano. Jak již řečeno v článku, černochů je u nás minimum a těch v Lidlu nakupujících černochů bude ještě míň.

V Lidlu mají blbé manažery, cílící reklamou na černochy v České republice. Nic víc, nic míň.

A ač je mi to šumafuk, celkem opravdu nechápu, proč by na reklamách určených pro tuto zemi měl propagovat svetr či co černoch? Kdyby propagoval ananas nebo dovolenou v Zimbabwe, byl by tam na místě. Jinak je to kontraproduktivní.

Na druhé straně, proč by neměl, buďme světoví, když si to reklamní manažeři od Lidlů přejou ... komu se to nelíbí, řetězců je tu na výběr dostatek.

Černoch nebo Afroafričan?:
Autor: L. Písařík Datum: 8.1.2017 7:40

Pojmy běloch, černoch, rudoch znám nejméně 60 let. Poslední dobou se snaží jazyjoví opravovatelé tlačit pojem Afroameričan, u mně míšenec. Jak mám tedy, abych neurazil nazvat černocha z Afriky? Afroafričan? Ale tam existují i jiné rasy. Ale jak mám nazvat sebe? Euroběloch, nebo dokonce €běloch ?

Nezdá se vám celá věc poněkud pitomá?

Re: Černoch nebo Afroafričan?:
Autor: V. Kotas Datum: 8.1.2017 8:39

Víc než pitomá. Ti, co tuhle " korektnost " prosazují, potřebují do reálného života, tvrdou fyzickou práci, protože nyní nevědí, co by v blahobytu a z rozmazlenosti dělali a vymýšleli.

Re: Černoch nebo Afroafričan?:
Autor: S. Netzer Datum: 8.1.2017 13:07

Pravdu díš, soudruhu!

Narvat je do Michelinky tahat pneumatiky, hajzly intelektuálský!

Re: Černoch nebo Afroafričan?:
Autor: V. Kotas Datum: 8.1.2017 13:30

Stačilo by na rok. Takovej Karel Svoboda/skladatel, si ten rok v průmyslu ( kde nakonec dostal od tamních komunistů doporučení ) před VŠ, chválil, protože tam poznal pravost charakterů lidí, což se mu velmi hodilo ́v kariéře. Bohužel pro nás, " dojel " na tu slípku Vendulu.

Re: Černoch nebo Afroafričan?:
Autor: J. Schwarz Datum: 8.1.2017 13:41

Ono by stačilo se na ně vykašlat, neposlouchat je, ale hlavně je za jejich jalové žvanění neplatit. Pak by se o práci v "michelince" hlásili sami.

Upřímně našemu synovi stačil den v gumárně,:
Autor: J. Chaloupka Datum: 8.1.2017 18:33

aby začal pěkně studovat VŠ. Vím, odkud je citát, i chápu vaši ironii, ale někdy to opravdu pomáhá.

Re: Černoch nebo Afroafričan?:
Autor: P. Rudolf Datum: 8.1.2017 9:25

Tak, jak jste ji podal, zcela určitě.

Ale poradím vám. Vyzkoušejte si to přímo v terénu. Potkáte-li někoho tmavé pleti, tak ho pozdravte "ahoj černochu", potkáte-li člověka obézního zase "ahoj tlusťochu", neatraktivní ženu oslovte "ahoj šeredko", blondýnu "ahoj blondýnko", staršího pána "ahoj dědku", starší dámu "ahoj bábo", člověka nemajetného "ahoj chudáku"...lze volně pokračovat.

Každopádně si pak pečlivě zaznamenávejte jejich reakce. A zjistěte si mobil na nebližšího ortopéda.

Re: Černoch nebo Afroafričan?:
Autor: A. Nový 840 Datum: 8.1.2017 10:04

840

Soudruhu Rudáčku/Hofmane, Vy jste jazykový génius. :-)

Re: Černoch nebo Afroafričan?:
Autor: L. Písařík Datum: 8.1.2017 10:45

Pane, co kdyby někdo vás oslovil - ahoj bělochu nebo dokonce ahoj bílá vráno? Držte se sám vašich rad, mně by něco takového nenapadlo ani ve snu, na to byla dobrá Kinderstube, wissen Sie?

Re: Černoch nebo Afroafričan?:
Autor: P. Rudolf Datum: 8.1.2017 13:42

No jo, ta vám ale, mimo jiné, evidentně chybí.

Re: Černoch nebo Afroafričan?:
Autor: M. Prokop Datum: 8.1.2017 16:38

Agent Rudolf zřejmě chodí po ulicích a oslovuje "ahoj afroameričane". Pokud by (jako obvykle) jen blbě nekecal, tak by ho utloukli dřív než vás. :-P

Re: Černoch nebo Afroafričan?:
Autor: J. Jurax Datum: 8.1.2017 22:24

Máte v tom guláš.

Černoch je afroameričan akorát v USA; Vy byste tam byl nejspíš caucasian; proč, to se mne neptejte.

Do Evropy tahle blbost dosud nedorazila, takže lze užívat výrazů černoch i běloch, aniž byste byl kaceřován jako rasista - samozřejmě bílý, černý rasista být nemůže, protože byl utlačován rasisty bílými. V Evropě lze dokonce číst, prodávat a mít v knihovnách i školních necenzurovaného Marka Twaina, specielně Dobrodružství Toma Sawyera.

Velké nic:
Autor: O. Schnabl Datum: 8.1.2017 5:52

Celá kauza s černochem je jen blbost a jen příležitost pro blbečky, kteří se potřebují vyblít. Kdyby na letáku byla Naomi Campbell, tak by tito samí řvouni si ji vystřihli a nalepili do své pracovní skříňky. Nevím proč dávají noviny takový prostor pro takovou "zprávu", ale asi také potřebují zalepit místo ve svých plátcích.

Re: Velké nic:
Autor: M. Prokop Datum: 8.1.2017 16:39

Jistěže.

Čtyři černoši utýrali bělocha...:
Autor: H. Lukešová Datum: 8.1.2017 0:03

http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/9006-takova-odpornost-se-muze-stat-snad-jen-ve-spojenych-statech-co-je-tohle-za-svet-.aspx

No kdyby čtyři běloši utýrali černocha, tak by levicoví neomarxísté zpustili hysterický povyk, zrůdy to jsou, jak ti černoši, tak neomarxisté...

Re: Čtyři černoši utýrali bělocha...:
Autor: S. Netzer Datum: 8.1.2017 8:23

Zdá se, že teď jsou vaší současnou noční můrou "levicoví neomarxísté".

"Multikultipolitkorektníci" vám už přestali strašit v hlavě?

Re: Čtyři černoši utýrali bělocha...:
Autor: P. Rudolf Datum: 8.1.2017 9:12

Vaše odhodlání poskytovat slečně Lukešové terapeutické diskuze je obdivuhodné. Obávám se ale, že vám neporozumí, neb ona mluví jen jazykem svého kmene.

Re: Čtyři černoši utýrali bělocha...:
Autor: S. Netzer Datum: 8.1.2017 9:52

Slečně už nepomůže ani svěcená voda.

Neomarxisté, hlavně ti levicoví, vzbuzují ve slečně krvelačné choutky. Stačilo by, prý, "této neomarxistické neolevicové verbeži třísknout železnou tyčí do ksichtu."

Ale třeba si časem zase najde jiné hobby než je její současný boj o záchranu České republiky před, slečninými slovy, "zanegřením a zaarabením".

Re: Čtyři černoši utýrali bělocha...:
Autor: P. Rudolf Datum: 8.1.2017 13:52

Jednu takovou jsem znal. Škaredá jako noc. Černochy nemohla ani cítit. Pak se po jednom bouřlivém mejdanu s jením z nich (asi si v té tmě nevšimla) pomazlila a od té doby by s bílým nešla. Nebezpečný mustr pro tuhle moravskou Johanku z Arku.

Re: Čtyři černoši utýrali bělocha...:
Autor: S. Netzer Datum: 8.1.2017 14:25

Slečna zřejmě neví o co přichází, když je tak zaujatá.

Re: Čtyři černoši utýrali bělocha...:
Autor: H. Lukešová Datum: 8.1.2017 14:37

No vaši oblíbenci palestinskoarabští muslimové vraždili v Jeruzalémě...No děkuji nechci, muslimy a černochy doopravdy ráda nemám. No tak si nastěhujte nějakého muslima nebo černocha do bytu. Já o takovou zkušenost nestojím.

Re: Čtyři černoši utýrali bělocha...:
Autor: H. Lukešová Datum: 8.1.2017 12:23

K článku nic? Samořejmě, vy jenom proázdně krafáte...Neomarxismus je spolu s islámem největší hrozbou pro bílé evropské národy...