20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Black Lives Matter a ti druzí

Heslo amerických protestů Black Lives Matter (Na černošských životech záleží), které prezident Zeman označil za rasistické, je asi obyčejným lidem u nás stejně málo pochopitelné jako jiná běsnění, kde nakonec lze jen těžko rozeznat demonstranta usilujícího o dobrou věc od rabujícího člena gangu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Braun 10.7.2020 11:18

Tvrdí někdo, že Rom nemůže postavit dům?

V. Petr 10.7.2020 11:34

Vy, např., i když ne rezolutně, viz níže.

V. Braun 10.7.2020 12:08

Já tvrdím, že je poněkud mimo mísu radit Romům, aby svou bytovou situaci řešili zakládáním bytových družstev, což ani nevylučuje, že někde nějaké takové družstvo mohou založit, rozhodně to ale není univerzální recept.

R. Nováček 10.7.2020 12:39

Ano, recept není univerzální, ale je funkční. Za totáče se družstevně dalo dostat k bydlení, ale ani tenkrát se cikáni neangažovali

P. Brich 10.7.2020 12:46

Ptá se Ferko otce:"Ocko, čo je to tá solidarita?" "Vieš, Ferko, keď gádžovja chcú peňaze, musia do roboty. A my si pre nich idem na úrad."

Ferko se zamyslí a povídá:"Ocko a nese*e to tých bielych?" "Se*e, ale to už je rasizmus"

V. Mokrý 10.7.2020 12:39

To je Cikán ( pár jich známe i tv obrazovky ), tady je řeč o romech.

P. Lenc 10.7.2020 9:57

Velký dík pane Křečku.R^R^R^

Š. Hašek 10.7.2020 12:20

Tak nějak .....

Možná by pan Křeček měl více křičet/mělo by být mu umožněno více křičet.

Raduji se z každého občana ČR, je mi šumák jak vypadá, který ve 14:55 hákuje. Až se kouří.

Já hákoval i ve 2:18. Jako by bylo polodne.

Zkráceno.

V. Mokrý 10.7.2020 12:40

No, v ČT ho moc neuvidíme.

R. Nováček 10.7.2020 12:43

My se soukromou rentou máme už odpracováno, takže hákovat nemusíme. Přesto se proti rentiérům vede levicová kampaň.

P. Kubáč 10.7.2020 9:53

Páně Křečkovy "rasistické otázky" jsou opravdu zásadní, nicméně celá západní civilizace je založena na "poflakování se v korporátu" tak proč zrovna po Rómech / Afro-Američanech chtít práci ?

P. Lenc 10.7.2020 9:58

Ano!

V. Petr 10.7.2020 10:49

Celá západní civilizace tímto trpí, ne že je na tom založena. Jde o to, že dnes těch parazitů uživí více, než v minulosti.

ALE škodlivost samotné existence obyvatel vyloučených lokalit přimo bije do očí, berou dávky a TERORIZUJÍ OKOLÍ!

V. Braun 10.7.2020 12:11

Tak koukám, že jste přeskočil škodlivost vyloučených lokalit a rovnou vytáhl těžký kalibr "škodlivosti samotné existence obyvatel". Tak ještě sem dejte ten recept jak vyhubit škůdce a bude to dokonalé.

V. Petr 10.7.2020 12:31

Nemůžete někoho postihovat za to že někde bydlí, můžete ale zloděje věšet. V Anglii tak postupovali ještě před 200 lety.

U nás býval zloděj chycený na tržišti zpravidla lynchován. Konšelé tuto svépomoc vítali, protože nemuseli platit kata...

R. Nováček 10.7.2020 12:47

Takže pověsit Babiše např. za "krádež" 50 mega pro čapák ?

P. Brich 10.7.2020 15:11

Tu krádež mu ale někdo legalizoval schválením, ne?

R. Nováček 10.7.2020 15:20

Ano,

a v tom je ten problém, že jsme daleko víc nekompromisní na krádeže, kterým rozumíme (kočující cikán kradoucí slepici). Zato miliardovým krádežím bílých límečků ani nerozumíme :-(

M. Matura 10.7.2020 20:52

Ale Babiš těch 50 mega dotací alespoň vrátil. Dělají to i ti vaši chráněnci? :-)

R. Nováček 10.7.2020 21:02

Ne,

nemám žádné chráněnce a Babiš je jen příklad šikovných vysávačů státního rozpočtu.

J. Herink 10.7.2020 16:02

Vám ten Babiš nějak leží v žaludku. Vygúglujte si, kolik se tady za 30 let rozkradlo. Někdo si s tím dal práci a jsou to hustě popsané stránky. Proti tomu je tzv. 50 mega (za ně se alespoň něco postavilo a funguje to) úplná prkotina.

R. Nováček 10.7.2020 16:10

Ano,

ale já dával Babiše jako příklad a kontrast, když jsem reagoval na diskutujícího, který chtěl za drobné krádeže, např. cikánů rovnou věšet. Sociolog Keller píše, že jsme daleko tvrdší na drobné krádeže např. cikánů, ale neřešíme miliardy bílých límečků.

H. Rybnická 10.7.2020 9:06

Pane autore, právě od Vás by člověk očekával něco jiného než ten starý stereotyp, "mohou si za to sami". Pan Zdechovský jde na stejnou věc úplně jinak jemu vyseknu kdykoli poklonu. Ale předpokládám, že o odlišný názor na stejnou věc moc nestojíte.

F. Sojka 10.7.2020 9:23

Zajímavé vyjádření. jen co je pravda.

Ale, kde je pravda?

V. Pavelka 10.7.2020 13:04

Diskuze o Romské otázce se účastní dva názory jeden ,který má zkušenost dlohodobou min. 1rok s bydlením blízké nebo poblíž romské komunity a druhý který tu zkušenost nemá . Hádejte kdo je nejspíše optimista :-):-( a kdo se odstěhuje když má možnost , no ten s pytly pod očima ?!

J. Sedlář 10.7.2020 9:36

Kdo za to může? Definujte. Děkuji.

J. Jurax 10.7.2020 11:14

No kdo, gádžové přece.

H. Rybnická 10.7.2020 13:07

Pane Sedlářiáři klást otázku kdo za něco může je naprosto neproduktivní. Produktivní je snažit se hedat nebo navrhnou rozumné řečení. A rozumnému řešení se v oboru manažerství říká "win win situation". Dá se najít, ujištuji Vás.

J. Sedlář 10.7.2020 18:52

Tak když už jste našla (to to sakra trvalo) tak šup, šup k realizaci onoho win-win, Vy MANAGORE. Ale za svý a s plnou odpovědností při neúspěchu.

Za mne win-win měli dávno naši předci. Zloděj byl poznat na první pohled. Recidivista taky, dokonce už z dálky bo visel vysoko.

J. Sedlář 10.7.2020 19:29

Ještě k Vašemu poučení, co je a není produktivní. Řešení čehokoliv lze dělat jen pokud NAJDETE a POPÍŠETE příčiny. To první dělat nechcete, neb to podle Vás ke naprosto neproduktivní. To druhé jsme si jako společnost zakázali díky korektnosti.