28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jozka 7.4.2009 0:28

Obamova bezpečnost

No byl to gól.No ono holt v Americe jsem zvyklí,že  tam odkráglují každou chvíli někoho na frajplace.Na tož  na prezidenty mají spadýno.A toho nového Obamy by bylo opravdu škoda. Ale moc reklamy jim to myslím nedělá.Náš Tonda Zápotonda,i když  zatloukal měnovou reformu,se nebál vzít svým bodygárdům roha,a vyrazil si mezi lid obecný.A  Novotný,tehdy hodnocen ý v té době za nefešáčtějšího prezidenta v Evropěl,si občas také zaskočil zahrát si s bývalými kamarády na maryáš.Ale to víte,to bylo v době temna, za totáče.

pertinax 6.4.2009 16:42

Jiný úhel pohledu.

Kdyby nám nezabili Ferdinanda, nebyla by první světová válka. Kdyby nebyla první světová válka, tak by ji Německo neprohrálo a nezačalo by druhou světovou válku. Kdyby nebyla druhá světová válka, tak by ji Rusové nevyhráli a u nás by potom nebyl socializmus. Kdyby...........Takže: nestřílejte státníky, nic dobrého to nepřinese.:-(

Petr Kohout 6.4.2009 8:02

rapná poznámka - rozkaz k zavraždění prezidenta USA již byl vydán.

Dokonce hned několika skupinami. A první linie obrany (aby se hajz...é nedostali do USA) chrání i ty babičky a dědečky.

bigi 5.4.2009 23:52

není prezident jako prezident

Děláte si legraci? Právě pro jeho větší oblíbenost 1) má na něj mnohem víc "chorých mozků bojujících za svou pravdu" mnohem větší pifku a 2) by ho byla větší škoda, než "dabljů" Bushe. Autor si nejspíš neuvědomuje, jak cenný Obama je, ne že by byl nějaký Superman, ale tím, že je Symbolem. Kennedy v 60tých letech změnil společenské klima v Americe a od té doby se nikomu nic podobného nepovedlo, ale Obama opět vzbuzuje optimismus a to by jeho viceprezident přes sebevětší snahu asi nedokázal. A kdo z vás si myslí, že by se Thomas Jefferson, F.D.Roosvelt, JFK nebo Obama dali v případě atentátu jen tak nahradit Thomasem Hardingem, Nixonem nebo tím komikem Bushem jr., aniž by se totálně změnila nálada ve společnosti, tak asi přijel z Bohnic na Babetě.

Spektátor 5.4.2009 23:30

Když se ti potentáti tolik třesou strachy

o svůj  bídný život, tak nemají chodit mezi lidmi a když si myslí, že  musí, tak jen v neprůstřelným plechu; jako potentáti ve středověku. Pokud se jich chce sejít celá sebranka mají si udělat piknik v Antarktidě, mezi tučňáky, kam se se svým vzezřením a chováním spíše hodí. Každopádně tam nebudou obtěžovat normální lidi. Tam si můžou pořádat třeba i manévry svých žoldnéřských armád. Mimochodem, Hitler se v březnu v 39' po vojenském obsazení Prahy klidně prošel Prahou. Asi nebyl takový srab. Holt, nejsou lidi.

Richard III. 5.4.2009 20:07

Jedno mi nejde do hlavy

Když je Obama v Evropě tak oblíbený, zatímco Bush byl terčem nenávisti, proč náklady na ochranu Obamy jsou nejméně dvakrát vyšší než byly náklady na Bushe?

herdekbabka 5.4.2009 20:28

Re: Jedno mi nejde do hlavy - no a mně zase zajímá - kolikže těch týmů,

papamobilů, sanitek a pod. na tyhlety cesty mají...... a jelikož Vondra tvrdil , že amíci si vše platí sami -musí se tyhlety vandry pěkně prodražit.  Nebo nejsme tak bezpečná zóna ? Vždyť když u nás byli dva dni předem  tak to nemohla být ta samá sestava jak u předchozí - a vzhledm k tomu že včera odletěl,  za hodinu byl tu a dnes odletěl a za 2 hod byl v turecku - nemůže to být ani ta sestava co první...protože ta by neměla 2 dny na prověřování a většina druhých ještě od nás neodletěla. Leda by pro Turecko  nepotřeboval takový servis či ukázku síly jak na nás...  už z toho mám maglaj....

jirka.s. 5.4.2009 22:10

Re: Jedno mi nejde do hlavy - no a mně zase zajímá - kolikže těch týmů,

Jojo, nejsi sama, kdo z toho má v makovici maglajs!!!;-)

"Major byl romantický snílek. Mluvil ještě o tom, že vlastně se hledají jakési nitky, že nestačí člověka odsoudit. Odsouzení že je jediné výslednicí určitého vyšetřování, které zahrnuje v sobě nitky, kteréžto nitky... Nemohl se z těch nitek dostat, ale všichni mu rozuměli, souhlasně kývali hlavou, dokonce i pan generál, kterému se ty nitky tak zalíbily, že si představoval, jak na majorových nitkách visí nové náhlé soudy."

Sam 5.4.2009 16:39

"Mám Ameriku i její svobodu a volnost rád,"

Á, pán očividně v americe nebyl , jinak by takovou větu nemohl napsat.:-P

Etienne 5.4.2009 16:15

Kult osobnosti

Ono známé "moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda mého souseda". Svatá pravda. V zájmu zachování (či šíření) svobody p. Obamy jsou výrazně okleštěny svobody části občanů NAŠÍ země. Nicméně jak trefně poznamenal p. Halík - jde tady především o kult osobnosti. Nepochybuji, že p. Obama je vzdělaný muž a může mnohé dokázat, ale je to stále jen člověk. Jen člověk s popularitou a mocí. Rádi "jsme u toho". Sice nám to nic nedá, nic si z něj nevezmeme, jeho myšlenky a postoje neznáme, takže se s nimi těžko ztotožníme. Ale našim dětem jednou budeme moci říci: "Byl jsem tam a viděl jsem ho". Podobně jako ty zástupy bezvěrců, vítající papeže.

gnomon 5.4.2009 18:35

Re: Kult osobnosti

Kdysi jsem byl přítomen na Hradčanském náměstí, když přijel na návštěvu Prahy Leonid Brežněv. Bezpečnostní opatření, která by omezovala Pražany  nebyla žádná, aspoň jsem si je nevšiml. Brežněv z auta vystoupil na začátku náměstí aby poslední metry došel pěšky. Asi američtí prezidenti a lidi kolem něho mají komplex z atentátů nebo špatné svědomí?

Petr Kiebel 5.4.2009 20:16

Re: Kult osobnosti

hmmm, Kennedy si taky drandil v otevřeném auťáku...některé příspěvky normální člověk asi nepochopí.

VL 5.4.2009 20:49

Re: Kult osobnosti

Přitom i Brežněv měl zkušenosti s pokusem o atentát. Začátkem 70 let  bouchlo v kouři poručíkovi od armády, navštívil svého strýce - milicionáře, vzal si jeho uniformu a šel do Kremlu, kde tenkrát vítali navrátivší se kosmonauty, které Brežněv vyzvedával na letišti. Když si myslel, že jede ZIL s Leonidem Ilijičem, tak zahájil palbu a zastřelil řidiče. Brežněj jel do Kremlu jinou branou. Jestli byly nějaké jiné pokusy, tak se je podařilo utajit.

cicero.jan 5.4.2009 14:18

již stařičký mocnář ...

Jíž stařičký mocnář František Josef, když někudy projížděl, musel mít cestu volnou. A to nemluvím o ruských carech, kdy mužiky hnali do příkopů a museli odvrátit tvář a hledět do země, aby svým obličejem neuráželi Jeho Blahorodí. Kde jsou ty časy, kdy se prezident Masaryk projížděl po oboře v Lánech na koni bez jakýchkoli pistolníků. Dnešní potentáti, když je to tak složité, snad aby ani z krytu nevylézali. Těch pár veselých vět, které pronesou při projevu na náměstí ani nestrojí za to bezpečnostní běsnění a to ani nemluvím o tom, že už mám strach i zvednout záchodové prkénko, aby se mi pod ním neobjevil Obama.

fg 5.4.2009 15:32

Re: již stařičký mocnář ...

tak jdi někam do lesa na procházku, nepouštěj si TV.

#13 5.4.2009 13:41

b

Bezpečnost. Souhlasím s vámi, ale stejně so myslím, že ČT zavětřila příležitost, jak vyplnit ysílací čas s minimálními náklady. týden dopředu nás krmila přípravami a silně pochybuji, že měla oficiální zprávy, takže si vymýšlela.Jak by jinak zaplnila 3 dny vysílacího času na ČT24?

Vysílala by opakování opakovaných pořadů. Zprivatizujme ČT,nech si ty svoje pořady reprízuje za své peníze, které si vydělá.

jirka.s. 5.4.2009 22:12

Re: b

R^R^R^R^R^

Martin 5.4.2009 10:40

Každopádne....

s autorem souhlasím,to,co se děje kolem pobytu prezidenta USA,to už je démonizace jedné osoby a bylo by opravdu lepší,kdyby zůstal sedět doma.Myslím,že ty jeho proslovy jsou jen naučené fráze,které opakuje stále dokola všude.

fg 5.4.2009 15:31

Re: Každopádne....

a co je tobě po tom? Platíš to snad ty?

Milan 5.4.2009 20:34

Re: Každopádne....

To si piš,že to zaplatíme a pořádně.Z čeho si myslíš,že se to platí,naivní troubo.?

Tomáš 5.4.2009 9:37

V rámci bezpečnostních opatření byl zatčen Aleš Brichta

Policejní experti se dozvěděli, že zpíval písničku "Barák na odstřel"!! ;-D

Rudolph 5.4.2009 9:49

Re: V rámci bezpečnostních opatření byl zatčen Aleš Brichta

Hm. Ha. Ha. Jednak starý jak hnědý uhlí, jednak mi nikdy nepřišlo, proč bych se tomu měl nějak zvlášť smát. Nějakej lojza si vzpomněl na Brichtu, no, fakt k popukání. Legendární český smysl pro humor. Chlubte se tím cizincům.

Jindra 5.4.2009 14:18

Re: V rámci bezpečnostních opatření byl zatčen Aleš Brichta

a me se to libi. Nejsem cizinec a nerad se chlubim.

Divák 5.4.2009 9:19

Důvody bezpečnostních opatření

Jeden z amerických televizních komentátorů mimoděk prozradil důležitý důvod těchto gigantických bezpečnostních divadel - je to demonstrace moci a zastrašování vůči běžným smrtelníkům. Kromě toho části  lidí tato monstrózní představení imponují, což dějiny bohatě dokazují. Stejné dějiny ale také dokumentují, že stupňující se strach mocných o své životy jsou neklamným signálem společenské deviace a krize moci.

Dr. Chocholoušek 5.4.2009 9:34

Re: Důvody bezpečnostních opatření

A vy jste už asi zastrašený dost, co??? :-P Běžte si radši schovat hlavu pod deku, ať se nebojíte...

vládík 5.4.2009 9:57

Re: Důvody bezpečnostních opatření

Děkuji za přesný nick. Víme, že se máme k vašim výrokům stavět stejně, jako k výrokům Chocholouškovým.

Rudolph 5.4.2009 9:55

Re: Důvody bezpečnostních opatření

Pane diváku, být Vámi, tak nepiju nalačno.

Parsifal Dvorský 5.4.2009 15:19

Re: Důvody bezpečnostních opatření

To je pravda, co píšete, pane Diváku!

MILA 5.4.2009 5:53

vis ty autore mudrlante

co vubec v tvym clanku pises? Doufam ze jsi to psal znacne zfetovany, nebo sis na nic jineho nemohl vzpomenout, ale - VIS AUTORE KOLIK BY TO STALO KDYBY OBAMU V CESKU NEKDO PICNUL?

A TO NEJEN CO SE PENEZ TYCE(Y)

hehe 5.4.2009 8:22

Re: vis ty autore mudrlante

Já nevím,kolik by to stálo?????