20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Bernard nedělá jen pivo

Nevyhnutelné reklamní dávky před tím, co chci vidět, přetrpím s vypnutým zvukem a odpočítávám vteřiny do klepnutí na vytoužené tlačítko „přeskočit reklamu“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Filip 21.4.2021 20:29

Moc pěkná reklama, musela stát majland, kvůli délce. Jen se obávám, že na pivo na zahrádku si tak brzy nezajdeme. To spíše otevřou psí salóny.

V. Bok 21.4.2021 18:25

No, reklama chutě vytváří. Oni ta piva jsou dnes bohužel v podstatě všechna stejná, dělaná zrychleným způsobem, ležák už neleží 6 týdnů jako dříve ale vyrábí se pronto... za 4 dni.

V. Bok 21.4.2021 18:22

No, jeho pivo bylo od počátku postaveno jen na reklamě, vždyť to bylo původně jedno z nejhorších našich piv. To všichni pivovarníci vědí. Není o nic lepší než ostatní. Ale Bernard to dělal opravdu dobře, holt byl obchodník, že. Tak budiž mu přáno. Jak se říká, dobré pivo dnes umí udělat kdekdo. Ale málokdo ho umí dobře prodat. A další moudrost praví, i mizerný pivo se zákazník naučí chlastat, jen se mu to musí dobře podat.

To mám z působení v pivovaru... Já ovšem dnes piju Svijany. Asi tak jedno za 14 dní.. to jsem dopadl...:-(

J. David 21.4.2021 17:09

Na raklamy kálím, žeru a piji co mi chutná, ostatní nevnímám. Jalově neexperimentuji a jsem spokojen.

R. Langer 21.4.2021 14:30

Asi tak! R^

R. Langer 21.4.2021 14:27

R^ [>-]

R. Langer 21.4.2021 14:26

Takže vás oba dva reklamy dost ovlivňují. No vidíte, to já kupuju, co potřebuju, a na co mám chuť. ;-)

I. Novák 21.4.2021 14:01

Mám podezření, že i v té proklínané Čt mají nějakou tajnou buňku odboje, které se občas podaří v pravou chvíli propašovat pořad velice přiléhající k aktuální situaci. Jen se obávám, že je to příslovečné házení perel sviním. Ale což, jak říkáme my Tv příznivci: Nemusí pršet, hlavně když kape".

Z. Ukolébavka 21.4.2021 14:01

Ano, taky se tomu sortimentu pak obloukem vyhýbám.

M. Sochor 21.4.2021 13:39

Pan Bernard je známý tím, že si nic nedělá z nějakého aktivistického poštěkávání že nejde správným směrem, správně genderově zařazen a správně oblečen.

A jeho pivo reklamu nepotřebuje, to je už také známá věc.

Moc se mi líbí jak to svými reklamami pin-up dal vtipně a inteligentně "sežrat" všem zpovykaným feministkám, které by rády diktovaly i to, co si kdo může dát na vlastní reklamní billboard :-D

Tam je skryté posleství s mnohem větším nábojem.R^

K. Křivan 21.4.2021 13:37

Herr Posselt neni sice manekýn, ale není blbec. Na rozdíl od těch co po něm plivou.

K. Křivan 21.4.2021 12:35

Já reklamy automaticky přepínám. Navíc si dělám černou listinu těch, které mě nejvíc nas...ly. Ty se pak snažím při nakupování bojkotovat.

L. Hančar 21.4.2021 11:52

Lepší hloupým čecháčkem, než slouhou Herr Posselta!

J. Nevrkla 21.4.2021 11:44

My vlastně taky moc ne 

Z. Ukolébavka 21.4.2021 11:24

Okoralou? To se velice mýlíte. Jen jde o to, že už je v té reklamě moc násilně a dryjáčnicky to poselství tankováno pod tlakem. Chápete? Je to až nevěrohodné. Mně je jedno, že dáváte přednost kolotočové kultuře. Ale zkuste třeba vaši polo holou větu okrášlit o argumenty.

M. Koutný 21.4.2021 10:52

naštěstí nemá každý takhle okoralou duši.

R. Langer 21.4.2021 10:47

My se tím ani tak netajíme... ;-)

Z. Ukolébavka 21.4.2021 10:26

Asi 3x do roka kupuji sud piva, vždy Bernard. Ale po této kýčovitě přeslazené reklamě jsem na rozpacích, zda tuto tradici držet. Ždímá plánovitě city jako stará vířivka mydlinky z vyšisovaných cích. To už není něha a cit, ale jarmareční turecký med zalitý sirupem a posypaný kokosem.

V. Stichhauer 21.4.2021 9:20

R^V[>-]

P. Chládek 21.4.2021 9:00

Škoda, že jste ve svém hloupém komentáři využil tu šanci zůstat hloupým Čecháčkem...

L. Hančar 21.4.2021 8:33

Tato ( jakoby ) reklama mi 2x vyrazila dech. Za prvé: běží na ČT. Kde udělali soudruzi chybu? Nebo nepochopili skryté poselství? Nebo zinkasovali prachy a je jim to jedno? Nebo není ČT do morku kostí úplně shnilá? Nevím, ale pro mě je to Pořad roku 2021. Za druhé: vymyslel to a udělal Jiří Mádl. Toho času mezi vysmátými tvářičkami Aspen Institute. To nevymyslíš, on je jejich pátá kolona. Můj názor ale je, že to vymyslel pan Bernard a Jirka mu to sežral i s navijákem! Je to geniální, lidské a pravdivé.

J. Nevrkla 21.4.2021 8:18

Ještě lepší než reklama je dojít si s přáteli na pivo. Tajně 

I. Hermanek 21.4.2021 8:00

Skvele

J. Pokoutný 21.4.2021 7:51

R^R^R^

T. Vodvářka 21.4.2021 7:37

Mně, starého cynika, pan Bernard dostal. Prostě skvělé.

R. Meišner 21.4.2021 7:10

ano, jedna z nejúžasnějších reklam, co se kdy natočila. spíše poselství. R^

R. Langer 21.4.2021 5:44

Souhlas! R^