25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: A co my?

Před pár dny německá kancléřka Angela Merkelová pronesla na setkání Nadace Konrada Adenauera, která je blízká CDU, důležitou prognózu, která u nás proběhla bez širší odezvy, ač jejich dosah se nás bude v blízké budoucnosti týkat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Papež 8.12.2018 23:01

Vám to vadi? Nevadí vám ale prestarlý Jemelik a starý Vlk. Těm by slušelo důchodové ticho.

J. Kanioková 8.12.2018 12:29

Ano

J. Kanioková 8.12.2018 12:25

Sekta Netzer

K. Nový 7.12.2018 22:55

Re: Ohlupování osou Brusel–Paříž–Berlín,

Stačí říci jediné - povinné kvóty rozdělování migráčků.

Sybille Netzer, melete nesmysly.

K. Nový 7.12.2018 22:53

Re: Pan Hvížďala má pravdu, že

Nesmysl.

Rozhodování na úrovni EU znamená rozhodování ve prospěch Německa a Francie (a nikoliv ČR).

M. Pivoda 7.12.2018 21:33

Pro Petra Vaňuru

Váš komentář je silným argumentem pro budoucí velmi pravděpodobně nedemokratické rozhodování (ohledně lidstva a umělé inteligence), protože naprostá většina lidí dnes vůbec neví, o co jde.

Osobní komentář

Já má dokumentovánu první aplikační práci českého systému umělé inteligence (ve směru symbolické logiky, která dnes sice není dominantním směrem, ale vůbec nevypadla ze hry) již v září 1988. A byl jsem kvůli tomu vyhozen z Vysokého učení technického v Brně v září 1991.

Jeho Magnificence Jiří Zlatuška napsal v roce 1990 posudek, kterým označil ty výzkumné práce za šarlatánské. Nedávno se politik Jiří Zlatuška odpoutal od politika Babiše, asi aby mohl uvádět v omyl studenty Masarykovy univerzity v Brně. Právě proto jsem skeptický ohledně budoucího vývoje v této zemi.

V. Petr 7.12.2018 20:29

Prosím Vás, to čemu se dnes říká "umělá inteligence"

je směšné. Je to jen o něco lepší varianta automatů, zhotovovaných pro potěšení panovnických dvorů v 18 století...

V. Petr 7.12.2018 20:28

Připomínám projev berlínského gauleitera a ministra

propagandy Třetí říše soudruha Goebbelse k české inteligenci z roku 1940! Merkelová nemusela chodit moc daleko...

V. Kotas 7.12.2018 20:03

Re: Evropa není severní Amerika.

Von je, ale asi má ten důchod z ciziny malej.

B. Hančl 7.12.2018 19:59

Re: Ohlupování osou Brusel–Paříž–Berlín,

Vás vystihuje jediné slovo" čukot".

Š. Hašek 7.12.2018 19:49

Re: Sdělení pro příliš suverénní české diskutéry

Až budu chtít být superdiktátor, udělám to tak, jak jste naznačil v posledním odstavci. Ostatně už dnes jsou pohřbívači demokracie v houfečku. Říkají si elita.

Váš příspěvek je velice trefný, zajímavý. Auta nejsou důležitá.

M. Pivoda 7.12.2018 19:18

Sdělení pro příliš suverénní české diskutéry

Již dnes se v USA rozhoduje o tom, zda ve vybraných lokalitách od roku 2019 předat řízení automobilů digitálním systémům řízení automobilů, tzn. zda je prospěšné se tam vzdát lidské řidičské suverenity.

Lidské rozhodování příliš suverénních českých řidičů vede k cca 600 úmrtím na českých silnicích za rok. Jste pro předání řidičské suverenity tzv. umělé inteligenci, pokud se počet úmrtí na českých silnicích při zavedení nové technologie podstatně sníží? Jaké procento technologického úmrtí je již přijatelné pro vzdání se řidičské suverenity? Preferuje smrt na silnici raději od lidských alkoholiků, feťáků a psychopatů za volantem?

Odhaduji, že do cca 20 let se ve světě již začne diskutovat o vzdání se celkové lidské suverenity veprospěch toho, čemu se dnes říká umělá inteligence. To bude mohem závažnější rozhodování našich potomků, než je suverenita státní. --- A možná, že to budoucí lidské rozhodování ani nebude demokratické. A možná, že to tak bude lépe, vzhledem k tomu, co všechno zde musím číst na Neviditelném psovi.

J. Kratochvíl 7.12.2018 19:11

Re: Ohlupování osou Brusel–Paříž–Berlín,

Jestli je zde něco břiblblého tak to jsou názory všech brexitářů a další proti unijních "myslitelů"

J. Kratochvíl 7.12.2018 19:09

Pan Hvížďala má pravdu, že

v dnešním globalizovaném světě nelze globální problémy řešit na národní úrovni. Buď to včas pochopíme, přizpůsobíme se a začneme se podle toho chovat abychom nezaostávali, hraním si na nějakou suverenitu nebo jako národ zanikneme. Jsem zvědav odpůrci EU by izolováním našeho státu od okolního světa zajistili občanům stejnou životní úroveň jakou mají sousedé. Nezajistíte a občany zde tím pádem neudržíte jako je neudrželi ani komunisté. EU nejde o potlačování národů, kultury a pod., ale aby se v celém evropském prostoru probíhal rovnoměrný vývoj technický a neustále nevznikaly národnostní a sociální třenice, které patří do minulých století.

J. Chaloupka 7.12.2018 17:17

Evropa není severní Amerika.

A kdy půjde ten Hvížďala do důchodu?

J. Chaloupka 7.12.2018 17:12

Dnes se v ČT radovali, že se ve Švédsku sešli ti jemenští

rebelové s vládnoucími a možná umožní lifrovat do Jemenu tzv. humanitární pomoc. To jako že místo peněz za kvéry nakoupí pro své děti chleba? Nebo to zase budeme financovat my?

J. Vlček 7.12.2018 16:51

Re: Ohlupování osou Brusel–Paříž–Berlín,

Nad přiblblým chováním a činy vedení EU může jásat jedině ještě přiblblejší bába Netzerová.

J. Urban 7.12.2018 16:49

Autore, jistě, ve zglajchšaltované

celoevropské "společnosti" (rozuměj beztvaré mase bez jakékoliv nejen suverenity, ale hlavně identity) půjde to dobro prosadit mnohem snadněji - nikoho se nebude třeba na nic ptát, nikým nevolení eurokomisaři prosadí kdykoliv cokoliv, po emisích sekaček přijdou na řadu třeba i naše vlastní bzdinky - a běda tomu, kdo bude p.r.dět nad povolený limit! Jak že to psali ti bolševici na svých osvětových plakátech? Železnou pěstí dovedem lidstvo ke štěstí!

J. Vlček 7.12.2018 16:42

Re: NE, NE, NE ! Žádné soustátí !

Jako by se lidé točili v bludném kruhu. Jedno mohutné soustátí se s povděkem všech rozpadlo na samostatné státy, a ještě než se po rozpadu SSSR tyto státy stačily pořádně postavit na vlastní nohy, už se společně s ostatními evropskými státy, s vidinou ekonomických výhod, vecpaly do chomoutu nového experimentálního soustátí EU. Až se ty ekonomické výhody jednou změní zadlužením onoho molochu na ekonomickou krizi, budou ještě rády, když z tohoto molochu vypadnou a budou hospodařit ve svém a za své.

Z. Lapil 7.12.2018 16:36

Re: Národní suvenerita

Pořád vidím zásadní rozdíl mezi samostatným rozhodováním (svobodou), byť pod tlakem ("svoboda je poznaná nutnost" má něco do sebe), a konstatováním "já to nezvládnu, řekni mi, ó moudrý, co mám dělat".

I když vynecháme slova jako rezignace nebo dokonce poraženectví, tak kde má kdo jistotu (co jistotu, aspoň naději), že "šéf zeměkoule" bude lepším šéfem, než je jeden každý premiér.

Navíc: čím menší/jednodušší systém, tím snáze se řídí. TO je pro mě ten hlavní důvod, proč mě potěšilo rozdělení Československa: nemusíme se starat o Slováky a Slováci se nemusejí starat o nás. Pakliže se ukáže, že máme společné zájmy, není nic jednoduššího, než si o tom popovídat.

Možná je to detail, ale stoupněte si někdy ke kolejím, nejlépe mezi Prahu a Českou Třebovou. Zjistíte, že vlaky do Žiliny jezdí v českých barvách, do Vsetína naopak v barvách slovenských, do Grazu zčásti českých a zčásti rakouských a nedej pámbu, abyste potkal vlak do Luhačovic nebo podobným směrem: tam se vyskytují rakousky natřené vozy s nápisem ČD. A žádnou EU na to nepotřebujeme: technici ověří spřáhla a zásuvky (když nesedí elektřina v Česku jsou dvě různé a v Německu třetí), vymyslí se mašina schopná žvejkat různé dráty), cifršpióni se domluví o penězích a vesele se jezdí.

V. Petr 7.12.2018 16:29

Národy Evropy chce zničit Merkelová a celá rudozelená

banda v Bruselu. K tomuto účelu slouží především navážení migrantů do Evropy!

S. Netzer 7.12.2018 16:25

Re: Ohlupování osou Brusel–Paříž–Berlín,

EU chce "zrušit národy Evropy", potrhlá fanatičko?

Vaše protiunijní fóbie "připomíná fanatická náboženství pochybných sekt".

J. Vlček 7.12.2018 16:13

Re: Německo se

Přesně tak.

J. Vlček 7.12.2018 16:12

Re: Ohlupování osou Brusel–Paříž–Berlín,

Vidím to stejně jako vy, paní Kanioková.

Vzdát se suverenity své země a předat ji do rukou poblázněných experimentátorů, tak to může udělat jen ještě větší blázen, než jsou ti samotní experimentátoři.

J. Kanioková 7.12.2018 15:46

NE, NE, NE ! Žádné soustátí !

J. Kanioková 7.12.2018 15:42

Ohlupování osou Brusel–Paříž–Berlín,

že je nutné pro vyšší blaho „všeholidu“ zrušit národy Evropy, připomíná fanatická náboženství pochybných sekt. Nebýt eurokracie, nemusel být brexit, nemusel tu být problém migrace, nemusel být pomýlený multikultiralismus jako hlavní téma, nemusel být stále rostoucí odpor k EU.

Naše země JE náš domov - přístaviště, útočiště, jistota. Každý národ je dědicem historie své země, kultivovaly ji naše předcházející generace PRO NÁS ! Máme zde své kořeny, naše tradice, nemáme právo toto naše dědictví zašantročit ! Naší povinností je naši zemi v solidním stavu zachovat, chránit ji a tím i naši svrchovanost, a předat dalším generacím.

„Abyste zničili národ, musíte nejprve zpřetrhat jeho kořeny“.

L. Písařík 7.12.2018 15:12

Re: Nebezpečné

Pokud se týká chytrosti Fialy, pozeptejte se prosím v Brně na MU.

L. Písařík 7.12.2018 15:09

Obávám se, pane Hvížďalo

že problémy globalizované společnosti vysoko převyšují možnosti řešení na celosvětovém fóru. Chcete příklad: Včerejší hlasování v UNO o Hizboláhu - všichni vědí, že je to teroristická organizace, ale rozvojové země si za peníze rozvinutých zemí prohlasují, že tomu tak není. Smutné je, že jim EU posílá peníze za které místo písanek pro děti raději nakoupí miny a granáty.

P. Zinga 7.12.2018 15:03

Re: Celoevropské problémy si žádají

Ranaři, vidíš, že to jde.

J. Kanioková 7.12.2018 14:58

PROBOHA, autore, běžte i s tím Přibáněm

i dalšími eurohujerskými pravdoláskovníky do.... háje !

Vy fakt nejste normální !!!