Diskuse
ŠKOLSTVÍ: Nová strategie pro multikulturní indoktrinaci
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z. Pešek
TaK GRATULACE
Musím zatleskat.Přesně odpovídá realitě a doufejme, že učitelé tu přesilovku ještě ustojí, škoda, že nám Fiala nechce dát V.K.ml. jako ministra.
P. Klíma
Výborný článek, děkuji.
A jsem rád, že UP v Olomouci nepotlačuje rozumné názory.
A. Alda
Člověk si mnohdy říká,
proč muselo zrovna toto dítě zemří tak předčasně pod koly auta či ve vlnách povodňové řeky...
Jenožme kdo zemřel včas, nemoho vymýšlet takovéto hrůzy.
Re:
T Jefferson: “Ti kdo překovou zbraně v pluhy, budou orat pro ty, kdo tak neučinili.”
J. Uzel
Vzdělání
Vždycky jsem chtěl, aby mé děti měly ve škole dobré známky, ale když se škola nepreferuje osvojení znalostí, pouze se snaží indoktrinovat dětskou mysl jediným správným euronázorem, bude mou ambicí, aby mé děti prošly naším školstvím s co nejmenším poškozením. Stručně: A)dostat kluka na školu, B)dostat školu z kluka...
P. Portwyn
Re: Vzdělání
Nedělejte z komára velblouda. Pokud náhodou nebude občankář euromagor, tak k indoktrinaci ani nedojde.
P. Portwyn
BINGO
"V této formě výuky nemá být nově učitel zprostředkovatelem znalostí, ale pouze na výuku dohlížejícím „koučem“. (...) Výklad učitele mají dle přívrženců takto pojaté reformy vzdělávání nahradit centrálně tvořené a schvalované a distribuované elektronické materiály."
... no a teď hádejte 3x, proč různé "neziskovky" nebo pan Ondřej Šteffl tak velice podporují snahy, popsané výše.
Pouze bych doplnil, že slovo "výklad" není tak úplně ideální. Učitel nemá jen vykládat, ale také vést studeny ke kritickému myšlení, přičemž koriguje případné logické lapsy. Rovněž je má vést k experimentům, případně myšlenkovým experimentům. Tohle provést nelze, pokud bude jen "pouštěčem" programů dodaných zvenčí.
Teda ne že by leckdo, kdo sámi sebe pokládá za pravičáka, pro takovou "školu", jako si představují pomazaní a osvícení, také nezahořel nadšením :oP
P. Portwyn
Jako učitel mám o pojmu
"Evropan" poměrně jasnou představu. Je to příslušník lidského rodu původem z kontinentu mezi Uralem a Atlantikem:
Španěl, Nor, Rus, Maďar, Moldavan, Čech, Ital, Dán, Němec apod.
Nějaký problém?
Re: Jako učitel mám o pojmu
Jenže v podání multikulturalistů je Evropan člověk, který se stydí za své předky, historii a kulturu a obdivuje a nadšeně vítá kdejakého přivandrovalce za zemí, kde lidé slezli ze stromů o pár stovek generací později než ti naši.
F. Navr8til
Teorie a praxe
Multukulturní lži sice mohou přispět k formování nových Pavlíků Morozovovů, ale nejdůležitější je příklad a vlastní zkušenost. Paní učitelka žákovi sice v hodině poutavě vypráví o multikulti, ale o přestávce ho zpráská inkludovaný sígr a ukrade mu svačinu.
P. Portwyn
V národě Josefa Švejka praxe
vypadá zhruba tak, že paní učitelka o hodině matematiky zmíní, že se našim číslicím říká "arabské", protože je z Indie do Evropy dovezli Arabové, jak to říkala vždycky, ale na rozdíl např. od roku 2000 se to v ŠVP zapíše do kolonky "multikulturní výchova".
Plus dětem ukážete římské číslice a budete to po nich zločinně vyžadovat, nebo jim dokonce řeknete, že severoameričtí indiáni počítali a někde ještě počítají v pětkové soustavě.
Pokud to chcete nazvat "poutavým vyprávěním o multikulti", nechť je ctěná libost :o)
Autor neví, co znamená Evropan?
To je mi ho líto. Taková spousta nesmyslů v jednom článku... ještěže jsou studenti gymnázií inteligentní a dobře ví, jaké možnosti jim společná Evropa přináší...
Re: Autor neví, co znamená Evropan?
Jo, doufám, že dnes už to moc dobře ví. :-D
J. Pražák
Nedostatky multimuslikultigenderpolitkorektního vzdělávání
1) Zcela chybí informace např. o kulturách lidojedů (Yanomani, Aghoriové, Dajákové, Toradžové, Kukuku,...) a jejich začleňování do té správné multikultury. 2) Chybí informace o střetu civilizací, např. mezi kmenem Huronů a "bílých osadníků" a následky pro Hurony = totální vyhubení agresivnějšími, bezohlednějšími. 3) Dtto 2 - porovnat se současnou invazí muslimů do Evropy. 4) Jak budou vnímáni a jak budou vnímat sami sebe přistěhovalci z úplně jiného etnika v dalších generacích? Budou ideově a kulturně svázáni se zemí svých rodičů, nebo s novou vlastí, nebo budou naprosto vykořenění, vizuálně odlišní cizinci v nové i staré vlasti bez "kořenů"? Příklady např. z Německa, kde stále dochází k "vraždám ze cti" i u dalších generací přistěhovalců. 5) Ad4: vzpomínáte na hodiny kreslení, když se jednotlivé krásné zbylé barvy slily do jednoho kelímku a vznikla taková...... 6) Jak ti multikulturalisté "zaujímají postoj" k evidentně odlišným vlastnostem jednotlivých ras nebo národů? Nebudou snad tvrdit, že běloch má takové schopnosti v tancování, nebo atletice jako černoch a že v matematice se černoch nebo běloch vyrovná některým asijským národům?
Re: Nedostatky multimuslikultigenderpolitkorektního vzdělávání
Jakýpak lidojed, vy xenofobe?!! Správně je to "odlišně se stravující"!!!
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz