24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

ŠKOLSTVÍ: Muslimská rakovina zasahuje i Česko

To, že se Barrack Hussejn Obama čas od času otevřeně hlásí k muslimské víře, není nic nového. To, že do své kanceláře v Bílém domě ve Washingtonu natahal řadu muslimů, také není nic nového. Včetně toho, že jde osoby známé těsným napojením na muslimské teroristické organizace. Ty organizace, které stojí podle amerických vládních nařízení mimo zákon, neboť jsou zapsány v seznamu teroristických organizací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Křivan 19.5.2014 8:05

Jedinné co můžeme udělat

je odislámit Evropu, Ameriku a Australii. Úplně.

P. Zeman 19.5.2014 9:20

Re: Jedinné co můžeme udělat

Současná vedení těchto spolků si to z pochopitelných důvodů nepřejí. To nás raději, s bombou pod zadkem, budou přesvědčovat o mírumilovnosti tohoto "učení" :-/

A. Bocek 19.5.2014 7:38

Lidská opatrnost velí :

když má zvíře třícentimetrové zuby, může být nebezpečné. Když všichni teroristé jsou muslimského vyznání , musím se islámu obávat .

M. Prokop 19.5.2014 9:30

Re: Lidská opatrnost velí :

To jste zapomněl na RAF, Rudé brigády, IRA, Basky a Rusy tak nějak obecně.

P. Švejnoch 19.5.2014 12:56

No...

Frakce Rudé armády a Rudé Brigády už nějaký ten pátek nefungují. A mohl byste mi, prosím, připomenout alespoň několik těch ruských teroristů? Nějak si teď nedokážu úplně vzpomenout...

M. Šejna 19.5.2014 7:13

církev jako církev, autore

pokud nebude církev kecat do řízení státu a do zákonodárství, pak je mi úplně jedno, kolik tu máme církví a kolik tu ty církve mají magorů, co tomu náboženství věří.

Křesťanství bylo také zločineckou ideologií, když mělo vliv na řízení státu a na zákony. Ještě před 200 lety se upalovaly čarodějnice a o pár set let dříve Jan Hus či G.Bruno byli upálení také proto, že zpochybnili křesťanské učení. Dnes takto blbnou muslimové, ale jen tam, kde je islám nadřazen světské moci. V Turecku si islám tyhle dementní zvyklosti nedovolí.

J. Sova 19.5.2014 7:32

Re: církev jako církev, autore

Jediná cesta je přísná sekularizace společnosti.

V. Lacina 19.5.2014 7:50

Re: církev jako církev, autore

"Svatá pravda!" :) Bohužel, některá náboženství stále nejsou se sekularismem příliš kompatibilní (řečeno korektně, jinak mě vlastně žádné jiné samozřejmě nenapadá). Jediný způsob, jak zajistit sekularismus islámu, je zajistit jeho okrajovost (dlouhodobě neudržitelné a navíc odporující imigračním trendům západu) nebo jeho politické přesahy zakázat shora (turecký model, momentálně v rozkladu). Tzv. "náboženská neutralita" je fakticky zákazem projevů křesťanství, protože tam, kde muslimové získali nějaký politický hlas (Francie, GB, USA, Skandinávie), dokázali si z tohoto principu vždy prolobovat nějaké výjimky. Takže jak?

K. Křivan 19.5.2014 8:03

Re: to u islámu nejde.

Vidite to v Egyptě. Buď armáda zlikviduje islámské bratrstvo, nebo oni zlikvidují sekulární stát a nahradího islámským státem.

Jedinné řešení je snížení počtu obyvatel na patnáctkrát přelidněné zemi o miliardu muslimů. Jenže jak to provést.

J. Plzák 19.5.2014 9:06

Re: církev jako církev, autore

Omyl. Jediná cesta je nekompromisní prosazování rovnosti všech lidí před zákonem.

D. Šimáček 19.5.2014 12:40

Re: církev jako církev, autore

no jo ale jak? demokraticky? ten kdo má či bude mít nadpoloviční většinu si zákony udělá dle sebe, přidělovat hlasovací právo jen těm kdo vyznávají že svoboda jedince končí tam kde začíná svoboda jiného??? jak to zajistit?.. ke sjednocení lidstva nedojde vždy tady budou konflikty, války. pohádkové modely hrozby zvenčí a sjednocení lidstva, nechme americkým filmařům. jsme ve studené válce civilizací , a stejně se euroatlantická civilizace není schopná spojit v boji proti kolonizaci muslimy, natož je vrátit kam patří. lidstvo je prostě odsouzeno k onomu kroku zpět do středověku a kdo ví co se z toho vyvine. jedinné řešení je v zájmu zamezení utrpení x miliard budoucích eliminovat islám, zatím na to ještě převahu máme...

J. Plzák 19.5.2014 9:07

Re: církev jako církev, autore

J. Vintr 19.5.2014 7:52

Re: církev jako církev, autore

Měl byste si doplnit vzdělání. S upalováním čarodějnic neměla většinou cirkev nic společného. To byl jen projev lidské blbosti (stejně jako většina svinstev, připisovaných kresťanskému náboženství).

J. Sova 19.5.2014 8:13

Re: církev jako církev, autore

Znáte nějaký příklad, kdy církev proti upalování protestovala?

V. Lacina 19.5.2014 8:28

Re: církev jako církev, autore

Zkuste si vygooglit inkvizici. Možná byste se divil. Od počátku šlo spíše o trestání kacířů, a ne vždy to bylo ohněm. Papež Alexandr IV. dvakrát vydal zákaz soudit lidi pouze za čarodějnictví. Až později splynuly inkviziční procesy se spíše pohanským zvykem upalování čarodějnic (církev magii, vyjma svatořečených, tj. licencovaných, zázraků odmítá). Nejobávanější inkvizice: Španělská a Portugalská, neměly s církví absolutně nic společného. Byly podřízeny místním světským hodnostářům, pro něž také zabavovaly majetek odsouzených...

E. Sevrát 19.5.2014 8:17

Re: církev jako církev, autore

Stejně jako neměla a nemá se zločiny komunistů nic společného komunistická idea. Byl to, a je to jen projev některých pomýlených jedinců. Takto to vysvětluje dnešní KSČM, mohl byste komunistům dělat obhájce.

M. Šejna 19.5.2014 8:25

jistě, pane Vintře

to je něco podobného, jako byste tvrdil, že s totalitním systémem neměli komunisté také nic společného a že to byl jen projev lidské blbosti. Dokonce se našlo pár komunistů, co proti zločinům totality protestovali.

V. Lacina 19.5.2014 8:43

Máte pravdu...

...Charta jimi doslova přetékala a podle toho to s ní pak také vypadalo v praktické politice. Problém je, že komunismus není ideologie, komunismus je prachsprostá utopie (a nutno podotknout, že v rámci žánru nepříliš zdařilá či promyšlená). A utopie mají nepříjemnou tendenci obhajovat ta nejhorší svinstva. Křesťanství svou utopii alespoň nestaví do tohoto světa (což má i své nevýhody, které se jako panentheista nemusím bát přiznat :) ).

J. Sova 19.5.2014 9:55

Re: Máte pravdu...

Právě křesťané jsou vynálezci komunismu:

Skutky 4,32 Všichni, kdo uvěřili, byli jedné mysli a jednoho srdce a nikdo neříkal o ničem, co měl, že je to jeho vlastní, nýbrž měli všechno společné.

Boží moc provázela svědectví apoštolů o vzkříšení Pána Ježíše a na všech spočívala veliká milost. Nikdo mezi nimi netrpěl nouzi, neboť ti, kteří měli pole nebo domy, prodávali je a peníze, které utržili, skládali apoštolům k nohám. Z toho se rozdávalo každému, jak potřeboval.

Sv. Jeroným:" Bohatec je buď zloděj, nebo zlodějův dědic".

V. Lacina 19.5.2014 10:43

Re: Máte pravdu...

Ano, jenže prvotní křesťané byli takto pospolití dobrovolně, zatímco komunisté by nejraději svět sjednocovali klackem. Jakkoliv to vypadá rovnostářsky, nikdo bohatým židosektářům nenařizoval se podělit. Šlo o jejich individuální rozhodnutí. Dnešní levičáci ovšem vše západní, individualistické i křesťanské (což jsou jejich hodnotové kořeny) okázale odmítají a geopoliticky se přimykají k Rusku, Číně a Palestině (a málokteré státy mají dnes ke komunistickým ideálům dál). Nebýt toho, mám všechny předpoklady být levičákem, takhle jsem spíš pravicovým anarchistou. :)

J. Sova 19.5.2014 11:11

Re: Máte pravdu...

Křesťanství nemá s individualismem nic společného, je kolektivistické (pastýř a stádo). Individulalismus je přímo nepřítel náboženství.

Co je na Ježíšově učení pravicového?

V. Lacina 19.5.2014 11:29

Re: Máte pravdu...

Ačkoliv si netroufám odhadovat Vaši definici pravicovosti (pravděpodobně bude velice zajímavá), individualismus v Kristově učení je (a podle mého, je to ta nejlepší část): Jak můžeš vytáhnout třísku z oka svému bratru, ale trám ve svém oku nevidět? (možná mám trochu zarezlou znalost ekumenického překladu, nechce se mi s tím hledat- vy máte určitě Evangelia po ruce) -celý koncept svědomí je bytostně individualistický. Kristovo učení je syntézou západní a východní filosofie, uplatňované opatrně tak, aby nezpůsobilo revoluci (dejte císaři, co je císařovo).

Kolektivistické prvky, které zmiňujete, jsou spíše anomálií, která pochází od prvotních křesťanů spíše, než od samotného JK. Jakkoliv je tato anomálie hodnotná...

V. Lacina 19.5.2014 11:36

Re: Máte pravdu...

(mimoto: koncepce Pastýře je silně elitářská, ale to jen tak na okraj... :D )

R. Gramblička 19.5.2014 9:55

Re: Máte pravdu...

Tak komunizmus už není ani ideologie!!! No páni! Ve svém relativizování jste se nějak zamotal. Nejste náhodou jejich sympatizantem?

V. Lacina 19.5.2014 11:07

Re: Máte pravdu...

Ne, nejsem a ne, není. Přilehlá ideologie se zove Marxismem a důležitější, než komunistická utopie je kapitalismus (jakási kontratopie: nevadí, že neexistuje, důležitá je jeho zvrácenost a to, že cokoliv špatného v tomto světě dá se na něj svést). :)

P. Moravčík 19.5.2014 10:14

Re: církev jako církev, autore

Viete, keď obvinili nejakú ženu so stykov s diablom, nastupoval exorcista, ktorým bol kňaz. Ten (väčšinou) potvrdil, že ide o vhodnú adeptku na hranicu. V tých dobách bola svetská vrchnosť a cirkev ako siamske dvojčatá, pričom cirkev mala silný argument voči neposlušnej svetskej moci - výhradné právo na pravdu a trest exkomunikácie. Pravdou je, že aj v cirkvi, aj v svetskej moci boli rozumní ľudia, ktorí videli a aj otvorene hovorili o nezmyselnosti týchto šialených praktík, ale vyviňovať jednostrane cirkev nie je možné. Mala aj ona dosť masla na hlave - len tak "namátkou": autori Kladiva na čarodejnice boli dvaja dominikáni, vo Francúzsku vyčíňali povestní pátri Lactantius a Tranquillus... atď, atď. Nevzdelanosť a poverčivosť vtedajších prostých ľudí bola šikovne využitá a presmerovaná podľa vlastných potrieb vrchnosti (vždy ma zaujímalo, či to nemalo súvis aj s búrlivými časmi sedliackych povstaní v nemeckých oblastiach). Je tiež zvláštne, že v protestantských krajinách (Škandinávia a Švajčiarsko - posledný proces v roku 1782 s Annou Goldiovou - sťatá) trvala honba na čarodejnice dávno po tom ako to prestalo v ostatnej Európe, s výnimkou Nemecka -1775.

J. Sova 19.5.2014 10:26

Re: církev jako církev, autore

To řádění křesťanů má biblický podklad: „Čarodějnici nenecháš naživu“ (Ex 22,17).

P. Zeman 19.5.2014 9:27

Re: církev jako církev, autore

Měl jste si na křesťanskou církev stěžovat před těmi dvěmi sty lety! Teď jsou to muslimové, kteří se současnou moderní technikou dělají bordel a to PŘEDEVŠÍM ve státech, které jsou sekulární!

S. Netzer 19.5.2014 9:29

Re: církev jako církev, autore

V islámu žádná církev neexistuje.

P. Maleček 19.5.2014 6:55

Ta, tak poturčenec horší Turka

Autor má o islámu jako o nenávistné a oponenty vraždící ideologii pravdu. Ostatně ten v 6. či 7. století vznikl jen jako závistivá reakce k tehdy se též ohněm a mečem úspěšně šířícím křesťanství. Což křesťany přešlo až víc jak tisíc let. A to až po vyléčení dvěma světovými válkami a komunismem. I když zrovna v Česku ...?

Ale kde autor vzal ty informace o islámských teroristech dosazených, ano též islámsky zpitomělým Obamou do amerických bezpečnostních služeb? Tomu se mi nechce věřit.

Naopak, že na českém ministerstvu školství je multikulti pomatenců sloužících islámů hodně, tomu se věřit dá. Zvláště pod současným rátho sosanským ministrem. I podle toho, že na svém ministerstvu seká hlavy všem, kde pře ním pokorně neohnou hřbet.