Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Míka
Co mi vadí na příspěvcích uvedeného typu?
že nepoznám, z jaké branže je autor a jaké studenty a pedagogy má na mysli. Mimochodem, nic neroste geometrickou řadou. Geometrická řada může buď konvergovat nebo divergovat, ale nikoliv růst, či klesat. Z dob Malthuse termín "Růst geometrickou či aritmetickou řadou" zavšivil všechny rádoby vědecké (tj. nematematické) kecy.
bývalý učitel
Zakládám školu...
..žáci chodí do školy dobrovolně a to proto aby se od svých učitelů něco naučili.Nelíbí-li se jim učitel,nechť odejdou.Drzí žáci,líní žáci,hloupí žáci,chudí žáci po domluvě odejdou.žáci,jejichž rodiče netáhnou se školou za jeden provaz,nechť odejdou.Učitelé,kteří nechtějí nebo neumí být svým žákům vzorem,přítelem a inspirací,nechť odejdou.Samé samozřejmosti...
jk-jiny
Pokud se financuje od kusu...
...produkujeme pocet kusu. Skoly vec resi trzne.
Martin
Klasika
Celý problém je způsoben tím, že existují spousty škol, kde se v podstatě nic nevymýšlí, nic se tam nebádá, akorát opakují již známé věci a závěrečné práce se nutně musí vést v tomto duchu. Závěrečná práce je na takových školách tudíž jenom taková byrokratická klička a prakticky nemá žádný smysl. Typický příklad je učitelství pro druhý stupeň základních škol obor Matematika-Dějepis, tvorba diplomová práce na tomto oboru je prokazatelné mrhání časem, absolvent i kdyby se rozkrájel, stejně tam nemá co vymyslet, nemá s čím přijít, celé to bude jenom kompilát již existujících mouder.
lokki
Re: Klasika
nemáte pravdu - i na matematice-dějepisu se dá vymyslet lecos. Dám příklad - jeden z mikulčických mečů má extrémě krátkou rukojet, někde kolem 70ti milimetrů. Chlap u kterýho se našel měřil něco kolem 175cm. Obecně tradovaný předpoklad je, že se v té době pohřbívali meče spolu s jejich vlastníky, což by znamenalo, že tu máme někoho s opravdu něžnou ručkou (nezapomente na rukavice) - nebo je předpoklad mylný a do hrobů se mrtvejm dávalo spíš to, co už nikomu nebylo vhod. Téma diplomové práce v tomto duchu vypadá sice jednoduše, ale ve chvíli, kdy student zjistí, že lebka toho chudáka je v olomouci, trup s pravou rukou v praze a zbytek bůh ví kde má před sebou celkem napínavej rok života. Tedy pokud by se mu chtělo dělat něco jinýho než ctrl-c.... A takovejch témat dokážu vymyslet tunu a nejen v dějepise. Jenže se nikomu nechce s nima patlat, takže nakonec skončí všichni u literárních rešerší o jednoduchejch, prostejch a dávno známejch věcech....
silibum
Máte pravdu
Někdy už opravdu zabírá jako profylaxe jen Prattchet a Šmíd. A student Vám na střední škole klidně přizná, že seminárku to "stáhl" a ni mu to nepřijde divné.
josef krouman
to je zas ten s tím posláním?
není divu, že v předmětech typu Gender Studies a Europen Studies se a podobných se dá copy-paste téměř všechno. Vznikne stejná slátanina, jako byly předlohy. Kdyby se v těch pracech zamíchaly stránky, nikdo by to nepznal.
Standa
Snad
byste něco nechtěl po studentech. Dnes se nesmí studenti přetěžovat. Cokoli navíc se považuje za špatné. Docela vás chápu, ale vše se odvíjí od peněz a od toho, že nyní nahoře - na ministerstvu - tomu rozumějí nejvíc. Jó, je-li kormidlo školské lodičky nastaveno na skalisko, je velký předppoklad, že se lodička potopí a splyne s mořem neznalostí.
hogo
jednoduché milý watsone...
je 3 x méně žáků a 3 x více vysokých škol!!!!v každém krajském městě univerzita!!!!tak berou všechno a dávají to všem!!!!bez internetu by to ani nešlo,mnohé nové školy nemají ani knihovny s knihami,viz zlín,je tedy možné získat bacila, aniž by student přečetl jedinou knihu!!!občas se naoko vyloučí nějaký ten "odhalený plagiátor".......je to ovšem dosti trapné,protože všichni vědí jaká je praxe......
Baba Jaga
Re: jednoduché milý watsone...
Že je dostatek vysokých škol, není na závadu, ať má každý šanci. Ale to ostatní je ve vysokoškolských učitelích. ´Tak ať si nestěžují. Není pravdou, že se po studentech nesmí nic chtít. Jak zde vidíte v diskusi , jsou tací, kteří to ocení.
Jura Jurax
Jojo,
doporučuji autorovi seminární práci na téma Řešení systémů nelineárních rovnic - včetně odladěného kódu vybrané metody v Pascalu nebo C. Tady bude copy&paste na dvě věci ...
liberal shark
Re: Jojo,
jojo, buď to kompilátor a linker pustí, nebo ne
a pokud to ještě přežije test náhodným vstupem, tak za 1 
Baba Jaga
Otázka pro autora i pro ve věci angažované diskutující
Jak je možné, že se studenti s touto úrovní až k diplomové, případně bakalařské práci dostali? Na co si vlastně autor pak stěžuje? Nehovořím o tom, že byli na školu přijati, to mi nevadí. Šanci dostat měli.
Witch
Re: Otázka pro autora i pro ve věci angažované diskutující
Drahá kolegyně, bouchla jste přímo na hřebík! Pokud nebudou mít zvednutou laťku, nebudou se snažit ji překonat. Jen se tak líně převalej a budou spokojení. myslím, že by se to docela slušně a rychle protřídilo. Nikoliv školy, ohleduplné ke studentům, ale studenty, ochotné makat pro školu a tím i pro sebe!
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz