20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Vyrvěte Českou televizi té partě!

Prošli jsme zkušeností reality, která se všem, hlavně mladším lidem, zdála do budoucna nereálná. Do doby koronaviru jsme žili v představě, že „poručíme větru, dešti, kdy má pršet a kdy vát“. A že vše už bylo vyřešeno. Jen ještě stačí vyhrát bitvu proti oteplování, což bude „brnkačka“, zavést „zelené genderomyšlení“ a ještě více se státi uvědomělými. A „ráj to na dohled“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Farda 10.5.2020 20:43

Správně, a předejte ji do gesce Doc. Mgr. Žantovskému, ať konečně pochopíme, co je ta Pražská kavárna za žumpu!

https://oz.kurzy.cz/doc-mgr-petr-zantovsky/prazska-kavarna-p533054zu.htm

T. Hraj 10.5.2020 9:54

V podstatě nesouhlas. 1) Reakce musí být adekvátní. Tvrdost opatření má svoji cenu a o té je třeba diskutovat. 2) Absolutní ochrana a izolace není dobrá ani z pohledu řešení pandemie jako takové (https://youtu.be/KISie4utvXU).

Pravda je, že jsem ale celý rozhovor nečetl. Myšlenky jsou v něm naředěny opravdu velkým množstvím písmenek.

J. Fridrich 10.5.2020 9:38

Tak jedna " novinka " pro pana Čecha a mnoho dalších pobrblávačů v naší stále nespokojené zemičce ČT není jen ČT 1, ale i další - a celkem zajímavé a kvalitní kanály-programy.. Máme uštěkané reportér, ale i kvalitní s vyváženým zpravodajstvím..

T. Hraj 10.5.2020 9:58

Taky to tak úplně černě nevidím. ČT je nepochybně tendenční, ale ve srovnání s takovou CNN, CNBC a mnoha dalšími, je to profesionální vyvážená žurnalistika.

J. Strmiska 10.5.2020 14:26

Zpravodajství na ČT24 je jedno z nelepších v Evropě. Prý nám to mnozí závidí, no snad je to pravda.

V. Petr 10.5.2020 16:19

Zpravodajství ČTV je prolhané a tendenční! A to i v terminologii!

L. Netolická 10.5.2020 18:36

Vzpomenete si na nějaké lži z ČT, pane Petře?

V. Petr 10.5.2020 21:52

Tady dokonce máte tect mé stížnosti na ČTV, která byla "samozřejmě" zamítmuta.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

Vážení pánové,

Jsem nucen vás upozornit na neuvěřitelně manipulativní a dílem dokonce prolhaný televizní Hyde park ze dne 30. 10. 2015, jehož hlavním hostem byl Bedřich Moldan. Pořad opakoval nejhorší propagandistické výmysly kolem „globálního oteplování,“ přičemž nebyl dán žádný prostor nejen opačným názorům, ale dokonce ani presentaci této propagandě nevyhovujících faktů. Navíc byl prokládán vstupy fiktivních „předpovědí počasí“ z „budoucnosti,“ které měly podvědomou propagandou podpořit propagandistický dopad pořadu. Autoři úplně ignorovali a částečně dokonce překroutili skutečnost, že ani SOUČASNÉ klima neodpovídá alarmistickým předpovědím konce 90 let. Vrcholem bylo to, že na divácký dotaz, týkající se středověkého klimatického optima (zemědělství v Grónsku, melouny v Polabí) bylo lživě řečeno, že to není pravda. Můj telefonní dotaz, kde jsem použil přímo tento odborný termín nebyl do dotazů diváků zařazen. Ještě neuvěřitelnější je ovšem tvrzení, že výrazného snížení emisí CO2 lze dosáhnout vynaložením 1-2% světového HDP. Tuto částku na „podporu OZE“ totiž vydává Česko už dnes, aniž se to ovšem viditelněji projevilo na emisích CO2.

Proto jsem nucen žádat o odvysílání Hyde parku, kde by naopak bylo dáno slovo odpůrcům „teorie globálního oteplování“ a provedení opatření, aby takto manipulativní pořady neměly na veřejnoprávním kanálu v budoucnosti místo.

J. Farda 10.5.2020 22:32

Hyde Park 2015? No, nic ve zlém, pane Petře, ale je rok 2020, tož vypadáte s touhle kauzou vypadáte poněkud zpozdilě ... nic výživnějšího v rukávu nemáte?

D. Müller 10.5.2020 8:53

Článek resp. rozhovor je plný nekompromisního přesvědčení o správnosti vlastních názorů. Nemohu přejít mlčením dva momenty. Jednak velebení vlády, jejíž lživé a chaotické chování nás vydésilo tak, že jsme začali šít roušky jak o život a začali se o sebe a bližní starat sami. Pochopili jsme, že tato parta toho moc nezorganizuje. Souhlasím s chválou na hasiče, zdravotní personál a další, ale jejich úsilí bylo v protikladu mediálnímu obrazu premiéra "vše zařídím, vše seženu". Vláda nejdříve chtěla přechytračit podnikatelé a vyvléci se ze škod které její rozhodnutí přinesla, teď by se zase urozdávala k smrti. Co řekne ráno v poledne neplatí. Ne, není to dobře odvedená práce profesionálů. A je mi fuk, jak to vlády dělají jinde.

Dalším bodem, u kterého se chci pozastavit je vyjádření "11". U nás na okrese je nyní už jen 1 nemocný, je doma a ostatních 56 tisíc lidí venku nosí roušky. Dle mého jde o signifikantní ukázku nevyvážených nařízení vlády, na které upozorňovalo těch "11". Autor klade jako hlavní cíl minimalizaci ztrát životů. A ekonomické otázky v podstatě do protikladu. Jenže to je oblíbený, ale zcela chybný pohled. Díky dobré ekonomice můžeme minimalizovat ztráty na životech. S holým zadkem a prázdnýma rukama nikomu nepomůžeme. Takže požadavek správně zní jinak. Minimalizujme ztráty na životech při maximálním výkonu ekonomiky. A k tomu potřebujeme prohlášení "11", kritiku podnikatelských odborů, opozice a dalších. Protože toto vláda nebyla schopna realizovat. Zastavila ekonomiku a chce to napravit tiskem peněz. Jenže co si za ně koupíme, když nebudeme vyrábět? A možná ještě jeden dovětek. Nerozumím tomu, proč se v tak zralém muži jako je pan Vlk bere tolik zloby a odsudků. Ale možná je to veselý chlapík a jen ty texty jsou takové napružené :-)

P. Adámek 10.5.2020 10:30

V podstatě se vším souhlasím, zejména pokud jde první a poslední větu příspěvku.

V. Vlk St 10.5.2020 14:22

Doporučuji se rychle odstěhovat do států, kde měly daleko lepší vlády a vůbec, ale vůbec neblbly obyvatele. Tak například Itálie 30 000 mrtvých , Španělsko, stát New York, Brazilie, Belgie -9 000 mrtvých, Francie 27 000 mrtvých....Já zase nechápu, že vy vůbec nechápete, že mrtvoly a nemocní nic nevyrábí. Protože máme minimum mrtvých a nemocných, pak ti, co netuší, co je slovo příčinná souvislost píší idiotské Výzvy a další, co nechávají mozek v zásuvce nad tím jásají.

D. Müller 10.5.2020 15:39

Pane Vlku, nějak jste se rozhorlil. Možná jsem neskromný, ale chci málo mrtvých a ještě k tomu funkční ekonomiku. Na rozdíl od Itálie, USA apod. k nám nenajeli desítky nebo stovky tisíc nakažených Číňanů. Měli jsme daleko výhodnější výchozí podmínky a doteď se ukájíme oslavou zákazů za cenu pádu ekonomiky. Jenže za našich podmínek, jsme měli kromě nízkého počtu nemocných a zemřelých udržet ekonomiku co nejvíce nad vodou. To vláda nezvládla, nemohla. Nejsou to nejlepší z nejlepších, jsou produktem marketingu. A někdy prostě nestačí se snažit a natřásat v televizi. Nespolupracovali mezi sebou natož s občany či podnikateli. Vy jste spokojen já nikoliv. Vidíte dobře odvedenou práci, já vidím chaotické jednání. Je to zřejmě věcí nároků a co komu stačí.

A závěrem bych naznačil drobnost. Čím dál víc se ve vaší komunikaci objevují prvky, s kterými jste jako disident určitě nesouhlasil. Naznačím dva. Jednak nějak těžko snášíte kritiku naší vrchnosti i polemiku s vašimi názory, což vám jistě zamlada pilo krev. A doporučovat mi se odstěhovat mi tak trošku zavání Asanací. Nikam se stěhovat nebudu. Já se tu narodil, ať se odstěhuje premiér. No vidíte a teď jsem se rozhorlil já. :-)

V. Petr 10.5.2020 16:25

V čem jsme se lišili od té Belgie nebo Švédska????

D. Müller 10.5.2020 17:49

Už jsem hrozně unaven z nekonečného srovnávání s někým jiným, kdo to dělal hůř. Že měl někdo větší starosti a problémy než my neznamená, že jsme to dělali dobře. To budeme donekonečna poslouchat: "Kalousek utrácel víc než my", "Italové to dělali blběji než my!", "Kmotři kradli víc než my"! Jestli se chce někdo srovnávat, tak s někým, kdo to dělal nebo dělá lépe a snažit se mu vyrovnat.

P. Nemec 10.5.2020 21:53

Už jste hrozně unaven...tak srovnávejte s těmi, co to dělají lépe. Jaké desetitisíce Číňanů přijeli šířit virus do Švédska? Podobné výsledky jako my mají ti, co to dělají podobně jako my...ti, co to dělají jinak mají výsledky horší. Už jsem hrozně unaven nekonečným opakováním něčeho tak zřejmého.

V. Vlk St 10.5.2020 18:23

Vážený pane, i jako disident jsem rozlišoval mezi Husákem, Biĺakem, Kádárem a Brežněvem. Hodnocení vlády je vždy dobré dělat až později. A jako disident vím, že je nutno vědět, jakou budoucí vládu potřebujeme. Tedy obecně. Při porovnání vlád je nutné posuzovat střízlivě. To se jaksi u nás vůbec nebere v potaz.A myslím, že ani vy ne. Já jsem ,co s es těhování týče, jen ironicky nabízel řešení, když se domníváte že Babiš vládne tak strašně špatně. U nás se tak nějak vžila představa, že v čele vlády smí býti jen jakýsi světec, a kdo jím není, je apriori nehoden vlády. Schválně, nabídněte někoho lepšího. Tím nemyslím politického žvanila, ale reálného politika. Já žádného nevidím. v tom je ten problém. No a s tím stěhováním. Demokracie je to,že zde mohou žít všichni.A že vládu lidé posuzují podle skutečnosti. A ne podle svých vášní.Jak že to bylo s tím králem Lávrou? On to Havlíček napsal v roce 1854, to nastoupil Franz Josef I a Češi řešili, jak se k němu postavit. My a Chorvati a Poláci jsme ho udrželi na trůně 1948 a on šel na ruku Maďarům ...

D. Müller 10.5.2020 21:11

Pane Vlku, já to mám prostě jinak nastavené. Jsem technik a v technice toho moc okecat nejde. Buď vám most či dům spadne anebo vydrží. Není možné se vymlouvat na to, že to jiní dělají blbě a most jim spadl už za týden. Není možné se v IT vymlouvat, že to někomu funguje ještě blběji a nic to nepočítá. Nikdo nechce jedno ze špatných řešení, každý chce to správné a dokonce to nejlepší. A já chci od vlády také to nejlepší a správné řešení. Neplatíme státu daně falešnými nebo nesprávnými penězi. A za to chci nejlepší výkon. Občané nechtějí jen přežít, ale i žít. Nechci nyní řešit, jestli tu je nebo není někdo lepší. Jestli chci něco zlepšit, tak je to potřeba pojmenovat. Tvrdím, že výkon vlády je slabý, chaotický a rozháraný a víc tlačí na PR než na službu občanům. Nicméně děkuji za diskusi. Třeba se jednoho dne naše pohledy sblíží, i když to třeba teď tak nevypadá.

K. Nový 10.5.2020 23:52

Tak to máte blbé. Vládnou lidi, se všemi chybami, co mají. Musíte vybrat nejméně špatného. Máte nějakého lepšího než Babiš? Rád se nechám poučit.

L. Netolická 11.5.2020 19:28

Pane Vlku, Babiš je nenahraditelný, jelikož nemáme žádného předsedu demokratické strany stíhaného za podvody při dotacích, reklamách, žádný z nich neumí bez uzardění lhát, žádný z nich není ve světě a především v EU znám jako podvodník s dotacemi atd. Opravdu, na místo premiéra takového a ještě lepšího, který by Babiše předčil, nemáme. Pokud ho zavřou nebo, aby mohl brát dotace, stane se prezidentem, tak už u nás žádný premiér nikdy nebude. Škoda. Možná do té doby propustí Radovana Krejčíře, tak máme snad i naději. Tak hurá!!!

V. Petr 10.5.2020 16:23

Ano, naše ekonomika stojí a padá s provozem luxusních restaurací, noblesních butiků, heren, hospod a s vrcholovým sportem.

Fabriky vláda nezavřela a zemědělcům práci také nezakázala!

D. Müller 10.5.2020 17:41

Možná byste měl brát svět v širších souvislostech. Tak jako tak nemalá část skončí v obchodech. Když zavřete prodejny aut, hudebních nástrojů, stavebniny, kadeřnictví, papírnictví, železářství, domácí potřeby, restaurace.... dojde k dominovému efektu a není pro koho vyrábět. Není, kdo by objednal. Dominový efekt. Předpokládal jsem, že po 14 dnech se vláda vydýchá z leknutí a bode proaktivní. Což se nestalo, kromě nákupů v Číně.

K. Nový 10.5.2020 23:53

E-shopy nezavřeli nikdy.

I. Spálený 11.5.2020 5:01

To je úplně jedno. Jak velké západní státy nespustily karanténu včas, budou se v tom hrabat měsíce. A my, bohužel, vozíme všechno k nim a až pak se to vyveze. To je kouzlo EU, maximální propojenost. Vždy se s tím chlubí, jak už nikdy nebude válka v Evropě, protože jednotlivé státy jsou propojeny nade všechny meze. Ale s tím je spojená i maximální zranitelnost jakoukoliv krizí jednotlivých států.

I. Hil 10.5.2020 7:48

Titulek článku opět o něčem úplně jiném než potom celý článek.

Vcelku se s obsahem dá souhlasit, až mě to vzhledem k titulku překvapilo.

Ovšem výraz „slevové důchodkyně“ může napsat jen zbohatlík který absolutně neví o čem mluví...

Vůbec nejde o 0,20 Kč za rohlík. Naprosto chápu, když hledají způsob jak vyjít s důchodem a zaplatit za nákup 500,- místo 1000,-.

V. Petr 10.5.2020 16:29

Průměrný důchodce musí vyjít s 13000 Kč měsíčně. Pro pana podnikatele/OSVČ je 15000 měsíčně směšná almužna a vláda by mu z daní občanů měla dát několikanásobek této částky, nebo ho nechat svobodně šířit nákazu! "Prasata, chcete snad žít věčně..."

D. Müller 10.5.2020 17:58

Pane Petře, jedete na vlně premiérově, který vyhlásil drobným podnikatelům džihád. Možná budete překvapen, ale tato skupina nemá investiční pobídky, nemá dotace, nechrání je zákoník práce, ručí za svou práci veškerým majetkem. Jenže premiér tak činí z čistě zištných důvodů. Odvádí tak pozornost od svých ekonomických cílů. A nemálo občanů tak popouští uzdu své závisti a nenávisti, obdobně jako jste to udělal vy. Víte oni se nerozhodli zavřít a koukat z okna. Nebyla to jejich volba.

P. Victorin 10.5.2020 7:37

Generelně s názory pana Vlka sen., naprosto souhlasím. Některé jeho formulace jsou nejen výstižné ale i velmi vtipné. BRAVO!

F. Grossmann 9.5.2020 20:41

El Lobo, kde jste vzal informaci , že USA je padesát let za Čínou?

J. Pospíšil 9.5.2020 18:43

Moc slov!!