25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Rada ČT nehájí koncesionáře, ale vedení

Je věcí každého prezidenta, jak zachází s institutem státních vyznamenání. Je to vždy jistý rukopis. Každý by na jeho místě postupoval trochu jinak, což ale neznamená, že jeden přístup je správný a jiný špatný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Liptovský 5.11.2019 20:20

"Strážni psi demokracie", s oprávnením kontroly spoločnosti - ako radi o sebe hovoria... Ale na Slovensku vysielanie Slovenského rozhlasu ( o Slovenskej televízii škoda hovoriť) vyzerá skôr ako internátne vysielanie (jazyk, témy - disdžokeji zo šesťdesiatych rokov - preboha, pre koho?) - to všetko z našich poplatkov... No - zrejme "strážni psi" žerú aj z cudzích misiek... A v Česku to nebude inak.

M. Němec 5.11.2019 14:09

Já se na rozdíl od Jakla nechci koukat na idiotské pořady všech, podotýkám všech komerčních TV. Podílejí se na debilizaci národa.

ČT2 nebo ČTart naproti tomu ( za koncesionářské poplatky ) vyrábějí pořady na úrovni.

Stardance je špatná zábava ?

Jakl to dobře ví, ale provokuje. Zase dostane v metru přes držku.

V. Petr 5.11.2019 14:19

Na ty pořady komerčních televizí se koukat nemusíte, nikdo Vás k tomu nenutí. Já zase nemám zájem o "tvorbu" ČTV. Na tu se sice koukat také nemusím, ale stát mě nutí to celé PLATIT!

Udělejte z ČTV placený kanál na dekódovací kartu a bude to v pořádku!

Ostatně i dětské či naučné pořady by mohly vysílat komerční televize, na základě státní zakázky přes výběrové řízení. A stálo by to desetinu toho, co nás stojí ČTV...

P. Han 5.11.2019 14:20

Vám, co nedokážete nic jiného, než vyhrožovat dáním přes držku, by měl stačit Barrandov. Ostatní stanice jsou pro vás intelektuálně moc daleko.

M. Prokop 5.11.2019 14:24

I pokud bych souhlasil s vaším tvrzením o ČT2 a ČTart (IMHO ne špatných, ale někdy i tam nic moc), tak ČT1 se od komerce prakticky neliší, ČT Sport také ne a ČT 24 je poškozována zdlouhavými výklady spřátelených odborníků a dost viditelným světonázorem komentátorů a analytiků.

Bylo by dobře omezit veřejnoprávnost na to, co komerce nedělá a komerci ponechat soukromníkům.

Stardance je ryzí komerce.

V. Pavelka 5.11.2019 11:29

Kdy třeba ČSSD ZAPLATÍ rodině Altnerových za Lidový dům . Když to soud rozhodl.Jak to že nejsou v konkurzu,exekuci!!!![>-]

V. Pavelka 5.11.2019 11:31

Co na to spravedlivé chvilky?;-O

D. Polanský 5.11.2019 10:36

Každá rada na světě hájí především vedení. To už je takový vzájemný kšeft vedení a rady, a nejen u ČT.

P. Lenc 5.11.2019 10:22

Dobré pane Jakle.R^

A. Alda 5.11.2019 9:40

Českou televisi VŮBEC nesleduji. Na ČRo sleduji pouze a výhradně METEOR. Ani ČRo-Ddur nepotřebuji, když máme Klasik (http://www.classicpraha.cz/). Nehodlám se nechat demagogicky ovlivňovat za vlastní peníze.

V. Pavelka 5.11.2019 11:36

Když ji Alda" nesledujete tu ČT , tak proč nám to říkáte ?!:-/

A. Alda 5.11.2019 16:57

Protože ji pořád platím.

M. Valenta 5.11.2019 8:54

Co se týče devalvace státních vyznamenání Zemanem souhlas. K té lekci z matematiky mám malou poznámku. Když si Kellner koupí televizi, je to jako když si běžný občan koupí třeba lepší kolo. Ten rozdíl mezi kolem a televizní stanicí, je ve vlivu na společnost, což bude tím důvodem pro onu transakci. Proč to pan Jakl jednoduše nepřizná mi není jasné. So geht das.

R. Brzák 5.11.2019 9:21

Nejsem miliardář - takže nemohu soudit, jestli si Kellner koupil za padesát miliard kolo... Ale aby někdo shromáždil takovou částku, musí pro něj být prachy mimořádně důležité - mnohem více, než pro mne kolo... Ano, taky si myslím, že Kellnerovi jde i o možnost nějak ovlivnit veřejnost. Ovšem prvoplánově - půjde u o podporu jeho byznysu. A vzhledem k tomu, že další velká média již vlastní další velcí hráči (Bakala, Babiš a spol), jde v jeho případě o snahu vyrovnat jejich možnosti. Ale těch padesát miliard zároveň je velký akcent na efektivitu této investice - takže tvrzení pana Jakla je logické.

M. Valenta 5.11.2019 10:08

A jistě, že si ji nekoupil jen jako hračku na ovlivňování veřejného mínění, ale i jako investici.

R. Brzák 5.11.2019 10:32

Ještě podrobněji - koupil si ji nikoliv jako hračku, ale jako investici v obou rovinách - jako výdělečný podnik a jako způsob, jak měnit například obrázek svých investičních plánů...takto to u nás funguje od počátku (přes Bakalu po Babiše). A je to podle mne v pořádku. Prostě s tím musím počítat, když čtu tisk Bakalův, Ababišův, nebo nově Kellnerův (televizi nesleduji, takže v poho). Naopak, mělo by být co nejvíce takových vlastníků široké škály médií, sledujících své zájmy. Tím by se dosáhlo konkurencí největší kvality a zároveň by se postranní zájmy vzájemně blokovali. Tyto efekty však nefungují tam, kde vlastník není - a veřejnoprávní televize je pak nečitelná a ovlivňovaná zákulisními hráči - a navíc přes tamní zaměstnance, kteří rovněž sledují svůj zájem, ale ne z pozice "kapitalistického zodpovědného vlastníka", ale "socialistického zaměstnance"...

M. Valenta 5.11.2019 13:29

Jinými slovy, zaplať pánbůh za veřejnoprávní televize.

M. Prokop 5.11.2019 14:26

No jo, jenže nezaplatí pánbůh, ale majitel přijímače.

J. Vavruška 5.11.2019 13:24

Jelikož Bakala, místo aby bručel v teplákách, organizuje nepřetržitou mediální kampaň proti Home Creditu (přestože HC nekonkuruje žádnému jeho vlastnímu businessu, čili to dělá z čiré zloby), ani se moc nedivím Kellnerovi, že kupuje nástroj, který mu umožní takovému obtěžování adekvátně čelit.

P. Han 5.11.2019 9:47

Pan Jakl to jednoduše nepřizná, protože to na rozdíl od vás jednoduše neví. I jiní komentátoři a mediální analytici ze zcela jiného názorového okruhu než Jakl zatím soudí, že Kellnerovi jde pravděpodobně jen o kšeft. Asi se vás všichni zapomněli zeptat. So geht das.

M. Prokop 5.11.2019 9:48

Z toho vám věřím, že vám to není jasné.

Co by měl pan Jakl PŘIZNÁVAT ve věci konání pana Kellera.

So geht das.

V. Pavelka 5.11.2019 11:18

Všechna média , někdo vlastní ?!! Pane Valenta,I tu veřejnoprávní TV 8-o[>-]EU!!?

J. Nevrkla 5.11.2019 8:51

Jakl jako vždy dobrý. Přál bych si ho ha prezidenta.

V. Církva 5.11.2019 7:50

Františka Laudát_ Co je to za hnusa? Do ulic stádovité typy vyhnali jemu podobní. Nevím jak ostatním, ale mne naprosto znechutili oslavy 17.listopadu, který si zprivatizovali rádoby umělci a morální kazatelé (takoví ti pravdoláskaři co se nezastaví ani u vraždy potratem). Když Zeman, či Babiš proti tomu vystoupí, řekne jim nakloněný tisk svoje podrazácké, že Zeman rozbíjí společnost. tak se radši stáhli.

Na druhé straně, asi bychom těm stádovitým telatům veřejný prostor vyklidit neměli. Ideální by byla nějaká protichvilková, protiumělecká demonstrace, která by ukazovala že s komunismem mají dnes víc společného než prý bývalí STBáci jako Babiš.

I. Mertl 5.11.2019 9:23

Hrome, takhle po ránu! V našem věku, milý Winstone, platí: nerozčilovat se, nerozčilovat se. A nečíst, chodit na procházky a manifestace Chvilek.

V. Braun 5.11.2019 0:14

Proboha, a tenhle člověk má dohlížet na vyváženost vysílání a dodržování pravidel. To je výsměch.

P. Götze 5.11.2019 0:37

clovek na spravnem miste, to je cele.

M. Krátký 5.11.2019 3:11

rád se k vám přidávám, to je taky celé R^R^R^

R. Langer 5.11.2019 6:19

Ano, máte pravdu, vyváženost vysílání a dodržování pravidel je pro ČT výsměch... ;-D

R. Tichý 5.11.2019 6:28

Proc? Ze je kriticky? To se preci od kontrolniho organu ocekava, ne?