24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Oni si důvěru národa ničím nezasloužili

Pravdou je, že protesty nerozpoutala žádná jiná obava než ta, že věci se u nás dějí přece jen trochu jinak, než by si přálo dosluhující vedení Evropské unie. Jsou to takové závěrečné křeče odcházejícího vedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Zinga 28.5.2019 10:20

Re: Herci...

Herci jsou lidé, živící se artikulací myšlenek jiných.

Většinou dopadá špatně, pokusí se to dělat s myšlenkami vlastními.

A Hašek: vynikající brankář, ale jako člověk prase. Prokázal to nejednou.

P. Zinga 28.5.2019 10:17

U nás to není jiné.

" Propaganda působí-obzvláště u generace "smartfón", na vzrušivé podněty, Fake-morálku, Hastag-hesla a rozhořčení namísto kritického myšlení - to vše působí a funguje: když pumpuješ dostatek propagandy do obýváků, budou Němci hlasovat i pro kurs vlastní země proti ledovci - a především a extrémně poslušně- dříve rebelantské mládí".

(Dushan Wegners "Freie Denker")

P. Lenc 28.5.2019 10:03

Re: Herci...

Ano pane Sedláku, popsal jste to přesně.Ale k těm demonstracím jedno.Sám Babiš jim dává munici svým kńouráním jak ho všichni nemají rádi, ODS především, ale pravda je, že je jediným vyšetřovaným předsedou vlády v celé Evropě a místo aby řídil vládu ze zákulisí přes své ANO a naopak urychlil své vyšetřování, když tvrdí že je čistý, tak dělá pravý opak.Nakonec, co se týče těch demonstrací, tak jsem onehdy vyjádřil své zděšení, když člověk vidí některé vlajky a hesla.

M. Valenta 28.5.2019 10:01

Zcela mimo je autor,

neboť hned v prvním odstavci napsat, že za demonstracemi proti poměrům ve vládě stojí Brusel je až neuvěřitelná pitomost. Pozitivní je, že jsem si ušetřil čas s dalším čtením. So geht das.

M. Zdobinský 28.5.2019 9:58

Stačilo to stručně

Panu Chrastinovi stačilo prostě napsat jednu větu : "Nevadí mi, že předseda vlády je trestně stíhaný bývalý spolupracovník STB, který si ročně přihrává několik miliard na dotacích pro své firmy".

Bylo by to jasné a tu ostatní omáčku, koho nemá rád, si mohl klidně odpustit.

S. Sedlák 28.5.2019 9:42

Re: Herci...

A já něco takového psal, že tam nikdo nikdo nejezdí??

Já jen doplnil ten váš, poněkud ochuzený seznam o ty, kteří jezdí jinam a dělají tam horší věci než řeční na podiu.

Pokud se jedná o ten obchod, tak náš senil sice jezdí do Číny pomalu každý rok dvakrát, vytahuje stovky miliard investic, ale realita je taková, že Číňané nakupují fotbalové kluby nebo nemovitosti, do ničeho neinvestují, jejich dovoz k nám roste v násobcích a náš klesá.

Pokud jste se pokušel někdy něco prodat do Číny, tak víte, že oni mají vnitřní trh schovaný za hradbou omezení, předpisů a schvalování, ale opačně si myslí, že mohou vše. Dost tomu Trumpovi fandím. Alespoň v té obchodní válce. Nechť se ukáže kdo koho potřebuje víc.

J. Vlček 28.5.2019 9:37

Re: Herci...

Jiní se tam neobjevili? To je opravdu zajímavé.

S. Sedlák 28.5.2019 9:35

Re: No, podle intěrnetových údajů má Václavák

Diskuze, kolik lidí se na Václavák vejde jsou datovány od války, kdy se tvrdilo, že na Václavák nacisti nahnali 200k lidí.

Je zajímavé, že ti, co jsou u moci a je to proti nuim, tam vidí 5k, ale pokud jim to pasuje do not, je to 200k.

http://outsidermedia.cz/Kolik-lidi-se-vejde-na-Vaclavske-namesti/

Tak se Houžňáku nepouštěj do demagogie a neříkej tomu aritmetika.

J. Vlček 28.5.2019 9:35

Re: Hned z první odpovědi

Je vidět, že vaší povaze splachovacího WC, to ani nepřijde a vše zvládne hravě i s komentářem.

S. Netzer 28.5.2019 9:33

Re: Herci...

Máte pravdu, Vlčku.

Nedávno tam byl korejský státník, maršál Kim.

J. Vlček 28.5.2019 9:29

Re: Herci...

A jezdí tam samozřejmě sám, že pane Sedláku. Jiní státníci do Číny ani nepáchnou, natož aby hostili čínské představitelé ve svých zemích. Kdo by se nevykašlal na obchody s Čínou, že, to dá rozum.

J. Vlček 28.5.2019 9:23

Re: Dnešní den začíná velmi slibně.

Takže muzete být spokojená, že jste si alespoň něco z uvedeného odnesla. To víte, v Německu k podobným poznatkům nepřijdete, pro surfujete dnes a denně u nás v Česku, že.

S. Sedlák 28.5.2019 9:23

Re: Herci...

Ano, případně nechodí na náměstí a nebojují s oligarchy, ale odjedou s oligarchy do Číny a provozují rektální alpinismus v zemi, kde se hromadně popravuje, vězni jsou využíváni na náhradní díly a pro jistotu obyvatelé jsou odstřiženi od zbytku světa. Je to zkrátka ta země, kam se náš prezident jezdí učit demokracii a budovat hedvábnou stezku.

S. Sedlák 28.5.2019 9:19

Re: Smutek politických lobistů

Částečný souhlas. Končit to mělo ...Babiš tento mezičlánek těď už vynechává.

Do politiky šel proto, že mu ti jeho koně (Gross, Langer)buď odmítali poslušnost nebo nechtěli udělat vše, co chtěl a Nečas se pokusil kmotry odstřihnout. Plukovníci zvítězili.

J. Vlček 28.5.2019 9:18

Herci...

...jsou kategorie lidí s tendencí se předvádět za jakýchkoliv příležitostí, toužících po potlesku, a kde jinde, než na podobných akcích, jako jsou manifestace, se jim toho dostane v podobné míře?

Že se k tomu propůjčují i sportovci? Jistě, že každý má nárok vyjádřit svůj názor, ale u sportovců, odcházejících z aktivní sportovní činnosti, to zavání sháňkou po nějaké šikovné politické trafice, když v normálním podnikání jim pšenka nevykvetla, a naopak prodělali velké peníze, jako tomu bylo třeba u pana Haška.

O čem nám mohou kupříkladu takoví sportovci, kteří se celý svůj dosavadní život honily za pukem, za míčem, vedle tréninků a zápasů neznali prakticky chvíli volného času, vzdáleni od života běžného člověka, tak o čem nám chtějí tito lidé vyprávět, v čem nám mohou radit? A představte si, oni to dokážou. Dokážou to jednou, dvěmi větami do mikrofonu, na manifestaci rozvášněných demonstrantů. Tomu se říká sportovní výkon.

J. Vrzal 28.5.2019 9:00

Re: No, podle intěrnetových údajů má Václavák

Navic to viditelne nebyl cely Vaclavak.

J. Vrzal 28.5.2019 8:58

Re: Dnešní den začíná velmi slibně.

Demokracie je jen jedna. Bez privlastku. Zbytek nema smysl resit.

F. Navrátil 28.5.2019 8:55

Smutek politických lobistů

Rozdíl mezi Bakalou a Babišem spočívá v tom, že zatímco Bakala šlohl OKD prostřednictvím Sobotky a dalších politických žoldáků, Babiš tento mezičlánek vynechává.

S. Netzer 28.5.2019 8:53

Dnešní den začíná velmi slibně.

Díky NP a Lidovkám jsem získala tři významné poznatky - americký basketbalista James Harden je afroislamista, liberální demokracie je diktát, prosazovaný vedením EU a Jakl je vzdělaný a kultivovaný učenec a publicista.

K. Janyška 28.5.2019 8:46

Ani vy nevíte nic.

Neznáte kompozitivní teorii... Dzp.

V. Pokorný 28.5.2019 8:40

Souhlasím s názory pana Chrastiny.

A stačí si projít, co za sebranku vede tyto, částečně placené, nikoli spontánní, demonstrace. Když třeba jejich hlavní transparent je v angličtině. Co to je za chcípáčky? Chtějí být světoví, nebo jen plní povely a podmínky přísunu peněz? Fuj.

S. Netzer 28.5.2019 8:35

Hned z první odpovědi

je znát, že autor je inteligent - "liberální demokracie je diktát, prosazovaný vedením EU". :-))))

Další čtení je jen pro otrlé.

S. Sedlák 28.5.2019 8:25

Re: Zase lepsolidi

Tak s tím velmi nesouhlasím. Neříkám, že politici typu Kalouska či kteréhokoliv z předchůdců nepřikrádali pro své partaje, ale nikdo z nich nekradl tak prvoplánovitě jako Babiš a pro sebe. Čapí hnízdo je jen drobeček. Ten těch lumpáren udělal desítky, pokud ne stovky. To je řeč jen o těch o kterých se ví. Počínaje zlodějnou za minulého režimu, ukradení Agrofertu Petrimexu, privatizace Chemapolu, kdy ho převzal, vybrakoval a pak vrátil, prodeje lecčehos sám sobě atd. Je toho napsáno hodně a kdo chce, najde to a dělat z Čapáku jediný problém je celkem demagogie. Dobře ho charakterizuje drobnost, jak někde na trhu v Maroku, či kde, při ochutnávce sežral tři čokoládové bonbony a pak si tři koupil, ale zaplatit chtěl jen za tři.

Ano je tady dobrá otázka, proč mu to tak dlouho vycházelo. Podobně jsem se ptal u Ratha. Dělal lumpárny, za které by šlo 999 lidí z tisíce do báně. Ano je tady pojítko - stb jeho fotra.

Charastina může plácat, co chce, ale pokud se staví nad někoho, tak by měl nejprve pouvažovat, koho vlastně hájí a koho slovník přebírá. Ten, kdo haj..a hájí, sám jím je.

F. Houžňák 28.5.2019 8:14

Dle intěrnetových údajů má Václavák hrubou plochu

40800 m2, mínus nějaká ta zástavba jako je svatý Václav, stánky, vchody do metra a metr od okrajů, a jsme řekněme u 38000 m2. Lidi tam taky nestojí na sobě našlapaní jako v přeplněné tramvaji. Další výpočty si můžou zájemci provést sami.

F. Houžňák 28.5.2019 8:12

No, podle intěrnetových údajů má Václavák

necelé 4 hektary (40800 m2), odpočítejme nějakou tu zástavbu, stánky, metr od okrajů a máme řekněme 38 tisíc m2, vy umístíte na 1 čtvereční metr tři lidi? Tak jednoho, a to ještě se nebude moct moc pohybovat. Ti lidé tam musí přijít a nestojí na sobě namačkaní jako v našlapané tramvaji. Aritmetika, to je svinstvo.

J. Holíček 28.5.2019 8:07

Re: Půlnoční království,

Zrušit volbýýý!

J. Pokoutný 28.5.2019 8:03

Re: KAŽDÝ PŘECE VÍ, ŽE NA VÁCLAVÁK SE NEVEJDE VÍCE NEŽ 10.000...

Nejsem si jist, ale ten jeden metr2 na člověka mi připadá přehnaně optimistický, viz: Z teorie proxemiky vyplývá dělení na čtyři základní zóny: intimní zóna - vzdálenost komunikujících je do 60 cm;osobní zóna - vzdálenost komunikujících je od 60 cm do 1,2 m;společenská zóna - vzdálenost komunikujících je od 1,2 m do 2 m (až 3,6 m); veřejná zóna - vzdálenost komunikujících je od 3,6 m do 7,6 m (i více). Takže bych tipoval minimálně čtverec 1,5x1,5m a to se hned dostanete k jiným číslům. Podrobně to rezíbírá pan Hanousek: https://www.facebook.com/notes/jan-p-hanousek/kolik-lid%C3%AD-se-opravdu-vejde-na-v%C3%A1clavsk%C3%A9-n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD/10150760817614411/

J. Holíček 28.5.2019 7:39

Re: Jako vždy, za

Až na ten počet lidí. A to jsem Chrastinovým příznivcem.

J. Krejčí 28.5.2019 7:36

Půlnoční království,

ze známé pohádky, tedy to, že se mu Česko začíná čím dál víc podobat, je to, co vede lidi na náměstí. Parta hradních rádců a senilní pan král, kteří se ohání vyhranými volbami (v případě prezidenta o 3 %) mají podle nich ospravedlnit ukotvení ČR zase kdesi na východě. Paní Benešová je jen malá figurka, která má usnadnit justiční operace na ochranu stávající garnitury. Zřejmě pod taktovkou ruské ambasády.

V. Kolman 28.5.2019 7:16

KAŽDÝ PŘECE VÍ, ŽE NA VÁCLAVÁK SE NEVEJDE VÍCE NEŽ 10.000...

Každý přece ví..... No vidíte, já to například nevím. Ale! Předpokládejme, že každý manifestant potřebuje pro řádné manifestování životní prostor cca 1m čtvereční. Na pomyslný čtverec 100m x 100m (jeden hektar) se tedy vejde právě oněch autorem zmiňovaných 10.000 manifestantů.

Že by byl "Václavák" velký pouze jeden hektar?