20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tich@dohoda 30.11.2006 19:13

takze jeste jednou Ladislave N , ale naposledy :-(

kdyz za minutu hovoru z CR do USA zaplatite u jednoho operatora/mobilniho/ 8 Kc/min.  a u jineho /VoIP/ operatora za stejnou destinaci 1 Kc /min. hovoru je rozdil v cene hovorneho 100 % jak tvrdite vy, nebo je to vic ? Kdyz tak to dejte do placu jako rebus u vas v ulicni bunce partaje :-) Cest

L 30.11.2006 19:36

Re: takze jeste jednou Ladislave N , ale naposledy :-(

Zopakujte si výrokovou logiku a pak si po sobě ještě jednou přečtěte ten váš blud. ;-)

( Re: Autor: tich@dohoda IP: 82.114.216.xxx Datum: 30.11.2006 08:18 - "...Zde je oproti mobilu s predplacenou SIM kartou uspora nekolika set % , zejmena pri volani do ciziny. " ;-P )

Matchématyk 1.12.2006 13:03

Re: takze jeste jednou Ladislave N , ale naposledy :-(

Nechci se mezi vás pánové míchat, ale já bych váš rébus viděl asi takto: 8 Kč je 100% (to je to, co zaplatím dražšímu operátorovi), 1 Kč (to, co zaplatím levnějšímu operátorovi) je pak 12,5% z těch původních 8 Kč. Úspora je tedy 8 Kč - 1 Kč = 7 Kč, v procentech: 100% - 12,5% = 87,5%.

Pro kontrolu: úspora je 7 Kč (místo 8 platím 1), a to je sice hodně, ale stále méně než původně placených 8 Kč, tzn. není to (nemůže to být) více než 100%.

Ovšem pozor, teď to teprve přijde:

Kdybych dosud platil jen 1 Kč (tedy nyní 100%) a od příštího měsíce musel platit 8 Kč (tedy 100% * 8 = 800%), zdražilo by se mi volání o 700%. To je ale zdražení a ne úspora.

Takže pan LadislavN má asi pravdu, nemyslíte?

tich@dohoda 30.11.2006 18:36

nehlasejte bludy Ladislave N :-)

kdo mi poskytyje intenet. pripojeni /ISP/ je jedna vec, a koho si zvolim za sveho poskytovatele hlas. sluzeb je druha vec. Nemim ztracet cas studiem nabidek o2 ale pochybuji, ze odber internet. pripojeni je podminen souhlasem s hlas. sluzbou. /telefonovanim voip/ . Klidne si muzete zakoupit svuj IP telefon anebo SIP adapter a nakonfiguraovat si jej na SIP server  poskytovatele voip podle sveho uvazeni. Cest :-)

Ladislav N. 30.11.2006 19:03

Re: bludy rudé obludy: tich@dohoda ... uspora nekolika set %

Co to plácáte, člověče, o mých bludech? Že neumíte procenta a odečítáte od základu "stovky procent"?  Za to by se stydělo i dítě školou povinné....

( Re: tich@dohoda IP: 82.114.216.xxx Datum: 30.11.2006 08:18 - "...Zde je oproti mobilu s predplacenou SIM kartou uspora nekolika set % , zejmena pri volani do ciziny. " ;-P )

Ladislav N. 30.11.2006 17:04

Přehled 21 poskytovatelů VoIP služeb

Přehled 21 poskytovatelů VoIP služeb   Závěrečné shrnutí

V tomto článku jsem se snažil nastínit dostupné alternativy VoIP služeb. V tabulce naleznete ceny za volání na území České republiky, vyhlašovat nějaké pořadí mezi představenými operátory by nebylo korektní, nemám praktické zkušenosti se všemi, a proto bude konečné rozhodnutí na čtenáři. Myslím si, že konečné rozhodnutí by se mělo opírat nejen o cenu, ale i o zmíněný peering, aktivaci zdarma, telefonní přístroj, dále samozřejmě i VoIP kodeky, které zajišťují konverzi analogového hlasového signálu do jeho digitální kódované podoby a odlišují svou velikostí, kvalitou zvuku, požadavky na šířku pásma a výpočetní výkon. Každý kdo je majitelem kvalitního připojení (například přes kabelovou televizi) a používá klasický telefonní přístroj od O2 (dříve Český Telecom), by neměl váhat, protože přechodem na VoIP v tomto případě ušetří nejvíce. U WiFi jakožto nejrozšířenějšího typu připojení to samozřejmě platí také, akorát se mohou v některých případech objevovat problémy s kvalitou připojení. Přechod na internetovou telefonii je asi nejméně výhodný pro majitele ADSL linek. Ty jsou totiž nuceni platit nevýhodný hlasový tarif od O2, čímž se pro ně hlavní výhoda VoIP snižuje.

Další informace: Fórum o VoIP - http://www.telefonujeme.cz/ ,  Český VoIP portál - http://www.freevoice.cz/

Pavel Sviták   20.11.2006

StandaT 30.11.2006 15:36

OuTů

Brácha tvrdě narazil, když chtěl zrušit pevnou. Byla totiž psaná na jeho bejvalku, která mezitím zakotvila bůh ví kde. I přes rozsudek soudu, že nejsou svoji,  mu neumožnili linku odhlásit - bývalka prostě musí přijít osobně. Musí a musí. Nakonec musel zangažovat právníka.:-/

tutti 30.11.2006 15:44

Re: OuTů

Tak ji me proste prestat platit.

Kdyz je na bejvalku, tak by nic nedluzil.

StandaT 30.11.2006 16:58

Re: Re: OuTů

Hezký;-D, ale exkutor by přišel do jeho bytu:-( ale už je to na dobré cestě

I.L. 30.11.2006 13:57

C0_2

proc se ta kompanie vlastne nejmenuje Cesky O_2 tedy zkracene C0_2. Ta jejich reklama je nemene vlezla nez tech oteplovacu,  mohli by to spojit do jednoho...

JW 30.11.2006 13:39

Základní otázka nebyla položena!

Ptáčku, Ptáčku, proč jsi nezaplatil za telefon v termínu splatnosti?

gerontusinza 30.11.2006 16:17

Pane, je to jeho věc a silně intimní. Vyhrožování by ovšem mělo být adresné.Re: Základní otázka nebyla položena!

Tj. operátorem který si alespoň částečně ověřil s kým hovoří a je-li skutečně intervenováno u plátce a bikoli třeba u 2 letého dítěte. To by se třeba dobře bavilo, ale určitě by vzkaz nevyřídilo svému otci. Skutečně zvláštní způsob získávání plateb.:-P:-/

Lubomir Ptáček 30.11.2006 17:14

Re: Základní otázka nebyla položena!

Odpověď je jednoduchá. Linka je vypovězená a nechci, aby případné inkaso O2 přeběhlo příslušnou částku.

SmallM 1.12.2006 15:39

Re: Základní otázka nebyla položena!

My jsme platili vše včas a přesto jsem byl nucen snášet výhružné telefony, ačkoliv nikdo nic nedlužil. Když prostě platíte telefon přes SIPO, je tam měsíc přetržka, aniž by to kdokoli zavilil. Adresná faktura by každopádně měla předcházet platbě. Hrajete-li si na mravokárnce, jste úplně mimo.

SmallM 30.11.2006 9:55

Když jsme se stěhovali do nynějšího bytu

Bývalá majitelka také samozřejmě zrušila inkaso v rámci svého SIPO. Představte si to: Prázdný byt, maluji. Zvoní telefon. Obtížně slézám ze štaflí, zamažu již uklizenou chodbu a pln obav zvedám telefon. Že by se zase něco zaseklo na katastru? Né, jen že jsem nezaplatil za telefon. Přitom jsme to již řešili v Telekomu nebo jak se Ti darebáci jmenují. Je to na žalobu.

I-Worm 30.11.2006 8:56

"Ou túúú" je vlastně začátek anglické věty

jež celá v překladu zní "Ach, přííííliš drahé!"

Jiří H 30.11.2006 8:23

Rychle od těch netvorů O2 odejděte!

K jakémukoliv jinému operátorovi, horší už to nebude!

tich@dohoda 30.11.2006 8:18

ona porad spousta lidi/ hroziva vetsina/ :-(

vubec nevi, ze muze mit pevnou, ovsem ne system a-la Cesky Telecom/o2/ nybrz jak popisuje pan Vileta, tedy VoIP a platite jen co provolate. Zde je oproti mobilu s predplacenou SIM kartou uspora nekolika set % , zejmena pri volani do ciziny.

Olda 30.11.2006 8:39

Re: ona porad spousta lidi/ hroziva vetsina/ :-(

No, ona si to asi většina třeba uvědomuje, ale pokud domů nemá jinou možnost dostat internet než přes pevnou linku, tak pro ně VoIP není moc efektivní.

Například i v Benešově (bývalé okresní město, cca 16000 obyvatel) jsou asi dva nebo tři místní Wi-Fi provideři, ale rozhodně se jejich prostřednictvím nedá připojit všude...

jarda 30.11.2006 10:49

Re: ona porad spousta lidi/ hroziva vetsina/ :-(

Uspora nekolik set % ? To jako, ze mi za volani plati ?

Ladislav N. 30.11.2006 12:25

Re: To jako, že mi za volání platí ?

Třeba společnost Ha-loo vám platí nějaké drobné i za příchozí hovory jako motivační poplatek. U firmy, kam zákazníci neustále volají, to může klidně vydělat na provoz telefonu.

tich@dohoda 30.11.2006 13:23

Re: Re: ona porad spousta lidi/ hroziva vetsina/ :-(

no treba kdyz volate z CR do USA z mobilu tak platite cca 8-9 Kc/min ale pokud volate pres VoIP tak je to cca 1-2 Kc/min , a tak to plati do spousty zemi, hlavne tam, kde se nerozlisuje mezi pevnou a mobilni linkou, napr USA, Kanada, Cina, Vietnam, Rusko, J Korea a spousty dalsich :-)

Ladislav N. 30.11.2006 16:22

Re: Zde je oproti mobilu s predplacenou SIM kartou uspora nekolika set %

Dovolím si připomenout, že úspora nemůže být vyšší, než 100%.... Za komunistického režimu to ovšem bylo jinak. ;-P Zkuste přepnout.

tich@dohoda 30.11.2006 18:28

Re: Re: Zde je oproti mobilu s predplacenou SIM kartou uspora nekolika set %

Drahy Ladislave, nektere veci plati bez ohledu na rezim a viru, pokud s napr. o2 volam z mobilu/CR/  do USA za cca 9 Kc/min. a pri volani pres sit VoIP operatora je cena 1 Kc za min. hovoru do USA, tak se snadno zjisti ze rozdil je vice nez vami uvedenych  100 % , obecne v CR cca 400-700 % . Pokud by to bylo podle modre matematiky potom ano tam to muze platit ale jen u vas v modrem koutku Cest :-)

Ladislav N. 30.11.2006 19:10

Re: Re: Re: Zde je oproti mobilu s predplacenou SIM kartou uspora nekolika set %

Plácejte si, co libo, když se nedokážete přepnout z komunismu do reálu, je to váš problém. Ze svého chybného výroku si nedělejte těžkou hlavu, s procenty a různými základy nedokáže spolehlivě počítat drtivá většina české populace.

Re: "...Zde je oproti mobilu s predplacenou SIM kartou uspora nekolika set % ..."

snem 30.11.2006 8:04

kyslik

Podle zdejších příspěvků soudím, že O2 se jmenují proto, že jejich klienti potřebují extra dávky kyslíku, aby jejich praktiky rozdýchali...

herdekbabka 30.11.2006 17:54

Re: kyslik

:-D;-DR^

Veselý 30.11.2006 7:47

Taky se mi to stalo

mám dva telefony, každý v jiném kraji. Samozřejmě volali na číslo, které nemám uvedeno jako kontaktní. Očekával bych logicky, že zašlou upomínku na kontaktní adresu. Inu OO.

třetí 30.11.2006 6:59

Hokej

Kdyby průměrný hokejový fanoušek před 20 lety slyšel dnešní sportovní zprávy, asi by se zblázni :

"ou tú extraliga, lasesbergr versus meler, 4:2.

Olda 30.11.2006 6:43

Těším se na Vánoční dárek od Ódva

Náhodou, Eurotel je velmi solidní firma, a to co má ve smlouvě uzavřené se zákazníkem, to do puntíku dodrží! Například u mě - před více jak 2 lety jsem si pořídil CDMA a provozoval ho až do doby, kdy mi Radiokomunikace udělaly ADSL přípojku do kanceláře. O jejím zprovoznění jsem se dozvěděl 2.11.2006. Hned ten den jsem volal na zákaznickou linku Eurotelu, kde mi řekli, že lhůta na zrušení smlouvy je 30 dní a počítá se od začátku následujícího měsíce. Jinými slovy, dva měsíce CDMA používat nebudu (nemám důvod), ale platit ho musím až do 30.12.2006. Myslím, že hezčí Vánoční dárek a slavnostní tečku za letošním rokem od nikoho jiného opravdu nemohu dostat. ;-€

PS: Nutno dodat, že o zrušení služby CDMA jsem na telefonické infolince s pracovníky Eurotelu jednal v říjnu několikrát, vždy jsem se dozvěděl, že zrušení není problém, ale že je tam tahle podmínka (sorry, ale po dvou letech si už opravdu nepamatuji, jak to s výpovědí bylo), to mi nikdo ani slůvkem nenaznačil. Teprve když jsem řekl "chci to zrušit" to na mě vybafli spolu s dodatkem, že to musím provést písemně na jejich prodejně.

Holt, chybama se člověk učí.R^