19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

PRÁVO: Testem populace vstříc světlým zítřkům!

Podle informací ministerstva vnitra u nás cizinky rodí malé cizince, jimž český muž souhlasným prohlášením opatří za mrzký peníz zdejší státní občanství. Požaduje proto testy otcovství u dětí cizinek ze států mimo Evropskou unii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Farda 24.3.2013 21:40

Matka jistá, otec nejistý?

Jakže nám to na fakultě tloukli do hlavy,  latinské "mater certus, pater semper incertus"? Díky přírodě a genetikům za testy paternity! Tečka. 

J. Tachovský 24.3.2013 18:21

Kdyz otec i matka prohlasi, ze jsou rodice ditete, tak to musi stacit

Pokud nekdo jiny nevznese na dite narok, je jakekoliv dasli testovani zbytecne.

J. Jurax 24.3.2013 14:30

No jo

U nás prý cizinky rodí malé cizince, jimž český muž opatří za mrzký peníz české občanství.

A tak vznikne budoucí tuzemský daňový poplatník. Jásejmež! Ovšem předtím pobírá socdávky ...

Š. Hašek 23.3.2013 18:43

Vážená paní Kovářová,

místo kritiky popište prosím v několika bodech (§), jak si představujete jednoduše překážku hrozící migrace dalších příjemců sociálních dávek do naší republiky přes "papírové sňatky".

Mám ten dojem, že ten kdo se k nám přivdá/přižení/ potom porodí, je potom zcela automaticky abonentem příjemného středoevropského právistického života z daní svých sousedů/starousedlíků.

Nebudu komentovat Vaše rozčilení nad testy DNA, vidím věc "zdaleka" jako řadový občan, ale možná to nepůjde jinak. A až přijdou kvóty EUmultikultidosídlenců z jihu Francie, tak to stejně nepomůže.

Cikání plně dostačují, aby nebyla nuda.

J. Schwarz 23.3.2013 18:41

Upřímně by mne zajímalo,

proč a na co stát vybírá od svých občanů nehorázné peníze na "sociální zabezpečení" pokud k sobě mají rodiče a potomci celoživotně jakousi "vyživovací povinnost" bez ohledu na jejich skutečné vztahy. Stejně tak  bývalí manželé, dávno rozvedení, které jen rozvod uchránil od hříchu vraždy mají k sobě údajně tuto "povinnost". v tomto případě je potom stát jen sprostý zloděj, co rekvíruje peníze s tím, že se "postará" a přitom si nechává zadní vrátka jak hodit všechny povinnosti zpátky na občany - ať platili co platili. Stát je prostě legální organizovaný zločin!

P. Bures 24.3.2013 12:26

Re: Upřímně by mne zajímalo,

Souhlasím. Navíc, vyživovací povinnost partnerů v původním pojetí je projevem prosté směny zdrojů za sex (taky zdroj). Určité procento lidí, kteří odevzdávají část svých zdrojů sexuálně neatraktivním partnerům opačného pohlaví, se kterými nemají žádné pletky, asi nebude vysoké. Vyživovací povinnost u bývalých partnerů by proto měla zahrnovat obě strany rovnice. Tj. kdysi jsme spolu něco měli, proto mě teď budeš živit by mělo být doplněno ideou kdysi jsem tě živil, teď spolu budeme něco mít, protože podle státu mám nárok :-) Absurdita podobného nápadu ukazuje, že vyživovací povinnost vůči bývalým partnerům je pitomost. Snaha přehodit tuto starost na obludně zdaněné nevolníky, případně podle nové terminologie občany, je odporná. Plus okrádá jejich současné partnery a deformuje jejich vztah.

J. Sládeček 23.3.2013 13:36

Autorka, bývalá soudružka, když byli soudruzi u moci,

nyní "demokratka", když jsou "demokraté" u moci, toho nakecala už dost. Copak ji zajímala lidská práva, když byla u moci???

D. Švik 23.3.2013 13:46

Re: Autorka, bývalá soudružka, když byli soudruzi u moci,

Ano to je úplně neuvěřitelné, když nám bolševici chtějí vykládat o lidských právech. Připomínám, že Kovářová vstoupila do strany v roce 87 a tudíž podepsala souhlas s normalizaci a vstupem vojsk Varšavské smlouvy...to by jeden blil

D. Švik 23.3.2013 13:30

Lidská práva

Autorka kolem sebe rozhazuje lidskými právy a zdravým rozumem plnými hrstmi. Jsou to jenom takové havlistické bláboly. Mi zase zdravý rozum zcela jasně říká, že pokud se všemi dostupnými prostředky nebudeme bránit islamizaci Evropy, tak zanedlouho listina základních lidských práv bude mít jediné uplatnění...tam co i král chodí sám

D. Švik 23.3.2013 13:18

Multikulti blábol,

který se tváří inteligentně. Ráčila se autorka podívat do Francie, Holandska,Německa, nebo třeba Británie? Už vidím jak tamější Marokánci, Palestinci, Turci, Tunisané...zachraňují stárnoucí evropskou populaci. Autorčiny sluníčkové ideály, nám vydrží jen do chvíle, kdy nám na tu verbež dojdou sociální dávky.

M. Šejna 23.3.2013 14:06

nácek Švik

fašizoidní nácek Švik nejspíš vůbec netuší, že problém, který popisuje autorka, se týká hlavně Vietnamců, Turků, Ukrajinců a Rusů. Morokánců a Palestinců tu máme minimum. Dost je tady Turků. Znám jich osobně pět. Všichni mají kolem 4 dětí. Zároveň ale tady podnikají, platí daně, vlastní domy a jejich děti chodí do českých škol a ovládají plynně češtinu. Nejsou to žádné socky. Stejně jako většina českých Vietnamců, kteří patří k bohatší skupině obyvatel žijících v Česku a neberou žádnou sociální podporu. Česko není země, do které by se stěhovali sociálně slabí občaně muslimských zemí.

D. Švik 23.3.2013 15:24

Re: nácek Švik

Havloidní fašista Šejna nejspíš vůbec netuší, že problém který popisuje autorka je klasická salámová metoda.

M. Šejna 23.3.2013 15:50

Re: nácek Švik

jasně, jsem havloidní fašista, co volil Zemana.

Vy jste nejspíš kalouskoidní ateista co volil Schwarzenberga a nenávidí vše, co je opálené víc, než Vaše bílá zadnice.

D. Švik 23.3.2013 17:25

Re: nácek Švik

Ale, ale vaše vlastní medicína vám nevoní? :-)

J. Jurax 24.3.2013 16:27

Re: nácek Švik

No, máte celkem pravdu - procento Vietnamců na dávkách asi bude hrubě nevysoké.

Možná je to tím, že je obtížné získat tuzemské občanství - a dlouhodobý pobyt cizinců je vázán na práci. Ztratí-li ji, je tu vlastně ilegálně ... a hlavně nemá nárok na socdávky ...

Česko není země, do které by se stěhovali sociálně slabí občaně muslimských zemí. ... a doufejme, že to tak zůstane napořád a že nás EU nebude k přijímání imigrantů tohoto typu nutit ...

J. Jurax 24.3.2013 16:35

Re: nácek Švik

 Zároveň ale tady podnikají, platí daně, -  ti Turci; vida - ondyno jste se tady na psu chlubil, že žádné daně po odpočtech co živnostník neplatíte :-)

M. Šejna 23.3.2013 11:36

dobrý článek

tuhle dámu, autorku článku, jsem měl vždy v oblibě. A to přesto, že ona byla mimistrem v pravicové vládě, zatímco já jsem levičák.

Článek je psán s nadhledem a dokonalou lehkostí. Autorka dokazuje, že stát je možná větší rasista a xenofob, než běžný český občan.

Protože jsem v této právní oblasti laikem, zajímalo by mě, zda dítě, které se narodí v česku občance jiného státu, má automaticky české státní občanství. Tato informace v článku chybí. Autorka tuto odpověď určitě zná.

Z vlastní zkušenosti vím, že děti cizinců si se svou identifikací s touto zemí starosti nedělají. Berou to jako samozřejmost. Viděl jsem před školou malého Vietnamce, který hovořil vietnamsky se svou babičkou, ale plynule česky se svými spolužáky. Stejně tak jsem měl možnost vidět malého černouška hovořit plynule česky s učitelkou, ale s matkou cizinkou hovořit jejím africkým jazykem (pro mě neznámým). Tahle schopnost dětí se okamžitě adaptovat v nové domovině by měla našim úředníkům otevřít oči. Tyhle děti jsou naše budoucnost a je jedno, odkud pocházejí jejich rodiče a jakou mají barvu pleti.

T. Czernin 23.3.2013 12:16

Myšlenka, že by černoušek

nebo malý Vietnamec někdy v budoucnu živil naši stárnoucí populaci je s prominutím představa z říše prostých duší. Mám dokonce dojem, že slovo "daň" je považováno ve vietnamské komunitě za velmi sprosté slovo...

P. Novák 23.3.2013 13:49

Re: Myšlenka, že by černoušek

Promiňte pane, ale hovořte za sebe. Znám několik Vietnamců, kteří platí daně stejně dobře jako čeští živnostníci.

M. Pernický 24.3.2013 10:31

Re: Myšlenka, že by černoušek

 By mně zajimalo jak jste to zjistil.

J. Jurax 24.3.2013 16:29

Re: Myšlenka, že by černoušek

No právě - jako čeští živnostníci ...

M. Šejna 23.3.2013 14:09

pane Czernine

ten malý Vietnamec Vás živit bude určitě. On ten malý Vietnamec je totiž velmi podnikavý a pracovitý. Takže se nebojte. Až se Vy budete na stará kolena belhat o berlích, tak ten dnes mladý Vietnamec na Váš důchod bude přispívat určitě, narozdíl od českých cikánů.

J. Jurax 24.3.2013 16:36

Re: pane Czernine

Vy přispíváte? Ondyno jste se tady na psu chlubil, že žádné daně po odpočtech co živnostník neplatíte :-)

J. Chaloupka 23.3.2013 10:47

Problém vidím spíše s tom, že otec, jak je v určitých částech společnosti zvykem, na potomka kašle,

matka pobírá všechny možné dávky a podpory, placené zodpovědnými daňovými poplatníky, dítě i matka dostávají v podstatě zdarma zdravotní péči, o které se v jim v jejich mateřské zemi může jen zdát, dítě absolvuje zdarma základní a střední školu a pokud není líné tak vystuduje zdarma i vysokou, no a pak společně s matkou emigrují třeba do USA. Nebo si myslíte, že matky cizinky to dělají proto, aby jejich děti jednou živily naše důchodce? To jste mne tedy zklamala.

L. Křivan 23.3.2013 8:41

"Neměl by spíše náš národ být vděčný za příliv čerstvé cizí krve," ?

Přijde na to jak moc cizí ta cizí krev je. Tisíc let se Češi mísili s Rakušany a Němci. A jak je vidět, prospělo to. Kdybycho se teď začali mísit s Mongoly, černochy, Pakistánci nebo cikány, troufám si tvrdit, že výsledek tohoto míšení by byl opačný, že by byl na škodu českému národu.

B. Berlinski 23.3.2013 9:41

Re: "Neměl by spíše náš národ být vděčný za příliv čerstvé cizí krve," ?

Tisíc let je dlouhá doba. Kolik armád za tu dobu prošlo touto zemí. Nějací lidé u nás též určitě hledali spásu, práci, mír a bezpečí. Italové stavěli viadukty a Francouzi byli u Slavkova.

Tyhle rasy jsou taky tmavší............

J. Jurax 24.3.2013 16:32

Re: "Neměl by spíše náš národ být vděčný za příliv čerstvé cizí krve," ?

No a taky tu byli Hunové, Tatařini, Maďaři ... :-)

V. Plocek 23.3.2013 8:16

PRÁVO: Testem populace vstříc světlým zítřkům!

Nevím, nevím. Ale film Kolja jasně ukazuje na absurditu ohledně tohoto problémju.  Je pravda, že stát by se měl bránit proti kšeftaření s nešťastnými lidmi, toužícími se dostat s područí svých většinou evropským pravidlům nerespektujících zemí. Je nutná odborná právní, sociální debata o problému, kterou se autorka článku asi snaží vybudit.

P. Lenc 23.3.2013 8:13

Inteligentní

článek od inteligentní ženy.

V. Ondys 23.3.2013 2:27

:))))))))))))) Asi by bylo nejužitečnější testovat našince na blbost s odměnou třiceti korun ze státní kasy

aby se mnozí mohli lidumilně zbavit svéprávnosti a ušetřit tak společnost astronomických výdajů v podobě odstraňování napáchaných škod po nekonečné řadě skvělých nákupů i následků neochvějné důvěry k prohlášením nejmazanějších populistů při volbách...