16.4.2024 | Svátek má Irena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
lamani chleba 26.4.2006 0:45

Petice za vysetrovani kauzy Sromova

Nyni je treba dosahnout toho, ze kauza neusne. Jedine, co se asi da udelat, by byla obcanska petice za vysetrovani a trestni stihani JUDr. Lenky SROMOVE z Vrchniho zastupitelstvi v Olomouci za zneuziti pravomoci verejneho cinitile. Pokud by se sehnalo tak 10000 podpisu, tak by to museli otevrit. Byl by to nekonecne dulezity precedens - jinak se budou kauzy Hucin, Uzongulu, Rozticil, Kajinek opakovat.

Jan 25.4.2006 1:38

Ta důra Šromová je rovnou vrchní státní zástupkyní !

Státní zástupkyně Šromová (jíž kpt. Hučín odmítl bezpečnostní prověrku a která ho původně žalovala) nebyla povýšena do funkce zástupkyně krajské, jak píše Jan Beneš. Ta důra je rovnou vrchní státní zástupkyní ! Občané plačte, nebo stříkejte broky.

Paní Vesecká jen přihlíží. Asi takových vejlupků má plné státní zastupitelství.

OBČAN XY 24.4.2006 19:36

NORMALIZAČNÍ REŽIM

 Za sebou zanechal bezpočet obětí, které nedosáhly satisfakce i když se o to snažily....Husák a spol.nepotřeboval mít politické vězně a proto byli odpůrci nemilosrdně šikanováni a kriminalizováni....Hochštaplery v čele s Klausem za použití naivních disidentů, byla spáchána tlustá čára za potrestáním bolševických zločinců a jejich pochopů, což je svinstvo, nemající snad obdoby.....Nedávno byl odsouzen Petr Cibulka, že jako vždy suploval povinosti státu....

OBČAN XY 24.4.2006 19:27

NORMALIZAČNÍ REŽIM

 ZA SEBOU ZANECHAL BEZPOČET OBĚTÍ, KTERÉ VE VELKÉ VĚTŠINĚ žádné satisfakce nedosáhly i když o to třeba usilovaly....Husák a spol. neměl zájem na tom aby se rojili političní vězni.....Proto nastala doba tvrdé šikany a kriminalizace odpůrců, která bohuižel pokračuje svým způsobem i nadále.....To,že byla učiněna tlustá čára za potrestáním nejhorších bolševických zločinců hochštaplery včele s Klausem za použití naivních disidentů, je velké svinstvo, které nemá obdoby....Před nedávnem byl odsouzen Petr Cibulka podmíněně, který supluje povinosti státu,což se může stát precedentem.....

Dáša 24.4.2006 16:36

Socialista je vpodstatě komunista s lidskou tváří. V případě kpt. Hučína i na to zapomněl!

Je to tu fakt hnusný. Kpt. Hučín varoval, a proto byl odejit. Mají v tom pazoury socani, bráškové komoušů.

Přeji panu Hučínovi, ať mu bolševik zaplatí za roky šikany, nejlepší by bylo ze svého. A komunistická prokurátorka? Však se dočká soudu nejvyššího!

Haf 24.4.2006 16:24

Pochopil sem, pane Beneš.

Z Vašeho článku, že se divíte, že st. zástupkyně byla povýšena, že jurisprudent je zas zpátky a má šanci zametat, to von umí, zejména stopy, proto byl šéfem MV. A taky řek v kotli, že je Hučín vinnej dávno před vodsouzením. Vy ste si nevšim, že tady po 89 nedošlo ke změnám v právu (jen k horšímu) Morálce(to samý) ani politice těch Vyvolenejch ? Že ta kontinuita není jen v právu a že když komouši kradli v malým, teď kradou bezostyšně ve velkým ? A že se vždycky vykopávalo z funkce směrem vejš  ?  Že jste se ještě neaklimatizoval ! To byste ve vašem věku už měl spěchat, nebo až to zjistíte by vás mohlo klepnout. (Já vím, že to víte, to já jen tak laškuju. Nad hrobem české demokracie)

Lasota 24.4.2006 15:38

Je to

pouze odvadejici od skutecnych problemu

mlan007 24.4.2006 15:33

?

např. že je Gross nebezpečný idiot

Sejkora 24.4.2006 15:26

A

co tím chtěl autor říci ??

Mydlar 24.4.2006 14:32

A ted at soudi Uhla

Commented life of a man, who was imprisoned by communists as an extreme leftisthttp://www.geocities.com/kpt_hucin/petr_uhl.htm

beran 24.4.2006 13:12

Tak si tak říkám, co to ten autor myslel tím skrutiniem.

Hned v prvním řádku se píše o tom, že Hučínovi skončilo skrutinium, což je pokud vím sčítání hlasů po volbách. Asi to má být nějaký přenesený smysl toho slova, ale já jsem jej neobjevil. Ale napadá mně, jestli on autor náhodou nemyslel martyrium a při tom se mu tam nevloudilo ta skrutinium. Ona jsou si ta slova tak trochu podobná, ale martyrium přece jen znamená něco jiného (utrpení, trápení) a to bych v daných souvislostech pochopil. Podle obsahu diskuse ale soudím, že ostatní čtenáři pochopili i to skrutinium, jen já ne. No, co nadělám, lepší to už se mnou asi nebude.

Martin 24.4.2006 13:36

Re: Tak si tak říkám, co to ten autor myslel tím skrutiniem.

... kromě tohoto drobného překecu Vám pane Berane na ostatním textu ještě něco vadí?

mlan007 24.4.2006 15:36

Re: Tak si tak říkám, co to ten autor myslel tím skrutiniem.

To je opravdu zásadní připomínka :-)

Esmerald 24.4.2006 19:41

Berane, duc !!

" Scrutor, ..ari " - Prohlížím, prohledávám, prošťourávám, PÁTRÁM, HLEDÁM !!

Sud culaty, Rys tu pyje.

HR 24.4.2006 20:15

Re: Tak si tak říkám, co to ten autor myslel tím skrutiniem.

Scrutinium rovná se zkoumání, zkoušení, zbytování. Z latiny prosím.

kocour 24.4.2006 13:05

Ach jo. Pane Beneši,

udělejme si jasno: Jde Vám o odškodnění kpt. Hučína, nebo o mediální senzaci?

Pakliže Vám jde o to první, pak Vás musí zajímat především zákon č. 82/1998 Sb., o odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu veřejné moci rozhodnutím nebo nesprávným úředním postupem - jestli zafunguje v případě kpt. Hučína, nevím, tu kauzu jsem nesledoval.

Pakliže Vám jde o senzaci a zviditelnění, tak jste to napsal dobře, když do toho taháte OSN. Co na tom, že usnesení OSN neexistují a já z toho, co jste napsal, nepoznám, zda máte na mysli nějakou závaznou rezoluci (to bych se dost divil) či jen nezávaznou deklaraci (to spíš). Rozhodnutí OSN nepůsobí v českém právu přmo, ale nepřímo přes české zákony, které mají být se závaznými normami  OSN v souladu.

RadekH 24.4.2006 12:19

Pokud vím,

tak nikdo nikdy nezpochybnil, že u Hučína nalezli několik střelných zbraní, granáty a snad i plastickou trhavinu.  Pokud je to pravda, a vzhledem k tomu, že to nikdo nedementoval tak to pravda asi je, tak Hučín patří buď za mříže, nebo do blázince (tam možná se svou celoživotní kospirační fobii patří spíše). 

Martin 24.4.2006 13:42

Re: Pokud vím,

... kdo to měl podle Vás zpochybnit? Policie? Kapitán Hučín k tomu nedostal šanci. A konspirační fobie říkáte? Pak mi odpověste na jedinou otázku: Co dělají všichni ti příslušníci StB a jejich pomahači a co se stalo s celou touto organizací po roce 1989?

Pamětník I. 24.4.2006 14:00

Re: Pokud vím,

Prohlásil-li Ústavní soud minulý týden násilný odboj zbraněmi proti komunistické diktatuře za přiměřené použití prostředků adekvátních těm, které používala totalitní moc, pak je ujeté vaše myšlení. Pochopte konečně, že jste prohráli, buďte rádi, že při tom netekla pro změnu vaše rudá krev a držte laskavě o minulosti hubu. Těch kteří litují, že nebyli po listopadu aspoň chvíli a přiměřeně jako vy oni, není málo. Zákony o nepromlčitelnosti nacistických zločinů byly schváleny také až dlouho po válce.

Adler 24.4.2006 15:19

Re: Re: Pokud vím,

všichni občané tohoto státu musí mít povolení na drženou zbraň, jenom jeden ne. Hádejte asi kdo ? Je řeč o stavu po roce 1989.  Samozejmě, že soudní jednání ani nemohlo dopadnout jinak, houf pokřikujících staříků, mediální masáž, obhájce disident (partyzán) a kdopak by se zabýval ještě nějakými důkazy. No a ještě si můžete všichni v klidu zfalšovat neschopenku, stejně to nic není.

HR 24.4.2006 20:17

Re: Pokud vím,

Nevíte, nenalezli, pouze to pilně rozhlašovali.

Hera 24.4.2006 20:23

Re: Pokud vím,

Dementova ? Co, kec ? žalobce to neprokázal, milánku. Nalezli prd. Ta trhavina bylo 7 gramů jakéhosi prášku, který pak v kriminalistické laboratoři odmítl bouchat, ba i jen hořet.

MF 24.4.2006 12:04

Hnus

Občas se mi chce z poměrů v Česku zvracet.

Martin 24.4.2006 9:50

Nejhnusnější

je chování Janečkovy televize (k zblití) a povýšení té hrůzné státné zástupkyně. Pan kapitánu Hučínovi hodně sil do dalších bojů s obklopujícím ho komunistickým dobytkem!  Panu Benešovi mnoho zdraví při jaru!

Aston 24.4.2006 12:12

Re: Neřešitelné

Souhlasím s Vámi. Situace nemá řešení. Nemám žádné informace o panu Hučínovi,zda byl,je nebo bude.Tady jde o princip. Každý občan této země má právo na řádný soudní proces,rychlé projednání a respektování výroku soudu. Tyto základy demokracie nejsou u nás dodržovány.To znamená,že nežijeme v demokratickém státě. Výmluvy jedněch i druhých,málo soudců,málo zapisovatelů. To je přeně to ,co se naučili v socialismu, zdůvodníme vše a všem. Všem to vyhovuje. A státní zastupitelství,bývalá socialistická prokuratůra,policie,tajné služby,soukromé služby,mafie státní i politické? Kdo je tam posadil,kdo je nekontroluje,komu to vyhovuje?My občané jsme si je tam posadili,my je platíme a my s tím nemůžeme nic udělat. Můžeme  jít k volbám,to můžeme ,koho máme volit,to nám řekne Janeček a Moravec. Základ byl položen v roce 1989. Znovu a znovu se přikláním k poznání,že sametová revoluce byla připravena komunisty za účasti prominentů typu Havla. Komunisté jdou znovu vpřed za potlesku ČSSD a odborů.Byl bych nerad aby vnoučata se ve škole učila o Vítězném červnu roku 2006.

Ervín 24.4.2006 12:32

Re: Re: Neřešitelné

Nejste vopravdickej Asotn, tend by nenapsal "prokuratůra". Ale jinak máte recht!

Aston 24.4.2006 12:44

Re: Re: Re: Neřešitelné

Děkuji,za opravu jsem v důchodu a vnučka mě naučila používat internet. Někdy se tak rozčílím,že nemohu najít tlačítka. Pokusím se zdokonalovat.Značku ASton používám podle jména firmy,u ktaré jsem pracoval. Nic to nemá společného s Velkým ASTONEM.

Marian 24.4.2006 6:48

Díky, pane Beneš,

že máte  odvahu   napsat  to jasně. Naprostý souhlas

Vanek 24.4.2006 6:56

Re: Kamaradka Petra Uhla

From: Petr Uhl uhl@seznam.cz

Date: Tuesday, February 8, 2005, 10:32:47 AM

Subject: [Beseda-l] Veřejný dotaz

Pane  Krejčiříku,  já  nejsem  policajt a nemám čas na zjišťování Vaší identity.  Takže  z  Přerova  jste?  Hezké město, jezdím tam za státní

zástupkyní Šromovou.