16.5.2021 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

PRÁVO: Proč je RRTV drahá

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brich 5.5.2021 16:02

Kdo v té souvislosti nadával Štěpánkovi? Hlašte se postupně, ne všichni najednou

Teď nastoupí závist. Že je to z vaší kapsy mě nemrzí. Tak jste to chtěli! Ale proč se na tom mám podílet i já?

L. Novák 5.5.2021 18:08

Štěpánek je Parazit. Klidně si jeho foto vyvěste doma do obýváku. ;-)

F. Kusák 5.5.2021 12:53

Tak žádný právník mi pořádně nevysvětlil, co vlastně ta veřejnoprávnost, resp. veřejná služba je, a proč na to mám povinně přispívat.

A navíc, celá ČT je v současnosti docela trapná instituce, která kromě pár pořadů, prakticky nic nepřináší. ČT 24 sleduje nějakých 5 % diváků a ostatní kanály jsou pro důchodce a nezaměstnané. A oběma skupinám se předem omlouvám, protože jsou mezi diváky značné rozdíly v možnostech a důvodech, proč je pro ně TV jediným zdrojem zábavy a informací. Je to jak s tou Unií, všichni na ní nadávají, ale nikdo nemá dost odvahy říct, že je nutno začít znovu jinak a lépe.

R. Gramblička 5.5.2021 7:02

a co tak celej ouřad zrušit? Něco mi říká, že bychom se bez něj v klidu obešli

R. Langer 5.5.2021 8:17

V tom případě ovšem okamžitě zrušit i státní český rozhlas a televizi, a zprivatizovat to. ;-)

R. Langer 5.5.2021 8:18

Alespoň já se bez nich v klidu obejdu. ;-D

R. Gramblička 5.5.2021 12:51

...když to říkáte. tak jooo, pojďme na to :-D

J. Kadeřábek 5.5.2021 17:26

Autor se ovšem mýlí. Rada za to odpovědná není. Za neoprávněné odvolání členů rady odpovídá Špidla a socani, kteří tady už napáchali více zvěrstev např. bilionový fotovoltaický tunel. ;-€

K. Salajka 5.5.2021 6:41

Exekuce by elegantně umožnila privatizaci ČT - Pekari, Rakušan, Bartoš by si mohli vysílací časy rovnou koupit a sestavit RRTV podle pokynů Dvořáka.

L. Novák 5.5.2021 2:48

No a ještě dva odkazy na shrnující text:

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/rada-rrtv-odvolani-vladimir-spidla-2003-arbitraz_2004271541_jak

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/rada-pro-televizni-rozhlasove-vysilani-soud-duspiva-foltan-zantovsky-musil_2104141258_cen

Co je to dva miliony pro každého (celkem přes 14 milionů) proti škodě, kterou způsobili? [>-]

J. Krásenský 5.5.2021 5:08

Soud po letech rozhodl, že to nebyli oni, kdo škodu způsobil, ale mnohým to nevadí, protože oni nejlépe vědí, kdo je vinen.

L. Novák 5.5.2021 5:28

Který soud a kterým rozsudkem? :-P

R. Langer 5.5.2021 5:36

Ten, o kterém se v článku píše. :-P

L. Novák 5.5.2021 5:53

Soud rozhodoval o nároku odvolaných členů RRTV na proplacení mzdy za celé funkční období, kdy kvůli rozhodnutí o jejich odvolání nemohli své funkce vykonávat. Byl to podle všeho ryze pracovně-právní spor. Otázka viny ke kauze "Železný" se tam vůbec neřešila. ;-)

R. Langer 5.5.2021 8:15

Aha, a už jste zjistil, proč vlastně byli odvoláni? A proč se tedy vlastně soudili? Evidentně ne, co? ;-D

L. Novák 5.5.2021 9:28

Odvolal je přeceda vlády "Zdroje jsou", ale asi mimo jeho pravomoc. Spis jsem nečetl, takže netuším, jak zmíněné peníze "za nic" dokázali tihle podaření týpci vysoudit... a jestli je skutečně dostanou. :-P

Ale klidně mohlo jít o nějakou drobnou chybku v postupu - no a jestli je právník stál dva miliony, tak si je zaslouží... :-)

R. Langer 5.5.2021 10:07

No, tak si napřed zjistěte, proč je vlastně odvolali. Tím můžete začít. ;-)

L. Novák 5.5.2021 11:32

Soud nebyl o tom, proč... :-P

R. Langer 5.5.2021 12:34

Ale byl. Právě že BYL.

L. Novák 5.5.2021 18:03

Nebyl. :-)

J. Housa 5.5.2021 8:11

To je úplně jedno. Žádný soud by se podobným nesmyslným podáním ani neměl zabývat, natož vydávat nějaké rozhodnutí.

R. Langer 5.5.2021 8:16

Nesmyslným určitě ne. Což evidentně nebyl tento případ. :-P

J. Housa 5.5.2021 8:09

RRTV nezpůsobila škodu naprosto žádnou. Ani ji způsobit nemohla. Nikdy neměla a nemá ty pravomoce, které by jí cokoliv, byť malého, umožnily vykonat či ovlivnit.

L. Novák 5.5.2021 9:36

Není to pravda. RRTV rozhodovala o věcech, které měly přímý vliv na znehodnocení investice CME. Právníci z PPF by vám to dokázali vysvětlit, protože celý zašmodrchaný případ rozuzlili, Železného zbavili jeho neoprávněných nároků a kauzu "TV Nova" zdárně ukončili.

Spousta věcí (včetně arbitrážních a soudních rozhodnutí) byla kdysi na Internetu volně vyvěšena, ale jak případ skončil, postupně to všichni smazali nebo uložili do archivů.

R. Langer 5.5.2021 10:10

No, nerozhodovali.

M. Rohovský 5.5.2021 9:27

Pane Nováku, evidentně máte celý případ tak dobře nastudovaný a "víte" o něm všechno že znáte viníky vzniklé škody. Zaráží mne zde jenom dva momenty. Proč jste nepředal svůj uzavřený spis orgánům činným v trestním řízení a proč nevíte, že se nejedná o "celkem přes 14 milionů" ale o cca. 40?

L. Novák 5.5.2021 9:41

Co to melete? ;-D Psal jsem o více než deseti miliardách Kč, které musel český stát zaplatit, protože nejednal v okamžiku, kdy jednat měl. U RRTV a Železného licence k vysílání to začalo.

J. Sedlář 5.5.2021 9:45

Číst umíte, tak zkuste reagovat na první otázku, ne jen na tu druhou.

L. Novák 5.5.2021 10:09

Ta otázka je zjevný nesmysl - jako celý váš komentář.

J. Sedlář 6.5.2021 11:21

Aha tak joo, šmoulo. Když to řikáte vy, tak je to ložený, stejně jako ty miliardy za které může RRTV. Mám to správně?