25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jan 7.1.2006 21:03

Hlasujme na www.volebnipreference.cz. MomentálnÍ stav: 1.ODS (53,2%), 2.ČSSD (9,3%), 3. Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET (9,2%!!!!)

Hlasujme na www.volebnipreference.cz. MomentálnÍ stav: 1.ODS (53,2%), 2.ČSSD (9,3%), 3. Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii  WWW.CIBULKA.NET (9,2%!!!!), 4. SNK-Evropští demokraté (8,8%), 5. Strana zelených (7,2%), 6. KSČM (3,3%), 7. KDU - ČSL (3,2%)...
Dalibor Záhora 7.1.2006 13:10

P.S.

P.S. Pokud se nepletu v článku jsou uvedeny dosud nikde nezverejnené informace a citovány dosud  interní policejní zdroje.
Dalibor Záhora 7.1.2006 13:00

CzechTek vyšetření

Nebudu už plýtvat časem a silami na diskuzi s lidmi, kteří si stejně melou pořád svozu.
I když jsem příznivcem freetekna, připouštím, že Czechtek 2005 nebyla věc černobíla. A právě z tohoto důvodu usiluji od začátku o důkladné vyšetření. Doposud se nic takového nestalo. Politici a vedení policie, kteří zásah mají na svědomí, se vyšetření zatím úspěšně brání. Otázkou tedy je, zda bude někdy něco z podstatných věcí objasněno bude nějak nezávisle zhodnoceno. Doufam, že toto zhodnocení provede nějaká důvěryhodná autorita, aby jsme se nemuseli do nekonečna na diskuzních forem dohadovat co je pravda a co ne. Uvidíme. Naděje umíra poslední.
 
Každopádně i když technaři nejsou žádná neviňátky, a možná střet i v sobotu začali, myslím, že se jasně ukázalo, že policie neumí podobné konfliktní akce řešit. Musím trvat na tom, že policie musí být profesionálnější než parta teknocvoků. Policie svým přístupem totiž nejenom střetu nezabránila, ale úspěšně ho vyhrotila. A jsem přesvědčen, že v některých případech se technaři měli právo  brutalitě a policejní zvůli bránit. Protože tomu bez odporu ustupovat nelze. Na české společnosti je jasně vidět, kam to vede. A doufám, že u Mlýnce možná část mladší generace tuto potupnou tradici přerušila.
Na závěr odkaz na informace o aktuálním vývoji v kauze Czechtek.
Velel plukovník Brázda zásahu proti CzechTeku?   http://www.czechtek.bloguje.cz/253283_czechtek_item.php
 
  
 
 
   
Ladislav N. 7.1.2006 13:09

Re: CzechTek vyšetření

Především technaři by si měli zvyknout na to, že všude v civilizované společnosti budou odsouzeni k ilegalitě, pokud budou používat metodu přepadení pozemků nic netušících vlastníků a nakládání s nimi, jakoby jim patřily. Buďte rádi, že nezasahovala policie státu, kde si cení svobody i nedotknutelnosti vlastnictví mnohem více, než v České republice.
mig 7.1.2006 15:28

Re: Re: CzechTek vyšetření

Technaři nebyli loni v létě svévolně (a můžeme spekulovat o tom,na čí pokyn) policií vpuštěni na pozemky, které měli řádně a smluvně pronajaty. Co říkáte, Vy pracovníku PR AntiCzech a Arbitráž ?
Ladislav N. 7.1.2006 23:57

Re: Technaři nebyli loni v létě svévolně policií vpuštěni na pozemky, které měli řádně a smluvně pronajaty.

Sprostě LŽETE. Pronajaty neměli technaři pozemky žádné, povolený vstup měli na pozemek Italinvestu, podupali a zničili kdeco kolem, kam žádný vstup ani vjezd povolen neměli.
Dave 7.1.2006 19:43

Re: Re: CzechTek vyšetření

Poznámka: Láďa tu akci řídil z antonu.
Nika 7.1.2006 15:49

Re: CzechTek vyšetření

Dík za info pane Záhoro, mě něco zvonilo v hlavě, když jsem to jméno Brázda četla nedávno při jeho povýšení. Už jen toto odměňování věrných svědčí o tom, že tu něco zapáchá, že se pilně zametá a všechno se ututlá, přes nedávné ujišťování Quimbyho, že na vzšetření dohlédne.
občan z kraje města 7.1.2006 23:20

Re: CzechTek vyšetření

Neberte to tak černě, na druhou stranu ta publicita té hudbě udělala dobrý marketing. Já například jsem si od té doby lecos poslechl a celkem se mi to líbí. Dřív jsem mněl nesmyslné předsudky. Ono když někam přijede nechat se zmlátit pár tisíc lidí kvůli muzice a zábavě tak na tom něco bude. Je sice spousta blbých lidí, ale ti raději vyhledávájí televizní pohodlí. Takže možná krev nebyla prolita zbytečně.
Ladislav N. 7.1.2006 23:54

Re: ... krev nebyla prolita zbytečně ...

Máte na mysli krev policistů poraněných od zfetovaných technařů, technařů, co si kameny a flašky navzájem naházeli na hlavy, nebo někoho jiného, o kom nevíme? ;-)
Dave 8.1.2006 0:33

Re: Re: ... krev nebyla prolita zbytečně ...

Mluvou propagandistického kreténa?
Ladislav N. 8.1.2006 0:39

Re: Re: Re: ... krev nebyla prolita zbytečně ...

http://anti-czechtek.sunny.cz/ 
Dave 8.1.2006 1:39

Re: Re: Re: Re: ... krev nebyla prolita zbytečně ...

Jsou i výrazně méně zoufalé zdroje.
mig 8.1.2006 2:23

Re: Re: Re: Re: ... krev nebyla prolita zbytečně ...

Odkazujete-li, Ladislave N.,na stránky, kde jsou účastníci techna označováni jako TECHNOFAŠISTI, vystavujete si svůj vlastní průkaz.
občan z kraje města 8.1.2006 11:59

Re: Re: ... krev nebyla prolita zbytečně ...

Nezlobím se na Vás, ale je mi Vás líto, tak jako dalších omezených chudáků, kteří vidí smysl života v chlemtání piva u televize.
Jan 7.1.2006 0:33

ORGANIZOVANÝ ZLOČIN, NEJMOCNĚJŠÍ STÁTNÍ REZORT: Policie České republiky -stále pod ruskou kontrolou- jako největší skupina čs organizovaného zločinu!

ORGANIZOVANÝ ZLOČIN, NEJMOCNĚJŠÍ STÁTNÍ REZORT: Policie České republiky -stále pod ruskou kontrolou- jako největší skupina čs organizovaného zločinu!
Jan 7.1.2006 0:33

KRIMINÁLNÍ STÁT: CENTRALIZOVANÁ, UZAVŘENÁ, NEPRŮHLEDNÁ A NEKONTROLOVATELNÁ VÝKONNÁ, ZÁKONODÁRNÁ A SOUDNÍ STÁTNÍ MOC NAD OBČANY – DAŇOVÝMI POPLATNÍKY V RUKOU NEVOLENÉ A OBČANY PLACENÉ, ALE JIMI NEODVOLATELNÉ STÁTNÍ BYROKRACIE, JEJÍ INSTITUCE, REPRESIV

KRIMINÁLNÍ STÁT: CENTRALIZOVANÁ, UZAVŘENÁ, NEPRŮHLEDNÁ A NEKONTROLOVATELNÁ VÝKONNÁ, ZÁKONODÁRNÁ A SOUDNÍ STÁTNÍ MOC NAD OBČANY – DAŇOVÝMI POPLATNÍKY V RUKOU NEVOLENÉ A OBČANY PLACENÉ, ALE JIMI NEODVOLATELNÉ STÁTNÍ BYROKRACIE, JEJÍ INSTITUCE, REPRESIVNÍ ORGÁNY TAKOVÉ STÁTNÍ MOCI, JEJICH PŘEDSTAVITELÉ, SPOLEČNÉ METODY A CÍLE:
AeroKarel 6.1.2006 21:48

Každý takový .....tech

rozehnat, pokud někoho obtěžuje. Převážně kraválem.
Pokud neobtěžuje, je zajištěno vymezení pozemku, hygienické záležitosti jako u každé jiné akce a pořadatelská služba a organizátor, kteří jsou známi a zodpovídají za dění není do toho nikomu nic.
A to rozehnat: Policie má zasáhnout proti protiprávnímu jednání. Dokumentovat, zabránit, zjistit, kdo ví co.
Ale trestat přece nemůže!
A když to dělá, je sama trestná. Tedy, měla by být. Zde nějak ne. Ono s těmi policejními presidenty a ministry vnitra je to nějaké vachrlaté. Snad horší než s ministry zdravotnictví ......
G. Pašek 6.1.2006 16:26

Záhoro, že jsi to byl ty, ten zarostlej větroplach . . . . co běhal po poli sbírat kameny . . . .

co běhal po poli sbírat kameny a házel na ty policajty s hubou dokořán a vyžrané zuby.
Ty jsi ten nářez potřeboval jako koza drbání.
38 letej cvok.
Dave 7.1.2006 19:56

Re: Záhoro, že jsi to byl ty, ten zarostlej větroplach . . . . co běhal po poli sbírat kameny . . . .

A toto je jako co? Manifestace vlastní frustrace?
mirecek 6.1.2006 15:22

priste by si meli helmy otocit cislem dozadu

to by mozna jejich identifikaci stizilo jeste vic!
 
 
pokud nam budou vladnout prasata (a tohle slovo pouzivam recirpocne k pane paroubkove mluve) tak nemuzem cekat, ze radovy fizl se stane modelem dokonalosti jen tak sam od sebe. jako ostatne my vsichni
občan z kraje města 6.1.2006 17:37

Re: priste by si meli helmy otocit cislem dozadu

No nejem mluva i ta podoba.
občan z kraje města 6.1.2006 15:17

o czechtek vůbec nejde

Já jsem sice nebyl na takových akcích, ale na policii jsem byl dvakrát, když mi vykradli auto. Při dalších krádežích už jsem to nehlásil, je to na nic. Na těch policejních služebnách je to téměř všude stejné. Něco naťukají jedním prstem na psacím stroji consul. Pak něco naťukají do PC 286. Pak si zkopírují na třetí pokus občanku. Mezitím si prohlédnete ohmatanou vizitku pohřební služby a zámečnictví. Jasně vám dají najevo, že je s takovou banalitou zdržujete a bylo by lepší je příště neotravovat. Když jsem viděl ten strašný film XXL nebo jak se to jmenuje odehrávající se v ČR byi tam naši policajti vystiženi přesně (což bylo jediné zajímavé na celém filmu). Vůbec neřeším oprávněnost podobných zásahů (jistě jsou někdy potřeba), ale ten amatérismus policie je strašný a projevuje se ve všem a tedy i při podobných zásazích. Je to sice děsivé (a neschvaluji to), ale viděl jsem celkem brutální zatčení (tekla krev) v USA a během okamžiku jsem byl bez filmu ve foťáku a všichni okolo taky a krev byla utřená, zadržený odvezen. Tajný policista (nebo jen chodec?) se mi omluvil, že neúmyslně zavadil o můj foťák a ten film vypad.
Sidney 7.1.2006 1:03

Re: o czechtek vůbec nejde

Nemate pravdu!
Ztratil jsem mobil - ukraden z auta - a policie odvedla velice slusnou praci pri jeho hledani. Proverila IMEI mobilu, kontaktovala jeho drzitele a tak se podarilo celou vec vyresit.
Pokuste se predstavit sebe v roli policie a snazte se pochopit jeji technicke a jine prostredky. Kazdy debil (a tech je i mezi diskutujicimi mnoho) odmitne soucinnost s policii pod zaminkou, ze je to policejni stat. Ale chtel by, aby jeho bebicko policie vyresila promptne. Jake si to udelame, takove to budeme mit, snad to pochopite.
Pro policii musim uznat, ze je mnohem lepsi nez kdysi. Diky, chlapci, za vsechno...
občan z kraje města 7.1.2006 11:42

Re: Re: o czechtek vůbec nejde

Pravdu můžeme mít oba, souhlasím s Vámi, že se situace za 15 let zlepšila. Ovšem ono se toho změnilo více. A ty změny v policii nejsou adekvátní době. Hlavní problém je nekoncepčnost a nedostatek financí. To, že policie používá převážně zastaralou techniku, kterou by normální firma dávno odepsala je fakt. A to od aut počínaje přes výpočetní a komunikační techniku a nábytkem a budovami konče. Stačí vejít do hlavní budovy Ministerstva vnitra, z odchlýpnutých podhledů vypadávají dráty, na zdech jsou zamáznuté pozůstatky po opravách či snad úpravách a na těch služebnách je to ještě horší. Když někdo pracuje v takovém prostředí musí se to na jeho práci projevit. Určitě máte pravdu, že je tam spousta nadšenců, mizerně placených bez kterých by nám zloději ukradli úplně všechno.
Charlie 6.1.2006 14:31

Sprostě bezohledná pakáž - technaři.

O technopárty jsem se začal zajímat až když byly moje neteře před několika lety na táboře u Třeboně. V okolí se konala technopárty a i když mezi technošílenci a stany dětí ležela louka a rybník, děti po tři dny a tři noci nezamhouřily oka. Pak je totálně vyčerpané jejich rodiče odvezli. Většina těch dětí byla ve věku do 10 let.
V mnoha komentářích loňských technařů jsem četl názor, že lidské “právo na spánek” končí tam, kde začíná právo technařů na zábavu. Pochopil jsem, že na to je jediná odpověď. Dobře mířená střelba nejdřív do zesilovačů a posléze i do bezohledných sprostých sviní.
O tom, co se dělo loni na louce u Přimdy vím hodně. Hodně jsem viděl na videu, hodně vím od svého synovce, který tam byl nasazen. Já bych na jeho místě použil zbraň a výsledkem by bylo mnoho mrtvých zločinců. To, co tam někteří zběsilí technaři vyváděli, to bylo opravdu na střelbu, a nebyla to jejich reakce na policii, byl to úmyslný útok, ne nepřiměřená obrana. Ne všichni technaři tak vyváděli, ale těch zločinců bylo mezi nimi mnoho. Když pak pár kopanců dostali i někteří relativně “nevinní”, pak měli holt smůlu. Jak jsem napsal, já bych střílel do zločinců, kteří hází kameny a lahve, i kdyby se pár pseudohumanistů z toho mělo posrat.
NM 6.1.2006 14:41

Re: Sprostě bezohledná pakáž - technaři.

A něco k tématu článku by nebylo?
AAA 6.1.2006 15:02

Re: Re: Sprostě bezohledná pakáž - technaři.

treba jestli si pan synovec cislo jen vymenil nebo radeji rovnou zapomel? :)
občan z kraje města 6.1.2006 15:00

Re: Sprostě bezohledná pakáž - technaři.

Nejsi ty náhodou ten řidič co dal včera pěstí řidičce, která mu překážela v cestě. Já bych takové choleriky jako jsi ty nestřílel, ale léčil.
PS. Doufám že se váš sadistický synovec vyřádil.
mig 6.1.2006 15:19

Re: Sprostě bezohledná pakáž - technaři.

Větou...."to bylo opravdu na střelbu"...jste se,Charlie, zařadil do jiné společnosti, než v které chci žít já. Běžte do pr....e!