17.4.2024 | Svátek má Rudolf


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Haf 16.4.2006 19:16

vyvlasnění

zasloužej všecky polistopadový bejvalí bolševici, co podvodně privatizovali. A nejen to - vyvětrat.

Mejla 16.4.2006 8:45

Autore Balusku, Vy jste opravdu blb. Zákon o nuceném prodeji akcií existuje snad v každé vyspělé zemi

a jeho cílem je umožnit rychlejší a efektivnější restrukturalizaci firmy. Ovšem pochopit to je nad Vaše schopnosti.

BuBu 16.4.2006 10:18

Re: Mejlo, špatně jste autora pochopil.

On totiž hraje takovou hru, která se jmenuje : Kopni si do Klause - bolševici budou mít radost. Jen se podívej, kolika diskutujícím "narostli hřebínky".

Haf 16.4.2006 13:00

Re: Restrukturalizace firmy, vo to de

Restrukturalizace firmy  - ČR, vo to de. Aby bolševici měli konečně nepokrytě zase zpátky moc, proto ty hrátky na ODS a socany, všechno je jen hra, vedoucí k tomuto cíli. A troubové voliči budou dál volit parlamentní kašpárky, za loutky tahá někdo úplně jinej. Kdopak asi ?                                  Jediný způsob, jak jim překazit hrátky, je nevolit parlamentní strany. Uměj si to voliči vůbec spočítat a uvědomit ?

Josef 16.4.2006 4:34

Klaus si z veta dělá mocenský nástroj

který odporuje duchu naší ústavy. Jako vždy mu jde o chorobné prosazování vlastní moci, které zavedlo republiku do slepé uličky právního nevědomí, amorálnosti, které umožnilo obohacen grázlů a tunelování. Jenom na přihlouplé to činí dojem, to narcistické prosazování vlastní moci.

OBČAN XY 16.4.2006 9:56

Re: Klaus si z veta dělá mocenský nástroj

 I o Velikonocích naprostý souhlas.....

vládík 15.4.2006 15:28

Ano poslední větě

Jen poznámku: většinou zvolíme totožné kašpary. On totiž kašpar nikdy nepochopí, že je kašparem skutečně a proto se rád nechá znovu zvolit za kašpara (a my půjdeme dělat působivou kulisu).

Jak rozumím článku: Když nechceme prověřené kašpary, musíme volit alternativy

holinka 15.4.2006 15:23

Co Klaus, proč Klaus?

Ten za nic nemůže, buď podepíše nebo ne, Jákl je ten, kdo je buď schválí nebo odpočítá.Nebyl tady (na NP) článek, v němž pan Jákl popisoval, kterak od vidí jaké zákony a předkládá je se svým stanoviskem k podpisu? Pokud ne, tak se omlouvám, jak tak lítám z lidovek do ruďáku přes mladoufrontu, tak už se mi to plete, ale vzhledem k tomu, že nic jiného nekupuju, muselo to být někde tady.

mh od Labe 15.4.2006 12:41

no jasně

V. Klaus, ten za to může. Ještě, že ho máte. Jinak byste si nevěděl rady. Panebože.

Luky Strike 15.4.2006 12:10

"Normální" lidé vzbuďte se

V současné společnosti neexistuje "rovnost-volnost-bratrství",na výběr je pouze první nebo druhá strana barikády. Kde první je komunismus,který snad víme co znamená a druhá je kapitalismus,který alespoň nás normální lidi nechá žít,tj. nechá nás pracovat, nekrade nám většinu majetku šílenými daněmi, nechá nám alespoň špetku občanských svobod atd. V Čechách již začal třídní boj, kde na jedné straně stojí plebs, tedy dělníci, utahnutí na namazaném rohlíku hrstkou chytráků v ČSSD, KSČM a Odborech, a na druhé staně zbylá část společnosti. První skupina má Haló noviny, Právo a hromadu bulvárů. Ke druhé skupině snad patří Lidové noviny a MF dnes a snad dále internetové servery, i tak je to tragická nerovnováha. Proto by všechna tato média měla zásadně zpřístupnit diskuze - odkaz dát na hlavní stránku,zavést politické diskuze, umožnit,aby čtenáři zadávali diskuzní témata,umožnit neomezenou velikost přístévků. A všichni by sem měly masivně přispívat - uvádět  příklady ze svého okruhu, oboru, činnosti, života. Jen tak se podaří zamezit vítězství výše uvedeného "plebsu" a ustavovení komunismu v Čechách.

melkor 15.4.2006 12:35

Re: "Normální" lidé vzbuďte se

Pokud dobre rozumim Vasemu vylevu, tak se spolecnost deli na komunisty (a jimi zblble) a normalni lidi (coz partne znamena sympatizanty a cleny ODS). Vsichni ostatni (kterym je politika ukradena nebo maji vazne vyhrady k obema Vami zminovanym taborum) jsou patrne mrtvi, nesvepravni nebo namaji pravo na existenci.

Dekuji, ale nemam zajem patrit ani k jedne z Vasich skupin.

Alfons 16.4.2006 6:55

Re: Re: "Normální" lidé vzbuďte se

Žádný alibizmus. Komunisti jsou jedničky.

deda 15.4.2006 11:53

Občane XY...

... můžete mi poradit nějakou solidní (sic!) mimoparlamentní stranu ?

bara 15.4.2006 12:06

Re: Dědo,

rozhlídni se po baráku a nečum z okna.

deda 15.4.2006 12:44

Re: Re: Dědo,

Po baráku jsem se rozhlíd. Mám tu většinou lidi, kterým se k volbám moc nechce. Ale bydlí tady taková jedna... jmenuje se bára. Půjdu se k ní poradit - jestli ovšem nečumí z okna.

david 15.4.2006 8:22

Čas zkusit něco nového

Kromě provařených osob (úmylsně nepíšu osobností) jsou tu takoví (pokud pominu hlavu toho podivného spolku), kteří opovrhují státní správou (zákaz neohlášeného vstupu pod pokutou), ale sami se tam tlačí za vidinou dalšího zbohatnutí, atd.

Hlavně brojíte proti vyvlastňování a za ochranu soukromého vlastnictví. Ten spolek co mám na mysli Vám zvedne daně na všechno (ekologická daňová reforma, daň z komínů apod), omezení silniční (a tím i individuální) dopravy. Toto jsou všechno věci vedené úctou k soukromému majetku (po čemž tak usilovně voláte) a respektu ke schopnostem lidí se o sebe postarat.

OBČAN XY 15.4.2006 11:04

JE ZŘEJMĚ NEJVYŠŠÍ ČAS

Nastolený postbolševický ,zabetonovaný paskvil není možné rozbít jinak, než sáhnout k radikálnímu řezu....Netvrdím, že Zelení jsou spásou, ale strach z jejich vizí o zavadění alternativní energie není namístě....Tato nosná idee je uskutečnitelná v rozmezí budoucnosti a to postupě s ohledem na možnosti občanů a organizací...Komunisty vůbec nemusím,ale jejich volání po přiznání majetku ve výjimečných případech a na popud finančního úřadu by bylo asi na místě....Takto jsou tvrdě stíhání například černí pasažéři, ovšem haldy špinavých peněz-zůstávají nepovšimnuty.......Prorůstání mafiánského prostředí do moci soudní,výkoné i zákonodárné je zcela zjevné, viz. Mrázek atd. Volme solidní neparlamentní strany......

spaldings 15.4.2006 12:00

Re: JE ZŘEJMĚ NEJVYŠŠÍ ČAS

Zelení jsou béčko komunistů. Vrtule, biomasa, ekodaně  a hlavně snad se podaří dostat ke korýtkům.

Dave 15.4.2006 12:41

Re: Re: JE ZŘEJMĚ NEJVYŠŠÍ ČAS

Debilní názor.

Pavel 15.4.2006 13:50

Re: JE ZŘEJMĚ NEJVYŠŠÍ ČAS

Které neparlamentní strany si zasluhují naši důvěru? Vládnoucí strana musí mít program, který mě vyhovuje a odborníky schopné vládnout aniž by způsobili svým jednáním mnohamiliardové škody.

KVAKIN 15.4.2006 18:24

Re: Re: JE ZŘEJMĚ NEJVYŠŠÍ ČAS

 Jde o narušení současného kolovrátku postkomunistické moci....Komunisté by si měli uvědomit,že musí upustit od bolševismu a změnit název své prospěchářské partaje,která je bohužel zásluhou předchozích mocných jazýčkem na vahách....Ods by se měla oprostit od přežilého klausismu a vyrovnat se také ze svou nedávnou minulostí,vyhnat ty¨trapné neumětely ze svého vedení a chovat se opravdu pravicově.....ČSSD se musí očistit od nánosů opoziční smlouvy a vyřídit si to tvrdě ze svými nenažranými korytáři....Lidovcům by slušelo,pokud by se podobně jako komunisté do parlamentu nedostali a mohli tak začít od píky....Chce to dostat do parlamentu tak dvě až tři současné neparlamentní strany....Zkrátka veškerá klientelistická klika a to ze všech stran by měla být řádně provětrána....

Medák 15.4.2006 7:42

To jsou věci

Někdo nadává na komunisty,že mu znárodnili kvelb,mně zas vyvlastnila  akcie firma Thrall,z Delaware ,U.S.A.

Stanislav 15.4.2006 7:21

Autor neplácá

Ne autor neplácá nesmysly, jen je natolik slušný,  že nejmenuje hlavní 2 organizátory tohoto zákona ve sněmovně poslance Doležala (ODS) a Mládka (ČSSD = současný ministr zemědělství), prezident Klaus se ani nezačervenal, když podpisem tohoto zákona smetl ze stolu svoje stěžejní dílo, kuponovou privatizaci. Jinak je zbytečné o celé věci diskutovat, byla podrobně rozebrána na několika stranách v ekonomickém týdeníku EURO, kde byla charakterizována jako rip off (= oškubání), zákon v podobě jak byl schválen skutečně nemá obdobu v civilizovaném světě, Je podána žaloba k Nejvyššímu soudu a připravuje se k Evropskému soudu. Je skoro jisté, že zákon tímto procesem neprojde, jinou otázkou je, kdo nahradí škody akcionářům, napadá mne, že tato trojice Doležal, Mládek a Klaus by mohla být ideálními  úvodními sponzory odškodnění

bara 15.4.2006 9:26

"napadá mne, že

tato trojice Doležal, Mládek a Klaus by mohla být ideálními  úvodními sponzory odškodnění."

To by teda to odškodnění bylo nulové. Ono stejně žádné nebude, tak proč vyhazovat peníze za nějaké soudy a prokrmovat další úředníky. Bohatě by stačilo, označovat věci pravými jmény - rip off. A opakovat to pořád dokola, tak dlouho, až si to každý natluče do hlavy.

deda 15.4.2006 18:46

Re: "napadá mne, že

Hele, baru něco napadá ! Já myslel, že když potřebuje myslet, nebo poradit, tak čumí z okna.

bara 15.4.2006 18:59

Re: Re: "napadá mne, že

Z vokna jste čuměl Vy, když jste hledal tu neparlamentní stranu, já Vám jen chtěla sdělit, že hledáte marně. A pokud nemáte důvěryhodné lidi ani doma, tož máte smůlu.

Oteplovač 15.4.2006 2:07

Plácáte autore nesmysly

Třeba v USA je squeeze out možný, vlastní-li akcionář 51%, nepotřebuje žádný odhad a souhlas jakékoliv komise. Lépe by bylo, kdybyste se zamyslel proč to tak je, Akcie je totiž jediný majetek, za který nenesete nikdy žádnou zodpovědnost.

Stanislav 15.4.2006 7:26

Re: Plácáte autore nesmysly

Proboha proč byste měl Oteplovači  za akcie, které si řádně zakoupíte nést nějakou zodpovědnost?  Vždyť se jedná o riskantní podnik s nejistýn dlouhodobým výsledkem. Nákup akcií je zakoupením části podniku, korporace atd. Máte právo zúčastnit se valné hromady, ale rozdovací právo je úměrné počtu zakoupených aklcií.

kocour 15.4.2006 0:30

Na vyvlastňovacím zákoně nic protiústavního nebylo:

Byla to jen podrobněji rozepsaná ustanovení stávajícího stavebního zákona - který se ruší -, a dlužno říci, že liberálnější a pro vyvlastňované výhodnější. To za prvé.

Za druhé, v každém normálním státě zákonodárce stanoví obecné podmínky pro vyvlastňování, exekutiva na jejich základě vyvlastňuje a proti jejímu rozhodnutí se lze odvolat. Je nesmysl chtít, aby se v každém případě vyvlastňovalo zákonem - pak by se ze zákonodárce stal vyvlastňovací diktátor. Takže pokud Sněmovna prezidenta nějakým omylem nepřehlasuje nebo se levice rozhodne nechat to ODS vyžrat, bude zákon pro vyvlastňované od června výhodnější, a od prosince se nebude moci vyvlastňovat vůbec, protože vyvlastnění chalupy pana Nováka zákonem by bylo protiústavní. To starostové a krajští hejtmani, lační stavět tu silnice, tu železnice, tu novou elektrárnu, jistě ocení. Kdyby prezident den předtím nepodepsal nový stavební zákon, a oba zákony vrrátil s jediným zdůvodněním - "vůbec nedefinují, co se rozumí veřejným zájmem" - bylo by to v pořádku.

A za třetí, píše-li se o Pražském hradě, pak se slovo hrad píše s velkým "H", a to navzdory úletu, kterého se Hrad právě dopustil.